Jump to content

VAGGELISSK

Members
  • Δημοσιεύσεις

    14
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About VAGGELISSK

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Άγνωστο

VAGGELISSK's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλησπέρα και από εμένα! Εχθές πέρασα από Ομόνοια και βρήκα κάποιον υπάλληλο της Wind που μοίραζε τα φοιτητικά πακέτα. Το θέμα όμως είναι ότι δεν μπορούσα να κάνω επιλογή νούμερου γιατί όλα τα νούμερα του ήταν σφραγισμένα αφού πρόσφεραν και ένα mp3 όπου στην τιμή των 15€ μπορούσες να παραλάβεις ένα φοιτητικό νούμερο και ένα νούμερο απλό. Σε όλες τις προωθητικές ενέργειες ακολουθείται πλέον αυτή η τακτική? Το ίδιο ισχύει και για τις προωθήσεις δηλαδή φοιτητικών πακέτων σε Βικτώρια και Πανόρμου? Αν όχι γνωρίζουμε σήμερα που αλλού θα βρω τη φοιτητική προσφορά? Τέλος θερμή παράκληση θα ήθελα και εγώ κάποιο νούμερο από τις κοπέλες ούτως ώστε να συνεννοηθώ για την παραλαβή φοιτητικών πακέτων. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  2. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, η αλήθεια είναι ότι μετά από 2-3 σχόλια χρηστών είχα ψιλοαπογοητευτεί κάπως... Επιπλέον για να μην έχουν τη δυνατότητα να αποσύρουν αυτήν την δυνατότητα, έστειλα μέσω facebook σχετικό σχόλιο στη σελλίδα τους. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=183068411738831&set=a.172414882804184.35485.168980533147619&type=1&ref=notif&notif_t=like&theater η απάντηση τους ήταν μεταξύ άλλων "Σχετικά με τη χρέωση προς το 54020, μπορείς να καλέσεις το τμήμα εξυπηρέτησης συνδρομητών για να ελέγξουν το αίτημα σου." για την ιστορία ενώ η κλήση για την υπηρεσία στο 14545 προς το χαμογελο του παιδιού αφαιρούσε αξία από το διπλασιασμό, η αποστολή μηνύματος προς το 54020 (μήνυμα προς το χαμόγελο του παιδιού) αφαιρούσε αξία από το κανονικό υπόλοιπο.
  3. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=183068411738831&set=a.172414882804184.35485.168980533147619&ref=nf
  4. Κοίταξε να δεις, επειδή εχτές έλειγε το bonus υπολοίπου μου, είπα να πειραματιστώ αρχικά την περασμένη Κυριακή και τελικά για λόγους επιβεβαίωσης εχτές το απόγευμα (μην τυχών γινόταν κάποια αλλαγή στο κανονικό μου υπόλοιπο στο μεσοδιάστημα). Ο πειραματισμός είχε να κάνει με το πως θα μπορούσα να ξοδέχω το bonus υπολοίπου μιας και το bonus των 120 λεπτών και το bonus εισερχομένων δεν είχε λήξει ακόμα. Οι μοναδικές προσπάθειες που έκανα ήταν προς το χαμόγελο του παιδιού, τόσο με μήνυμα όσο και με κλήση. Στην κλήση μου αφαίρεσε από το bonus υπόλοιπο μου, ενώ αντιθέτος στο μήνυμα αφαιρέθηκε αξία από το κανονικό μου υπόλοιπο. Παιδιά σκέφτηκα να γράψω και σχετικό comment στο τοίχο της στο facebook. Να δούμε σε περίπτωση που το έχει αφήσει από λάθος της, αν θα έχει τα α...δια να το κόψει μετά ή αν το κάνει πως θα αιτιολογήσει τον εαυτό της. παιδιά δεν το πιστεύω, σβείνουν το σχόλιο μου... το οποίο είχε ως ακολουθως: Είμαι κάτοχος ενός από τα παλιά σας προγράμματα και ο μοναδικός λόγος που παραμένω σε εσάς είναι οι καλές χρεώσεις που είχατε τότε και που ισχύουν και σήμερα γιατί δεν έχω μπει σε ένα από τα νέα σας προγράμματα. Ένα από τα παράπονα μου είναι ότι ενώ αρχικά μου είχατε στείλει μήνυμα περί διπλασιασμού της αξίας της κάρτας μία φορά κάθε μήνα με ισχύ 30 ημέρες, στη συνέχεια χωρίς άλλο ενημερωτικό μήνυμα περί τροποποίησης του χρόνου ισχύς αυτού του bonus το μετατρέψατε σε ισχύ των 15 ημερών με επιπλέον bonus 120 λεπτά (με ελάχιστη χρέωση τα 3 λεπτά όμως, άρα πραγματικά 40 λεπτά) προς όλα τα δίκτυα. Επειδή βέβαια, η πολιτική σας δεν ήταν ορθή, αποφασίσατε να χρεώνεται πρώτα τα 120 λεπτά (παρόλο που είχαν ισχύ 30 ημέρες) και μετά να χρεώνεται το bonus διπλασιασμού (με ισχύ 15 ημερών). Ως αποτέλεσμα ήταν να μην καταφέρω να ξοδέψω σχεδόν όλο το υπόλοιπο του bonus διπλασιασμού. Για το λόγο αυτόν αποφάσισα να ξοδέψω όλο το bonus διπλασιασμού σε κοινωφελή οργανισμό. Αναφέρομαι στον κοινωφελή οργανισμό του χαμόγελου του παιδιού. Παρόλο αυτά όμως ενώ για την κλήση μου προς το 14545 αφαιρέθηκε υπόλοιπο από το bonus διπλασιασμού, όταν έστειλα μήνυμα προς το 54020 αφαιρέθηκε αξία από το κανονικό μου υπόλοιπο. Περιμένω τα σχόλια σας...
