MobilesNews

Πελάτης της Apple αποζημιώνεται με πάνω από 1.000 δολ. για την έλλειψη φορτιστή

0

Λυπηρή θεωρήθηκε από εκατομμύρια πελάτες της Apple η απόφαση που πάρθηκε από την εταιρεία πριν από δύο χρόνια να αφαιρέσει τον φορτιστή από την αρχική συσκευασία των iPhones. Η αλλαγή ήταν “σκληρή” όμως υπάρχουν περιπτώσεις όπου η εταιρεία δέχεται ποινές για αυτή την επιλογή της.

Μετά από δικαστική απόφαση, η Apple υποχρεούται να αποζημιώσει έναν Βραζιλιάνο πελάτη που αγόρασε πρόσφατα ένα iPhone χωρίς φορτιστή στο αρχικό κουτί, κάτι που θεωρείται πως παραβιάζει μια νομοθεσία για τους καταναλωτές της περιοχής.

Η Apple επιμένει ότι η κίνηση έγινε για περιβαλλοντικούς λόγους, υποστηρίζοντας ότι ισοδυναμεί με την αφαίρεση σχεδόν 450.000 αυτοκινήτων από το δρόμο ετησίως.

Στην τελευταία περίπτωση, ένας δικαστής στη Βραζιλία, μια χώρα που αμφισβήτησε εδώ και καιρό το σκεπτικό της Apple να αφαιρέσει το αξεσουάρ, αναγκάζει την Apple να αποζημιώσει έναν πελάτη με σχεδόν 1.075 δολάρια για την έλλειψη φορτιστή.

Πριν από έναν χρόνο, η Βραζιλία επέβαλε στην Apple πρόστιμο 2 εκατομμυρίων δολαρίων ως τιμωρία για παραβίαση της νομοθεσίας περί καταναλωτών και έλλειψη σεβασμού των Βραζιλιάνων πελατών, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας καταναλωτών Procon-SP, Fernando Capez.

Κάποια στιγμή, φαινόταν εύλογο ότι η Βραζιλία θα είχε αναγκάσει την Apple να συμπεριλάβει έναν φορτιστή στο κουτί για κάθε iPhone που πωλείται στη χώρα. Η Procon-SP είπε ότι ο φορτιστής είναι ένα “ουσιώδες μέρος” της εμπειρίας/χρήσης smartphones.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like