Θα σας πώ κι εγώ τη δικιά μου ιστορία με το συγκεκριμένο κινητό.
Αγοράζω το πρώτο απο γνωστό μαγαζί,πάω σπίτι μου να το επεξεργαστώ γεμάτος χαρά και ενθουσιασμό,αλλά το κινητό νεκρό.Αναγκάζομαι και παίρνω άδεια απο τη δουλειά μου ωστε να μπορέσω να το πάω στο σέρβις.
Το πηγαίνω και μετά απο μία εβδομάδα με παίρνουνε τηλέφωνο και μου λένε οτι έχει γινει αντικατάσταση.
Λέω ωραία,τώρα όλα καλά...Αμ δε!!!
Παίρνω το καινούριο,το κρατάω 4 μέρες και ξεκινάνε πάλι τα προβλήματα.
Το τηλέφωνο,όταν με παίρνανε,δε χτύπαγε με αποτέλεσμα να χάνω όλες μου τις κλήσεις επειδή πολύ απλά δεν το άκουγα.
Ξάνα πίσω,ξανά άδεια απο τη δουλέιά.Περιμένω πάλι μια εβδομάδα με παίρνουνε πάλι τηλέφωνο και μου λένε οτι ξαναέγινε αντικατάσταση.Πάω το παίρνω,αυτή τη φορά δε μπορούσα να ξαναπάρω άδεια για ενα κ@#οτηλέφωνο και απλά λέω στη δουλειά οτι θα αργήσω λίγο.
Όπως καταλαβαίνετε,αυτή τη στιγμή,μέσα σε ένα μήνα,έχω αλλάξει τρία ίδια τηλέφωνα.
Το συγκεκριμένο το έχω 2 εβδομάδες,ακόμα δε μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα,αλλα είμαι συνέχεια με το άγχος ΜΗΠΩΣ πάθει τίποτα γιατί πολύ απλά ΔΕΝ θα ξαναμπορέσω να πάω εκεί (ωράριο λειτουργίας σέρβις Δευτέρα-Παρασκευή 9.00-16.00).
Και σας ρωτάω τώρα,τί μπορώ να κάνω για να πάρω πίσω τα λεφτά μου και να πάω να αγοράσω κάποιο άλλο κινητό ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ?Τι μπορώ να τoυς πώ για να γίνει,αν γίνεται,αναστροφή πώλησης (αν φυσικά το δικαιούμαι)?
Εννοείται πως όποιος τα θέλει έχω και εγώ χαρτιά και αποδείξεις για όλα όσα λέω.