Androides Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Παιδιά να ρωτήσω κάτι πόσο είχε η συσκευή πριν την έκπτωση; 299 ευρώ. Και λόγω έλλειψης πλέον στο skroutz πρέπει να ειναι πάνω απο 350... Ήταν Η ευκαιρία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
frastgr Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 (edited) Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι γιατι καποιες παραγγελιες τις εβγαλε οτι δεν ολοκληρωθηκαν ενω εγιναν εγκαιρα πριν τη ληξη της διαθεσιμοτητας. Τωρα το αν ηταν απατεωνια ή οχι ειναι πολυ ευκολο να το ξεστομισεις αλλα χωρις να γνωριζουμε τι εχει συμβει, το βλεπω πολυ επιφυλακτικα. Δεν χρειάζεται να γνωρίζουμε κάτι περισσότερο, από τη στιγμή που πραγματοποιήθηκαν κανονικά στο σύστημα οι παραγγελίες και γνωρίζουμε όλοι ότι χωρίς διαθεσιμότητα δεν μπορούν να γίνουν παραγγελίες διότι το ίδιο το σύστημα δεν τις αφήνει να περάσουν, η εταιρία δεν έχει καμία δικαιολογία στο να μην ικανοποιήσει τους συγκεκριμένους πελάτες. Αν είχαν ''εικονική'' διαθεσιμότητα, αν τα μισά κομμάτια τα καβάντζωσαν οι ίδιοι, αν το ένα, αν το άλλο ........ αυτό δεν ενδιαφέρει σε καμία περίπτωση τον καταναλωτή και είναι υποχρεωμένοι να του βρουν τη συγκεκριμένη συσκευή και να πραγματοποιηθεί η παραγγελία, δεν υπάρχει καμία μα καμία δικαιολογία σε άλλη κατεύθυνση. Σε περίπτωση που αθετούσε ένας πελάτης τους από τη δικιά του πλευρά κάποιους όρους συμβολαίου κινητής ή αγοράς προϊόντος τι θα του κάνανε; σίγουρα θα είχε κάποια ποινή και αν δεν τη δεχόταν ο ίδιος αμέσως θα κινούσαν νομική διαδικασία, επομένως καλό θα είναι να πραγματοποιήσουν τις παραγγελίες που έγιναν και να σταματήσουν τον περαιτέρω διασυρμό της εταιρίας τους.:mad::mad::D Edited November 6, 2013 by frastgr Παράθεση frastgr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leftko Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 (edited) Ετσι ακριβώς είναι όπως τα λέει ο φίλος από πάνω,και εγώ σήμερα έμαθα για το nokia 820 στα 129 ευρώ,αλλά στο site δεν είχε απόθεμα,πέρασα από κατάστημα και βέβαια επειδή τα μα γα ζιά το πήραν το μάθημά τους με το lg,δεν μου έκανε παραγγελία διότι δεν είχε απόθεμα,ενώ μέχρι προχθές μου έκανε σε χαρτάκι για το G,ενώ και τότε στο site δεν είχε απόθεμα. Τώρα για τα παιδιά που έκαναν online με παράδοση κατάστημα,είναι τόσο μπάχαλο η κατάσταση που μπορεί το κινητό να έχει πάει στο κατάστημα ,και εκείνοι να μην το έχουν καν καταλάβει,και να μην έχουν ειδοποιήσει. εισαι σιγουρος οτι το 820 το ειχε στα 129?φημη ηταν οτι θα ειναι η αντιπροταση που θα μας εκαναν,και στο σιτε τους το ειχε 299 ?(δεν θυμαμαι καλα) τωρα βεβαια,το βγαλανε τελειως και αυτο. το ειχαν ριξει στα 129 και δεν το πηρα χαμπαρι? και γενικα σου εγινε καποια επισημη αντιπροταση? και οσο για το υπολοιπο θεμα,το ειπαμε το ξαναειπαμε,το λαθος ειναι καθαρα της vodafone και του απαρχαιωμενου συστηματος που προφανως εχει,μην πω και του ατομου που το εφτιαξε.