Jump to content

Gibs

Members
  • Δημοσιεύσεις

    5
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Gibs

  • Ημ. Γέννησης 13/11/1987

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Gibs's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Οπότε δεν υπήρχε λόγος να με κάνουν να ψάχνω τον παλαιό αριθμό ταυτότητας εφόσον τους είχα δώσει το ΑΦΜ...τώρα γιατί το έκαναν αυτό,ο θεός και η ψυχή τους... Δηλαδή,ότι και να γίνει,σε 2 ημέρες αποστέλεται το αποτέλεσμα,οπότε,είτε λιάζονται στο υποκατάστημα και δεν την στείλαν αμέσως,είτε λιάζονται γενικά στην Vodafone και βαράνε μύγες.Όπως και να έχει,κάποιος λιάζεται πάνω στον σβέρκο μου...:mad: Δεν πειράζει,απλά να ξέρουν και οι υπόλοιποι συμφορουμήτες τι γίνεται καμια φορά... ΥΓ.Επειδή σε βλέπω ψαγμένο,στην περίπτωση που χάσω την ταυτότητα μου (εντάξει,επιστημονική φαντασία αλλά λέμε) πρέπει να το δηλώσω στην Vodafone ή αρκεί όταν χρειαστώ κάτι να δηλώσω εκεί ότι άλλαξα?Η καλύτερα αμέσως για να μην καθυστερώ κάποιες υπηρεσίες?
  2. Καλημέρα φίλοι μου, Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις πληροφορίες σας/βοήθεια σας.Πήγα σήμερα στο υποκατάστημα της Vodafone,με τα χαρτιά του ΕΕΤΤ στο χέρι (έφτιαξα και λίγο μεγαλύτερο το σήμα για να φαίνεται...στο χιλιόμετρο :lol:) και μπήκα μέσα.Αφού μίλησα με τον υπεύθυνο (ή μάλλον ανεύθυνο) του καταστήματος και μετά από πολλές απειλές και κόπο,μου είπε έλα πάρε το σε μια ώρα,όπως και έγινε. Μάλλον έπρεπε να είχα πάει από την αρχή στο μαγαζί.Ελπίζω να μην είναι έτσι η Vodafone και να είναι ένα μεμονομένο περιστατικό.Και να πώ,έτσι για το record που λένε και οι Άγγλοι,ότι μάλλον πρόβλημα της Vodafone είναι και απλά να το ψάχνεται πριν. Ευχαριστώ και πάλι φίλοι μου και τα λέμε από το Apple φόρουμ απο εδώ και στο εξής!:happy:
  3. Ευχαριστώ πάλι για τις απαντήσεις σας. Εγώ έτρεξα στο σπίτι,φίλτατε Billakosss,είδα τα συμβόλαια και βρήκα τον αριθμό της παλαιάς ταυτότητας και μετά υπέβαλα την αίτηση.Απλά,με έμμεσο τρόπο,έριξε ευθύνες στην Wind για την καθυστέρηση και έκανε και σύγκριση με την Cosmote,για αυτό άλλωστε και μπήκα εδώ,για να δώ αν είναι γενικό το πρόβλημα.Να σημειώσω ότι με πήραν και εχθές τηλέφωνο από την Wind και με ρώτησαν γιατί φεύγω κλπ. οπότε σίγουρα έχει καταγραφεί το αίτημα μου εκεί.Τώρα το θέμα είναι πιος ευθύνεται για αυτήν την καθυστέρηση. Αγαπητέ MsK,σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες,θα τις εκτυπώσω και θα τις έχω μαζί μου για παν ενδεχόμενο.Ελπίζω να λυθεί αύριο που θα πάω από εκεί γιατί έχω αγανακτήσει πια. Θα ενημερώσω αύριο για την πορεία της υπόθεσης,σας ευχαριστώ όλους.
  4. Σε ευχαριστώ για την απάντηση,φίλε μου.Το περίμενα ότι θα είναι κάπως έτσι τα πράγματα,κλασική Ελληνική κουτοπονηριά. Στην Vodafone επιμένουν ότι η Wind ακόμα επεξεργάζεται την αίτηση,τρέχα γύρευε. Αποφάσησα να πάω αύριο από το μαγαζί της Vodafone γιατί από το τηλέφωνο δεν γίνεται δουλειά. Συνήθως πόσες ημέρες (εργάσιμες) θέλει για να ολοκληρωθεί η φορητότητα,αν μπορεί να μου πεί κανείς?Λογικά δεν θα υπάρχει κάποιο χρονικό όριο μέσα στο οποίο πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία? Ευτυχώς που ο ΟΤΕ και η Forthnet τόσα χρόνια μας έχουν εκπαιδεύσει (6 μήνες για 2Play).:lol:
  5. Καλησπέρα σε όλους! Για να μπούμε κατευθείαν στο ψητό,πριν από 20 ημέρες,πήγα σε ένα κατάστημα της Vodafone για να κάνω φορητότητα μιας και δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό iPhone.Όλα καλά και όλα ωραία,συμπλήρωσα όλα τα χαρτιά (αφού χρειάστηκε να ψάξω τον παλιό αριθμό ταυτότητας γιατί με αυτόν είχα κάνει την σύνδεση και όταν την έχασα δεν ενημέρωσα την Wind - το λέω για να μην την πατήσει κανείς),υπέγραψα παντού,μια χαρά όλα.Ρώτησα και εγώ σαν άνθρωπος,πόσο χρόνο περίπου διαρκεί η διαδικασία για φορητότητα,μου λέει ΤΟ ΠΟΛΥ μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας.Χάρηκα και εγώ,αλλά μάταια φίλοι μου.Μετά από δεκάδες τηλεφωνήματα στο υποκατάστημα,εδώ και 2,5 εβδομάδες ακούω την ίδια δικαιολογία : "Δεν έχουμε νέα"...Μα τι ρε παιδιά να λέω...δεν μπορεί ολόκληρη εταιρία να μην έχετε ένα τρόπο να ελένχετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία...τέλος πάντων.Και φτάνω στο σημείο που μου έχει δημιουργήσει πολλά ερωτηματικά...Παίρνω σήμερα,αφού με έχουν μάθει πλέον,μου μιλάει ο υπεύθυνος του καταστήματος και αφού μου λέει την κλασική δικαιολογία,αφήνει να εννοηθεί ότι η Wind γενικά αργεί (επίτιδες) να εκδόσει τα χαρτιά για την φορητότητα,με σκοπό να παραιτηθείς από την όλη ιστορία.Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει,μάλλον για ανταγωνιστικούς λόγους το είπε,αλλά επίσεις μου είπε ότι η Cosmote το κάνει σε μια μέρα.Έχει παρατηρήσει κανείς κάποιο πρόβλημα παρόμοιο? Ευχαριστώ πολύ για όποια απάντηση. *ΥΓ.Συγνώμη αν το έβαλα στο λάθος φόρουμ,ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στης Vodafone.
×
×
  • Create New...