Jump to content

Toyota Yaris Hybrid - Αξίζει;


DrMobile
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά είναι αδιανόητο να συγκρίνεις τα φορτηγά και τα λεωφορεία που έχουν έρθει τρίτο και τέταρτο χέρι στην Ελλάδα και τα οποία δεν έχουν ούτε καν φιλτροπαγίδα αιθάλης, καθώς κάτι τέτοιο θα τους μείωνε αισθητά την ιπποδύναμη, με τα αυτοκίνητα πετρελαίου. Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Στα βαρέα μηχανήματα δεν έχει προσδιοριστεί καμία αντιρρυπαντική τεχνολογία γιατί κάτι τέτοιο θα αύξανε αισθητά τα κοστολόγια παραγωγής και διάθεσης προϊόντων. Όσον αφορά τα ταξί νομίζω πως θα πρέπει να βγει ειδικός νόμος που να τους επιβάλλει την αλλαγή σε νεότερης τεχνολογίας όχημα κάθε 5-6 χρόνια (ας τα πάρουν με leasing - πάλι κερδισμένοι θα είναι) παρά αυτό που γίνεται σήμερα (ταξί με 20+ χρόνια υπηρεσίας). Όπως και να έχει τα κενά στον ελεγκτικό μηχανισμό δεν έχουν καμία σχέση με το όχημα αυτό καθαυτό, υπό την έννοια ότι ακόμα κι ένα καταλυτικό 10ετίας μπορεί να εκπέμπει αισθητά υψηλότερους (και πιο επικίνδυνους) ρύπους απλώς επειδή δεν έχει ελεγχθεί και αντικατασταθεί ο καταλύτης.

 

Να σημειώσω βέβαια ότι στην Ιταλία τα περισσότερα λεωφορεία, φορτηγά και βαρέα μηχανήματα που κινούνται και εργάζονται εντός της χώρας καταναλώνουν φυσικό αέριο εδώ και περισσότερο από 15 χρόνια (το είχαν "ανακαλύψει" οι 4τροχοί εν έτει 1992).

 

Όσον αφορά την τελευταία απαίτηση που αναφέρεις: η εμπειρία οδήγησης έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με την κατανάλωση καυσίμου και την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Δεν λέει απολύτως τίποτα για τις όποιες περιβαλλοντικές επιπτώσεις της κάθε τεχνολογίας, τις οποίες μπορούν να γνωρίζουν όσοι ασχολούνται επί του θέματος. Εάν θέλεις ακόμα και τα φωτοβολταϊκά που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ενέργειας καθόλου αθώα δεν είναι καθώς για την κατασκευή τους ξοδεύονται εξίσου μεγάλα ποσά ενέργειας και εκλύεται μεγάλη ποσότητα CO2 στην ατμόσφαιρα. Υποτίθεται ότι το πραγματικό περιβαλλοντικό όφελος αποδεικνύεται μακροπρόθεσμα, από την στιγμή δηλαδή που θα εγκατασταθούν και θα αρχίσουν να παράγουν αλλά εκεί μπαίνουν και άλλοι παράγοντες, όπως πχ η μείωση της παραγωγής κατά 2% περίπου κατ' έτος λόγω φυσιολογικής φθοράς του πυριτίου καθώς και η διαχείριση των υλικών μετά το πέρας της λειτουργικής ζωής τους, οπότε και ελπίζουμε ότι μέχρι τότε η επιστήμη θα έχει βρει ακόμη καλύτερους τρόπους ανάκτησης και ανακύκλωσης.

 

Όπως και να έχει τα 2,5 - 3lt/100km κατανάλωσης καυσίμου σε ανοιχτό δρόμο δύσκολο να τα πιάσει κανείς με τα υβριδικά προς το παρόν...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

φιλτατε babis

1)εχεις δει σε τι τιμες ξεκινουν τα υβριδικα??πιστευεις πραγματικα οτι αξιζει σαν αγορα vfm???

2)εχεις την εντυπωση οτι το υβριδικο δεν μολυνει??οταν λειτουργει με μεκ ειτε παραλληλα ειτε σειρα ειτε μεικτα θες δεν θες μολυνει-επιπλεον αν οδηγεις βιαστικα η καταναλωση ειναι ελαχιστα καλυτερη απο ενα κανονικο βενζινοκινητο

3)εχεις δει καθαρο ηλεκτρικο στην χωρα μας???καταρχην δεν υπαρχει πρατηριο ρευματος(η οπως αλλιως το λενε)

4)για αγορα νεου οχηματος δεν μιλαμε??-τι μου συγκρινεις τα λεωφορεια,ταξι κτλ με τα καινουρια eyro 6 πετρελαιο στο θεμα ρυπων??