διοτι απο την στιγμη που σου δινει κωδικο παραγγελιας και σου γραφει οτι η παραγγελια ολοκληρωθηκε ,μονο λαθος του κωδικα μπορω να σκεφτω οτι ειναι,να μην παρουμε τη συσκευη.να πω οτι μετα απο εναν κωδικο παραγγελεια ολοι οσοι ειναι μεγαλυτεροι δεν θα παρουν συσκευη,θα ελεγε οτι φταει ο counter ή ειχαν βαλει μεγαλυτερο αριθμο αποθεματος απο τον πραγματικο,αλλα εδω αλλοι με μεγαλυτερο πηρανε και αλλοι με μικροτερο οχι. Μετα,γιατι καποιος που πηγε στο καταστημα να μην παρει,ενω ο αλλος μεσω ιντερνετ να παρει.Μεχρι πριν διαβασω το το ποστ edit: Και για να συμπληρώση για το τελευταίο που λες, η παραγγελία δεν έγινε απλώς σε ένα χαρτάκι, "paris_89 1 LG optimus G τηλ. χχχχ" και τέλος. Ο υπάλληλος από το κατάστημα έκανε μπροστά μου παραγγελία από το σύστημα της vodafone να το παραδοθούν στο κατάστημα 5 συσκευές LGOG. Μπήκε δηλαδή ο άνθρωπος real time να τσεκάρει αν υπάρχει το κινητό και το παρήγγειλε για το κατάστημα! Προφανώς λοιπόν η vodafone αποφάσισε ότι ότι είχε στοκ θα το δώσει σε όσους παρήγγειλαν Online και δεν θα στείλει στα καταστήματα. Παρότι όπως σου λέω το ίδιο το κατάστημα είχε ζητήσει να του σταλούν LGOG πριν καν γίνουν νέες παραγγελίες διαδικτυακά. το θεωρουσα χαζο,ακυρο,αδικο κτλ διοτι νομιζα οτι ο υπαλληλος εκανε την παραγγελια αντι για εσενα (εστω χ).Τελικα ομως ο υπαλληλος εκανε την παραγγελια για το μαγαζι,και το μαγαζι κρατουσε οτι θα το δωσει στον χ. Αρα η vodafone απλα ειπε οτι δεν δινει καμια συσκευη στα καταστηματα για να εξυπηρετηθουν αμεσα οι πελατες της.Στο συστημα της δεν φαινετε πουθενα οτι η συσκευη ψ προοριζετε για τον x . Σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι ειναι σωστο,ηθικο και δεν υποστηριζω καμια vodafone.αλλωστε και εγω Online εκανα,και συμφωνα με την απαντηση τους στο facebook δεν προκυτε να παρω συσκευη. Edited November 6, 2013 by leftko Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_92 Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Mε πηραν τηλεφωνο απο το 13830 και δεν προλαβα να το πιασω @#$%^&:mad::X:chair: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
frastgr Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 299 ευρώ. Και λόγω έλλειψης πλέον στο skroutz πρέπει να ειναι πάνω απο 350... Ήταν Η ευκαιρία. Στο skroutz έχει 360 ευρώ το φθηνότερο παραεισαγωγής εδώ και καιρό, τις ''μαγκιές'' στην τιμή αρχικά στα 300 και μετά στα 129 τις έκανε η βόντα το τελευταίο 5ήμερο, γιατί αν θέλεις την άποψη μου η συσκευή σφραγισμένη Ελληνική αξίζει πολύ περισσότερα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και την τάση των τιμών φυσικά, μην παρεξηγηθώ μακάρι όλες οι συσκευές αυτής της κατηγορίας να είχαν 129 ευρώ δεν το συζητάμε για αυτό μιλάμε όλοι μας για την προσφορά της 10ετίας. Παράθεση frastgr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Androides Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Mε πηραν τηλεφωνο απο το 13830 και δεν προλαβα να το πιασω @#$%^&:mad::X:chair: Πάρε τηλέφωνο πάλι και πες οτι σε πήρανε και σίγουρα θα βρουν για ποιο λόγο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paris_89 Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 το θεωρουσα χαζο,ακυρο,αδικο κτλ διοτι νομιζα οτι ο υπαλληλος εκανε την παραγγελια αντι για εσενα (εστω χ).