  5. Αγαπητέ φίλε, Κοίταξε να δεις, μπορώ να έχω κάποια πράγματα πουν δεν τα έχει “κανείς”, αλλά σίγουρα όσον αφορά την ποιότητα σήματος σίγουρα μειονεκτώ από τον “κανένα”. Επίσης αν κανείς ψαχτεί στην αγορά είτε την εγχώρια είτε την παγκόσμια, σίγουρα υπάρχουν ανταγωνιστικά προγράμματα. Για παράδειγμα έχεις ένα καλό πρόγραμμα intrenet και κάνεις τις κλήσεις σου μέσω voip. Πχ από πάροχο voip μου παρέχετε η δυνατότητα δωρεάν εγχώριων κλήσεων σε σταθερά νούμερα. καθώς επίσης και κάποιες κλήσεις προς το εξωτερικό, με χρέωση αν θυμάμαι καλά 12,10 το τετράμηνο. Από αυτά τα 12,10€ τα 11,50€ μπορείς να τα ξοδέψεις σε κλήσεις προς κινητά (στην ουσία 125 λεπτά προς κινητά με χρέωση όμως ανά λεπτό-0,092€ το λεπτό) τα υπόλοιπα 0,6€ είναι χρεώσεις συναλλαγής (άρα 0,1008€ το λεπτό). Επιπλέον, όσο ήμουν στην Αγγλία για το μεταπτυχιακό μου έψαχνα και εκεί αντίστοιχα τα καλύτερα κόστη. Δυστυχώς αυτό που είδα ήταν ότι οι χρεώσεις και τα προγράμματα που ίσχυαν εκεί ήταν πολύ ανταγωνιστικότερα από τα δικά μας. Αν τώρα η απάντηση σου είναι ότι άλλο το μέγεθος του αγοραστικού κοινού της Αγγλίας και άλλο της Ελλάδας, τότε αρκεί να σου πω ότι παρόμοια προγράμματα είχαν έρθει στην Ελλάδα μετά από ένα με δύο χρόνια. Είχα βγάλει λοιπόν το συμπέρασμα ότι αφενός σαφώς και υπάρχουν περιθώρια κέρδους στις υπηρεσίες τους και αφετέρου οι χρεώσεις που είναι σχεδόν πανομοιότυπες σε όλες τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, είναι χρεώσεις καρτέλ (υποτιθόμενος ανταγωνισμός που στην ουσία το μόνο που προσφέρει είναι μονοπολιακά κέρδη στις εταιρείες που κάνουν συμφωνίες κάτω από το τραπέζι.). Όσον αφορά τώρα τα δώρα της wind, φυσικά και είναι επιλογή της το να τα προσφέρει ή όχι. Άλλοστε αυτό αποτελεί από μόνο του ένα κριτήριο ούτως ώστε να κρατήσει πχ κάποιο κοινό το οποίο παρασύρετε από τέτοιες προσφορές και το οποίο κοινό μετατοπίζεται πιθάνοτατα εύκολα από την μία εταιρεία στην άλλη. Βέβαια αν η οποιαδήποτε εταιρεία θέλει να κρατήσει ένα καλό επαγγελματικό προφίλ θα πρέπει πρώτα από όλα να σέβεται τους πελάτες της, γιατί αυτό κατά εμένα τουλάχιστον επιστρέφεται πάντοτε στην ίδια την εταιρεία. Όταν λοιπόν απευθύνεσαι σε ένα δύσκολο καταναλωτικό κοινό, όπως είναι το κοινό των πελατών της που έχουν wf2g2 θα πρέπει να θέτεις πιο υγιείς όρους. Δεν μπορείς για παράδειγμα να στέλνεις ενημερωτικό μήνυμα διπλασιασμού με διάρκεια 30 ημέρες και να αλλάζεις μετά τους όρους χωρίς ενημερωτικό μήνυμα (διάρκεια 15 ημέρες). Επίσης πάνω σε αυτό το κομμάτι δεν μπορείς να στέλνεις ενημερωτικό μήνυμα στους πελάτες σου σχετικά με κάποια υπηρεσία η οποία στην ουσία δεν ισχύει. Αναφέρομαι στο γεγονός ότι μου ήρθε τους τελευταίους δύο μήνες ενημερωτικό μήνυμα για προνομιακή χρέωση -50% σε κάποιο δίκτυο της επιλογής μου (είχα αυτή την υπηρεσία το τελευταίο εξάμηνο), το οποίο όμως όταν πήγα να το ενεργοποιήσω μου ήρθε απαντητικό μήνυμα ότι η περίοδος της προσφοράς έχει λήξει. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν μετά από το μακροσκελές μήνυμα μου (και συγνώμη όποιον κούρασα), ο μόνος λόγος που παραμένω στην εταιρεία είναι η χρέωση με 0,11€ το λεπτό και χρέωση ανά δευτερόλεπτο. Βέβαια ακόμα και πάνω σε αυτό το τελευταίο κομμάτι, αρκετές είναι οι εταιρείες στο χόρο της τηλεφωνίας τουλάχιστον που όταν αλλάζουν ή καταργούν κάποιο από τα προγράμματα΄τους, αφήνουν το δικαίωμα επιλογής στους πελάτες τους στο να παραμείνουν στο παλιό εμπορικό πακέτο ή όχι.
  6. Άστα να πάνε.. εν τω μεταξύ υποτίθεται ότι μου έχουν στείλει τους 2 τελευταίους μήνες μήνυμα σχετικά με το -50% χρέωση στο δίκτυο της επιλογής μου (την είχα ενεργοποιήσει στο παρελθόν). Παρόλο αυτά, όταν έστελνα το μήνυμα η απάντηση ήταν ότι η προσφορά έχει λήξει (ή κάτι παρόμοιο).
  7. Σχεδόν έτσι, είχα χαλάσει και κάτι ψιλά σε μηνύματα. Το θέμα πέραν του μπόνους των 120 λεπτών (40 κλήσεις των 3 λεπτών) είχα και το μπόνους εισερχόμενων κλήσεων που ήταν άλλα 20 λεπτά.
  8. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο, απλά ισχύει μόνο για την κλήση και όχι για αποστολή μηνύματος. Να δούμε βέβαια αν μετά τα σχόλια από εδώ συνεχίσουν να το έχουν ή όχι. Πάντως αν το καταργήσουν θα είναι πολύ ρόμπα για αυτούς.
  9. Τον προηγούμενο μήνα έκανα ανανναίωση σε κατάστημα της wind και έτσι πήρα bonus 20,00€. Αποτέλεσμα της πολιτικής βέβαια της wind να κρατάει αυτός ο χρόνος 15 μέρες και όχι 30, ήταν να μην καταφέρω να χαλάσω τίποτα από αυτόν τον δωρεάν χρόνο. Για να μην τους τα χαρίσω όμως, βρήκα ένα τηλέφωνο του χαμόγελου του παιδιού (κόστος σχεδόν 2,5€ ανά κλήση) και τα ξόδεψα όλα εκεί. Ο αριθμός για όποιον ενδιαφέρεται είναι 14545. http://www.hamogelo.gr/default.asp?pid=44&la=1 (είμαι χρήστης wf2g2)
  10. Λοιπόν μιας και είμαι Λογιστής είπα και εγώ να παραθέσω τις γνώσεις μου σχετικά περί ΦΠΑ και φόρων. Έχουμε και λέμε για κάθε "μικτή" αξία ο τρόπος που μπορούμε να βρούμε την καθαρή αξία αυτής είναι να την αποφορολογήσουμε (είτε αυτό αφορά ΦΠΑ, είτε Φόρο κινητής, είτε οποιοδήποτε άλλο φόρο- όλοι φόροι είναι). Για να αποφορολογήσουμε λοιπόν μία μικτή αξία και να βρούμε την καθαρή της αξία, θα πρέπει να ξέρουμε το συντελεστή που υπόκειται σε παρακράτηση πχ για το ΦΠΑ είναι 23%, ενώ για το Φόρο κινητής 12%, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι θα πρέπει να διαιρέσουμε αρχικά την τελική αξία (στην περίπτωση μας 20€) με το συντελεστή 1,23 (συντελεστής ΦΠΑ) πράγμα το οποίο ισούται με 20/1,23=16,26€. Όπως ήδη πολοί από εμάς γνωρίζουμε, σύμφωνα με "Το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών κοινοποίησε το Άρθρο 33 ν. 3775/2009 (ΦΕΚ 122 Α΄ /21. 7. 2009)" ο φόρος κινητής τηλεφωνίας υπόκειται και αυτός σε παρακράτηση φόρου, πράγμα το οποίο σημαίνει οτί η αξία των 16,26€ "καθαρή αξία" περιλαμβάνει τόσο τον χρόνο καθαρής ομιλίας όσο και το φόρο κινητής τηλεφωνίας. Επαναλαμβάνουμε λοιπόν την διαδικασία αποφορολόγησης και για τα 16,26€ τα οποία θα πρέπει να διαιρεθούν με το συντελεστή 1,12 και μας προκύπτει καθαρή αξία ομιλίας 14,52€. Αν τώρα στα 14,52€ προσθέσουμε και το ΦΠΑ 23% προκύπτει μικτή αξία 17,86€. Μπορούσαμε βέβαια να το βρούμε ακόμα πιο γρήγορα αν εξαρχής είχαμε διαιρέσει τα 20€ με το 1,12 (συντελεστής φόρου κινητής τηλεφωνίας). Τέλος όλοι οι φόροι του κράτους, υπολογίζονται πάντα επί της καθαρής αξίας ενός αγαθού ή μιας υπηρεσίας. Πχ ο φόρος ελευθέρων επαγγελματιών υπόκειται σε παρακράτηση 20% επί της καθαρής αξίας, όπως το ίδιο ισχυει και για τον εργολαβικό φόρο 3% (περιπτώση εργολαβικών κατασκευών με έκδοση ΑΠΥ) ο οποίος υπολογίζεται και αυτός επί της καθαρής αξίας. Κάτι τελευταίο περί φόρων είναι ότι κάποιοι συμψηφίζονται πχ περίπτωση ΦΠΑ όπου σε μηνιαία ή τριμηνιαία περιοδική δήλωση ΦΠΑ προκύπτει ποσό προς απόδοση (χρεωστικό ΦΠΑ) ή ποσό προς συμψηφισμό με επόμενη δήλωση (πιστωτικό ΦΠΑ). Άλλο παράδειγμα είναι ο φόρος Μισθωτών Υπηρεσιών ή ο φόρος Ελευθέρων επαγγελματιών(20% ο τελευτάιος), για αυτούς τους τελευταίους φόρους υπάρχει περίπτωση μέρος αυτών ή όλο το ποσό να το έχουμε ως επιστροφή φόρου πράγμα το οποίο θα προκύψει μετά τη συμπλήρωση της φορολογικής μας δήλωσης. Η περίπτωση του φόρου κινητής τηλεφωνίας, φυσικά είναι περίπτωση φόρου μη επιστρέψιμου και η πραγματική του αξία επί της καθαρής αξίας χρόνου ομιλίας είναι 12%+(12%Χ23%)=14,76%
  11. Σε ευχαριστώ για την άμμεση απάντηση σου και συγχαρητήρια σε όσους έχουν στήσει την ιστοσελίδα. Καλό βράδυ!
  12. εμάς μας ήρθε και στους δύο γύρω στις 15:00 με 15:30 απλά τις τελευταίες μέρες πειραματίστηκα και με τα δύο κινητά στέλνοντας κενό και υπ σε διάφορα 4ψηφια νούμερα (δεν ξέρω αν αυτό παίζει ρόλο).
  13. Πάντως ρε παιδιά ακόμα δεν κατάλαβα τι σημαίνει το σημερινό μήνυμα. Συγκεκριμένα ξαναανφέρω ότι έχω f2g2 και αυτό που μου ήρθε σήμερα (όπως επίσης και στην κοπέλα μου) λέει: "ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ 10€ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ 600 ΛΕΠΤΑ ΠΡΟΣ ΟΛΗ ΤΗ WIND & Q ΚΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΧΡΟΝΟ ΟΜΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ 1Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΓΙΑ 30 ΜΕΡΕΣ". Εγώ καταλαβαίνω ότι αφενός αναφέρεται στο νέο πρόγραμμα bonus και αφετέρου ότι έχεις για μία (και όχι για δύο κάρτες όπως στην νέα wind καρτοκινητή) ανανέωση κάθε μήνα διπλασιασμό που κρατάει 30 μέρες. Λάθος κάνω? Τέλος πάντων μέχρι τέλος της εβδομάδας θα πάω ούτως η άλλως για ανανέωση 20€ σε κατάστημα wind για να γλιτώσω και τον φόρο κινητής τηλεφωνίας.
  14. Πάντως και εγώ που έχω f2g2 μου ήρθε αυτό το μήνυμα περί διπλασιασμού. Λέτε να ισχύει ο διπλασιασμός και στα f2g2?
×
×
  • Create New...