Jump to content

Gabriel7

Members
  • Δημοσιεύσεις

    56
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

About Gabriel7

  • Ημ. Γέννησης 15/06/1977

Gabriel7's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Ξαναπήρα τηλέφωνο,μου είπαν ότι έγινε λάθος και έγινε το refund εντός 5 λεπτών... Τι να πώ? Πολύ περίεργα πράγματα. Ελπίζω να μή ξαναγίνει τίποτα στραβό.
  2. Όπως σωστά με συμβουλέψατε,πήρα τηλέφωνο στο Paypal και ξανανοιξε η υπόθεση μου. Μετά από 2 μέρες βγήκε υπέρ μου απόφαση κανονικά. Δε βλέπω όμως πουθενά στο activity log να έχει εκδοθεί το refund. Επίσης μπήκα στο dispute και είδα το παρακάτω που δε ξέρω τι μπορεί να σημαίνει.... Status Upon further review of this case, we have granted the seller's appeal. The seller may contact you to request that you return the refund that was previously issue to you.
  3. Παιδιά μια ερώτηση,συγνώμη κιόλας αν έχει απαντηθει: Αν κάποιος έχει υπογράψει 24μηνο συμβόλαιο και θέλει να το σπάσει στους 14-15 μήνες,γίνεται? Αν ναι,τι πληρώνει? Μπορεί να γίνει κάποια αναπροσαρμογή σε κάποιο άλλο πρόγραμμα? Ευχαριστώ και συγνώμη για τη ταλαιπωρία.
  4. Τους πήρα και όντως το άνοιξαν ξανά!! Ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή, ελπίζω να κλείσει καλά το θέμα τώρα.
  5. Ναι τη πατήσαμε , ταλαιπωρηθήκαμε αλλά μη χάσουμε και τα χρήματα μας. Το θέμα είναι η συμπεριφορά του PayPal. ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Δε γύρισε πίσω. Έφτασε χθες το κινητό στη Κίνα αλλά οι εξυπνάκηδες του PayPal έκλεισαν το claim επειδή λέει το tracking number ήταν invalid. Όταν αυτοί ήταν που κατέληξαν στη λύση του refund όταν θα γινόταν η επιστροφή (που έγινε σήμερα)
  6. Παιδιά καλησπέρα, Έκανα μια εξυπηρέτηση σε έναν φίλο και πήραμε ένα LG G4 (ίσως το μοναδικό στον κόσμο με 2GB μνήμη :mad: ) από το Fastcardtech. Η αγορά έγινε στις 7/2/2016 ,το Paypal,όπως ξέρουμε, δίνει τη δυνατότητα για 45 μέρες να ανοίξεις Dispute. Ανοίξαμε Dispute στις 20/3 λοιπόν αφού δε βγάζαμε άκρη με την επικοινωνία με δαύτους... Μετα κόπων και βασάνων,το κινητό έφυγε από Ελλάδα στις 29/3 κανονικά με Tracking Number (άλλα 10 ευρώ...) Στις 11/4 επειδή έκλεινε το Dispute και δεν είχε βρεθεί λύση (το κινητό δεν είχε φτάσει Κίνα ακόμα) το γυρίσαμε σε Claim έχοντας δηλώσει κανονικά το Tracking Number και όλο το ιστορικό. Στις 2/5 χωρίς κανένα απολύτως λόγο,μας κάνει reject το αίτημα με δικαιολογία ότι το Tracking number ήταν invalid... Σήμερα το δέμα έφτασα κανονικά στη Fastcardtech... .Έκτοτε δεν έχουμε καμία απάντηση από τους τύπους και είμαστε τελείως στον αέρα. Απλά έχουμε κάνει file ένα complain σχετικά με το θέμα και περιμένουμε. Δε ξέρω τι παίζει με FCT-Paypal αλλά κάποια πράγματα είναι πραγματικά περίεργα... Τι μπορώ να κάνω πλέον??
  7. Καλησπέρα και καλή χρονιά. Άλλαξα τη SIM ,τα ίδια. Το γύρισα πίσω στο Πλαίσιο ,το έστειλαν στην Teleservice (???) και μου το γύρισαν και καλά ότι δεν έχει πρόβλημα...
  8. Καλημέρα, ευχαριστώ για την απάντηση αρχικά. Ναι έκανα αλλά πάλι το ίδιο κάνει. Διάβασα σε κάποια φόρουμς ότι υπάρχει πιθανότητα να φταίει η sim. Έκανα και ένα check αν τυχόν το Imei είναι blacklisted αλλά δεν είναι...
  9. Παιδιά καλησπέρα, Αγόρασα ένα LG G2 32GB μεταχειρισμένο. Είχα ένα Optimus G πρίν με Vodafone. Παρατηρώ ότι μερικές φορές (ειδικά όταν είμαι εν κινήσει,δηλαδή από κυψέλη σε κυψέλη) ότι χάνει το σήμα και μου βγάζει το παρακάτω μύνημα. Αν κάνω επανεκκίνηση,έρχεται αμέσως. Αν είμαι σταθερός (π.χ. στο γραφείο) δεν υπάρχει πρόβλημα... Έχετε καμία ιδέα??? http://i67.tinypic.com/mbk19u.png http://i67.tinypic.com/mbk19u.png Ευχαριστώ πολύ!
  10. Φίλε lousou76,το κατάφερα με τον πολύ ωραίο και αναλυτικότατο tip σου. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Πολύ καλή δουλειά. Μια χαρά όλα,είναι πλέον ένα teclast...
  11. Άνοιξα το .xml αρχείο αλλά πώς θα τις περάσω από command prompt? adb commands εννοείς? Ευχαριστώ.
  12. Καλησπέρα, Τελικά,υπάρχει κάποιο πρόχειρο guideline για rootάρισμα στο Pearl? Εγώ κατάφερα να περάσω το Playstore παρόλο που δεν είναι ρουταρισμένο αλλά πολλές εφαρμογές δε μου τις θεωρεί συμβατές με τη ταμπλέτα π.χ. alpha bank app web banking κ.α.
  13. Παιδιά καλησπέρα, Έχω ένα θέμα με ένα κινητό που αγόρασα από Focalprice και χρειάστηκε να το στείλω πίσω. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι: Όλα τα πακέτα πρός εξωτερικό με προτεραιότητα Α' έχουν tracking number ή όχι απαραίτητα? Γιατί έχει περάσει ένας μήνας, το focalprice μου ζητάει tracking number (δε βοηθάει λέει το όνομα στο πακέτο,άλλο και τούτο) και εγώ δε το έχω...
  14. Παιδιά είμαι κάτοχος της συσκευής εδώ και 15 μέρες περίπου και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από αυτά που προσφέρει και σε καταπληκτική τιμή. Αυτό που δε μου αρέσει είναι η πολύ αργή απόκριση της κάμερας και η σχετικά κακή λήψη WiFi. Google Keyboard βάλατε ? Μου το εμφανίζει μη διαθέσιμο στη χώρα μας...
  15. Δηλ είναι πλαστικό ή είναι γυαλί όχι τόσο ανθεκτικό?
×
×
  • Create New...