Όντως?
Ήδη περιμένω εδώ και μια βδομάδα και δεν έχει αλλάξει τίποτα
Φίλε δε μπορώ να κάνω ανάκτηση κωδικου γιατί το email μου λέει δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή
Άρα παιδιά δοκιμάζω καινούρια εγγραφή νέου χρήστη?
Τι γίνεται με όσους έχουν username στη ΔΕΗ και δε μπορούν να μπουν στο site να δουν τις συνδέσεις τους?
Μετά την αναβάθμιση που εκαναν δε με αναγνωρίζει σαν κάτοχο και λέει ότι δεν υπάρχω σαν αφμ και ούτε σαν παροχή.
Εννοείται δε μπορείς να κάνεις ενημέρωση στοιχείων γιατί δε σε βλεπει
Είδαμε χτες μια μηνιαία χρέωση στο λογαριασμό eurobank που υπάρχει τους τελευταίους μηνες 0,60 για μια συνδρομή που δε συμφωνήσαμε ποτέ με το όνομα blue advantage.
Πως μπήκε αυτή? Με το έτσι θελω?
Εγώ που το είχα αορίστου μετά τη λήξη συμβολαίου....η τιμή ήταν ίδια για 2 χρόνια σίγουρα....μετά πήγα cosmote λόγω προσφοράς.
Μπορεί να το κάνει δοκιμαστικά για ένα μήνα αορίστου και αν δε συνεχίσει η ίδια τιμή να φυγει
Είχε τύχει μέσα στον Αύγουστο σε μενα με το a55 και με τη σύζυγο με το a33.
Συμφωνώ μαζί σου ότι πρέπει να είναι θέμα software.
Με επανεκκίνηση έστρωσε
Ήταν θέμα της σαμσουνγκ αυτές τις μέρες γιατί το έκανε και ένα a33 το οποίο με επανεκκίνηση έστρωσε
Παρτο χτες. Πολύ καλό σε όλα όσα γράφεις. Ενημερώσεις κάθε μήνα. Πήρε και τη καινούρια που έχουν τα s24 όπου κυκλωνεις ένα σημείο στο google και κάνει αναζητηση