Τελικα ομως ο υπαλληλος εκανε την παραγγελια για το μαγαζι,και το μαγαζι κρατουσε οτι θα το δωσει στον χ. Αρα η vodafone απλα ειπε οτι δεν δινει καμια συσκευη στα καταστηματα για να εξυπηρετηθουν αμεσα οι πελατες της.Στο συστημα της δεν φαινετε πουθενα οτι η συσκευη ψ προοριζετε για τον x . Σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι ειναι σωστο,ηθικο και δεν υποστηριζω καμια vodafone.αλλωστε και εγω Online εκανα,και συμφωνα με την απαντηση τους στο facebook δεν προκυτε να παρω συσκευη. Αυτό ακριβώς. Έγινε στο όνομα του καταστήματος η παραγγελία και μετά το κατάστημα μόλις παραλάμβανε θα το έδινε σε εμένα που έχει κρατήσει τα στοιχεία μου. Τελικά η βονταφον αποφάσισε να μην εξυπηρετήσει τα καταστήματα.. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] goto fail; goto fail; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
frastgr Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Αυτό ακριβώς. Έγινε στο όνομα του καταστήματος η παραγγελία και μετά το κατάστημα μόλις παραλάμβανε θα το έδινε σε εμένα που έχει κρατήσει τα στοιχεία μου. Τελικά η βονταφον αποφάσισε να μην εξυπηρετήσει τα καταστήματα.. και όχι μόνο, άλλα και τους μισούς τουλάχιστον που παρήγγειλαν ηλεκτρονικά κανονικά με κωδικό παραγγελίας και μάλιστα το καλύτερο είναι ότι δεν υπάρχει σειρά προτεραιότητας ότι να 'ναι και όποιος τον κύριο είδε.:lol::lol::lol: Παράθεση frastgr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Δεν χρειάζεται να γνωρίζουμε κάτι περισσότερο, από τη στιγμή που πραγματοποιήθηκαν κανονικά στο σύστημα οι παραγγελίες και γνωρίζουμε όλοι ότι χωρίς διαθεσιμότητα δεν μπορούν να γίνουν παραγγελίες διότι το ίδιο το σύστημα δεν τις αφήνει να περάσουν, η εταιρία δεν έχει καμία δικαιολογία στο να μην ικανοποιήσει τους συγκεκριμένους πελάτες. Αν είχαν ''εικονική'' διαθεσιμότητα, αν τα μισά κομμάτια τα καβάντζωσαν οι ίδιοι, αν το ένα, αν το άλλο ........ αυτό δεν ενδιαφέρει σε καμία περίπτωση τον καταναλωτή και είναι υποχρεωμένοι να του βρουν τη συγκεκριμένη συσκευή και να πραγματοποιηθεί η παραγγελία, δεν υπάρχει καμία μα καμία δικαιολογία σε άλλη κατεύθυνση. Σε περίπτωση που αθετούσε ένας πελάτης τους από τη δικιά του πλευρά κάποιους όρους συμβολαίου κινητής ή αγοράς προϊόντος τι θα του κάνανε; σίγουρα θα είχε κάποια ποινή και αν δεν τη δεχόταν ο ίδιος αμέσως θα κινούσαν νομική διαδικασία, επομένως καλό θα είναι να πραγματοποιήσουν τις παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν και να σταματήσουν