mclisme
Members-
Δημοσιεύσεις
997 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About mclisme
- Ημ. Γέννησης Απρίλιος 14
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Cosmote - Ελλάδα
mclisme's Achievements
-
Ήμουν πολύ κοντά στο να παω στο 25αρι αλλά τελικά έφτιαξα την οθόνη κ συνεχιζω για αλλον ένα χρόνο σίγουρα με S23U, πόσο τη γουστάρω αυτή τη συσκευή! Τωρα που μπήκε η καινούρια, τι τζαμάκι προτείνουμε ώστε να γλυτώσουμε την επόμενη θραύση;
-
Κάτι πρέπει να παίζει με το δικό μου τότε. Δεν δίνει σήμα με τίποτα στην οθόνη. Δοκιμασα με ενα adapter που συνδεεται στο USB-C του τηλεφώνου κ στέλνει μετά σε HDMI στην οθόνη, και υποστηρίζει USB. Σε S21 εχω σημα κ mouse/keyboard αμεσως απο το lock screen. Σε S25 εχω βιντεο αλλά mouse κ keyboard δεν παιζουν. Στο S23 δεν εχω ούτε βίντεο. Να έχει χαλάσει και η κάρτα γραφικών; Πάντως σε μια φλασιά που έφαγε αχονοάνοιξε ενας μερος της οθόνης για 10 δευτερόλπετα, γεγονός που μου φαινεται αδύνατο να γίνει με χαλασμένη κάρτα γραιφκών. Το πάω για αλλαγή οθόνης κ μπαταρίας την Πέμπτη κ βλέπουμε
-
Αυτο ακριβώς το iphone-ισμα δεν μου αρέσει στο 25άρι. Πιο "κρύα"/αδιάφορη συσκευή, και σε οθόνη και σε αίσθηση στο χέρι. Ειδικά οι έντονες ακμές σε σχέση με τις καμπύλες του 23 ενοχλούν φοβέρα. Όπως είπα έχω επαφή με το 25άρι κάθε μέρα αφού υπάρχει στο σπίτι, και δεν μπορώ να δικαιολογήσω την αλλαγή σε κάτι που μου αρέσει λιγότερο, ας είναι λίγο πιο γρήγορο (πρακτικά άνευ σημασίας) σε όλα από το 23άρι μου. Γενικά είμαι τύπος που ψάχνει αφορμή να αλλάξει οπότε 2 χρόνια με το ίδιο τηλέφωνο κ να έχω ευκαιρία να αλλάξω κ πάλι να διστάζω μάλλον κάτι λέει.
-
Απ'οσο το εψαξα δεν γινεται να ξεκλειδωσεις οθονη χωρις να βαλεις κωδικο, αν εχεις καποια μεθοδο να προτείνεις ευπρόσδεκτη
-
Ouch! Γιατί ετσι ρε παιδιά; Έχει αλλη τεχνολογία AMOLED? Νόμιζα ότι το φαντάζομαι αλλά ήταν πολύ ξεκάθαρο ότι έχουν "ξεθωριάσει" τα χρώματα γιατί βλέπω κάθε μέρα δίπλα δίπλα 23 κ 25 (Ultras). Ακόμα και το 21 που έβαλα σε χρήση αυτές τις μέρες μέχρι να αποφασίσω τι θα κάνω είναι πιο έντονη η οθόνη του, σχεδόν ίδια με του 23 σε ένταση.
