Jump to content

Play247

Members
  • Δημοσιεύσεις

    113
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Play247

  • Ημ. Γέννησης 09/04/1977

Play247's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Έτσι είναι, δεν στο αφαιρεί από την 1η σου αγορά. Θα το δεις στον λογαριασμό σου.
  2. Αν το κατάστημα έδωσε την ακύρωση άμεσα, υπολόγισε 3-7 εργάσιμες.
  3. Ενδέχεται τότε να μην έχουν περαστεί ακόμα τα χρήματα ή να έχουν μια ημέρα valeur. Αν τους πάρεις τηλ. τοτε θα σου πουν ακριβώς.
  4. Το μηνυμα αυτο μου βγαζει οταν πραγματι δεν υπάρχει υπόλοιπο στην κάρτα μου. Μήπως έχεις τίποτε δεσμευσεις σε πιστωτικές κάρτες;
  5. Συμφωνούμε απολύτως!!! Τα ίδια γράφω και στο δικό μου post. Απλά service αποκαλούμε και την περίπτωση του DOA. Τι το έστελνες σε εμάς, τι το πήγαινες στην ΗΡ ( Πουλιάδη π.χ.) θα έμπαινε στο service για έλεγχο και θα έπερνες καινούριο! Γιατί έμπλεξες με εξωτερικό; Ποιος στο είπε αυτό;
  6. Επικοινώνησε μαζί μας και άσε την UPS και την ΗΡ. Έιναι δικό μας θέμα και δεν έχεις δεσμευτεί πουθενά απεναντί τους. Ούτως ή άλλως η νέα συσκευή που θα πάρεις θα έχει άλλο S/N. Κακώς που δεν μας ενημέρωσες για τις κινήσεις σου.
  7. Χαιρετισμούς σε όλους. Ενημερώθηκα για την περίπτωση του symplekti και μάλλον είμαι και ο πλέον αρμόδιος να μιλήσω. Ο symplekti τηλεφώνησε στα γραφεία μας για το εν λόγω πρόβλημα. Στην κουβέντα που είχε με τον υπεύθυνο και επειδή φάνηκε να γνωρίζει από ρυθμίσεις κτλ, συμφώνησε να προσπαθήσει 2-3 πράγματακια ακόμα (σαν κι αυτά που παραπάνω αναφέρθηκαν και σε πολλές περιπτώσεις λύνουν το πρόβλημα) και τελικά δεν βρεθεί κάποια άκρη να επικοινωνήσει πάλι μαζί μας ή με την ΗΡ απευθείας. Κανένας δεν του στέρησε το δικαίωμα του DOA των 30 ημερών της ΗΡ, που το Play247.gr καλύπτει 100%. Απλά είτε θα το έστελνε σε εμάς για ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση, είτε θα το πήγαινε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο Service (π.χ. Πουλιάδης) για ΑΜΕΣΗ και πάλι αντικατάσταση. Απλά αν επέλεγε την πρώτη περίπτωση, θα είχαμε μια καθυστέρηση 1-2 εργάσιμων ημερών, ωστε να στείλουμε εμείς το προιον στο Service για να πάρουμε και την τυπική έγκριση για αντικατάσταση λόγω DOA. Σε κάθε περίπτωση ο symplekti θα είχε μια συσκευή του "κουτιού" στα χέρια του ASAP. symplekti ποιος σου είπε να μπλέξεις με Ολλανδίες κτλ? Γιατί δεν επικοινώνησες και πάλι μαζί μας εφόσον δεν κατάφερες κάτι με τις ρυθμίσεις; kplr είσαι γνώστης και ξέρεις πολύ καλά το DOA 30 ημερών της HP. Γιατι να μην το σεβάστουμε; Αν δεν το κάναμε θα είχαμε πρόβλημα με την εταιρεία. Εδώ αλλάζουμε ανοιγμένες κάρτες μνήμης των πελατών μας, που ήταν και φταίξιμο τους. Παράκαλω τα μέλη που εξυπηρετήθηκαν κατα αυτον το τρόπο να το αναφέρουν εδώ...(Κλασσικό παράδειγμα η αγορά MMC για Nokia 6260... :!: )
  8. Χαιρετισμούς σε όλους. Ενημερώθηκα για την περίπτωση του symplekti και μάλλον είμαι και ο πλέον αρμόδιος να μιλήσω. Ο symplekti τηλεφώνησε στα γραφεία μας για το εν λόγω πρόβλημα. Στην κουβέντα που είχε με τον υπεύθυνο και επειδή φάνηκε να γνωρίζει από ρυθμίσεις κτλ, συμφώνησε να προσπαθήσει 2-3 πράγματακια ακόμα (σαν κι αυτά που παραπάνω αναφέρθηκαν και σε πολλές περιπτώσεις λύνουν το πρόβλημα) και τελικά δεν βρεθεί κάποια άκρη να επικοινωνήσει πάλι μαζί μας ή με την ΗΡ απευθείας. Κανένας δεν του στέρησε το δικαίωμα του DOA των 30 ημερών της ΗΡ, που το Play247.gr καλύπτει 100%. Απλά είτε θα το έστελνε σε εμάς για ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση, είτε θα το πήγαινε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο Service (π.χ. Πουλιάδης) για ΑΜΕΣΗ και πάλι αντικατάσταση. Απλά αν επέλεγε την πρώτη περίπτωση, θα είχαμε μια καθυστέρηση 1-2 εργάσιμων ημερών, ωστε να στείλουμε εμείς το προιον στο Service για να πάρουμε και την τυπική έγκριση για αντικατάσταση λόγω DOA. Σε κάθε περίπτωση ο symplekti θα είχε μια συσκευή του "κουτιού" στα χέρια του ASAP. symplekti ποιος σου είπε να μπλέξεις με Ολλανδίες κτλ? Γιατί δεν επικοινώνησες και πάλι μαζί μας; kplr είσαι γνώστης και ξέρεις πολύ καλά το DOA 30 ημερών της HP. Γιατι να μην το σεβάστουμε; Αν δεν το κάναμε θα είχαμε πρόβλημα με την εταιρεία. Εδώ αλλάζουμε ανοιγμένες κάρτες μνήμης των πελατών μας, που ήταν και φταίξιμο τους. Παράκαλω τα μέλη που εξυπηρετήθηκαν κατα αυτον το τρόπο να το αναφέρουν εδώ... Κλασσικό παράδειγμα η αγορά MMC για Nokia 6260... :!:
  9. Μην το συζητάτε καθόλου....Ειδικά για fan της ταινίας είναι καταπληκτικά!!! Έχω το Luke και του Darth Vader.... :X
  10. Βεβαίως και υπάρχει! Λεωφόρος Συγγρού 40-42 / 210 - 92 21 534. Είναι η επίσημη αντιπροσωπεία!
  11. Επιβεβαιωνω και με foto...( :whistle: ...τραβηγμένη από Jam ομως... :whistle: ) http://www.play247.gr/pics/s100_1.jpg http://www.play247.gr/pics/s100_2.jpg
  12. Εμείς παραδίδουμε και σήμερα στην Γ.Τ. (η οποια ημι-λειτουργει), αλλά ξέρω πως θα τα διακινήσουν από Δευτέρα λόγω των ημερών. Επομένως θα παραδοθούν Τρίτη ή Τετάρτη αναλόγως περιοχής.
  13. :D :D :D Όχι πια!!! Αργήσαμε αλλά είδαμε.... ;)
  14. Την Δευτέρα γινεται η παραλαβη των h6365 οπως ακριβως αναγραφεται στην διαθεσιμοτητα. Μακάρι να υπήρχε σήμερα...θα το είχες αυριο κιολας!
×
×
  • Create New...