τον περαιτέρω διασυρμό της εταιρίας τους.:mad::mad::D Αναλογα το συστημα. Αφου εκανα μια παραγγελια στη συνεχεια ειχα ξεχασει σε ενα αλλο tab ανοιχτο και ενα επιπλεον LG στο καλαθι. Στην ουσια ηταν δευτερη παραγγελια. Το αφησα επιτηδες να ληξει και αφου εληξε η διαθεσιμοτητα προχωρησα την παραγγελια κανονικοτατα μεχρι το σημειο που δηλωνουμε το ονομα για να μας βγει το νουμερο. Δεν το συμπληρωσα εκει για να μην βγει 2η παραγγελια. Αυτο το bug το να προχωρανε τα σταδια μιας παραγγελιας επειδη το προιον ειχε προστεθει στο καλαθι πριν τη ληξη της, το εχουν και άλλα site αλλά ευτυχως σε καποια εχουν διορθωθει μετα το παθημα τους. Καλη ωρα βλεπε public οπου δεν προχωραει στο επομενο βημα, οποιο και να ειναι αυτο. Τωρα στη vodafone δεν ξερω αν μου καταχωρουσε αριθμο παραγγελιας κιολας. Δεν αποκλειεται. Αυτη η παραγγελια βεβαια δεν θα ηταν εγκυρη. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Αναλογα το συστημα. Αφου εκανα μια παραγγελια στη συνεχεια ειχα ξεχασει σε ενα αλλο tab ανοιχτο και ενα επιπλεον LG στο καλαθι. Στην ουσια ηταν δευτερη παραγγελια. Το αφησα επιτηδες να ληξει και αφου εληξε η διαθεσιμοτητα προχωρησα την παραγγελια κανονικοτατα μεχρι το σημειο που δηλωνουμε το ονομα για να μας βγει το νουμερο. Δεν το συμπληρωσα εκει για να μην βγει 2η παραγγελια. Αυτο το bug το να προχωρανε τα σταδια μιας παραγγελιας επειδη το προιον ειχε προστεθει στο καλαθι πριν τη ληξη της, το εχουν και άλλα site αλλά ευτυχως σε καποια εχουν διορθωθει μετα το παθημα τους. Καλη ωρα βλεπε public οπου δεν προχωραει στο επομενο βημα, οποιο και να ειναι αυτο. Τωρα στη vodafone δεν ξερω αν μου καταχωρουσε αριθμο παραγγελιας κιολας. Δεν αποκλειεται. Αυτη η παραγγελια βεβαια δεν θα ηταν εγκυρη. Aν είναι bug του συστήματος ας ικανοποιήσουν τους πελάτες που κάνανε κανονικά παραγγελία και έφαγαν άκυρο και ας τα βρούνε με την SingularLogic στην τελική. Τόσα χρήματα τους δίνουν για τα πληροφοριακά συστήματα....... Είμαι περίεργος βέβαια αν ακούσω και την άποψη της εταιρείας που τους παρέχει το λογισμικό να δούμε τι έχει να πει.....Γιατί αυτό είναι δυσφήμιση.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
frastgr Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Αναλογα το συστημα. Αφου εκανα μια παραγγελια στη συνεχεια ειχα ξεχασει σε ενα αλλο tab ανοιχτο και ενα επιπλεον LG στο καλαθι. Στην ουσια ηταν δευτερη παραγγελια. Το αφησα επιτηδες να ληξει και αφου εληξε η διαθεσιμοτητα προχωρησα την παραγγελια κανονικοτατα μεχρι το σημειο που δηλωνουμε το ονομα για να μας βγει το νουμερο. Δεν το συμπληρωσα εκει για να μην βγει 2η παραγγελια. Αυτο το bug το να προχωρανε τα σταδια μιας παραγγελιας επειδη το προιον ειχε προστεθει στο καλαθι πριν τη ληξη της, το εχουν και άλλα site αλλά ευτυχως σε καποια εχουν διορθωθει μετα το παθημα τους. Καλη ωρα βλεπε public οπου δεν προχωραει στο επομενο βημα, οποιο και να ειναι