Κάτι παρόμοιο έζησα κι εγώ όταν ήθελα να κάνω φορητότητα από wind σε q.
Από την εξυπηρέτηση πελατών της q μου είπαν να πάω σε κατάστημα της wind για να την κάνω. Πήγα συνολικά σε 4 καταστήματα wind όπου μου έλεγαν ότι δεν γίνεται, ότι πρέπει εγώ να βρω μια αίτηση από την q και να τους την πάω και με παρέπεμπαν στην εξυπηρέτηση πελατών της q. Στο τέλος επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της q μέσα από το κατάστημα wind και αναγκάστηκα να δώσω το τηλέφωνό μου στον υπάλληλο του καταστήματος για να συνεννοηθεί με τον υπάλληλο της εξυπηρέτησης πελατών q. Έτσι ο υπάλληλος που μέχρι πριν 2 λεπτά μου έλεγε ότι δεν γίνεται με τίποτα η φορητότητα στο κατάστημα προχώρησε κανονικά τις διαδικασίες.
Δεν άκουσα καμιά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που πέρασα από κατάστημα σε κατάστημα wind προσπαθώντας να τους εξηγήσω τη δουλειά τους. Άραγε δεν μπορούσαν οι ίδιοι να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών της q; Έπρεπε ο πελάτης να τους καθοδηγήσει και να τους παρέχει και τη συσκευή του γι αυτό που θα έπρεπε να κάνουν οι ίδιοι από μόνοι τους;