-
Επανέρχομαι με ερωτηση/σύγκριση οθόνης του S23U με το S24U. Παραμένει αυτη η ενταση των χρωματων στο 24αρι την οποια γουσταρω πολυ στο 23αρι; (και η οποια μου φανηκε να εχει χαθει στο 25) Σκεφτομαι μηπως παω σε 24 τελικα... Εχει αλλες αισθητες διαφορές χρήσης κάπου;
-
Παιδιά καλημέρα, έχω το 512 εδώ κ 2 χρόνια και είναι η καλυτερη/πιο βολική συσκευή που ειχα ποτέ. Σπάνιο φαινόμενο να μην ψάχνομαι να αλλάξω μετά από 2 χρόνια. Και πάνω που το έλεγα αυτό έφαγε πτώση πολύ χοντρή που του διέλυσε κυριολεκτικά την οθόνη. Λόγω μιας ασφάλειας που έχω εδώ, το κόστος αλλαγής οθόνης θα μου βγεί οριακά 100 ευρώ, που δεν είναι θέμα προφανώς, όμως ανησυχώ μήπως η μπαταρία έχει χαλάσει κ γίνει καμία ανατίναξη μελλοντικά? Η κάμερα δουλεύει πάντως, εβγαλα φωτο με το διπλό Power key κ το Volume Down από κατάσταση κλειδώματος (χωρίς να βλέπω προφανώς αφου η οθόνη δεν...) κ βλεποντας τη απο το Cloud μετά ήταν ΟΚ. Επόμενη σκέψη: S25 Ultra. Το ειχα συγκρινει διπλα διπλα και με τίποτα δε μπορουσα να βγαλω την ιδια χρωματική ενταση που εχει η οθόνη του S23U (μην πω κ το S21U), επισης με χαλάει η "τετραγωνίλα" που εχει επέλθει, το κάνει άχαρο στην αφή για μενα. Eπόμενη εναλλακτική: Πολυ ελαφρώς μεταχειρισμενο S24U. Πως ειναι η οθόνη του όμως; Μοιαζει με του 23 ή με του 25 περισσοτερο σε χρωματική ένταση; Θέλω ενταση κ ελαφρυ saturation, το 25αρι οπως ειπα με εχει απγοητευσει σε εντυπωση οθόνης. Τέλος: Μεταχειρισμενο S23U πάλι. Βρισκω γυρω στα 550 αλλά σκεφτομαι να δωσω 500+ για το ιδιο μου το τηλεφωνο, κ μαλιστα 2ετίας; PS. Υπαρχει τρόπος να παρω σημα μεσω Dex κ εξωτερικής οθόνης USB-C απο τη στιγμη που δεν μπορω να ξεκλειδωσω το τηλεφωνο με pattern κ κωδικο; (δεν ειχα face unlock...) Θελω να παρω καποια δεδομενα που ειχα σε τριτες εφαρμογες.
-
Παιδιά καλημέρα, έχω το 512 εδώ κ 2 χρόνια και είναι η καλυτερη/πιο βολική συσκευή που ειχα ποτέ. Σπάνιο φαινόμενο να μην ψάχνομαι να αλλάξω μετά από 2 χρόνια. Και πάνω που το έλεγα αυτό έφαγε πτώση πολύ χοντρή που του διέλυσε κυριολεκτικά την οθόνη. Λόγω μιας ασφάλειας που έχω εδώ, το κόστος αλλαγής οθόνης θα μου βγεί οριακά 100 ευρώ, που δεν είναι θέμα προφανώς, όμως ανησυχώ μήπως η μπαταρία έχει χαλάσει κ γίνει καμία ανατίναξη μελλοντικά? Η κάμερα δουλεύει πάντως, εβγαλα φωτο με το διπλό Power key κ το Volume Down από κατάσταση κλειδώματος (χωρίς να βλέπω προφανώς αφου η οθόνη δεν...) κ βλεποντας τη απο το Cloud μετά ήταν ΟΚ. Επόμενη σκέψη: S25 Ultra. Το ειχα συγκρινει διπλα διπλα και με τίποτα δε μπορουσα να βγαλω την ιδια χρωματική ενταση που εχει η οθόνη του S23U (μην πω κ το S21U), επισης με χαλάει η "τετραγωνίλα" που εχει επέλθει, το κάνει άχαρο στην αφή για μενα. Eπόμενη εναλλακτική: Πολυ ελαφρώς μεταχειρισμενο S24U. Πως ειναι η οθόνη του όμως; Μοιαζει με του 23 ή με του 25 περισσοτερο σε χρωματική ένταση; Θέλω ενταση κ ελαφρυ saturation, το 25αρι οπως ειπα με εχει απγοητευσει σε εντυπωση οθόνης. Τέλος: Μεταχειρισμενο S23U πάλι. Βρισκω γυρω στα 550 αλλά σκεφτομαι να δωσω 500+ για το ιδιο μου το τηλεφωνο, κ μαλιστα 2ετίας; PS. Υπαρχει τρόπος να παρω σημα μεσω Dex κ εξωτερικής οθόνης USB-C απο τη στιγμη που δεν μπορω να ξεκλειδωσω το τηλεφωνο με pattern κ κωδικο; (δεν ειχα face unlock...) Θελω να παρω καποια δεδομενα που ειχα σε τριτες εφαρμογες.