αυτο. Τωρα στη vodafone δεν ξερω αν μου καταχωρουσε αριθμο παραγγελιας κιολας. Δεν αποκλειεται. Αυτη η παραγγελια βεβαια δεν θα ηταν εγκυρη. Και πάλι έρχεσαι στα λόγια μου και αποδεικνύεται περίτρανα ότι το όποιο λάθος ή οτιδήποτε βαρύνει μόνο και μόνο την εταιρία και όχι τον καταναλωτή. Ο πελάτης δεν είναι ο διαχειριστής του συστήματος ούτε ο φταίχτης της όλης υπόθεσης αφού κανονικά έκανε την παραγγελία και πήρε κωδικό. Αν το σύστημα τους δεν είναι εντάξει να μην κάνουν online προσφορές. Τέλος πάντων η εταιρία μετά από αυτό πρέπει να υποστεί και την ανάλογη ποινή ή κόστος δεν μπορεί να γίνεται κάτι λάθος και να την ''τρώει'' πάντα ο ανύποπτος καταναλωτής.Ύστερα λέμε ότι ο ιδιωτικός τομέας δουλεύει καλύτερα, είναι αποδοτικότερος και πιο εξυπηρετικός από το δημόσιο, είναι πιο υπεύθυνος κλπ τα ίδια και χειρότερα σκ@τ@ είναι, λόγο και της εμπειρίας μου από εταιρίες βέβαια άλλου αντικειμένου. Παράθεση frastgr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Aν είναι bug του συστήματος ας ικανοποιήσουν τους πελάτες που κάνανε κανονικά παραγγελία και έφαγαν άκυρο και ας τα βρούνε με την SingularLogic στην τελική. Τόσα χρήματα τους δίνουν για τα πληροφοριακά συστήματα....... Είμαι περίεργος βέβαια αν ακούσω και την άποψη της εταιρείας που τους παρέχει το λογισμικό να δούμε τι έχει να πει.....Γιατί αυτό είναι δυσφήμιση.... Μαζι σου σε αυτο. Δεν ευθυνεται ο καταναλωτης για αυτα τα θεματα για να ακυρωνουν μονομερως. Ας εκαναν καμια πιο τιμια αντιπροσφορα απο τη στιγμη που υπηρξε ελλειψη με το LG. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_92 Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Πάρε τηλέφωνο πάλι και πες οτι σε πήρανε και σίγουρα θα βρουν για ποιο λόγο. Πηρα, αφησα ξανα στοιχεια, και μου ειπαν θα με παρουν αυριο. Η πλακα θα ναι τελικα να παραλαβω και στο φβ να μην ξερουν απλα τι τους γινετε. Περιμενω επισης μπας και μου κανουν αντιπροταση με το Lumia 820 και να τους πω ενα μεγαλοπρεπεστατο "οχι":lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Μαζι σου σε αυτο. Δεν ευθυνεται ο καταναλωτης για αυτα τα θεματα για να ακυρωνουν μονομερως. Ας εκαναν καμια πιο τιμια αντιπροσφορα απο τη στιγμη που υπηρξε ελλειψη με το LG. Μα εδώ δεν έχουν κάνει καμία αντιπροσφορά ακόμη πέρα από 1-2 άτομα :) Όλα είναι στον αέρα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsir Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 εν τω μεταξύ πήρα τηλεφωνο για να ρωτήσω για το 820 αντι του g και μου λέει για πιο ενδιαφέρεστε. για το 820 λεω αφου το g τελειωσε. μου λεει δεν εχουμε επισημη πληροφορηση θέλετε να κρατήσω τα στοιχεία σας και να σας παρω αν υπάρχει αποθεμα και για πιο τηλέφωνο. ειπα και για τα 2. καλα δε ξερουν τι αποθεμα εχουν; Παράθεση - Samsung Galaxy SIII - Nokia Ν9 - HTC One Black - LG G2 - Xiaomi Hongmi - iphone 5s space grey - Sony Xperia Z3 - Samsung Galaxy S6 - Iphone 6 Space