_Stamatis_
Members-
Δημοσιεύσεις
162 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by _Stamatis_
-
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις για το Galaxy S III
_Stamatis_ replied to Tyxerakias's topic in Samsung Galaxy S Series
Παιδία για να αλλάξω notification bar kai status bar πρέπει να rootaρς τη συσκευή? -
Κάνε ένα factory reset και αν δε στρώσει είναι καθαρά δική σου επιλογή αν θα rootaεις και θα περάσεις την LFB ξανά ή αν θα το στείλεις στο service , εγώ δε μπορώ να αποφασίσω για σένα . :D
-
Eάν δε λυθεί (που πιθανότερα ΔΕΝ θα φτιάξει τίποτα το factory reset) θα πρέπει να περάσεις το αρχικό λογισμικό του τηλεφώνου και να κάνεις τα updates από την αρχή. Γιατί το λέω αυτό ? 3 ενημερώσεις λογισμικού πίσω μου παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα και εμένα, έπειτα από μία ενημέρωση που έκανε και δεν κάθισε καλά στη συσκευή, βέβαια σε εμένα είχε μεγαλύτερη έκταση καθώς το δικό μου κινητό δεν ανταποκρινόταν πουθενά ούτε σε άγγιγμα οθόνης ούτε καν στο πάτημα του power button και μου πέταγε συνέχεια το ίδιο μνμ με εσένα . Έκανα και εγώ τότε factory reset αλλά τίποτα , έτσι αναγκάστηκα να rootarω τη συσκευή να περάσω το αρχικό λογισμικό και να ξανά στήσω και να ενημερώσω το τηλέφωνο από την αρχή .
-
Το pin ζητάει και εμένα το πρωί το ίδιο μου έκανε .
-
Για τον task killer : Έλεγα μήπως υπάρχει κάτι καλύτερο που να βελτιστοποιεί τη διαχείριση της RAM και να την κρατά σε χαμηλά επίπεδα , γιατί αν παρατηρήσεις μετά από 3-4 μέρες χρήσης χωρίς restart το κινητό χρησιμοποιεί 600 MB RAM ακόμα και χωρίς καμία "ορατή" εφαρμογή ανοιχτή και έχοντας κάνει "Διαγραφή μνήμης". Για το lock widget : Αυτό εννοείς https://play.google.com/store/apps/details?id=com.droidmania.lockscreenwidget&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5kcm9pZG1hbmlhLmxvY2tzY3JlZW53aWRnZXQiXQ.. ?
-
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις για το Galaxy S III
_Stamatis_ replied to Tyxerakias's topic in Samsung Galaxy S Series
http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=337994 Για να χρησιμοποιήσω κάτι από τα παραπάνω θα πρέπει η συσκευή να είναι rooted ? -
Κάποια παιδιά πριν λίγο καιρό ρώταγαν και απορούσαν γιατί όταν κατεβάζουν την notification bar κάτω από τον παροχέα τους τους βγάζει μήνυμα "Να μην λαμβάνονται ειδοποιήσεις" , να τους ενημερώσω λοιπόν πως δεν πρέπει να ανησυχούν καθώς απλά είναι μία λάθος μετάφραση !!!! Αν αλλάξουν την γλώσσα της συσκευής σε Αγγλικά θα δουν πως στο ίδιο μέρος λέει στα Αγγλικά "No Notifications" άρα λοιπόν το μήνυμα που θα έπρεπε να εμφανίζεται στα Ελληνικά θα έπρεπε να ήταν "Καμιά ειδοποίηση" άρα μην ΤΡΕΛΕΝΕΣΤΕ :lol: :lol: Να ρωτήσω και εγώ κάτι με τη σειρά μου ... Ψάχνω κάποιο ΚΑΛΟ task manager-killer (δεν με νοιάζει να το πληρώσω ή όχι) που θα μου εμγανίζει στο status bar την υπόλοιπη ram , θα κάνει auto kill άχρηστες εφαρμογές και να είναι απόλυτα συμβατό με τον 3ο Γαλαξία (αν είναι δυνατόν να έχει φτιαχτεί για αυτόν θα το προτιμούσα) δηλαδή να μην crasharei, κολλάει κλπ κλπ . Επίσης ψάχνω ένα widget που να κλειδώνει τη συσκευή , ΠΡΟΣΟΧΗ όχι να σβήνει απλά την οθόνη και να κλειδώνει αυτόματα η συσκευή μετά το πέρας του οριζόμενου χρόνου αλλά να κλειδώνει όπως το hard key button . (Έχω δοκιμάσει αρκετές αλλά τίποτα ) Κάθε γνώμη και πρόταση είναι ευπρόσδεκτη , περιμένω τις απόψεις σας και ευχαριστώ για τον χρόνο σας . :D
-
Σήμερα το πρωί ξεκίνησε να μου κάνει και εμένα τα ιδία χωρίς να πειράξω τίποτα . Επίσης η φωνή που ακούγεται είναι διαφορετική από αυτήν που ακούγεται με το σκάλωμα του lightflow με το talk back όταν μπαίνεις στο ιντερνέτ , επίσης μιλάει μόνο όταν ανοίγω φακέλους που έχω δημιουργήσει εγώ . Καμία ιδέα γιατί έχω αρχίσει και εκνευρίζομαι με την αηδία ?