5)πιστευεις οτι στα χρονια που θα εχεις το υβριδικο στην κατοχη σου η μπαταρια θα παραμενει στα ιδια στανταρ αξιοπιστιας και διαρκειας??καμια σχεση με τις φορτισεις επαναφορτισεις θα μειωνεται συνεχως!!!

6)που διαβασες για 10 χρονια εγγυηση-5 η 100000 δινουν συνηθως και αν βγαλεις μετα προβλημα στην μπαταρια ξερεις ποσο θα πληρωσεις???

7)για την αντλια και τα μπεκ εχεις απολυτο δικιο-στο Ελλαδισταν με την πρωτια στην νοθεια παιρνεις πετρελαιο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και πληρωνεις για συντηρηση πολυ παραπανω

 

δεν θελω να ειμαι αρνητικος,απλα σου απανταω σαν δραση αντιδραση!!!

Link to comment
Share on other sites

φιλτατε babis

1)εχεις δει σε τι τιμες ξεκινουν τα υβριδικα??πιστευεις πραγματικα οτι αξιζει σαν αγορα vfm???

2)εχεις την εντυπωση οτι το υβριδικο δεν μολυνει??οταν λειτουργει με μεκ ειτε παραλληλα ειτε σειρα ειτε μεικτα θες δεν θες μολυνει-επιπλεον αν οδηγεις βιαστικα η καταναλωση ειναι ελαχιστα καλυτερη απο ενα κανονικο βενζινοκινητο

3)εχεις δει καθαρο ηλεκτρικο στην χωρα μας???καταρχην δεν υπαρχει πρατηριο ρευματος(η οπως αλλιως το λενε)

4)για αγορα νεου οχηματος δεν μιλαμε??-τι μου συγκρινεις τα λεωφορεια,ταξι κτλ με τα καινουρια eyro 6 πετρελαιο στο θεμα ρυπων??

5)πιστευεις οτι στα χρονια που θα εχεις το υβριδικο στην κατοχη σου η μπαταρια θα παραμενει στα ιδια στανταρ αξιοπιστιας και διαρκειας??καμια σχεση με τις φορτισεις επαναφορτισεις θα μειωνεται συνεχως!!!

6)που διαβασες για 10 χρονια εγγυηση-5 η 100000 δινουν συνηθως και αν βγαλεις μετα προβλημα στην μπαταρια ξερεις ποσο θα πληρωσεις???

7)για την αντλια και τα μπεκ εχεις απολυτο δικιο-στο Ελλαδισταν με την πρωτια στην νοθεια παιρνεις πετρελαιο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και πληρωνεις για συντηρηση πολυ παραπανω

 

δεν θελω να ειμαι αρνητικος,απλα σου απανταω σαν δραση αντιδραση!!!

 

1. Θεωρω οτι αξιζει

2. μολυνει λιγοτερο ομως

3. και ομως υπαρχει, οπως μονο ηλεκτρικο επισης υπαρχει (BMW i3 και οχι μονο - πανακριβο μεν)

4. Να το δεις ξανα μετα απο 3-4 χρονια

5. Υπαρχει εγγυηση

6. Toyota - 10 χρονια για την μπαταρια

 

Προσπαθω να ειμαι ανοιχτος, οποτε το να δοκιμασω για μικρο διαστημα βενζινη-πετρελαιο-υβριδικο μου δινει μια αποψη (εστω και μικρη)

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

1. Αξίζει από ποια άποψη ακριβώς πέραν της σχετικά μειωμένης κατανάλωσης καυσίμου;

2. Ναι, οκ, μόνο όσον αφορά το καύσιμο που καίει γιατί για την κατασκευή του ισχύουν άλλα.

3. Η BMW i3 με τα δεδομένα Ελλάδας (48% της ηλεκτρικής παραγωγής προέρχεται από λιγνίτη) παράγει τόσο CO2 ανά χιλιόμετρο όσο και η 1600άρα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει το παραμικρό περιβαλλοντικό όφελος. Η διαφορά είναι ότι αυτό το CO2 δεν μολύνει τις περιοχές στις οποίες κινείσαι αλλά εκείνες στις οποίες παράγεται η ενέργεια. Επίσης για να γίνει απόσβεση, λόγω της διαφοράς στην τιμή KWh που χρεώνει η ΔΕΗ και στην τιμή της βενζίνης, θα πρέπει να περάσουν 20+ χρόνια (με 15.000 χιλιόμετρα / έτος).