-
Ευχαριστώ, θα το δοκιμάσω άμεσα. Μου κάνει εντύπωση που κάτι τόσο βασικό δεν υπάρχει σε άλλα apps editing που εστιάζουν μόνο σε φίλτρα 😐
-
Μετά από 2 μήνες με το κινητό συνεχίζω να έχω τρομερά σκαμπανεβάσματα απόδοσης στο Android Auto που ειναι μία από τις βασικές λειτουργίες του για μένα. Τις μισές φορές, θα σέρνεται σαν video game στα 10fps, άλλες θα κινείται πιο ομαλά, και αυ΄το συμβαίνει σε 2 διαφορετικά αυτοκίνητα. Το CarPlay με iphone 5 ετίας από την άλλη πετάει με τρομερό smoothness... Έχει κανείς άλλος αντιμετωπίσει τέτοιο ζήτημα; Και κάτι δευτερεύον, ψάχνω ένα app για "βασικό" image editing, κυρίως για να εκμεταλλεύομαι το S PEN και την ευχρηστία του σε σχέση με το mouse, για ερασιτεχνική χρήση μιλάω πάντα. Δεν μπορώ να βρω ένα προγραμμα που να δίνει την δυνατότητα για selection copy/pasting πάνω σε backgorund εικόνας. Δηλαδή έχω ανοιχτές δύο εικόνες, να μπορώ να επιλέξω κάτι από την πρώτη και να μπορώ να το επικολλήσω στη δέυτερη με λίγο resizing/cropping, προτάσεις;
-
Έχει κανείς θέματα με Android Auto? πολύ συχνά η λειτουργία του είναι αργή σαν να λαγγάρει υπερβολικά για κάποιο λόγο. Κάποιες φορές έχει μερικές αναλαμπές και σαν να πηγαίνει πιο γρήγορα αλλά γενικά δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε. Έβγαλα τις εφαρμογες Android Auto και Maps από το battery optimized και ειναι unrestricted αλλά το πρόβλημα εμφανίζεται πάλι. Πολύ περίεργο ειδικά με αυτή τη συσκευή, σίγουρα κάποια ρύθμιση είναι αλλά τι;
-
Ναι 25 τον μηνα δεν εχω λογο να πληρώνω. Οπότε ουσιαστικά έξτρα SIM ζητάω και ειναι μονο δια δεδομένα. Μπορώ να την έχω σε Cosmokarta?
-
Καλησπέρα παιδιά, να θέσω κι εγώ το ερώτημα μου: Θέλω να έχω μία φυσική SIM στην κύρια συσκευή μου που είναι S23 Ultra και eSIM σε μία δευτερεύουσα που είναι iPhone 8. Θέλω το S23 να δουλεύει όπως ένας νορμάλ αριθμός, δηλαδή να έχει πάντα σήμα, να δέχεται/λαμβάνει κλήσεις και μηνύματα. Αυτό που θέλω από το iPhone με την eSIM είναι να έχω πάντα data access, σαν φορητό ρούτερ δηλαδή, δε με νοιάζει να λαμβάνω κλήσεις ή μηνύματα εκεί. Γίνεται; Και επίσης τι θα συμβαίνει όταν κάποιος με καλεί; θα χτυπάνε και οι δύο συσκευές και θα μπορώ να απαντήσω σε όποια από τις δύο ή θα πρέπει να έχω προεπιλέξει ποιά θα λαμβάνει κλήσεις; Ανεξάρτητα από το ποιά θα έχει ενεργά data?