-
Αν έχεις περασμένο το lightflow δε μπορείς , είναι bug ,όταν 8α είσαι συνδεδεμένος στο ίντερνετ 8α μιλάει . Τώρα αν δεν έχεις περασμένο το lightflow πήγανε ρυθμίσεις -> προσβασιμότητα -> στις υπηρεσίες και απενεργοποίησε το talkback.
-
Ναι όμως που το βρήκε οεο ?
-
Πότε το πήρες αυτό το update και από που το έχεις αγοράσει το κινητό ?
-
Για το Α)..... Κανε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων , το ειχα πάθει και εγώ και έφτιαξε έτσι . Βέβαια να σε ενημερώσω ότι : α) Θα χαθούν όλες οι ρυθμίσεις που έχεις κάνει εσύ στο κιν . β) Θα πρέπει να ρυθμίσεις το κινητό όπως την πρώτη φορά , gmail, dropbox κλπ κλπ γ) Ότι εφαρμογή έχεις κατεβάσει από το play store ή το sams store 8α διαγραφεί . (αν βάλεις το ίδιο acc στις πρώτες ρυθμίσεις και δεν βάλεις καινούριο θα στις κατεβάσει όλες μια μια αυτόματα) δ) Αν έχεις "μαύρες" εφαρμογές 8α χαθούν τελείως και αν δεν έχεις στο pc soy , dropbox ή κάπου αλλού τα apk files 8α πρέπει να τις ξαναβρείς και να τις κατεβάσεις από την αρχή.
-
Αϊτή η έκδοση έχει βγει εδώ και 2 βδομάδες , νόμιζα πως είχε βγάλει νέα .
-
Σε τι έκδοση περάσατε ?
-
update μέσω kies γίνεται μόνο νομίζω ....
-
Αξεσουάρ S3 (Θήκες, Κάρτες μνήμης, Μπαταρίες κτλ)
_Stamatis_ replied to Superuser's topic in Samsung Galaxy S Series
Μόλις έβαλα το screen protector της Belkin, γιατί χθες είδα μία γρατζουνιά στην οθόνη παρά το γεγονός πως το προσέχω σαν τα μάτια μου :( , άριστη εφαρμογή και πολύ εύκολη ( εγώ 1η φορά έβαζα screen protector σε κινητό και δεν δυσκολεύτηκα καθόλου 5 λεπτά μου πήρε ) . Το μείον που παρατήρησα είναι πως η οθόνη φένεται ελάχιστα λιγότερο smooth στο πέρασμα του δαχτύλου. Επίσης τα 13 ευρώ η τριάδα είναι αρκετά μεγάλο ποσό. Τώρα περιμένω ακόμα: http://www.ebay.co.uk/itm/LEATHER-PULL-TAB-CASE-COVER-POUCH-FOR-SAMSUNG-GALAXY-S3-S-III-i9300-/251097845669?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var=&hash=item3a76990fa5#ht_1434wt_932 http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-SAMSUNG-GALAXY-S3-i9300-BLUE-COOL-MESH-VENT-CASE-COVER-SAMGSVCBL-/160820012288?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item25719ea500#ht_1816wt_1396 http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Mount-Stand-Holder-Cradle-For-Samsung-Galaxy-S3-SIII-S-3-i9300-Car-Charger-/290732416394?pt=UK_Holders_Mounts&hash=item43b1009d8a#ht_2150wt_1163 Λογικά θα τα παραλάβω σήμερα αύριο , μόλις τα χρησιμοποιήσω θα σας πω εντυπώσεις. -
Ναι έχω το lightflow Δεν μπορείς μόνο στην μνήμη του τηλεφώνου προς το παρόν , το έχουν αναφέρει πάρα πολλές φορές πιο πίσω . Η λειτουργία οδήγησης ξέρει κανείς τι κάνει ? τι ενεργοποιεί και τι απενεργοποιεί ?
