Jump to content

pankler

Members
  • Δημοσιεύσεις

    128
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About pankler

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 22

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Άγνωστο

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

pankler's Achievements

  1. Φίλοι μου όσο και αν δεν το πιστεύεται μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή βοηθάει πάρα πολύ . Η εταιρεία θυμάται τις υποχρεώσεις της και ο χρόνος που διαθέτεις για να την γράψεις είναι ασύγκριτα μικρός σε σχέση με το όφελος. Αν τους τρελάνουμε στις καταγγελίες θα αναγκαστούν να προσέξουν την συμπεριφορά τους απέναντι μας. Γιατί εμείς τους πληρώνουμε ... Φυσικά πρώτα επικοινωνούμε με την εξυπηρέτηση πελατών και αν δεν βρούμε ανταπόκριση τους κάνουμε καταγγελία. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Είμαι παλιός συνδρομητής της q από τότε που μπορούσε κάποιος να ανανεώσει μέσω ίντερνετ και να κερδίσει ανά 15 ευρώ την μισή αξία κάρτας στο νούμερο του, αυτό ήταν πριν το easy recharge πού έδινε την μισή αξία κάρτας ανά 15 ευρώ αλλά μέσα στο μήνα η ανανέωση. Στην δική μου περίπτωση έβαζα κάθε μήνα την ελάχιστη αξία κάρτας 5 η 6 ευρώ και όταν μαζεύονταν 15 ευρώ έπαιρνα την μίση αξία της κάρτας μείον τους φόρους φυσικά, Έτσι μπορούσα μέσα σε 2 η 3 μήνες να παίρνω αυτό το μπόνους. Κάποια στιγμή μέσα στον Σεπτέμβριο παρατήρησα ότι δεν μου έδιναν το μπόνους. Απευθύνθηκα στο τσάτ τίποτα Απευθύνθηκα στην εξυπηρέτηση πελατών και ενώ έπρεπε να μου απαντήσουν μέσα σε 1 η 2 εργάσιμες μου απάντησαν μετά από 10 ημερολογιακές ημέρες ότι η προσφορά είχε καταργηθεί. Κατάλαβα ότι μάλλον τούς είχε προβληματίσει η υπόθεση μου και δεν ήξεραν τι να κάνουν Από αυτή την αμήχανη απάντηση που μου έδωσαν και παρόλο που μέσα σε αυτό το τσάτ κάποιοι μου συνέστησαν να μην δώσω συνέχεια εγώ επέμενα. Δεν είχα τίποτα να χάσω. Μάζεψα όλα τα μηνύματα που μού είχαν στείλει σε sms kai email και έγραψα μια ωραιότατη αναφορά με όλα τα αποδεικτικά στοιχεία. Μετά από 2 μήνες και κάτι μου έστειλε μήνυμα η wind στο κινητό μου ότι στο πλαίσιο εξυπηρέτησης πελάτων μου πιστώνουν 29ευρώ. Πολλά περισσότερα από αυτά που είχα υπολογίσει ότι μπορώ να πάρω... Έτσι με αυτό τον τρόπο τους ανάγκασα να προσέχουν περισσότερο γιατί τα λάθη πληρώνονται... Έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι μας με αυτές τις εταιρείες που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το κέρδος και όχι ο συνδυασμός της ικανοποίησης του πελάτη με το λογικό κέρδος. Τολμήστε...
  2. Όχι δεν χάνω τίποτα μόνο 6,7 ευρώ από την τελευταία ανανέωση που συμπλήρωσα τα 15 ευρώ.
  3. Καλησπέρα σε όλους, Έχω ένα ερώτημα για όποιον ξέρει να απαντήσει. Έχω νούμερο από Q από το 2012 και κάποια στιγμή το 2013 η το 2014 δεν θυμάμαι ακριβώς η q σου έδινε την δυνατότητα αν ανανεώσεις μέσω ιντερνέτ στο σαιτ τους με πιστωτική κάρτα για κάθε 15 ευρώ να σου χαρίζει την αξία της μισής κάρτας δηλαδή 7,5 ευρώ. Τότε δεν είχε μπΚει ακόμα ο φόρος στην καρτοκινητή. Κάποια στιγμή το κατήργησε αυτό και με μια τηλεφωνική αίτηση που έκανα μπορούσα να παίρνω τα 7,5 ευρώ η τα 6,7 ευρώ με τον φόρο αν ανανέωνα μέσω ιντερνέτ με πιστωτική κάρτα είτε τμηματικά είτε μια φορά τα 15 ευρώ. Δηλαδή 3*5E η 1*10+1*5 ευρώ η 1*15 ευρώ. Το ίδιο και όταν ανέβηκε η αξία της ελάχιστης κάρτας απο τα 5 ευρώ στα 6. Πρόσφατα σε κάποια ανανέωση που έκανα δεν μου πιστώθηκε το δώρο και πήρα την εξυπηρέτηση πελατών και αφού με ταλαιπώρησαν για 15 ημέρες μου απάντησαν ότι η η προσφορά αυτή δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Εγώ σκέφτομαι να κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στην εεττ για την τιμή των όπλων Ξέρω ότι δεν έχω καμία τύχη αλλά θα ήθελα και την άποψη σας. Ευχαριστώ πολύ ξ
  4. Best Business Class smartphone:Samsung Galaxy S9+ Best Value for Money Smartphone: Honor 9 Best Camera smartphone: Huawei P20 Pro Ευχαριστώ πολύ. Καλή επιτυχία σε όλους
×
×
  • Create New...