Jump to content

netblaster

Members
  • Δημοσιεύσεις

    388
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by netblaster

  1. Είνει free εφαρμογή στο Market, που επαναφέρει το root μετά από update... Δεν τις κόβουν παντού, καθώς δεν είναι κάποια επίσημη διαδικασία. Υπάρχουν και καταστήματα Wind που έχουν κόφτη. Όπως και νά 'χει, πας και σου αλλάζουν μια sim, 5€ κόστος έχει.
  2. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1362956 Θα δεις ότι υπάρχει και λινκ για να κατεβάσεις κατευθείαν το τελευταίο OTA και να το φλασάρεις μέσω RSD lite. Απλά, αν θέλεις να κάνεις root δεν ξέρω αν γίνεται. Διαφορετικά, κατεβάζεις και φλασάρεις με RSD lite την 73.30 που θα βρεις στη σελίδα αυτή, κάνεις root, κατεβάζεις και τρέχεις το Voodoo OTA keeper και τέλος, κατεβάζεις από την παραπάνω σελίδα το και ακολουθείς τη διαδικασία που έκανες μέχρι τώρα (μετονομασία σε update.zip κλπ). Στο τέλος ξανατρέχεις το Voodoo OTA keeper και είσαι έτοιμος.
  3. Ενημερωτικά, αυτά τα νούμερα όσον αφορά τη μπαταρία τα βλέπουν στο εξωτερικό όσοι χρησιμοποιούν LTE δίκτυα, όπου και η κατανάλωση μπαταρίας είναι μεγαλύτερη. Οπότε έχει δίκιο ο ddr ότι κάτι άλλο "τρώει" τη μπαταρία και όχι τόσο η χρήση...
  4. Δεν παίζει πάνω σε όλες τις 73.30 αυτή η διαδικασία. Επειδή κεγώ είχα αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα αρχικά, ακολουθώντας τις οδηγίες από το XDA, φλάσαρα μια συγκεκριμένη διανομή της 73.30 και μετά έπαιξε κανονικά.
  5. Υπάρχει κιόμως. Όπως υπάρχει και εφαρμογή (κρυμμένη) μέσα στο software. Απλά η Motorola προφανώς δεν έχει βάλει driver, ώστε να δουλεύει. Κάπου πιο πίσω είχα ποστάρει σε screenshot την εφαρμογή.
  6. Μέσα σε όλα, ελπίζω να ενεργοποιήσουν και το ραδιόφωνο στην ICS. Είναι κρίμα να έχει τη δυνατότητα το hardware, να υπάρχει η ανάλογη εφαρμογή (έστω και κρυμμένη) και να μην παίζει λόγω έλλειψης drivers.
  7. Κάνει μια διαφορά το SetCPU είναι η αλήθεια. Η μεγάλη διαφορά όμως, προέρχεται από τη μείωση κατανάλωσης από το "Λειτουργικό Android". Όταν το ποσοστό κυμαίνεται από 30% και πάνω η μπαταρία δαρκεί σχεδόν μια μέρα. Όταν κυμαίνεται μεταξύ 15% και 20% φτάνει στις 2 μέρες περίπου.
  8. :worry: Το είχα κάνει ήδη root και απλά, μέσω του Voodoo OTA Keeper, μου το επανέφερε όταν πέρασα αυτή την ενημέρωση. Αν ψάξεις στο XDA forum θα βρεις περισσότερες πληροφορίες. Μέχρι πριν από λίγο καιρό δεν υπήρχε τρόπος να κάνεις root απευθείας με αυτή την έκδοση πάντως. Facebook δεν έχω, οπότε δεν μπορώ να σου πω γιατί, αλλά εμένα μου δείχνει κανονικά τις φωτό από τις επαφές μου που έχουν Skype. Στα mp3 δεν εμφανίζει ελληνικούς ή λατινικούς χαρακτήρες? Μια δοκιμή που έκανα, δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα...
  9. Όσοι έκαναν update σε ICS στα XOOM είδαν τεράστια διαφορά προς το καλύτερο. Αυτό περιμένω να δω κεγώ στο RAZR. Με τα τωρινά δεδομένα είναι απλώς μια καλή high end συσκευή που ξεχωρίζει σε ποιότητα υλικών και κατασκευής (αντικειμενικά) και σε εμφάνιση (υποκειμενικά).