Grey - Nexus 5x - Iphone 6s Space Grey - xiaomi mi9t pro - oneplus 5t - nexus 6p - realme gt master edition - Oneplus 12 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 εν τω μεταξύ πήρα τηλεφωνο για να ρωτήσω για το 820 αντι του g και μου λέει για πιο ενδιαφέρεστε. για το 820 λεω αφου το g τελειωσε. μου λεει δεν εχουμε επισημη πληροφορηση θέλετε να κρατήσω τα στοιχεία σας και να σας παρω αν υπάρχει αποθεμα και για πιο τηλέφωνο. ειπα και για τα 2. καλα δε ξερουν τι αποθεμα εχουν; Φυσικά και ξέρουν. Απλά έχουν κάνει απανωτά λάθη, τα τμήματα δεν φαίνεται να έχουν καλή συνεννόηση μεταξύ τους και προσπαθούν να βρουν με ποιο τρόπο θα περάσει το όλο σκηνικό όσο τον δυνατό πιο ανώδυνα. Ξέρουν ότι τα έχουν κάνει @@@. Από την αντίδραση τους θα φανεί: Θα πουν είμαστε η Vodafone και στα @@@@ και την επόμενη εβδομάδα θα ξεχαστεί το όλο σκηνικό ή θα προσπαθήσουν να φανούν αξιόπιστοι σε όσους το παρήγγειλαν και θα μας εξυπηρέτησουν? Δεν μιλάμε για λάθος τιμή ή απροσεξία κάποιου υπαλλήλου για να πω ότι έχουν δικιο (όπως έχουμε συνηθίσει έως τώρα). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dreamw Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 να φανταστώ το buy and sell του my phone δεν το ξέρεις....να φανταστώ ούτε το eBay ξέρεις....να φανταστώ ούτε το ricardo ξέρεις...υπάρχει λόγος να συνεχίσω; Όσο για το φίλο που έγραψε για τους μαυραγορίτες καλύτερα να απευθυνθεί στις αλυσίδες -καρτέλ..... Μα καλά όλοι οι ρομαντικοί σε αυτό το φόρουμ; Υ.Γ.ουδέποτε έχω αγοράσει κάτι με σκοπό το κέρδος από την άμεση μεταπώληση αλλα δεν μπορώ να κατακρίνω κάποιον που θα το κάνει. Φυσικά και τα ξέρω και τα έχω χρησιμοποιήσει αλλα αυτό λέγεται παρα-εμπόριο. Παράθεση -> HTC Touch Cruise->Nokia 5310 ->HTC Desire ->LG optimus 4x ->Sony Xperia P -> HTC OneX-> iphone 4s -> Galaxy S4 -> lumina 1020 + Honor 6 -> Lumia 1020 + Meizu MX4 -> LG G4-> Galaxy S7 -> Galaxy S7 + Lumia950 -> Galaxy S7 + Nexus 5x -> HTC 10 -> S7Edge -> P20Pro -> S10 -> iPhone11 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bomber21 Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Πάντως με πήραν τηλέφωνο για να με ρωτήσουν αν ήταν όλα καλά με την παραγγελία μου. Υπενθυμίζω, παρέλαβα κανονικά το κινητά μετά από ονλάιν παραγγελία στις 16.29. Όσον αφορά τις -υποτιθέμενες- παραγγελίες που είχα κάνει το Σάββατο σε δυο διαφορετικά καταστήματα, δεν έχουν κάνει καν τον κόπο να με πάρουν τηλέφωνο. Και στις δύο σημειώσανε κάτι σε ένα post it... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Πάντως με πήραν τηλέφωνο για να με ρωτήσουν αν ήταν όλα καλά με την παραγγελία μου. Υπενθυμίζω, παρέλαβα κανονικά το κινητά μετά από ονλάιν παραγγελία στις 16.29. Άρχισαν να ψάχνουν ευχαριστημένους πελάτες! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
