News Το Facebook αντιμετωπίζει μια νέα ομαδική αγωγή στο Ηνωμένο Βασίλειο By i.tsompas 16 Ιανουαρίου, 2022797 views ShareTweet 0 Νέα υπόθεση νομικού χαρακτήρα βαραίνει και πάλι το γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Facebook, τώρα γνωστός ως Meta Platforms, αντιμετωπίζει ομαδική αγωγή 2,3 δισεκατομμυρίων λιρών (3,2 δισεκατομμύρια δολάρια συν) στη Βρετανία με τις κατηγορίες ότι έκανε κατάχρηση της κυριαρχίας του στην αγορά εκμεταλλευόμενη τα προσωπικά δεδομένα 44 εκατομμυρίων χρηστών. Η Liza Lovdahl Gormsen, ανώτερη σύμβουλος της Αρχής Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς της Βρετανίας (FCA) και ακαδημαϊκός στο δίκαιο του ανταγωνισμού, είπε ότι ασκούσε την υπόθεση για λογαριασμό ανθρώπων στη Βρετανία που είχαν χρησιμοποιήσει το Facebook μεταξύ 2015 και 2019. Η μήνυση, η οποία θα εκδικαστεί από το Competition Appeal Tribubal του Λονδίνου, ισχυρίζεται ότι το Facebook κέρδισε δισεκατομμύρια λίρες επιβάλλοντας άδικους όρους και προϋποθέσεις που απαιτούσαν από τους καταναλωτές να παραδίδουν πολύτιμα προσωπικά δεδομένα για πρόσβαση στο δίκτυο. Επιπλέον, η Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan, η δικηγορική εταιρεία που εκπροσωπεί τη Lovdahl Gormsen, ειδοποίησε το Facebook για τον παραπάνω ισχυρισμό. Το Facebook είπε ότι οι άνθρωποι χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες τους επειδή τους προσέφερε αξία και “έχουν ουσιαστικό έλεγχο των πληροφοριών που μοιράζονται στις πλατφόρμες της Meta”. “Στα 17 χρόνια από τη δημιουργία του, το Facebook έγινε το μοναδικό κοινωνικό δίκτυο στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου θα μπορούσατε να είστε σίγουροι ότι θα συνδεθείτε με τους φίλους και την οικογένειά σας σε ένα μέρος”, δήλωσε ο Lovdahl Gornsen. “Ωστόσο, υπήρχε μια σκοτεινή πλευρά του Facebook: έκανε κατάχρηση της κυριαρχίας του στην αγορά για να επιβάλει άδικους όρους και προϋποθέσεις στους απλούς Βρετανούς, δίνοντάς του τη δύναμη να εκμεταλλεύεται τα προσωπικά τους δεδομένα”. Tέλος, η Lovdahl Gormsen ισχυρίζεται ότι το Facebook συνέλεξε δεδομένα στην πλατφόρμα του και μέσω μηχανισμών όπως το Facebook Pixel, επιτρέποντάς του να δημιουργήσει μια “εικόνα που βλέπει τα πάντα” κατά την χρήσης του διαδικτύου και να δημιουργήσει πολύτιμα, βαθιά προφίλ δεδομένων χρηστών. [via] Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
Gadgets Apple Watch X: Βλέπουμε μέσω renders νέο μηχανισμό μαγνητικής ζώνης που θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας By i.tsompas1 ημέρα ago0
Mobiles Φωτογραφίζονται μαζί το επερχόμενο Google Pixel 9 Pro και το iPhone 15 Pro Max By i.tsompas1 ημέρα ago0
Mobiles Από τα ακουστικά και τον ήχο, η Moondrop τώρα και στον χώρο των smartphones με το MIAD 01 By i.tsompas2 ημέρες ago0
Apps Να που επιμένει το TikTok πως η μητρική της εταιρεία δεν είναι πράκτορας της Κίνας By i.tsompas2 ημέρες ago0
Mobiles Ίσως αυτές τις ημέρες να δούμε το HMD Pulse να κυκλοφορεί στην Ευρώπη! By i.tsompas3 ημέρες ago0