Μερικά σχόλια:
α. Ο κάθε συνδρομητής εξυπηρετείται ανάλογα με το που έχει γίνει η αρχική σύνδεση. Την έκανες σε Γερμανό, εξυπηρετείσαι από τον Γερμανό, απο ΟΤΕ σε ΟΤΕ κ.τ.λ. Δυστυχώς ή ευτυχώς, έτσι λειτουργεί το σύστημα.
β. Δεν θέλω να δικαιολογήσω τον Γερμανό, (τους θεωρώ άσχετους γενικά που έχουν βολευτεί πίσω από το brand name και κάνουν ότι τους γουστάρει) αλλά λοσο περισσότερες συνδέσεις κάνει κάποιος (και κάνουν πολλές οι τύποι) τόσο περισσότερες επιδοτήσεις καλούνται να εξυπηρετήσουν, άρα μεγαλύτερα προβλήματα έχουν. Τώρα, γιατί δεν φτιάχνουν το σύστημα ενώ αυτή η ιστορία γίνεται επί χρόνια, είναι άλλη ιστορία....
γ. Εφ' όσον τελειώσει η προθεσμία που γράφει στο χαρτί που έλαβες και δεν εξυπηρετήθηκες, κάλεσε στο 1212 για να σου δωθεί επιδότηση και να πας σε COSMOTE SHOP για να εξυπηρετηθείς. Ελπίζω να σε βοήθησα.