voyager
Members-
Δημοσιεύσεις
95 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by voyager
-
Γειά χαρά παλικάρια. Πηρα το συγκεκριμένο κινητο απο E-Shop καινουργιο. Μου ηρθε με οδηγιες στα πολωνικά, Ελλαδα δεν εχει κυκλοφορήσει ακομα. Έχει ενα θεμα με την ευαισθησια αφης. Πολλες φορες χανει πατηματα την ωρα που κανω scroll (κρατημενο πανω απο 5 δευτερόλεπτα) η χάνονται πατηματα την ωρα που γραφω.. Η συσκευη ειναι νεα και το λειτουργικο επισης (Android 7 Nougat) Βλεπω οτι πολλοί στο amazon αναφερουν παρομοια προβλήματα. Παρατηρησα επισης οτι οταν ο touchwiz γεμισει το προβλημα επιδεινώνεται. Εχει παρει καποιος απο εσας τη συσκευη να συγκρίνουμε μην το στειλω αδικα στο σέρβις. Ευχαριστω.
-
Καλησπέρα. Παίρνει root η αναβάθμιση;
-
'Ηθελα δεν ήθελα το πήρα το μικρό και μου αρέσει πολύ! Κρατάει η μπαταρία του καλή αυτονομία. Μόνο ένα πρόβλημα. Το πάνω μικρόφωνο (Δίπλα απο το ir Blaster) δεν λειτουργεί καθόλου. Κανονικά σε ανοιχτή ακρόαση κλήση έπρεπε να δουλέυουν και τα 2 μαζί (Φυσάω τα μικρόφωνα ανοιχτή ακρόαση για ν'ακουσω) όπως στο S4 και άλλες συσκευές. 'Iσως να ειναι θέμα firmware οπως ήταν μια εποχή και στο Xperia mini Pro που έιχα. Μπορεί καποιος να το δοκιμάσει παρακαλώ; Ευχάριστώ :)
-
Έπεσε η τιμή στα 360
-
Εχει όμως super ammoled και υπέρυθρες και ειναι slim. Το Compact είναι σαν τουβλάκι, αμα του βάλω και θήκη θα γίνει σαν μπαούλο... :worry:
-
Τα αξίζει τα λεφτά του το μικρό ή να πάμε για z1 Compact?
-
Καλησπέρα γίνεται root το mini?
-
Το mini pro μου φοράει kingston 32gb class 10 απο eshop και δουλέυει κανονικά
-
http://talk.sonymobile.com/thread/35239
-
Πήγαινε στις ρυθμίσεις του widget κ ενεργοποίησε την επιλογή για καθυστέρηση κλειδώματος και είναι οκ ;-)
-
Τελικά το κάνει και σε εμένα .. Σπάσιμο!!
-
Απο τη στιγμή που σβήνει κανονικά με το κουμπί power τότε είναι θέμα του widget μάλλον..
-
Χμ!. Στο mini pro δεν παρατήρησα κατι τέτοιο. Ίσως να χρεαστεί να κάνεις μια επαναφορά, να κανεις και ενα φορματ την κάρτα μνήμης απο πρίν γαιτι κρατάει εφαρμογές και ρυθμίσεις απο Gingerbread...
-
Το έγραψα και με τους 2 τρόπους οτι ναναι μου βγάζει.. :confused:
-
Δεν το βρίσκω στο μάρκετ! Εχω το mini pro, ισως να μην το υποστηριζει η συσκευη;
-
Σε όλα τα XPERIA με 4.0.4 υπάρχει το συγκεκριμένο bug.. :(
-
[sony ericsson] Xperia Neo V : .62 root, OEM .42 restore, CWM install
voyager replied to lousou76's topic in Λοιποί οδηγοί
Γειά σε όλη την παρέα! Θέλω να ρωτήσω αν κάνει ο συγκεκριμένος οδηγός στο Xperia mini pro για downgrade σε .42 γιατι μεσα στο flashtools η εκδοση .42 ξεκιναει με τιτλο Neo_V. Μπορώ να την περάσω η θα έχω επιπλοκές; -
Το θέμα ειναι ότι οι δοκιμές έδειξαν ότι το WiFi του active ειναι μάπα και πολύ ζεστό κινητό όσο αφορά την ακτινοβολία που εκπέμπει στο κεφάλι. Ίσως να ειναι και θέμα software αυτό με το WiFi, αν δεν κάνει κάποιος δοκιμή να δουμε θα μείνουμε με την απορία..
-
Το δοκίμασες;
-
Παίδες, λένε οτι το Wifi του Active δεν είναι και τόσο δυνατό, στις δοκιμές για το FCC ID το WLAN έδειξε μέγιστη ισχύ 14 dbm ενώ στο Xperia mini pro έδειξε 27 dbm. Μπορεί κάποιος να δοκιμάσει το Wifi και στις 2 συσκευές να μας πεί διαφορά στο σήμα:
-
Καλησπέρα.. Ήθελα να μάθω αν αξίζει να κάνω root τη συσκευή. Τι όφελος θα έχω; Απ'ότι διάβασα κάπου χάνεται η εγγύηση στο συγκεκριμένο...
-
Αν είναι όλα έτσι και είναι γενικό το πρόβλημα τοτε δεν έχει νόημα να το κάνω.. Αν είναι μόνο το δικό μου τότε αλλαγή.. :(
-
Αυτό σκεφτόμουν και εγώ.. Μόνο η πάνω μεριά παίζει ελάχιστα, αν είναι πχ το δάχτυλο υγρασιασμένο και έχει λίγο τριβή ακούγεται και είναι σπαστικό.. Ας ευχηθούμε να μην χειροτερέψει ...
