Jump to content

geo_xar

Members
  • Δημοσιεύσεις

    621
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by geo_xar

  1. :DΕίναι για hd οθόνες γενικά, portrait και landscape (όχι κάτι ιδιαίτερο, μια μικρή συλλογή από galaxy, xperia και άλλα).
  2. Επειδή διαβάζω για restarts θα ήθελα να επισημάνω ότι στο Ativ S ίσως το πιο γνωστό bug που αντιμετωπίζουν πάρα πολλοί κάτοχοί του (και εγώ) ανεξαρτήτου update και έκδοσης λειτουργικού είναι οι επανεκκινήσεις του τηλεφώνου κυρίως όταν υπάρχει πολύ χαμηλό σήμα.:)
  3. Κάτι παίζει εδώ στο Βόλο... Οι κάθετοι δρόμοι είναι πάνω στα σπίτια:)
  4. -Για μένα δεν χρειάζεται task manatzer! Με συνεχόμενα πατημένο το back button πλοηγήσαι στις πραγματικά ανοικτές εφαρμογές και όχι στις προσφάτως ανοιγμένες... Με το GDR3 πλέον κλείνεις όποια από αυτές θες. Σε μια εφαρμογή με home button τη βάζεις στο παρασκήνιο, με back button την κλείνεις. Όσες βαριές εφαρμογές και να ανοίξεις δεν μπορείς να καταφέρεις να το κολλήσεις! Τέρμα πια για σένα οι μαύρες οθόνες του android. -Από παιχνίδια πραγματικά δεν ξέρω τι σου λείπει... (έχω Asphalt7, Asphalt8, Assassin's Creed, Cut The Rope, FIFA13, Fruit Ninja, Jetpack Joyride, Modern Combat4, Temple Run2, Angry Birds, Minion Rush, Rail Rush, Subway Surfers, Trial Xtreme3 και υπάρχουν ακόμα πάρα πολλοί γνωστοί τίτλοι παιχνιδιών!). -Από λοιπές εφαρμογές όταν πήγα από το android σε windows phone μου έλειπαν και μου λείπουν ακόμα (μικρό το κακό μπροστά σε τόσα καλά) File Manatzer, Google Maps επίσημο, Youtube επίσημο και ένας καλός browser (chrome, opera, firefox)). 1.Αντί για MxPlayer δαγκωτό MoliplayerPro (.mkv ταινία, οπουδήποτε αποθηκευμένη, με ελληνικούς υπότιτλους) 5.Πολύ καλή ποιότητα ηχείου, για το σήμα του wifi και της κινητής έχω να πω τα καλύτερα λόγια! 7.Εάν δεν έχεις πρόβλημα με το ui (tiles) τότε σε καλύπτει απόλυτα! Μακράν ταχύτατο από το τετραπήρυνο galaxy s3!
  5. Απότι φαίνεται υπάρχουν 2 μοντέλα που κυκλοφορούν σε ebay, amazon και πολύ λίγα σκρουτζομάγαζα. Το Χ920D το οποίο έχει υποδοχή microsd και το X920Ε που δεν έχει. Κανένα από τα 2 δεν έχει 4g. :) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2143768
  6. Πατώντας ##634# στο dialpad μπαίνεις στο Diagnostic tool. Μετά πατώντας *#321647335 σου βγάζει τη λίστα με τα διαθέσιμα csc. Επιλέγεις αυτό που θες, γίνεται hard reset (διαγραφή των πάντων, αλλά μπορείς πιο πριν να κάνεις backup) και όλα κομπλέ.
  7. Καλή επιτυχία σε όλους μας και στον νικητή καλά "καψίματα"!:)
  8. Με τις GDR1 και GDR2 το hard reset είναι η μοναδική λύση δυστυχώς. Εάν έχεις GDR3 απεγκαθιστάς εφαρμογές και το μενού επιστρέφει όπως πριν.
