Απορώ που διαβάζω οτι το geek είναι αξιόπιστο μαγαζί.
Με έχουν φλομώσει στο ψέμα και την *******. Χτές το customer service έλεγε ότι είναι θέμα software και οτι μπορούσε να μου στείλει το link για να κατεβάσω το νέο software.
Σήμερα σε απάντηση σε mail μου απάντησαν :
hi dear
good morning, thank you so much for your email to pay our attention,
just now we confirmed with the tech, they informed us the trouble you met is almost be a soft ware problem,
they are contacting the factory to get the firmware which may solve the trouble you met, after they get it, will upload to internet,
could you wait days? firstly you can reset it to factory, and reboot the tablet,
take it easy, we will keep in touch with you until the trouble is solved
best regards
Anna
Το could you wait days ήταν το καλύτερο. :lol:
Να ανοίξω dispute ή να περιμένω το δεύτερο tablet?
Και άν το δεύτερο είναι σαν το πρώτο? Μιλάμε για 10άρια τάμπλετ noname μάρκας
Αν και το δεύτερο είναι προβληματικό τί κάνουμε? πάλι dispute και το στέλνω πίσω?
Θα πάει πάνω απο 50άρικο τα έξοδα αποστολής και για τα δύο τάμπλετ τότε ανάθεμα την κίνα τους τί ήθελα και έμπλεξα.
Εντωμεταξύ μέσα στο δεύτερο υπάρχει και μία θήκη για τάμπλετ. Με αυτή τί κάνω?
Πώς ζητάω μερικώς refund ( άν έχει πρόβλημα μόνο το πρώτο ταμπλετ?)
20 Μαρτίου έγινε η συναλλαγή στο paypal
Τα φώτα σας please