Γεια σας παιδια εχω ενα προβλημα...!!!
Μολις σημερα πηγα και δηλωσα το κηνιτο μου και ειχε ενα προβλημε με το internet.Το ειπα στον υπαληλο και εστειλε απο το κινητο μου ενα μυνηνα που ελεγε(το διαβασα απο τα Σταλμενα):
ALL στο 19234
Μετα πηρα το κινητο και μετα πηγα και μπηκα στον Browser.Μου ανοιγε κανονικα και με εβγαζε στην σελιδα της Q(μιας και εχω καρτα Q).Μετα πηγα να μπω στο google και μου εβγαλε μια σελιδα που πανω πανω εχει την φοτο της Q, απο κατω κατι κινεζικα που δεν μπορω να καταλαβω τι λενε και ακριβως απο κατω εχει κατι που λεει:
Home
Το μονο που μπορω να κανω ειναι να το πατησω και να με ξαναπαει στην αρχικη...!!!
(*Γινετε σε ολες τις ιστοσελιδες εκτος απο την αρχικη της Q)
Παιδια εχω προβλημα με το internet με το που παω να μπω μου βγαζει "αποτυχια συνδεσης"εχω κανει τις απαραιτητες ρυθμισεις αλλα μου βγαζει και εμενα cosmote wap,cosmote mms,cosmote internet τι να κανω για να μπω επιτελους στο internet.(εχω q καρτα)
Ευχαριστω
γεια σας παιδια εχω και εγω προβλημα με internet στο ku990i μου.Εχω κανει της καταληλες ρυθμισεις για το internet αλλα οταν "τρεχω" την οπερα μου λεει <μη εγκυρη περιγραφη>
Ας μου εξηγησει καποιος τι πρεπει να κανω για να μπω και εγω στο internet.(εχω ακουσει οτι στο συγκεκριμενο κινητο το θεμα internet ειναι τελειο)
Γεια σας παιδια να ρωτισω κατι;Πως μπορω να εχω ιντερνετ στο lg ku990i (και κατι αλλο αμα ειναι απαραιτητο KU990i_V10b εκδοση λογισμικου).Νομιζω πως δεν γινετε αλλα ρωταω εδω για σιγουρια....:thanks::thanks::thanks:
Ευχαριστω..!!!
Παιδια ψαχνω εδω και πολυ καιρο παιχνιδια για να καταβασω και να παιξω μεσο usb stick.
Αυτο που ζηταω απο εσας ειναι να μου πειτε εαν μπορω να παιξω παιχνιδι μεσο usb stick και εαν οποιος εχει ας ανεβασει..!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ[/color]:drool::drool:
παιδια ο καινουργιος κοσμος ανηξε και εγω με κατι φιλαρακια θα κανουμε μια συμμαχια που το η βαση θα ειναι συντεταγμενες 60:53 οποις θελει και ειναι κοντα τον περιμενουμε να μας ενισχυση!!!
ευχαριστω
geia sas paidia sas euxaristo poli gia tis apantaseis sas kai 8a i8ela na se rotiso kati allo.mipos kserete pos bazoun eikones stin sumaxia kapote iksera alla to ksexasa(nomizo anebazeis sto internet mia eikona kai me ta pos tin bazeis stin summaxia ego 8umame kati <=srh:tin istoselida pou einai anebasmeni i eikona:=>)kati tetoia a kai kati allo pos ginete na balo gramate xromatista kai se sxedia
euxaristo
sas perimene stin kainourgia summaxia pou 8a dimiourgisoume ston kappa kosmo pou telika 8a dimiourgi8i se 2 sxedon ebdomades ego kai oi filoi mou:up::up::up::up::up::up: