MobilesNews Η νέα διαφήμιση της Google είναι έργο της Veo 3 By i.tsompas 3 Νοεμβρίου, 202556 views ShareTweet 0 Η Google παρουσίασε μια νέα διαφήμιση που ξεχωρίζει όχι μόνο για το δημιουργικό της περιεχόμενο, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο δημιουργήθηκε: ολόκληρη η παραγωγή στηρίχθηκε αποκλειστικά στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη Veo 3. Η διαφήμιση, με τίτλο «Planning a Quick Getaway?», αφηγείται ένα χιουμοριστικό ταξίδι διαφυγής, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Ο πρωταγωνιστής, μια λούτρινη γαλοπούλα με το όνομα Tom, αποφασίζει να εγκαταλείψει το αγρόκτημα και να αναζητήσει μια απόδραση της τελευταίας στιγμής. Η Veo 3 αποτυπώνει εντυπωσιακά λεπτομέρειες όπως οι υφές και οι ίνες του υλικού του λούτρινου χαρακτήρα, προσδίδοντας ρεαλισμό στη σκηνή. Τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της δημιουργικότητας: Η νέα καμπάνια της Google Κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού, εμφανίζεται ένα τηλέφωνο Android και η εφαρμογή Google, μέσα από την οποία ενεργοποιείται η λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης. Η φωνητική εντολή του πρωταγωνιστή είναι χαρακτηριστική: «Πρέπει να πάω κάπου με απευθείας πτήσεις και χωρίς Ημέρα των Ευχαριστιών… φεύγω αύριο.» Η απάντηση της Google δημιουργεί μια λίστα προορισμών, ενώ ο Tom εμφανίζεται να ταξιδεύει από το αγρόκτημα μέχρι το αεροπλάνο και τελικά να χαλαρώνει δίπλα σε μια πισίνα. Αυτή η καμπάνια εντάσσεται στη σειρά «Just ask Google» και, σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας στη Wall Street Journal, θα προβληθεί στην τηλεόραση από σήμερα, ενώ θα ακολουθήσουν προβολές στα ψηφιακά μέσα και στους κινηματογράφους το Σάββατο. Η Google έχει ήδη προαναγγείλει και μια χριστουγεννιάτικη συνέχεια. Αξιοσημείωτο είναι ότι το διαφημιστικό δε φέρει σήμανση τεχνητής νοημοσύνης, καθώς, όπως εξηγεί η Google, θεωρεί πως οι καταναλωτές δεν ενδιαφέρονται για τον τρόπο δημιουργίας μιας διαφήμισης. Παρόλα αυτά, στην ανάρτηση του βίντεο στο επίσημο κανάλι της στο YouTube περιλαμβάνεται η ένδειξη «Τροποποιημένο ή συνθετικό περιεχόμενο», σύμφωνα με την πολιτική διαφάνειας της πλατφόρμας. Ως αποτέλεσμα, η παραγωγή της διαφήμισης πραγματοποιήθηκε από το Google Creative Lab. Η εσωτερική ομάδα μάρκετινγκ της εταιρείας εμπνεύστηκε πρώτα την ιδέα και στη συνέχεια την υλοποίησε με το Google Veo 3 και άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο