GadgetsNews

Καμιά θετική εξέλιξη στις παγκόσμιες πωλήσεις smartwatch, συνεχίζεται η πτώση

0

Δεν φαίνονται καθόλου καλά τα πράγματα για τη βιομηχανία smartwatch, καθώς οι αναλυτές της Counterpoint κατέγραψαν πτώση για πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο, με πτώση 2% σε ετήσια βάση. Ωστόσο, η Κίνα βιώνει μια αύξηση στις αποστολές smartwatch, με μια εντυπωσιακή αύξηση 37% σε ετήσια βάση.

Που μπορεί να οφείλεται όλη αυτή η πτωτική κατάσταση;

Οι ειδικοί επισημαίνουν δύο βασικούς λόγους για την πτώση της παγκόσμιας αγοράς smartwatch. Ο πρώτος είναι η μείωση των πωλήσεων smartwatch της Apple, συνοδευόμενη από μια σημαντική και επίμονη επιβράδυνση στην κάποτε ακμάζουσα αγορά smartwatch της Ινδίας.

Παρόλα αυτά, η Apple διατηρεί την κορυφαία θέση με 20% παγκόσμιο μερίδιο, ενώ καταγράφει μείωση 9% στις αποστολές. Την Apple ακολουθούν η Huawei, η οποία αυξήθηκε κατά 53%, και το ίδιο έκανε και η Xiaomi, από 6% πέρυσι σε 10%, καταγράφοντας την ίδια αύξηση 53% με την Huawei. Η Samsung έχασε σχεδόν το 23% του μεριδίου αγοράς της σε ετήσια βάση, μειώνοντας το παγκόσμιο μερίδιο από 9% σε 7%.

Οι προτιμήσεις των καταναλωτών παρουσιάζουν αξιοσημείωτες αλλαγές, καθώς οι άνθρωποι αναζητούν πιο ακριβές και πιο πλούσιες σε λειτουργίες συσκευές. Η κατηγορία των $100-$200 σημείωσε αύξηση 21%, ενώ η κατηγορία κάτω των $100 σημείωσε μείωση 17% στις αποστολές.

Προσεχώς η Counterpoint περιμένει ότι η αγορά smartwatch θα δει μια μέτρια αύξηση στις πωλήσεις μέχρι το τέλος του έτους, με ανάπτυξη περίπου 3%.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like