  9. Για το θέμα των 160 χαρακτήρων ανά μήνυμα έχω επικοινωνήσει 2 φορές με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Samsung και την δεύτερη φορά ο υπάλληλος μου είπε ξεκάθαρα ότι η συσκευή έτσι είναι και δεν υποστηρίζει 160 χαρακτήρες... Ευτυχώς που έχω καρτοκινητό με πολλά μηνύματα το μήνα...:mad:
  10. Λάθος δικό μου παιδιά! ΑΤΟ-->Αυστρία.
  11. Ευρώπη όχι ακόμη. Αυτή τη στιγμή μόνο το ΑΤΟ (Αυστραλία). EDIT: Εγώ έχω βάλει το BTU (Αγγλία) γιατί συνήθως αυτοί παίρνουν πρώτοι update στην Ευρώπη, αλλά τίποτα ακόμα... Φυσικά πάντα μπορείς να περάσεις την GDR3 PREVIEW με την προϋπόθεση ότι δε θα κάνεις hard reset... EDIT2: Για αλλαγή csc πληκτρολογείτε ##634# εκεί που παίρνετε τηλέφωνο και μετά αφού ανοίξει η εφαρμογή Diagnostic tool πληκτρολογείτε *#321647335, επιλέγετε csc, γίνεται hard reset και είστε έτοιμοι.
  12. Δεν έχει παρατηρηθεί κάτι περίεργο. Το κυριότερο πιστεύω στην αγορά ενός wp smartphone είναι το εάν ταιριάζει στα γούστα αυτουνού που θα το αποκτήσει, γιατί το λειτουργικό είναι αρκετά διαφορετικό σε σχέση με τα υπόλοιπα λειτουργικά που κυκλοφορούν. Από την άλλη εάν σου κάνουν δώρο smartphone (και όχι κάποιο φτηνιάρικο, αλλά αρκετά δυνατό όπως είναι το ativ s) δε νομίζω ότι σε παίρνει και να πεις ότι δε σου αρέσει!:lol::happy::)
  13. Πρώτα δοκίμασε ένα hard reset. Εάν δε διορθωθεί τότε... Πιστεύω πρέπει να το πας κατευθείαν στην Arvato! Σε συγγενή μου που είχε προβληματικό HTC Evo 3d του ενέκριναν αντικατάσταση συσκευής και του έδωσαν σφραγισμένο HTC One. Παρομοίως έγινε και με ένα φίλο του forum με προβληματικό HTC One S.
  14. Να 'σαι καλά neof1z! Ξέχασα να αναφέρω ότι πέρασα την GDR2 με csc Αγγλίας σε ένα φιλαράκι μου που είχε αγοράσει το κινητό του από το public και όταν χρειάστηκε αργότερα να το στείλει στο σέρβις για ένα πρόβλημα hardware που αντιμετώπιζε δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα με την εγγύηση!