frastgr Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Άρχισαν να ψάχνουν ευχαριστημένους πελάτες! Επόμενο ήταν μετά τις καταγγελίες στο ΙΝΚΑ. Παράθεση frastgr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Εγώ ακόμη δεν έκανα..περιμένω την επίσημη θέση και μετά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manolatsitsi_25 Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Αν το ΙΝΚΑ ασχολειται με το γιατι 30 ψιλικατζηδες δεν παρελαβαν κινητο των 350 ευρω για 129 ευρω, αντε μετα να του μεινει χρονος να ασχοληθει με καμμια σοβαρη καταγγελια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PaSxaLiS_OmniaII Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 Nαι γιατί ως γνωστόν το ΙΝΚΑ κυνηγάει κάθε μέρα τους μεγαλοκαρχαρίες και τα λαμόγια που κονομάνε χοντρά Έχουμε τους παπάρες της voda, έχουμε και τον κάθε @#$% να λέει τα δικά του Παράθεση http://www.thepicz.com/pictures/782bc7a1a565ced1682d0073f326a863.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 (edited) Αν το ΙΝΚΑ ασχολειται με το γιατι 30 ψιλικατζηδες δεν παρελαβαν κινητο των 350 ευρω για 129 ευρω, αντε μετα να του μεινει χρονος να ασχοληθει με καμμια σοβαρη καταγγελια. Πάμε στοίχημα ότι θα ασχοληθεί? Είτε δώσει1 ευρώ είτε 129 είτε 5000 ο καταναλωτής είναι καταναλωτής. Αλλά αυτή η νοοτροπία έχει οδηγήσει εδώ. Αλλά απορώ. . Θέλετε να το παίζετε αντιδραστικοί κι έξυπνοι η είστε τόσο......??? Θελω να πιστεύω το πρώτο.... Υ.γ. Δες της απόφαση για τους σκληρούς δίσκους με την λάθος τιμή που η κοροϊδία δεν ήταν τόσο μεγάλη και πες μου αν ασχολούνται η όχι. "Επιβάλλουμε στην εταιρεία με την επωνυμία «RETAIL SHOPPING (ΡΙΤΕΪΛ ΣΟΠΙΝΓΚ) ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», που εδρεύει στον Άγιο Στέφανο Αττικής, 23ο χλμ Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας (Α.Φ.Μ. 094016869, Δ.Ο.Υ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ), ως απορροφήσασα, δυνάμει της υπ’ αριθμ. 109/10.08.2012 σύμβασης συγχώνευσης δι’ απορροφήσεως της Συμβολαιογράφου Αθηνών Σωτηρίας Ε. Μανάρα την εταιρεία «DIGITAL SHOPPING (ΝΤΙΤΖΙΤΑΛ ΣΟΠΙΝΓΚ) ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ, ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ, ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ», χρηματικό πρόστιμο συνολικού ποσού δώδεκα χιλιάδων ευρώ (12.000€)" Τώρα θα μου πεις 12000 σιγά τα ψίχουλα... Edited November 6, 2013 by achillesgk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
em_seven Δημ. November 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2013 (edited) Αν το ΙΝΚΑ ασχολειται με το γιατι 30 ψιλικατζηδες δεν παρελαβαν κινητο των 350 ευρω για 129 ευρω, αντε μετα να του μεινει χρονος να ασχοληθει με καμμια σοβαρη καταγγελια.Δυο φορες εχεις γραψει στο θεμα και τις δυο μεσα στην ειρωνια! τουλαχιστον σεβεσαι το ψωμι που παιρνεις απο την vodafone δεν εξηγειτε αλλιως :lol::lol::lol: Edited November 6, 2013 by em_seven Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.