  10. Σχετικό είναι αυτό. Φίλος με Galaxy S2 έχει παρόμοια απόδοση. Το παλιό μου Desire, μετά από 2 χρόνια και διαρκή φλασαρίσματα (τελευταία έχω σταθερά μια Rom) κρατάει σχεδόν το ίδιο και καλύτερα. Και αν πει κάποιος πως έχει μικρότερη οθόνη κτλ, θα συμφωνήσω, αλλά έχει και μικρότερη μπαταρία και 2 χρόνια χρήσης. Άρα και για το Razr υπάρχουν μερικα περιθώρια βελτίωσης. Ελπίζω η Rom με ICS να απογειώσει το τηλέφωνο.
  11. Data ενεργά, αλλά πολύ λίγο σε 3G mode, καθώς οι ενημερώσεις έρχονται το ίδιο γρήγορα και η πλοήγηση στο Internet μέσω opera mini είναι αρκετά καλή και γρήγορη, wifi ανοιχτό μόνο όταν ξέρω ότι εκεί που βρίσκομαι έχω πρόσβαση, gps κλειστό, 1ώρα (πάνω κάτω) ομιλία με και χωρίς bluetooth. Χρησιμοποιώ Smart Actions για φωτεινότητα οθόνης και για χαμηλή μπαταρία, αλλά και το SetCPU για έλεγχο της CPU ανάλογα με το φορτίο της μπαταρίας.
  12. Παρακολουθώντας το forum των XDA, έχω κάνει εδώ και αρκετό διάστημα update στην 651.167.20.ΧΤ910.Retail.en.EU. Να σημειώσω πως είναι επίσημο update και άρχισε από τις Σκανδιναβικές χώρες. Εκτός από το ότι είναι βασισμένη στη έκδοση 2.3.6, έχει πιο καινούρια Radio και Kernel από την 73.30 και νέα έκδοση του Webtop. Πολύ γρήγορο γενικά, κανένα κόλλημα ακόμα και μετά από 10 μέρες χρήσης χωρίς κλείσιμο-άνοιγμα της συσκευής. Έχω αναφερθεί και στο θέμα της μπαταρίας όσον αφορά το ποσοστό του "Λειτουργικού Android". Είναι αρκετά χαμηλό πλέον (μεταξύ 15% και 20%). Όμως μια μικρή λεπτομέρεια, όταν το κλείσω και το ανοίξω μετά από πλήρη φόρτιση μπαταρίας (οπότε και αρχίζει από μηδενική βάση ο υπολογισμός των ποσοστών), το ποσοστό χρήσης του "Android" φτάνει πάλι υψηλά επίπεδα (πάνω από 30%), και επανέρχεται σε χαμηλά ποσοστά μετά από την επόμενη πλήρη φόρτιση (χωρίς όμως να κλείσω τη συσκευή). Περίεργο. Με αυτή την έκδοση λογισμικού πάντως, αντέχει 2 μέρες χρήσης, τη στιγμή που πριν άντεχε 1 και κάτι.
  13. Δυστυχώς, προς το παρόν (και απότι φαίνεται για πάντα), το maxx είναι αποκλειστικότητα της Verizon.
  14. Δεν έκανα κάτι και αποτελεί και δική μου απορία αυτό!!! ;) Το σύνηθες, όπως λέω και πιο πάνω, είναι να μου βγάζει γυρω στο 40%+...
  15. Επίσης, μια άλλη παρατήρηση που έχει να κάνει με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι ο φορτιστής με τον οποίο έγινε η φόρτιση. Συγκεκριμένα, η μπαταρία παρουσιάζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής όταν τη φορτίζω με ένα φορτιστή HTC που έχω (1Α). Αυτό σε σύγκριση με της Moto (750mA) και με δυο ακόμα Nokia (800mA) και Samsung (1A).
  16. Απλή αναφορά, αυτή τη στιγμή ή μπαταρία είναι στο 50% και είμαι στις 2μέρες και 5 ώρες περίπου χωρίς φόρτιση. Περιστασιακή χρήση Wifi και ιντερνετ και Data, κλήσεις και sms ως επί το πλείστον, αλλά αυτό που κάνει τη διαφορά (πιστεύω) ειναι ότι το ποσοστό χρήσης μπαταρίας από το Λειτουργικό Android που συνήθως είναι γύρω στο 40%, είναι μόνο15%!!!
