Jump to content

giorgos147

Members
  • Δημοσιεύσεις

    150
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by giorgos147

  1. Ποια έχεις τώρα, αν επιτρέπεις; :) Επίσης, καμιά έκδοση με Live Wallpapers υπάρχει;...
  2. Με του Sanpei έχω πρόβλημα με το USB. Εκτός του ότι δεν δείχνει το πορτοκαλί λαμπάκι ότι φορτίζει ή το πράσινο ότι είναι φορτισμένο, δεν κάνει Mount τη MicroSD :( Αυτό τι είναι; Τέλος, υπάρχει καμιά εναλλακτική εκτός από Sanpei; Μου φαίνεται λίγο αργή η δικιά του.
  3. Πέρασα του Sanpei... Είμαι ακόμα στο μενού υποδοχής, αλλά νιώθω ότι κρατάω άλλο κινητό με τη 2.1 :D
  4. Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις με το HTC Sync; Όταν έτρεχες το RUU, σταματούσε να είναι πράσινο το HTC Sync και γενικότερα να κάνει Sync;
  5. Γιατί με το που ανοίγω το RUU σταματάει να κάνει Sync με το HTCSync; :(
  6. Χίλια ευχαριστώ :) Διόρθωσε το και στο Blog σου εάν θέλεις, για τους άλλους χρήστες.
  7. Με συγχωρεις! Το recovery ηθελα να πω! Το αλλαξα πριν, αλλα δε θα το ειδες! Ειναι τα ιδια αρχεια με το RUU.
  8. Βάσει του παραπάνω οδηγού που θα χρησιμοποιήσω τώρα, ποια Custom Rom 2.1 θα μπορούσα να βάλω; Εχω της Cosmote(έκδοση κινητού).
  9. Για το δεύτερο ερώτημά σου: POP server: pop3.live.com (Port 995) POP SSL required? Yes User name: Your Windows Live ID, for example yourname@hotmail.com Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live SMTP server: smtp.live.com (Port 25 or 587) Authentication required? Yes (this matches your POP username and password) TLS/SSL required? Yes
  10. Ιούνη; Αχ, μακάρι, διότι δεν αντέχω άλλο με την 1,5. Νιώθω ότι είναι ακόμα σε πειραματικό στάδιο! Τέλος, με τη μπαταρία όταν έρθει η 2,1 θα έχουμε κάτι καλύτερο; Δε μπορώ να το φορτίζω με το που πατάει ο πόδας μου εις το σπίτι.
  11. Έχουμε κανένα νέο για την Official 2.1 βρε Vman;
  12. Αν τα καταφέρεις, πόσταρε αμέσως εδώ μήπως προλάβω και το δω! Με ενδιαφέρει πάρα πάρα πολύ!
  13. Δυστυχώς, δε δουλεύει. Δε το βρίσκει καν στην προσπάθεια του. Ίσως να μην είναι σωστή η GoldCard μου.
  14. Κίνδυνος ώστε να πάθω Brick or something, δεν υπάρχει, έτσι; Γιατί όπως είχα πει προχθές το πήρα από Service.
  15. Λοιπόν, πήγα και πήρα άλλη MSD διότι η άλλη και ήταν SanDisk και δεν είχα αντάπτορα. Έκανα GoldCard. Σε λίγο λέω αποτελέσματα. Πως θα καταλάβω όμως ότι όλα πήγαν καλά;
  16. Έχω ήδη αρχίσει να το κάνω, αλλά δε βρίσκω τον αντάπτορα για την SD Card :cry: Πρέπει ντε και καλά να περάσω τα αρχεία μέσω αντάπτορα, και όχι κατευθείαν στο κινητό, ε; :( Δε βρίσκω πουθενά τον αντάπτορα. --- Από Ομάδα Διαχείρισης --- Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα. Χρησιμοποίησε τη Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή τη Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνυμάτων.
  17. ΕΓΩ ΕΧΩ 1,76,0009!!! Αν δουλεύει, πείτε μου σας παρακαλώ! Κάποιος οδηγός για να κάνω Gold Card;
  18. Πφφ. Κρίμα. Σε ευχαριστώ θερμά για την όλη βοήθεια.
  19. Αυτά τα έχω καταλάβει, απλά ρωτάω(περίπου) αν γίνεται να περάσω την Official 1.6 Νιώθω ηλίθιος =P
  20. Επειδή είπα παραπάνω , και μετά μου είπες ότι πρέπει να περιμένω, για αυτό ξαναρώτησα. :) Ποια Rom θα μπορούσα να περάσω; Συγγνώμη που γίνομαι ενοχλητικός =P
  21. Ίσως να μη ξεκλειδώσει;;;; :(:(:( Δηλαδή, ούτε Official μπορώ να περάσω;
  22. Πωωω :( Αυτή είναι. Τώρα πρέπει να περιμένω έως ότου να σπάσει; Χμμ, μπορώ τουλάχιστον να περάσω μία κανονική ROM αλλά 1,6;
  23. Ευχαριστώ! Απλά είμαι πολύ επιφυλακτικός, διότι δεύτερη φορά Service απλά δε παίζει. Λέει για Recovery Rom του Amon Ra. Να κατεβάσω από εδώ την 1,5,2; Επίσης, ποια Rom μου προτείνεται να βάλω; παιδες να κανω μια χαζη ερωτηση;το media player εκτος απο 3gp τι αλλη μορφη υποστηριζει; --- Από Ομάδα Διαχείρισης --- Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα. Χρησιμοποίησε τη Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή τη Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνυμάτων.
  24. Καλησπέρα παιδιά. Λοιπόν, μόλις μου γύρισε το Magic από Service, και δυστυχώς μου ήρθε με Android 1.5, κάτι που δεν ήθελα. Επειδή δε θέλω να το κάνω Brick or something, υπάρχει κάποιος οδηγός που θα ακολουθήσω για να του περάσω 1,6 ή 2,1 χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα; Δε γίνεται να το ξαναπάω Service. Επίσης, το έχω από τη Cosmote με τα 288MB ram. Στο Fastboot όμως λέει 32Α. Της Cosmote δεν είναι το 32B;
×
×
  • Create New...