σορρυ που ρωταω , επανω πανω που λεει επιλεξτε ακινητο, ειχες ελεγξει αν φενεται εκει? γιατι πριν μερικες μερες που επεστρεψα και εγω στην δεη. εχασα 1 μερα λογω οτι οταν ανοιγα το ebill μου εβγαζε το αριθμο συμβολαιου που ειχα πριν αλλαξω παροχο. μετα πειρα χαμπαρι οτι εκει εμφανιζονται ολοι οι αριθμοι συμβολαιου παλιοι ή νεοι.
οκ λαθος τους και συμφωνώ μαζι σου, αλλά λιγο το κακο. μιας και το πειρες χαμπαρι αμεσα και εκανες την διαδικασια απο την αρχη.
αρα εισαι κομπλε απο ολα.
σορρυ για πιο πριν, απλα δεν κατάλαβα κάποια λεπτομέρεια που τώρα την κατάλαβα. και το οτι ολα πηγαν στραβά δεν βοηθούσε και την κατασταση.
και εγω ψιλο ταλαιπωρήθηκα με την δικια μου να φανταστείς. αυτο που κατάλαβα και θα στο δώσω και σαν συμβουλή, αν ειναι να ξανα γυρίσεις μελλοντικά στην δεη, μην το κανεις ηλεκτρονικά. σε βγάζουν το λαδι. καλύτερα κατάστημα. 😁
πολυ μπέρδεμα τα διάβασα να φανταστείς 3 φορες ολα, ξανα παρε αυριο τηλεφωνο, παρε στο τμημα ebill , παρε ξανα και συνδεσου στα θεματα λογαριασμων. καταλαβαίνω οτι εισαι σε φαση να εκραγείς. κανε λίγο υπομονή και προσπάθησε να βγάλεις ακρη. αν δεν βγάλεις ακρη τηλεφωνικος ή ακομα καλύτερα ταυτόχρονα , στειλε μεσω φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στο site τους για να εχεις και γραπτος τις απαντήσεις που θα παρεις.να εισαι καλυμενος. και να τις χρησιμοποιησεις αν χρειαστει.... ξερεις εσυ. 😁