Λοιπόν το εγχείρημα έγινε. Και η επιτυχία ήταν απόλυτη.
Βέβαια για να γίνει η απόπειρα της ηλεκτροκόλλησης το μηχανάκι λύθηκε ολόκληρο.
Έφυγαν πρώτα όλες οι ποδιές, η σέλα μαζί με το ντουλαπάκι της, και τέλος το ντεπόζιτο της βενζίνης καθώς το όλο εγχείρημα θεωρήθηκε πολύ επικίνδυνο να γίνει με το ρεζερβουάρ στη θέση του. Μετά όλο το πλαίσιο ντύθηκε με βρεγμένα πανιά για να αποφευχθούν ζημιές σε καλώδια και ντίζες. Κατά την διαδικασία διαπιστώθηκε ότι το κόψιμο της λάμας δεν ήταν μόνο στα δύο σημεία που σας είχα αναφέρει αλλά σε πολύ περισσότερα. Τέλος πάντων ευτυχώς ο ηλεκτροσυγκολλητής ήταν επαγγελματίας και η δουλειά που έκανε απίστευτη. Δεν φαίνεται ούτε τρίχα.Τοποθετήθηκαν και δύο επιπλέον λαμάκια που στερέωσαν την υπάρχουσα λάμα πάνω στο σασί και τώρα δείχνει ιδανικό. Να μην ξεχάσω να πω ότι πριν τη διαδικασία αποσυνδέθηκε και η μπαταρία για λόγους ασφαλείας.
Τέλος καλό.
Σε οτι αφορά τα λάστιχα και τα δικά μου έχουν ψιλογλιστρήσει σε συνθήκες όχι ιδιαίτερα δύσκολες. Αν η κατασκευή είναι πρόχειρη ποσω μάλλον τα εξαρτήματα. Πάω για λάστιχα. Σε βροχή δεν το χρησιμοποιώ.Για στεγνό ποια προτείνετε ?