-
Ισχύει και αυτό βέβαια, αν είναι σε 2 χρόνια να κάνεις μια αλλαγή μπαταρίας (στο S21U κοστίζει 60 ευρώ, τίποτα το τραγικό δηλαδή) τότε ίσως να μην έχει νόημα η όλη "παράνοια". Εξ΄άλλου πόσοι κρατάνε τις συσκευές τους πάνω από αυτό το διάστημα; Απλά το λέω γιατί ακόμα και μια πολύ καλή αυτονομία όπως αυτή εδώ αν δουλεύει αποκλειστικά 80-20 τότε επί της ουσίας εκμεταλλευόμαστε σχεδόν το μισό της (60% οφέλιμο μεταξύ 80-20). Απο περιέργεια θα ήθελα να δω κάποιο τεστ/δοκιμή με σύγκριση τέτοιων φορτίσεων. Το άλλο σημείο που ήθελα να αναφέρω είναι ότι πραγματικά τι ΑΠΕΙΡΕΣ λειτουργίες έχει ενσωματώσει η Samy στη συσκευή; Ούτε όλες οι custom-ιες επί εποχές rooted/custom rom δεν το φτάνουν σε λειτουργικότητα. Έβλεπα κάποια βίντεο για top features/tips της συσκευής και πραγματικά επρεπε να κάτσω να κρατάω σημειώσεις για κανα 2ωρο, μετά από λίγο το έκλεισα γιατι απλά δεν έχω το χρόνο και δε θα μπορέσω να ανακαλύψω πάνω από το ~20% ποτέ όπως κατάλαβα. Η δε κάμερα θέλει άλλο τόσο χρόνο από μόνη της, απίστευτο πραγματικά αλλά και πάλι τα περισσότερα θα μείνουν στα αζήτητα. Αν ήμουν ακόμα φοιτητής θα ήμουν από πάνω 24/7 μέχρι να τα σκαλίσω όλα, πλέον απλά αδύνατο....
-
Τελικά την έκανα τη μετάβαση από S21U 256 σε S23U 512, ναι ειναι πιο γρήγορο χωρίς να έχω αισθανθεί ότι το S21 σερνόταν, αλλά αυτό εδώ πραγματικά πετάει παντού, όμως το σοκ το πραγματικό είναι η μπαταρία, τι ΤΕΡΑΣ είναι το S23U?? Πραγματικός βράχος, το μεγαλύτερο μου πρόβλημα με το S21 σχεδον εξαρχης, με το που επεφτε από το 50% αρχιζες να ανησυχεις μηπως ξεμείνεις μεσα στη μερα αν τυχον ειχες να κάνεις κάποια βαριά χρήση τις επόμενες ώρες, εδώ το 30% μοιάζει λες και είναι 80%, τρομερά ευχαριστημένος. Μερικές γρήγορες ερωτήσεις: α) Το πενάκι μηπως κολλάει λίγο σε χρήση με ζελατίνα οθόνης; Πρόκειται να το δουλεύω συχνά και παρατήρησα και διακοπές στη γραφή ορισμένες φορές ανάλογα τη γωνία και την πίεση που έβαζα. Dome ειχα παει να βαλω σε S21U και το πέταξα λόγω κακης εφαρμογής, πιθανως από πλευράς μου, δεν ξέρω αν θέλω να το δοκιμάσω πάλι. β) Επειδή η μπαταρία του είναι τόσο καλή θέλω να την διατηρήσω όσο μπορώ σε καλό επίπεδο. Ισχύει το ότι πρέπει να φορτίζουμε αποκλειστικά μεταξύ 80%-20%? Να αρχίσω να το εφαρμόζω ευλαβικά; Με φορτιστή τι κάνουμε; Έχω τον 25άρη EPTA800 του S21, τον χρησιμοποιώ κανονικά ή να πάω σε 45άρη Samsung? Μηπως τα παραπανω Watt είναι χειρότερα εν τέλει παρά την μεγαλύτερη ταχύτητα;
