ComputersNews

Κολλημένο στην κορυφή το Minecraft με πάνω από 300 εκατ. αντίτυπα!

1

Ο μεγάλος χαμός που προκαλεί εδώ και χρόνια το Minecraft, συνεχίζεται και το παιχνίδι σαρώνει χωρίς να έχει φύγει ποτέ από την κορυφή… Πλέον είναι τόσο δημοφιλές game που έχει καταφέρει να σπάσει το φράγμα των άνω των 300 εκατ. αντίτυπων σε πωλήσεις. Για να το θέσουμε καλύτερα, το Grand Theft Auto V δεν είναι καν δεύτερο, με πάνω από 185 εκατομμύρια copies του να έχουν που πουληθεί μέχρι στιγμής. Ακόμη και η ελαφρώς μεταγενέστερη κυκλοφορία του (2013), δεν φτάνει για να καλύψει το κενό – ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι το Minecraft ξεπέρασε το όριο των 200 εκατομμυρίων το 2012. Αυτή τη στιγμή το Minecraft είναι το δεύτερο πιο πετυχημένο εμπορικά game ολων των εποχών, πίσω από το εμβληματικό Tetris!

Η Mojang Studios ανακοίνωσε το επίτευγμα κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης Minecraft Live που μοιράστηκε τα νέα χαρακτηριστικά που έρχονται στο παιχνίδι, με πρόσθετα features, καθώς επίσης ένα νέο Star Wars: Path of the Jedi DLC και το Planet Earth DLC, το οποίο είναι επίσης υπό ανάπτυξη και θα είναι διαθέσιμα στις 7 Νοεμβρίου αλλά και στις αρχές του επόμενου έτους αντίστοιχα, όπου το παιχνίδι συμπληρώνει και τα 15 έτη ζωής του!

“Καθώς πλησιάζουμε στη 15η επέτειο, το Minecraft παραμένει ένα από τα παιχνίδια με τις μεγαλύτερες πωλήσεις όλων των εποχών με πάνω από 300 εκατομμύρια αντίτυπα που πουλήθηκαν”, δήλωσε η Helen Chiang, επικεφαλής των Mojang Studios. ” Αποτελεί ένα ορόσημο που κανείς δεν μπορούσε να ονειρευτεί όταν όλοι τοποθετούσαμε τα πρώτα μας μπλοκ”.

Πάντως η ημερομηνία κυκλοφορίας του αρχικού Minecraft είναι λίγο μπερδεμένη. Ο προγραμματιστής παιχνιδιών Markus Persson, κοινώς γνωστός ως Notch, έκανε το Minecraft διαθέσιμο για πρώτη φορά στο κοινό το 2009, αλλά το παιχνίδι κυκλοφόρησε επίσημα μέχρι τα τέλη του 2011. Ο Persson χρησιμοποίησε την αρχική κυκλοφορία ως ευκαιρία για να βελτιώσει το παιχνίδι , παρακολουθώντας τα σχόλια και κυκλοφόρησε ενημερώσεις alpha και beta το 2010 υπό τη νέα εταιρεία του, Mojang. Εν συνεχεία, ο Jens Bergesten ανέλαβε ως επικεφαλής σχεδιαστής στα τέλη εκείνης της χρονιάς και τον Νοέμβριο του 2011, το επίσημο παιχνίδι Minecraft κυκλοφόρησε στο iOS.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like