  15. Άρα δεν είμαι ο μοναδικός που το είχε πάθει! Σε περίπτωση που σας συμβεί κάτι τέτοιο, για να μην ψάχνετε πηγαίνετε σελίδα 45 post #668 :happy:
  16. Παιδιά σήμερα τυχαία διαπίστωσα ότι με τη GDR3 εάν φθάσεις τις 45 εφαρμογές σύνολο τότε ναι μεν τις ταξινομεί αλφαβητικά και βγάζει τα σπαστικά γράμματα, αλλά εάν απεγκαταστήσεις κάποιες και ξαναφτάσεις σε αριθμό κάτω του 45 ξαναεπιστρέφει στην αρχική προβολή (χωρίς να χρειάζεται να κάνεις hard reset όπως πριν...):happy:
  17. -To copilot είναι δωρεάν για πάντα για μια από όλες τις χώρες. Επιλέγεις λοιπόν την Ελλάδα και είσαι κομπλέ. (H φωνητική πλοήγηση του copilot κοστίζει 21,49€, ενώ η πλοήγηση της nokia για τα υπόλοιπα windows phone smartphones κοστίζει 35€) (Πλήρη πακέτο πλοήγησης δωρεάν μόνο στα lumia!) -Υπάρχει stock (προεγκατεστημένη) εφαρμογή για να μετράς τα δεδομένα που καταναλώνουν 3g και wifi ξεχωριστά και μπορείς να βάλεις και όριο χρήσης δεδομένων. (Είναι διαθέσιμη αφού κάνεις το πρώτο update στην έκδοση GDR2). -Προσωπικά πιστεύω ότι οι επανεκκινήσεις δεν είναι θέμα τύχης! Σε όσους γνωστούς έχουν ativ έχει συμβεί έστω και μια φορά επανεκκίνηση... Πάντως από τότε που έβαλα την έκδοση GDR3 δεν μου το έχει κάνει ούτε μια φορά!:happy: -Για το 365 δεν έχω προσωπική άποψη. Μόλις το παραλάβεις κάνε ένα τηλ στη samsung και επιβεβαίωσε την εγγύηση αναφέροντας το IMEI. -Για το lumia 920 δεν έχω άποψη, αλλά για το 820 που έχει συγγενικό μου πρόσωπο μπορώ να πω μόνο καλά λόγια. (H nokia έχει βάλει στα τελευταία lumia πάρα πολύ καλές stock εφαρμογές κυρίως για την κάμερα, αλλά και για διάφορες άλλες λειτουργίες) Θα σου πρότεινα να πας σε ένα κατάστημα και να τα δεις όλα από κοντά πριν κάνεις την επιλογή σου. (Δυστυχώς το ativ s είναι δύσκολο να το βρεις πλέον σε κάποιον πάγκο καταστήματος)
  18. Ποιο ακριβώς πρόβλημα αντιμετωπίζεις? Γέμισε η εσωτερική μνήμη του Ativ S (16GB) και θέλεις να εγκαταστήσεις εφαρμογές στην sd card? Είναι πολύ δύσκολο να καταφέρεις να γεμίσεις την εσωτερική μνήμη με εφαρμογές. Επίσης, αφού σου δίνει τη δυνατότητα να αποθηκεύεις βίντεο, φωτογραφίες, μουσική, e-books και οτιδήποτε άλλο εκτός από εφαρμογές στην sd card μπορείς να χρησιμοποιήσεις την εσωτερική μνήμη μόνο για εφαρμογές. Έχω εγκαταστήσει κανονικά εφαρμογές .xap αλλά δεν αλλάζει κάτι από το να τις κατεβάσεις από το store. Φυσικά εάν σου δώσω το .xap μιας πληρωμένης εφαρμογής δεν θα σε αφήσει να την εγκαταστήσεις εάν δεν την έχεις πληρώσει και έτσι αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά το "πάρτι σπασμένων" εφαρμογών που επικρατεί στο android.
  19. Μετά την πολλά υποσχόμενη εφαρμογή Έλληνα developer για προβολή βίντεο συνοδευόμενα από αρχείο υποτίτλων, τώρα πλέον υπάρχει και μια ακόμα εφαρμογή που παίζει και αρχεία .mkv :):happy:
  20. Έχει ελληνικά. -------------------- Εδώ μια νυχτερινή λήψη με το Ativ.:)
  21. Ρυθμίσεις --> Θέμα --> Χρώμα έμφασης Έχεις τη δυνατότητα να βάλεις διαφορετικό χρώμα σε tiles εφαρμογών που εγκαθιστάς από το store και υποστηρίζουν τη ρύθμιση αυτή (πχ. wp central):happy:
  22. Σίγουρα η συσκευή αναμένεται σύντομα να λάβει την τελική έκδοση Windows Phone 8 GDR3 (αυτη τη στιγμή είναι διαθέσιμη η GDR3 PREVIEW). Για το εαν θα λαβουμε το επόμενο update που θα είναι μάλλον τα Windows Phone 8.1 ουδείς μπορεί να το πει με σιγουριά!
×
×
  • Create New...