Jump to content

dimtz

Members
  • Δημοσιεύσεις

    5.864
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

3 Followers

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Άγνωστο

dimtz's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Ωραία ευχαριστώ και κάτι άλλο, επιλέγω για 9 μήνες πχ το Α πρόγραμμα και μετά τους 9 μήνες το Β, τα Gb χάνονται ή συνεχίζουν να προστίθενται;
  2. Καλησπέρα στην παρέα,έχω what’s up απεριόριστα 9 μηνες , μια απορία Γίνεται να το βάλω να κάνει κάθε μήνα ανανέωση μόνο του όπως και την επιλογή προγράμματος ; Αν ναι με ποιον τρόπο; Χωρίς να χάνω τα υπόλοιπα ( αυτό για μετά το 9μηνο)
  3. Τελικά ως δια μαγείας ενεργοποιήθηκε το WIFICALL, έστειλα σήμερα μήνυμα και μετά από λίγο ήρθε και η απάντηση ενεργοποίησης, μάλλον θα το ξεμπλόκαρε το τεχνικό τμήμα
  4. Οκ το έστειλα, για να δούμε σε λίγο θα το ενεργοποιήσω, κανονικά πρέπει να έρθει sms ότι ενεργοποιήθηκε σωστά; Τελικά το έκανα και πάλι τίποτα
  5. Λοιπόν έκλεισα το WIFICALL, έχω κάνει reboot και τώρα θα περιμένω καμιά ώρα και θα στείλω μήνυμα σωστά;
  6. Οταν με καλουν δεν εχω ιντερνετ , επισης ουτε wificall οταν το βαζω σε πτηση Την εχουν κανει φιλε αλλα παλι τιποτα Δηλαδη να μην ελπιζω; Που να οφειλετε αυτο; πχ πριν ενα 6μηνο ειχα , μετα πηγα nova που επισης ειχα και τωρα που το γυρισα σε whats up δεν εχω , οτι να ναι πραγματικα , αν ειναι δυνατον να μην μπορουν να κανουν τα αυτονοητα
  7. Πάντως εγώ παιδιά δεν έχω WIFICALL αλλά ούτε και volte, cosmote έχω, πολλά τηλέφωνα σε αυτούς και άκρη δε βγαίνει, συνέχεια υπομονή μου λένε
  8. Καλησπέρα στην παρέα, μια απορία, όσοι έχετε ενεργοποιήσει το WIFICALL υπάρχει το volte σαν επιλογή μέσα στο ρυθμίσεις- κινητό δίκτυο- επιλογές-ομιλία και δεδομένα;
  9. Δεν ξέρω τι παίζει, στέλνω sms και η απάντηση που παίρνω είναι πως το αίτημα καταχωρήθηκε και θα ενημερώσω εκ νέου όταν ενεργοποιηθεί, στέλνω κάθε μέρα αλλά απάντηση ενεργοποίησης δεν παίρνω, πραγματικά ότι να ναι
  10. Καλησπέρα στην παρέα, δεν μπορώ με τίποτα να ενεργοποιήσω το WIFICALL σε συσκευή 15pro max, μίλησα και με την εξυπηρέτηση καμιά δεκαριά φορές χωρίς αποτέλεσμα, με την nov@ δεν είχα θέμα, έχει συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι αντίστοιχο;
  11. Έχω κάνει φίλε, μίλησα με εξυπηρέτηση και μου είπε ότι υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα και να δοκιμάσω αργότερα, το θέμα είναι πως προσπαθώ δύο μέρες τώρα
  12. 15pro max έχω, ok θα επικοινωνήσω μαζί τους
  13. Ναι έχω στείλει μήνυμα, τι άλλο να κάνω; Δεν είναι ενεργοποιημένο το WIFICALL
  14. Καλημέρα στην παρέα, πολλά τα εμπόδια τελικά, αφού κάνανε καμιά δεκαριά μέρες να ενεργοποιηθούμε τώρα δεν μπορώ να ενεργοποιήσω το WIFICALL , στέλνω από χτες μήνυμα χωρίς αποτέλεσμα, το 5G ήταν ενεργοποιημένο χωρίς να κάνω κάτι
  15. Να σου πω την αλήθεια σαν σήμα με την nov@ είχα καλύτερο αλλά πολύ χαμηλές ταχύτητες internet για αυτό και την έκανα , δεν αντιμετωπίζω όμως κανένα πρόβλημα κλήσεων, ήμουν και παλιά συνδρομητής Έχω στείλει εδώ και τρεις ώρες τις εντολές που λες αλλά δεν ενεργοποιήθηκε ακόμη,αναφέρει ότι το αίτημα είναι υπό επεξεργασία
×
×
  • Create New...