  17. Όπως είπε κάποιος πιο πίσω, αν μπουμε στις ρυθμίσεις του WIFI (εκεί που επιλέγουμε δίκτυο κτλ) και πατήσουμε το πλήκτρο "menu", εμφανίζει τις προχωρημένες ρυθμίσεις, όπου και μπορούμε να επιλέξουμε το πως θα συμπεριφέρεται το WIFI όταν κλείνει η οθόνη. Συγκεκριμένα έχει τρεις επιλογές, να μην κλείνει ποτέ, να μην κλείνει μόνο αν είναι συνδεδεμένο σε δίκτυο, να κλείνει πάντα.
  18. Υπάρχει η δυνατότητα βιντοκλήσεων, αρκεί να είναι ενεργοποιημένη η λειτουργία αυτή από τον εκάστοτε κατασκευαστή. Για παράδειγμα θα αναφέρω το HTC Desire που έχω ως δεύτερη συσκευή, δεν έχει καν εμπρόσθια κάμερα ούτε δυνατότητα βιντεοκλήσεων στις επίσημες εκδόσεις του λογισμικού του, αλλά του έχω περάσει την τελευταία έκδοση Sense που υπάρχει και υποστηρίζει βιντεοκλήσεις και τις κάνει με την οπίσθια κάμερα.
  19. Η έκδοση με ICS που διέρρευσε είναι beta ακόμα και έχει διάφορα bugs, αλλά αυτό δείχνει ότι κάτι γίνεται... Προσωπικά χρησιμοποιώ ένα νέο leak της Motorola, 651.167.20, που έχει κάποιες νέες προσθήκες, όπως πχ η διαφορετική οθόνη ξεκλειδώματος και νέο Radio που βελτιώνει ελαφρώς τη λήψη WiFi. Το βασικότερο όμως, είναι ότι η μπαταρία μου διαρκεί πολύ περισσότερο. Πάω στις δύο μέρες άνετα... Όλα αυτά συγκριτικά με τη επίσημη έκδοση λογισμικού της Motorola .73.30.
  20. Δοκίμασε να ξαναφλασάρεις τη ROM...
  21. Αυτή τη στιγμή μπορείς να κάνεις root χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν χάνεις απολύτως τίποτα. Αν λάβεις κάποιο update τότε, ναι, θα χαθεί το root. Υπάρχει τρόπος να το διατηρήσεις κατεβάζοντας free απο το market το voodoo ota keeper (πριν κάνεις οποιαδήποτε αναβάθμιση εννοείται). Πάντως, για πάνω από δύο μέρες μπαταρία, ειδικά αν χρησιμοποιείς wifi ή data (δεν συζητώ καν αν παίζεις παιχνίδια) δεν πρόκειται να δεις. Το update σε ICS θα φέρει ολική αλλαγή στη συσκευή και κατά την αποψή μου καλό θα είναι να γίνει σετάρισμα από το μηδέν. Εδώ να προσθέσω πως κάποιες από τις εφαρμογές που έχει ο καθένας μπορεί να μην είναι συμβατές με την ICS οπότε θέλει προσοχή.
  22. Σχετικά με το θέμα λήψης του WiFi παρατήρησα ότι υπάρχει το φαινόμενο του Death Grip. Πιάνοντας το κινήτο απο τις άκρες (χώρις να ακουμπάω την πλάτη) έχω φουλ σήμα. Αν πιάσω το κινητό κανονικά χάνω 2 γραμμές.
  23. Η built in εφαρμογή του ραδιοφώνου (photo) http://dl.dropbox.com/u/13126128/IMAG0131.jpg Ο miren browser για download http://db.tt/VyJCC0zX
  24. Ποιόν browser χρησιμοποιείτε?! Εγώ δούλεψα για λίγο τον stock και μετά εγκατέστησα τον Miren. Από ταχύτητα τα ίδια περίπου, από χρηστικότητα δεν τίθεται θέμα. Στο τεστ του browsermark, έβγαλε 88000 περίπου.
  25. Υπάρχει τρόπος να ανοίξει η εφαρμογή του ραδιοφώνου, αλλά δεν λειτουργεί αφού δεν υπάρχουν drivers για το fm (κάνει αναζήτηση και καταλήγει σε σφάλμα). Το ότι υπάρχει η εφαρμογη όμως είναι καλό σημάδι...
×
×
  • Create New...