NewsΤηλεπικοινωνίες Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι βλέπουν θετικά τον αντίκτυπο της GenAI By Χρήστος Κοτσακάς 11 Δεκεμβρίου, 2023447 views ShareTweet 0 Έρευνα του TM Forum διαπίστωσε ότι το 94 τοις εκατό των τηλεπικοινωνιακών παρόχων πιστεύουν ότι η Generative AI θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στις δραστηριότητες τους τα επόμενα πέντε χρόνια, αναφέροντας, όμως, πως η εφαρμογή της θα αποτελέσει τη βασική πρόσκληση. Οι μισοί από τους 104 ερωτηθέντες senior επιπέδου, από 73 παρόχους, σχεδιάζουν να δημιουργήσουν μια νέα στρατηγική για να αξιοποιήσουν την GenAI. Οι άλλοι μισοί, που χρησιμοποιούν επί του παρόντος τεχνητή νοημοσύνη και ML για τη λήψη αποφάσεων και προγνωστικές διεργασίες, σχεδιάζουν να προσθέσουν σχετικές δυνατότητες στις υπάρχουσες στρατηγικές τους. Όσον αφορά στην τεχνολογία, το 59 τοις εκατό σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ένα cloud μοντέλο ανοιχτού κώδικα και μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLM) για την ταχεία ανάπτυξη και κλιμάκωση της GenAI. Για να μετριαστούν οι ανησυχίες για την ασφάλεια, το 32 τοις εκατό δήλωσε ότι θα υιοθετήσει «on premise» μοντέλα. Το απόρρητο και η ασφάλεια αναφέρθηκαν από το 80 τοις εκατό των ερωτηθέντων ως η μεγαλύτερη ανησυχία για τη χρήση της generative τεχνητής νοημοσύνης, ενώ το 74 τοις εκατό επισήμανε την «έλλειψη λειτουργίας αλήθειας» ως βασική πρόκληση. Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 74 τοις εκατό ανησυχεί, επίσης, για τις νομικές επιπτώσεις από τη χρήση δημόσιων δεδομένων στις δραστηριότητες που σχετίζονται με την ανάπτυξη των large language models. Ο Mark Newman, επικεφαλής αναλυτής της TM Forum, δήλωσε ότι η απόφαση μεταξύ χρήσης LLM «off-the-shelf» και ανάπτυξης ιδιόκτητων μοντέλων «θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις περιπτώσεις χρήσης που θέλουν να αντιμετωπίσουν οι πάροχοι και την όρεξη τους για επενδύσεις». Μεταξύ των ερωτηθέντων, το 55 τοις εκατό ανέφερε ότι έχει σημειώσει πρόοδο στην υιοθέτηση της GenAI, ενώ το 31 τοις εκατό διεξάγει πειραματικές δοκιμές για την ανάπτυξη των σχετικών proof-of-concept, πριν από την πραγματοποίηση υλοποιήσεων ευρείας κλίμακας. Το TM Forum προσδιόρισε τις λειτουργίες που σχετίζονται με τον πελάτη ως την πιο εύκολη δραστηριότητα, σε σχέση με την επίτευξη της, με το 92% να χρησιμοποιεί «τις δυνατότητες της GenAI να επεξεργάζεται μη δομημένα δεδομένα παράλληλα με δομημένα δεδομένα για τη βελτίωση των εμπειριών στα chatbot». Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
Gadgets Τώρα μπορείτε να βρείτε νέες βελτιωμένεις λειτουργίες στα Huawei Watch GT 5 και GT 5 Pro By i.tsompas13 ώρες ago0
Mobiles Υποτίθεται πως αποκαλύφθηκε το iPhone 17 Pro με ολοκαίνουργιο σχεδιασμό μπάρας κάμερας By i.tsompas13 ώρες ago0
Mobiles Φέτοςμην περιμένετε κανένα OnePlus Open 2, έχουμε παύση σε αυτά τα σχέδια By i.tsompas13 ώρες ago0
News Vodafone: Yποθαλάσσιο καλώδιο οπτικών ινών χωρητικότητας έως 180 terabits/δευτερόλεπτο έφτασε στην Κρήτη By i.tsompas17 ώρες ago0
Mobiles Χωρίς δεύτερη σκέψη, ο Lei Jun ανεβάζει φωτογραφία που τραβήχτηκε με το Xiaomi 15 Ultra By i.tsompas19 ώρες ago0
Mobiles Μία κάμερα λιγότερη για το Realme GT 7 Pro Racing Edition και φόρτιση bypass By i.tsompas20 ώρες ago0
Apps Χαλαρώνει και άλλον περιορισμό η Apple, πλέον θα μπορείτε να μετακινείτε τις ψηφιακές αγορές σε άλλο λογαριασμό! By i.tsompas23 ώρες ago0
Mobiles Για την αποφυγή προβλημάτων, η Apple δημιουργεί νέες εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ινδονησία By i.tsompas2 ημέρες ago0