-
Είναι κλειστό
-
Μετά από 3-4 μέρες μπήκα πάλι στο θέμα του Σ3 να ρίχω καμία ματία και να δω κάνα νέο και γίνεται χαμός !!! Έχασα την μπάλα και το μυαλό μου στην κυριολεξία!! Πρώτα διαβάζω αυτό : Apparently Samsung ships S3 with two different camera modules, one with metal casing and one with mostly plastic casing. I'm waiting confirmation what firmware the one with metal casing has Edit: the camera module with metal casing has: Cam FW Ver: ZDFE02 Phone FW Ver: ZDFE02 και βάζοντας τον κωδικό βλέπω ZDFE02 άρα ΣΚΑ... :X Έπειτα, από σήμερα και το τονίζω από σήμερα το μεσημέρι έπειτα από τη φόρτιση και αφού συνδεθώ στο WIFI το κινητό μου ΜΙΛΑΕΙ !!! Πριν δεν το έκανε και ας είχα συνδεθεί στο WIFI . Aνοίγω έναν φάκελο στην επιφάνεια εργασίας που έχω μέσα browsers , play store κλπ κλπ και το κινητό μου λέει σε σπαστά Ελληνικά ¨ "o φάκελος είναι ανοιχτός " και όταν τον κλείνω μου λέει " ο φάκελος έκλεισε " Τι σ***ά έχει γίνει κοωτεύω να τρελαθώ , είναι σαν να έχω άλλο τηλέφωνο στα χέρια μου
-
Αξεσουάρ S3 (Θήκες, Κάρτες μνήμης, Μπαταρίες κτλ)
_Stamatis_ replied to Superuser's topic in Samsung Galaxy S Series
Δηλαδη παιδιά η θήκη της samsung δε 8α προστατεύει σωστά ? Για αυτή εδώ λέω http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-SAMSUNG-i9300-GALAXY-S3-SIII-BLUE-COOL-VENT-CASE-SAMGSVCBL-/170852000075?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item27c792a14b#ht_3802wt_1396 Επίσης αύριο λέω να παραγγείλω και αυτά , τι λέτε αξίζουν ? 1. http://www.ebay.co.uk/itm/XL-PULL-TAB-POUCH-CASE-COVER-HANDS-FREE-HEADSET-fOr-Samsung-Galaxy-S3-i9300-/200778614834?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var=&hash=item2ebf568832#ht_2119wt_905 2. http://www.ebay.co.uk/itm/X-LINE-GEL-CASE-FITS-SAMSUNG-GALAXY-S3-SIII-i9300-IN-CAR-HOLDER-CAR-CHARGER-/180913303940?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var=&hash=item2a1f45f184#ht_1675wt_988 -
Root Δεν είμαι αλλά έχω περασμένες μέσα καμία δεκαριά ΜΑΥΡΕΣ εφαρμογές , έχει γούστο να έχω κάνα πρόβλημα....
-
Αξεσουάρ S3 (Θήκες, Κάρτες μνήμης, Μπαταρίες κτλ)
_Stamatis_ replied to Superuser's topic in Samsung Galaxy S Series
Παιδιά αν παραγγείλω προϊόντα από Κίνα ή Κορέα αξίας 40 ευρώ ξέρετε περίπου πόσα χρήματα θα δώσω στο τελωνείο ? -
Δεν παρεξηγούμε και εμένα μου έκανα εντύπωση , όπως επίσης μου κάνει εντύπωση που στο δικό μου SΙΙΙ δεν δουλεύει (το ξανα κατέβασα και πάλι δεν κλειδώνει τη συσκευή και απλά κλείνει την οθόνη ...)
-
Σε ρωτάω γιατί διάβασα τώρα στα σχόλια πως αν το βαθμολογήσεις με 5 αστέρια δουλεύει μια χαρά
-
Το βαθμολόγησες με 5 αστέρια εξ αρχής ?