4. Αυτό που λες για όλα τα αυτοκίνητα που κινούνται με ΜΕΚ.

5. Υπάρχει μεν αλλά περιορισμένη. Σε 5 χρόνια δεν προλαβαίνεις καν να αποσβέσεις το κόστος αγοράς οπότε...

6. Η εγγύηση (και μόνο σε περιοχές με αυστηρούς περιβαλλοντικούς κώδικες) είναι 10 χρόνια ή 240.000 χιλιόμετρα (όποιο έρθει πρώτο).

 

Πάντως μιας και μιλάμε για το yaris hybrid παραθέτω 2 τεστ οδήγησης:

1. http://www.autoblog.gr/2014/04/24/test-drive-toyota-yaris-hybrid/

2. http://www.gocar.gr/test-drives/test/8997,Toyota_Yaris_Hybrid.html

και ένα τεστ του diesel: http://www.gocar.gr/test-drives/test/8524,Toyota_Yaris_14_D-4D_Diesel.html

 

Αν είναι να έχω αυγό ανάμεσα στο πόδι και το γκάζι μπορώ να καταφέρω καταναλώσεις των 5,5 lt/100km σε οποιοδήποτε βενζινοκίνητο όχημα...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

1. Αξίζει από ποια άποψη ακριβώς πέραν της σχετικά μειωμένης κατανάλωσης καυσίμου;

2. Ναι, οκ, μόνο όσον αφορά το καύσιμο που καίει γιατί για την κατασκευή του ισχύουν άλλα.

3. Η BMW i3 με τα δεδομένα Ελλάδας (48% της ηλεκτρικής παραγωγής προέρχεται από λιγνίτη) παράγει τόσο CO2 ανά χιλιόμετρο όσο και η 1600άρα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει το παραμικρό περιβαλλοντικό όφελος. Η διαφορά είναι ότι αυτό το CO2 δεν μολύνει τις περιοχές στις οποίες κινείσαι αλλά εκείνες στις οποίες παράγεται η ενέργεια. Επίσης για να γίνει απόσβεση, λόγω της διαφοράς στην τιμή KWh που χρεώνει η ΔΕΗ και στην τιμή της βενζίνης, θα πρέπει να περάσουν 20+ χρόνια (με 15.000 χιλιόμετρα / έτος).

4. Αυτό που λες για όλα τα αυτοκίνητα που κινούνται με ΜΕΚ.

5. Υπάρχει μεν αλλά περιορισμένη. Σε 5 χρόνια δεν προλαβαίνεις καν να αποσβέσεις το κόστος αγοράς οπότε...

6. Η εγγύηση (και μόνο σε περιοχές με αυστηρούς περιβαλλοντικούς κώδικες) είναι 10 χρόνια ή 240.000 χιλιόμετρα (όποιο έρθει πρώτο).

 

Πάντως μιας και μιλάμε για το yaris hybrid παραθέτω 2 τεστ οδήγησης:

1. http://www.autoblog.gr/2014/04/24/test-drive-toyota-yaris-hybrid/

2. http://www.gocar.gr/test-drives/test/8997,Toyota_Yaris_Hybrid.html

και ένα τεστ του diesel: http://www.gocar.gr/test-drives/test/8524,Toyota_Yaris_14_D-4D_Diesel.html

 

Αν είναι να έχω αυγό ανάμεσα στο πόδι και το γκάζι μπορώ να καταφέρω καταναλώσεις των 5,5 lt/100km σε οποιοδήποτε βενζινοκίνητο όχημα...

 

πολλες ανακριβειες στο test του gocar και οι μονοι που θα με επαληθευσουν ειναι κατοχοι και οι πραγματικοι δοκιμαστες.

 

Αποσβεση αγορας του οποιοδηποτε οχηματος (εαν υπαρχει) νομιζω οτι κανουν ελαχιστοι. Οσο για την εγγυηση 10 ετων μπαταριας απλα θελει καθε χρονο ελεγχο υβριδικου συστηματος.

Τελος εαν ρωτησεις ειλικρινα συνεργεια για πετρελαιο σου λενε ολοι οχι για Ελλαδα. Κατι ξερουν που εμεις θα το μαθουμε αργοτερα με αλμυρη τιμη. Και εαν το αγαπητο μας κρατος (που παντα τηρει αυτα που λεει) και τολμησει εξυσωση τιμης πετρελαιου-βενζινης τα οποια οφελη χαθηκαν.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Όταν μιλάω για απόσβεση εννοώ την διαφορά του κόστους σε σχέση με ένα συμβατικό. Καθώς και το έτερο περιοδικό "θάβει" το υβριδικό (καθώς και ξένα περιοδικά που δεν παράθεσα) από άποψη πραγματικής κατανάλωσης καυσίμου τότε το μόνο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι τα +3.000 ευρώ θα δαπανηθούν τσάμπα και βερεσέ (σε σχέση με το αντίστοιχο συμβατικό πάντα).

Όσον αφορά τα πετρελαιοκίνητα υπάρχουν πολλοί που δεν έχουν πάθει ακόμη ζημιά από νοθευμένο πετρέλαιο οπότε ίσως και να μην είναι ο κανόνας πλέον...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

πολλες ανακριβειες στο test του gocar και οι μονοι που θα με επαληθευσουν ειναι κατοχοι και οι πραγματικοι δοκιμαστες.

 

Αποσβεση αγορας του οποιοδηποτε οχηματος (εαν υπαρχει) νομιζω οτι κανουν ελαχιστοι. Οσο για την εγγυηση 10 ετων μπαταριας απλα θελει καθε χρονο ελεγχο υβριδικου συστηματος.

Τελος εαν ρωτησεις ειλικρινα συνεργεια για πετρελαιο σου λενε ολοι οχι για Ελλαδα. Κατι ξερουν που εμεις θα το μαθουμε αργοτερα με αλμυρη τιμη. Και εαν το αγαπητο μας κρατος (που παντα τηρει αυτα που λεει) και τολμησει εξυσωση τιμης πετρελαιου-βενζινης τα οποια οφελη χαθηκαν.

 

1. Εχεις υβριδικο αυτοκινητο για αυτο το υπερασπιζεσαι τοσο εντονα;

2. Τι εννοεις εξισωση πετρελαιου με βενζινης; Αυτο δεν υπαρχει πουθενα.

Link to comment
Share on other sites

1. Εχεις υβριδικο αυτοκινητο για αυτο το υπερασπιζεσαι τοσο εντονα;

2. Τι εννοεις εξισωση πετρελαιου με βενζινης; Αυτο δεν υπαρχει πουθενα.

 

Δυστυχως ή ευτυχως δεν ειμαι κατοχος υβριδικου.

Απλα προσπαθω την καθε τεχνολογια να την υπερασπισω εαν κανει καλο σε σχεση με μια αλλη τεχνολογια που ειναι η ιδια.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Στην προκειμένη περίπτωση δεν κάνει ούτε καλό ούτε κακό. Αν μιλούσαμε για το Prius θα ήταν κάπως διαφορετικά τα πράγματα (αν και πάλι η απόσβεση του κόστους κτήσης είναι δύσκολη υπόθεση)...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Στην προκειμένη περίπτωση δεν κάνει ούτε καλό ούτε κακό. Αν μιλούσαμε για το Prius θα ήταν κάπως διαφορετικά τα πράγματα (αν και πάλι η απόσβεση του κόστους κτήσης είναι δύσκολη υπόθεση)...

Δηλαδή το prius +auris που εχουν ακριβως τα ιδια υβριδικα μερη, με το Yaris (που εχει τα υβριδικα μερη του προηγουμενου prius, αλλα εχει και μερικα χιλιαρικα φθηνοτερη τιμη τη αλλαζει;)

Edited by babis

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Στο top gear είχαν κάνει ένα τεστάκι όπου έβαλαν ένα prius και μια m3 σε μια πίστα να κάνουν ορισμένους γύρους, με μια ταχύτητα περί τα 100-120km/hr. Το prius έκαψε περισσότερο....Το ότι το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο αυτό για κάποιους δεν είναι και πλεονέκτημα απαραιτήτως. Αντίστοιχο τεστ μεταξύ scirocco με 120Ps και crz έβγαλε παρόμοια αποτελέσματα. Και τα cvt για μένα είναι κουραστικά ως προς τον τρόπο λειτουργίας.

 

Η απόδοση των αυτοκινήτων εξοπλισμένων με συμβατική τεχνολογία είναι αμείωτη μέχρι την τελευταία σταγόνα. Στα υβριδικά αν πεις ότι τα πιέσεις πέφτει η μπαταρία και μετά από λίγο δεν σε βοηθάει η μπαταρία. Συνεπώς μένει το αμάξι με την απλή μηχανή να φέρει εις πέρας την μετακίνηση. Για αυτό και σε Ε.Ο. δεν είναι τόσο καλά μιας και δεν φορτίζεται το ίδιο η μπαταρία.

 

Τέλος η μπαταρίες επηρεάζονται πάρα πολύ από τις εξωτερικές συνθήκες και από την συνεχή φόρτιση/εκφόρτιση. Κρίνε από το κινητό σου στο πως πέφτει η απόδοσή της με τα χρόνια...Το κόστος μεσοσταθμικά κυμαίνεται στα toyota στα 3500$ και κάπου είδα και κάτι 6000$ σε κάποιες περιπτώσεις...

 

Είδα αναφορά για το νοθευμένο πετρέλαιο...αντίστοιχα υπάρχει κίνδυνος για την νοθευμένη βενζίνα. Μπορεί να μην παίρνεις στο χέρι την τρόμπα που είναι πολύ ακριβή στα πετρέλαια αλλά σε περίπτωση νοθείας όλα την "τρώνε". Όπως καδένα δεν έχουν όλα τα βενζινοκίνητα θεωρώ ότι δεν θα εχουν ιμάντα και όλα τα diesel...

 

Μόνο ηλεκτρικό στην χώρα μας κυκλοφορεί το bmw i3, το i8 δύσκολα θα το πάρει κάποιος, το smart και κάποιοι που έχουν tesla. Η υποδομή στην χώρα μας για την ώρα τα περιορίζει πάρα πολύ. Αρκετά i3 & smart που κυκλοφορούν είναι ενταγμένα σε πρόγραμμα του πολυτεχνείου με την ΔΕΗ και υπάρχουν κάποιοι πιλοτικοί σταθμοί φόρτισης (σε κάποιες διευθύνσεις της ΔΕΗ υπάρχουν).

 

Το τέρας τεχνολογίας δεν έχει να μου λέει κάτι αν δεν βλέπω το αποτέλεσμα στην απόδοση. Και στην τελική το επόμενο βήμα είναι τα αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το prius +auris που εχουν ακριβως τα ιδια υβριδικα μερη, με το Yaris (που εχει τα υβριδικα μερη του προηγουμενου prius, αλλα εχει και μερικα χιλιαρικα φθηνοτερη τιμη τη αλλαζει; )

 

Αλλάζει ότι έχει βελτιωμένη τεχνολογία σε σχέση με το Yaris αλλά και πάλι δεν έχει την απόδοση που θα έπρεπε ώστε να δικαιολογεί τα λεφτά του. 30.000 ευρώ για beta testing σαν πολλά δεν είναι πάντως;

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Πριν ενα χρονο ημουν στην σε αναζητησ αυτοκινητου.

Ειχα κοιταξει ολες τις αναλακτηκες που ειχα.

Κατεληξα σε πετελαιο λογο τιμης και αξιοπιστιας.

Τα υβριδικα αυτοκινητα στην Ελλαδα τουλαχιστον ειναι ανηπαρκτα και με τα σημερινα δεδομενα.

Link to comment
Share on other sites

Το όλο νόημα του να διαλέξεις το υβριδικό είναι να έχεις μειωμένη κατανάλωση και να είναι τόση ώστε να κάνεις αποσβεση τα έξτρα χρήματα που θα δώσεις έναντι μιας βενζινοκινητης ή μιας πετρελαιοκινητης έκδοσης. Ακόμα και το πετρέλαιο δεν αξίζει σε πολλές περιπτώσεις.

 

Αν κάποιος θέλει να πάρει υβριδικό για να "σωσει" το περιβάλλον, Οκ. Κουμάντο στην τσέπη του εμείς δεν θα κάνουμε. Παντως η παραγωγή ενός prius για παράδειγμα δεν είναι καθόλου eco friendly. Και η απόδοση σε σχέση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο είναι σαφώς μειωμένη.

Link to comment
Share on other sites

Το όλο νόημα του να διαλέξεις το υβριδικό είναι να έχεις μειωμένη κατανάλωση και να είναι τόση ώστε να κάνεις αποσβεση τα έξτρα χρήματα που θα δώσεις έναντι μιας βενζινοκινητης ή μιας πετρελαιοκινητης έκδοσης. Ακόμα και το πετρέλαιο δεν αξίζει σε πολλές περιπτώσεις.

 

Αν κάποιος θέλει να πάρει υβριδικό για να "σωσει" το περιβάλλον, Οκ. Κουμάντο στην τσέπη του εμείς δεν θα κάνουμε. Παντως η παραγωγή ενός prius για παράδειγμα δεν είναι καθόλου eco friendly. Και η απόδοση σε σχέση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο είναι σαφώς μειωμένη.

 

ΑΠΛΑ Respect

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

πολλες ανακριβειες στο test του gocar και οι μονοι που θα με επαληθευσουν ειναι κατοχοι και οι πραγματικοι δοκιμαστες.

 

Αποσβεση αγορας του οποιοδηποτε οχηματος (εαν υπαρχει) νομιζω οτι κανουν ελαχιστοι. Οσο για την εγγυηση 10 ετων μπαταριας απλα θελει καθε χρονο ελεγχο υβριδικου συστηματος.

Τελος εαν ρωτησεις ειλικρινα συνεργεια για πετρελαιο σου λενε ολοι οχι για Ελλαδα. Κατι ξερουν που εμεις θα το μαθουμε αργοτερα με αλμυρη τιμη. Και εαν το αγαπητο μας κρατος (που παντα τηρει αυτα που λεει) και τολμησει εξυσωση τιμης πετρελαιου-βενζινης τα οποια οφελη χαθηκαν.

 

Και ολα τα επαγγελματικά αυτοκίνητα γιατί ειναι ντιζελ;Ολα τρεχουν στα συνεργεία;Οσο ο κάτοχος ψαχνει το απολύτως φτηνότερο ντιζελ βαζοντας απο αμφιλεγομενα πρατήρια καλά να παθει,το ιδιο όμως συμβαινει και με την βενζίνη.

Και ιδια τιμη να εχουν βενζινη και ντιζελ πάλι το ντιζελ θα είναι πιο οικονομικο στην κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Όταν έψαχνα για Yaris hybrid ο πωλητής μου είπε όχι για Ελλάδα. Πήρα το disel και είμαι υπερευχαριστημένος , αλλα προσέχω να βάζω πετρέλαιο απο εταιρικά πρατηρια μόνο
Link to comment
Share on other sites

Έχοντας πάρει auris hybrid, μόνο καλά λόγια έχω να πω. Το πήρα 12000€ με 27000 χλμ. Πολύ καλή τιμή και Αρίστη κατάσταση , από αντιπροσωπεία. Γλιτώνω τα τέλη κυκλοφοριας που πλήρωνα πριν , 250€ το χρόνο κι έχω Εκπτωση 15% στα ασφάλιστρα λόγω υβριδικού. Κατανάλωση μέσα στην Αθήνα από 3.5 μέχρι 4.5 lt/100klm ανάλογα τα γκαζια. Εκτός Αθήνας , από 5 έως 7 . Το πήρα κυρίως γιατί έψαχνα αμάξι με αυτόματο κιβώτιο, λόγω προβλήματος στο γόνατο. Κανένα παράπονο από το ecvt κιβώτιο, άμεσο και ξεκούραστο.

Μόνο του μειονέκτημα ο θόρυβος σε ψηλές στροφές.

Προσωπικά δε γυρίζω πίσω με τίποτα... Το επόμενο θα είναι εντελώς ηλεκρικο, μετά από μερικά χρόνια , όταν γίνει πιο δημοφιλές

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Και ολα τα επαγγελματικά αυτοκίνητα γιατί ειναι ντιζελ;Ολα τρεχουν στα συνεργεία;Οσο ο κάτοχος ψαχνει το απολύτως φτηνότερο ντιζελ βαζοντας απο αμφιλεγομενα πρατήρια καλά να παθει,το ιδιο όμως συμβαινει και με την βενζίνη.

Και ιδια τιμη να εχουν βενζινη και ντιζελ πάλι το ντιζελ θα είναι πιο οικονομικο στην κατανάλωση.

 

Τα επαγγελματικα δουλευουν αρκετες ωρες την ημερα , αρα κανουν χρηση για αυτο που σχεδιαστηκε ο diesel κινητηρας. Ο ιδιωτης ομως που θα παει σπιτι γραφειο , γραφειο σπιτι , super market και μικρες διαδρομες στο συντομο μελλον θα του κοστισει πολυ πιο ακριβα απο οτι υπολογιζε. Η αναγεννηση δεν θα ολοκληρωνεται ποτε σωστα με ολα τα υπολοιπα αποτελεσματα. Οι μυκητες θα κανουν πανηγυρι στο ντεποζιτο και αρκετα ακομα που θα δειτε οτι εχω αρκετο δικιο στο μελλον. Και μην μου πειτε για ευρωπη , γιατι ευρωπη δεν ειμαστε με τα ελληνικα πρατηρια.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Τα επαγγελματικα δουλευουν αρκετες ωρες την ημερα , αρα κανουν χρηση για αυτο που σχεδιαστηκε ο diesel κινητηρας. Ο ιδιωτης ομως που θα παει σπιτι γραφειο , γραφειο σπιτι , super market και μικρες διαδρομες στο συντομο μελλον θα του κοστισει πολυ πιο ακριβα απο οτι υπολογιζε. Η αναγεννηση δεν θα ολοκληρωνεται ποτε σωστα με ολα τα υπολοιπα αποτελεσματα. Οι μυκητες θα κανουν πανηγυρι στο ντεποζιτο και αρκετα ακομα που θα δειτε οτι εχω αρκετο δικιο στο μελλον. Και μην μου πειτε για ευρωπη , γιατι ευρωπη δεν ειμαστε με τα ελληνικα πρατηρια.

 

Μηπως τότε έκανε λάθος επιλογή αν το θέλέι για τοσο μικρες διαδρομες;

Εγω βλέπω μια δαιμονοποιηση για το ντιζελ,αναλογη με τον καιρό που κυκλοφορησε η αμολυβδη στην Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

Για τόσο μικρές διαδρομές είναι βλακεία να αγοράσει κανείς κάτι μεγαλύτερο από 1000-1100 κυβικά, κατηγορία που έχει ούτως ή άλλως μικρές καταναλώσεις οπότε και δεν έχει νόημα η επιλογή hybrid ή diesel. Για τέτοιες διαδρομές ούτε το LPG είναι επιλογή γιατί θα μπαίνει για ελάχιστο χρόνο...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ας ξαναζεστάνω λίγο το θέμα, μη γνωρίζοντας καν τι επιλογή έκανε (αν τελικά έκανε) ο φίλος που το ξεκίνησε...

 

Την άνοιξη ψάχναμε εξονυχιστικά για να αλλάξουμε το παλιό Yaris της γυναίκας μου, και ήμασταν έτοιμοι να πάμε να κλείσουμε το νέο Corsa σε diesel. Ωστόσο, κυριολεκτικά δύο ημέρες πριν το παραγγείλουμε, ένας φίλος μού άνοιξε τα μάτια για το θέμα του φίλτρου DPF και της αντλίας πετρελαίου. Έτσι, ξόδεψα 4 νύχτες, σχεδόν ολόκληρες, ψάχνοντας δεξιά κι αριστερά, σε ελληνικά και κυρίως ξένα fora. Το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα είναι ότι, για τη χρήση που θα κάνει το αυτοκίνητο (αποκλειστικά αστική και περιαστική) δεν ενδείκνυται το diesel, καθώς η αναγέννηση που απαιτεί το φίλτρο DPF θα μπορούσε να γίνεται πολύ σπάνια. Όταν, δε, έμαθα και το κόστος τού εν λόγω φίλτρου (...3.076 ευρώ!!!), καθώς και της αντλίας πετρελαίου (περίπου 1.500 ευρώ), το διέγραψα οριστικά από το μυαλό μου.

 

Έτσι, μετά από νέο ψάξιμο από μηδενική βάση, καταλήξαμε ξανά σε Yaris, και αυτή τη φορά στο υβριδικό. Πολλοί επικαλούνται το κόστος (3.000 ευρώ σήμερα) της αντικατάστασης της υβριδικής μπαταρίας. Με απασχόλησε σαφώς κι εμένα αυτό, ωστόσο θεωρώ ότι αν η ίδια η Toyota δίνει με άνεση εγγύηση 10 ετών για τη μπαταρία αυτή, είναι βάσιμη η προσδοκία ότι η μπαταρία θα αντέξει πάνω από 13-15 χρόνια, ενώ ακόμα και τότε το κόστος αλλαγής θα είναι πολύ χαμηλότερο. (Όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά η τεχνολογία, το κόστος αλλαγής μπαταρίας στο Prius άγγιζε... σχεδόν ολόκληρη την αξία του αυτοκινήτου, ωστόσο ελάχιστες ήταν οι μπαταρίες που χρειάστηκαν αλλαγή, και αυτές ακόμα οφείλονταν σε εγγενή ελαττώματα, αστοχία υλικού δηλαδή, που έδειξαν νωρίς το πρόβλημα και αλλάχτηκαν αμέσως.)

 

Το νέο Yaris το παραλάβαμε πριν από λίγες εβδομάδες, και ακόμα δεν το έχουμε συνηθίσει, αλλά αυτό που έχω να πω είναι ότι όποιος αποφασίσει να πάει σε αυτή την τεχνολογία θα πρέπει να είναι αποφασισμένος να αξιολογήσει μακροπρόθεσμα τα οφέλη και όχι άμεσα. Για παράδειγμα, έχουμε επιτύχει μια μέση κατανάλωση 4.7, και ρεαλιστικά προσδοκούμε να τη ρίξουμε γύρω στο 4.5-4.3 όταν το μάθουμε καλά. Σίγουρα δεν τη λες και τεράστια διαφορά σε σχέση με ένα ντίζελ, αλλά και πάλι εξαρτάται από τη φύση των διαδρομών. Αν η χρήση είναι 100% αστική, η κατανάλωση μπορεί ρεαλιστικά να πέσει ακόμα και στο 4.0, ίσως και ακόμα παρακάτω, αν όμως υπάρχει και σημαντικό ποσοστό περιαστικής χρήσης (δρόμοι χωρίς κίνηση και φανάρια, κυρίως επαρχιακοί, αλλά όχι για ανάπτυξη ταχύτητας), δύσκολα να πέσεις κάτω από το 4.3 σε μέση κατανάλωση. Επίσης, οι γκαζιάρηδες καλό θα είναι να προσανατολιστούν σε κάτι διαφορετικό, τα υβριδικά δεν είναι για τέτοια χρήση (το μόνο που νιώθεις είναι η άμεση επιτάχυνση στα φανάρια, λόγω της ροπής του ηλεκτροκινητήρα).

 

Από την άλλη, τότε που ψάχναμε (και καταλήξαμε), και με δεδομένο ότι δεν θα είχαμε απόσυρση, η τιμή του υβριδικού Yaris σε σχέση με το diesel (στην ίδια έκδοση εξοπλισμού) ήταν μόλις 600 ευρώ παραπάνω. Εσείς, τι λέτε, θα άξιζε το diesel (ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι δεν είχε τα προβλήματα με τα φίλτρα και τις αντλίες);

 

Γι' αυτό λοιπόν, όποιος ενδιαφέρεται, ας αξιολογήσει κυρίως τη χρήση που θα κάνει, και σε συνάρτηση με το χρόνο διακράτησης που περιμένει ας επιλέξει τη σωστή τεχνολογία (βενζίνη, diesel ή υβριδικό). Για λίγα χιλιόμετρα ετησίως και σχετικά μικρή διακράτηση, σαφώς βενζίνη. Για πολλά χιλιόμετρα ετησίως, με συχνά και πολλά από αυτά να γίνονται σε ανοιχτό δρόμο (για την αναγέννηση του φίλτρου), σαφώς diesel. Για μακρά διακράτηση και κυρίως αστική/περιαστική χρήση σε σύντομες χρονικά διαδρομές, σαφώς υβριδικό. Διαλέγετε και παίρνετε!

Χρονοροή κινητών (*δευτερεύον): Ericsson GA318, Ericsson GH388, Ericsson GH768, Nokia 6150, Nokia 8210, Siemens C35*, Panasonic GD93*, Ericsson T29*, Nokia 8310, Nokia 5210*, Nokia 7250, NEC N400i, Sony Ericsson S700i, Sony Ericsson K800i, Samsung Omnia, Apple iPhone 3GS, Huawei Ideos X5*, LG Optimus Black*, Apple iPhone 4S*, Apple iPhone 5S, Apple iPhone 6 Plus, Apple iPhone SE*, Apple iPhone 6S Plus, Nokia 5*, Apple iPhone X*, Redmi Note 10*, Apple iPhone 13 Pro Max, Redmi Note 11*...

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι εκανες την καλυτερη επιλογη με το υβριδικο.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...