Jump to content

Service αυτοκινήτου (εμπειρίες, παράπονα, κ.ά)


Nagata
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

http://www.truefamilyauto.com/images/Car-Repair.png

 

Το κατάλληλο thread για να μπορούμε να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας από συνεργεία που επισκεφθήκαμε, καθώς θέλαμε να πραγματοποιήσουμε το service του αυτοκινήτου μας και παράλληλα να δώσουμε τις κατάλληλες οδηγίες σε όσους δεν είναι και τόσο καλά ενημερωμένοι, ώστε να μην πέσουν σε επιτήδειους που απλώς επιβαρύνουν χρηματικά τους πελάτες τους.

 

Εν συντομία θα αναφέρουμε τι συμπεριλαμβάνει ένα μικρό service το οποίο πραγματοποιούμε συνήθως την περίοδο που θέλουμε να ξεκινήσουμε τις διακοπές μας, ώστε να νιώθουμε ασφάλεια ότι όλα είναι εντάξει:

 

Μικρό service

 

- Φίλτρο Λαδιού

- Φίλτρο Βενζίνης

- Φίλτρο Αέρος

- Φίλτρο κλιματιστικού

- Έλεγχος μπουζί

- Γενικός απλός έλεγχος

 

Γενικό-πλήρες service

 

- Έλεγχος συστήματος φρένων

- Έλεγχος εξωτερικών ιμάντων

- Έλεγχος εκπομπής καυσαερίων

- Έλεγχος Ψυγείου

- Έλεγχος διαρροών λαδιού

- Έλεγχος διαρροών κιβωτίου ταχυτήτων

- Έλεγχος διαρροών αντιψυκτικού

- Έλεγχος διαρροών υγρών και λειτουργίας υδραυλικού τιμονιού

- Έλεγχος πίεσης ελαστικών

- Έλεγχος υαλοκαθαριστήρων

- Έλεγχος φωτών

- Έλεγχος αναρτήσεων

- Έλεγχος μπροστινού συστήματος (ψαλίδια-ακρόμπαρα-κρεμαγιέρα)

- Έλεγχος Air Condition

- Έλεγχος μπαταρίας

- Διαγνωστικός έλεγχος εγκεφάλου

 

(+ όλα τα παραπάνω που γίνονται και στο μικρό service)

 

Ο κάθε κατασκευαστής μέσω του εγχειριδίου του αυτοκινήτου που έχετε επιλέξει, προτείνει το χρονικό διάστημα που πρέπει να παρέλθει για να γίνει ένα ετήσιο γενικό service και ανά πόσα χιλιόμετρα πραγματοποιείται η αλλαγή λαδιών. Για απλά συμβατικά οχήματα, μια αλλαγή λαδιών οφείλει να γίνεται κάθε 7.000-8.000 χιλιόμετρα εφόσον η χρήση είναι μικρή και οι διαδρομές πραγματοποιούνται σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, διαφορετικά ανά 6.000-7.000 χιλιόμετρα maximum. Στα πολύστροφα αυτοκίνητα που έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού, συνίσταται ανά 6.000 χιλιόμετρα έστω και προληπτικά να γίνεται η προβλεπόμενη αλλαγή.

 

Κάθε πότε γίνεται το ετήσιο-μεγάλο service; Κανονικά πρέπει να τηρείται χρονοδιάγραμμα και συνήθως γίνεται ανά 9.000 -10.000 χιλιόμετρα.

 

Αλλαγή συμπλέκτη με μια ομαλή οδήγηση χωρίς απότομες-βιαιες αλλαγές μπορεί να γίνει 80.000-100.000 χιλιόμετρα. Η αλλαγή αμορτισέρ ανά 45.000-50.000 χιλιόμετρα.

 

Για πείτε μας τις δικές σας εμπειρίες και όλα τα σχετικά...

 

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

 

Link to comment
Share on other sites

Πολυ χρησιμο αυτο το θεμα! Δυστυχως η οικονομικη συγκυρια δεν επιτρεπει σε ολους μας την τηρηση του και φανταζομαι οτι οπως και εγω φτιαχνουμε κατι οταν χαλασει και ΑΝ εχουμε χρηματα...

 

Αυτο που μπορει ο καθενας μας να κανει ειναι ανα τακτα διαστηματα να ελεγχει την πιεση των ελαστικων , την σταθμη λαδιου (εμενα μου ψιλοκαιει και το κοιταω συχνα και συμπληρωνω) και το αντιψυκτικο της μηχανης που καλοκαιριατικα μπορει να πεφτει χωρις να το παρει καποιος ειδηση.Επισης σχετικα ευκολο ειναι για τον καθενα να βγαλει και να "φυσηξει" η να πλυνει το φιλτρο αερα και να καθαρισει ακομα και την περαλουδα γκαζιου η οποια λογω βρωμιας που μαζευει μπορει να προκαλεσει αρυθμια στο ρελαντι.

 

Τωρα αναλογως το ατομο , μπορει να ακουσει καποιο θορυβο απο την κρεμαγερια η την μηχανη που θα τον βαλει σε σκεψεις να το ψαξει περισσοτερο ενω καποιος αλλος να μην δωσει σημασια και να το αγνοησει.

 

Το αναφερω γιατι αυτες τις μερες ακουω εγω κατι που μου κανει για μπαρα ζαμφορ η και ψαλιδι ακομα (ειναι γνωστος σε εμενα αυτος ο θορυβος γιατι εχω προιστορια σε αυτον) και τον παρατηρησα οταν το αυτοκινητο κατεβαινε απο το φερρυ στο περαμα οπου λογω της πορτας τρεμει το αυτοκινητο κατεβαινοντας.

 

Οπως και να εχει , οσο δεν το αφηνουμε κατι , ετσι δε θα μας αφησει και αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη ρε παιδιά, έχετε βρει κανέναν μηχανικό που να κάνει όλους τους προβλεπόμενους ελέγχους από τον κατασκευαστή στο γενικό service?

Σε όσους έχω πάει μέχρι τώρα, περιορίζονται στο να αλλάξουν αυτά που προβλέπεται να αλλάξουν. Οι προληπτικοί έλεγχοι τους παίρνουν χρόνο, και ο χρόνος = χρήμα...

Link to comment
Share on other sites

Εγω φιλε μου βρηκα την υγεια μου μετα απο συσταση του αδερφου μου και παω σε ενα φιλο του απο την σχολη που πηγαιναν...Ξεκινησα να κανω επισκευες 400€ και τελικα εδωσα 200 μαζι με σερβις μικρος και καθαρισμο μπεκ.Απο τοτε που πηγα εκει σταματησαν οι θυρυβοι που ακουγα επι 2 χρονια και εκει θα ξαναπαω τωρα που κατι παει να μου ξαναβγαλει.Παρεπεμψα και φιλο μου εκει οπου εκαναν 2ωρο ελεγχο στο αμαξι στο μοτερ και δεν του χρεωσαν τιποτα.Αν θες μπορω να κανω ενα τηλ να σε περιμενουν αν εχει να κανει με οτι παμε ολοι εντεταλμενοι απο αλλους και αν φυσικα εισαι κοντα στο Περιστερι ( ειναι παλαια καβαλας , πισω απο την αθηνων κορινθου , στο υψος των τει αθηνας)

 

Εντελως συμπτωματικα μιλησα στο skype με τον φιλο αυτο.

 

Λοιπον , στα σερβις , περα απο τα αναλωσιμα που θελουν αλλαγη γινονται και τα εξης : Ανοιγμα ταμπουρων και καθαρισμα -ρυθμισμα σιαγωνων , ελεγχο συστηματος διευθυνσης , ελεγχο και συμπληρωμα βαλβολινων , και αλλα.

Επισης μου ανεφερε πως αν καποιος παει απο εκει και του πει "κατι απο εκει κανει θορυβο" θα το κοιταξει χωρις να χρεωσει κατι .Αν βρει κατι τοτε αν θελει να το φτιαξει θα παρει τιμη....

 

Δευτερα θα παω απο εκει να δω τι μου κανει εμενα (A4 , 1997 ,1800cc NA)

Edited by Leolipop
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός ο διαχωρισμός σε μεγάλο/μικρό service που γίνεται στο αρχικό post και σε γενικές γραμμές ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα. Όμως τα διαστήματα ποικίλουν ανά εταιρεία και μοντέλο. Η Opel για παράδειγμα συνήθως προτείνει μικρό service με βάση το service computer (που συνήθως θα βγει στα 2 χρόνια ή 25-35 χιλιάδες χιλιόμετρα για ένα βενζινοκίνητο, 2 χρόνια ή >30 χιλιάδες χιλιόμετρα για τα πετρελαιοκίνητα) + επιπλέον εργασίες υποχρεωτικά στα 2 χρόνια ("μεγάλο" σέρβις) και κάποια ανταλλακτικά με βάση χιλιόμετρα όπως μπουζί αλλαγή ανά 60.000χλμ. Πρακτικά αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, πας συνεργείο κάθε 2 χρόνια!

Οπότε ανοίξτε το βιβλιαράκι σας και δείτε τι γράφει, και βάζετε λιπαντικά εγκεκριμένα για τον κινητήρα σας, να πληρούν δηλαδή τις προδιαγραφές που ζητάει το βιβλιαράκι σας.

Κάνοντάς το αυτό και δε θα είστε συνέχεια στα συνεργεία και δε θα ξοδεύετε τελικά τόσα πολλά χρήματα έχοντας ένα σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Αφού το θέμα είναι μόνο για τα σέρβις που λέτε εγώ να μην κράξω ένα συνεργείο που δε ξέρει να επισκευάζει ζημιές ε;
Link to comment
Share on other sites

Aυτό με τα λιπαντικά είναι σχετικό. Υπάρχουν longlife Που βγάζουν 15 και 30k km και ενδεχόμενη αλλαγή στα 6k είναι απλά τσάμπα...Εγώ βέβαια βάζω full synthetic λιπαντικά και αν και κρατάνε 15k τα αλλάζω ανά 7500km. Τσιμπάει που τσιμπάει του τα ανανεώνω στα ίδια km με παλιά προκειμένου να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Ούτως ή άλλως το λάδι βγάινει δουλεμένο σε κάθε αλλαγή.

 

 

Πάντως σχετικά με τα συνεργεία το χω πάει σε τοπικό που άλλαζε ότι του έλεγες και βασικά κοίταζε τα στάνταρ και παράλληλα με το δικό μου έπιανε και κανά 3άρι και ο χρόνος ήταν στο περίπου και πλήρωνα τσάμπα εργατοώρα, αλλά τώρα το πάω σε έναν άλλο που όχι μόνο τα κοιτάζει όλα, αλλά βάζει μέχρι και νερό στα πιτσιλιστήρια. Μόνο στην αντιπροσωπία αυτό αλλά εκεί σε χρέωναν κιόλας λες και έβαζε τπτ ιδιαίτερο νερό...

Link to comment
Share on other sites

Άλλο πράγμα το σκέτο νερό και άλλο να σου βάζουν τα μπουκαλάκια με το αντιψυκτικό υγρό ( συνήθως μπλε χρώμα ) η το κίτρινο που είναι για τα έντομα που κολλάνε στο τζάμι.

Σχετικά με τα service εγώ θα τα χωριζα σε τρεις κατηγορίες.

Μικρό μεσαίο και μεγάλο.

Το μεγάλο service συνήθως συμπεριλαμβάνει αλλαγές ιμάντα χρονισμου ιμαντα δυναμο και συνήθως αυτό γίνεται στα 50-60 χιλιάδες χλμ.

Το μικρό service η πλειοψηφία των συνεργείων την κάνει στα 10000χλμ και συμπεριλαμβάνει εκτός από τους ελέγχους αλλαγή λαδιών αλλά σε αυτά τα χιλιόμετρα μόνο συνθετικών ,αλλαγή φίλτρο λαδιού και προαιρετικά φίλτρο αέρος και καμπίνας.

Στο μεσαίο service που συνήθως γίνεται στα 20-25 χιλιάδες χλμ γίνονται αλλαγές στα τακακια και μπουζι συν την επανάληψη του μικρού service.

Η αλλαγή στις δισκοπλακες συνήθως πέφτει στο δεύτερο μεγάλο service δηλαδη καπου στα 100- 120 χιλιάδες χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο πράγμα το σκέτο νερό και άλλο να σου βάζουν τα μπουκαλάκια με το αντιψυκτικό υγρό ( συνήθως μπλε χρώμα ) η το κίτρινο που είναι για τα έντομα που κολλάνε στο τζάμι.

 

Υπάρχει και ροζ...Δεν νομίζω όμως να είχαν συνδέσει την βρύση του συνεργείου με υγρό για τζάμια. Χώρια ότι πολλέ φορές ενώ χρεώνεσαι για αυτό, δεν σου γεμίζουν καν το δοχείο.

Link to comment
Share on other sites

Τα συνεργεία δέχονται μεγάλη γκρίνια από το πελατολόγιο τους για οικονομικά service και πολλές φορές θέλοντας να εξυπηρετήσουν καταφεύγουν σε πιο πρόχειρες λύσεις.

Δεν είναι κακό να σου βάλει νεράκι στη πιτσιλυθρα αφού θα διστάσει αργότερα να σου ζητήσει επιπλέον χρήματα .

Απο την άλλη οι αντιπροσωπείες χρεώνουν ακόμα και το δεματικο ή το σφικτηρακι που θα σου βάλουν και εκεί ο πελάτης δεν λέει τίποτα ( κάθεται και πληρώνει)

Αυτού του είδους τα υγρά για τους γυαλοκαθαριστηρες συνήθως είναι συμπυκνωμένα και ανάλογα την αντιψυκτικη τους δύναμη αρεωνονται ως και 50% με νερό.

Τώρα αν αυτοί σου έβαλαν μόνο νερό και σου το χρέωσαν τότε μιλάμε για Α ποιότητας τσοπάνηδες

Link to comment
Share on other sites

Τα συνεργεία δέχονται μεγάλη γκρίνια από το πελατολόγιο τους για οικονομικά service και πολλές φορές θέλοντας να εξυπηρετήσουν καταφεύγουν σε πιο πρόχειρες λύσεις.

Δεν είναι κακό να σου βάλει νεράκι στη πιτσιλυθρα αφού θα διστάσει αργότερα να σου ζητήσει επιπλέον χρήματα .

Απο την άλλη οι αντιπροσωπείες χρεώνουν ακόμα και το δεματικο ή το σφικτηρακι που θα σου βάλουν και εκεί ο πελάτης δεν λέει τίποτα ( κάθεται και πληρώνει)

Αυτού του είδους τα υγρά για τους γυαλοκαθαριστηρες συνήθως είναι συμπυκνωμένα και ανάλογα την αντιψυκτικη τους δύναμη αρεωνονται ως και 50% με νερό.

Τώρα αν αυτοί σου έβαλαν μόνο νερό και σου το χρέωσαν τότε μιλάμε για Α ποιότητας τσοπάνηδες

 

Aυτό το συμβάν ήταν πριν την κρίση...Το νερό που έβαζαν ήταν βρύσης και την μάλιστα με χρέωσε ενώ το είχα ήδη γεμάτο (το χα γεμίσει ακριβώς πριν το πάω για να τους τσεκάρω). Αυτές τις γυφτιές κάνουν ορισμένες αντιπροσωπίες και για αυτό τσαντίζεται κόσμος μαζί τους. Μπορεί για μένα να μην ήταν κανά τρελό ποσό τα 2 ή 3 ευρώ αλλά αν το βάλεις επί πόσα αμάξια πήγαιναν κάθε μέρα ήταν σεβαστό ποσό για αυτούς ...

 

Εντωμεταξύ είναι αστείο να βλέπεις ότι η εργατοώρα, στο ίδιο συνεργείο, για τους ίδιους ακριβώς μηχανικούς ποίκιλλε ανάλογα με το αν είχες το Χ, Ψ, ή Ζ αμάξι (όπου Χ, Ψ, Ζ διαφορετικοί κατασκευαστές).

Link to comment
Share on other sites

Πάντως καλύτερα είναι να χρησιμοποιείς απλό νεράκι και να ρίξεις ένα μπουκάλι οινόπνευμα.

Είναι πιο αποτελεσματικό από τα μπουκαλάκια που πουλάνε για να μην παγώσουν οι πιτσιλιθρες.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως καλύτερα είναι να χρησιμοποιείς απλό νεράκι και να ρίξεις ένα μπουκάλι οινόπνευμα.

Είναι πιο αποτελεσματικό από τα μπουκαλάκια που πουλάνε για να μην παγώσουν οι πιτσιλιθρες.

 

Ή μπορείς να βάλεις ξύδι για να "σπάσει" και τα άλατα.

 

Πάντως αν κάποιος έχει θέματα με check engines παίρνει και ένα bt obd και σε συνδυασμό με κάποια εφαρμογή (βλ. torque scan) μπορείς και να δεις στοιχεία λειτουργίας του μοτέρ αλλά και να σβήσεις τα σφάλματα.

 

Τέλος καλό θα ναι να παίρνετε τα λιπαντικά της αρεσκείας σας και να τα πηγαίνετε εκεί που θα κάνετε την αλλαγή (όχι με αναρόφηση αλλά κανονικά από την τάπα να αδειάσουν). Στην τιμή που πολλές φορές βρίσκετε κάποια λιπαντικά που έχουν μπορείτε να βρείτε από καταστήματα εμπορίας λιπαντικών ανώτερα λιπαντικά με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά.

Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο το Garmin ecoRoute HD που είναι ένας ΒΤ ΟΒD που δουλεύει σε συνεργασία με τα navigators της Garmin.

Πέρα από τα στοιχειά οικονομίας του κινητήρα, υπάρχουν αρκετά πλέον mod που σου επιτρέπουν να κάνεις ένα πλήρη διαγνωστικό έλεγχο.

Υπάρχουν πλέον πολύ προσιτές οικονομικά επιλογές για ΟΒD readers.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σε ότι αφορά τα bt obd scan αυτά βλέπουν μόνο βλάβες του εγκεφάλου του κινητήρα και όχι τους υπόλοιπους εγκεφάλους που έχει φορτωμένο κάθε αυτοκίνητο.

Επιπλέον κάνει ανάγνωση μόνο βλαβες euro obd και καλό είναι να μην τις σβήνουμε ελαφρά την καρδία χωρίς να συμβουλευτουμε πρώτα τον τεχνικό μας.

Link to comment
Share on other sites

Σε ότι αφορά τα bt obd scan αυτά βλέπουν μόνο βλάβες του εγκεφάλου του κινητήρα και όχι τους υπόλοιπους εγκεφάλους που έχει φορτωμένο κάθε αυτοκίνητο.

Επιπλέον κάνει ανάγνωση μόνο βλαβες euro obd και καλό είναι να μην τις σβήνουμε ελαφρά την καρδία χωρίς να συμβουλευτουμε πρώτα τον τεχνικό μας.

 

Αυτό εννοείται...για αυτό και τσεκάρεις τον κωδικό σε τι σφάλμα αντιστοιχεί. Αν έχεις vag το Ρ0170 το χεις φάει στα μούτρα.

Link to comment
Share on other sites

Σπάνια ένας κωδικός βλάβης σημαίνει ένα πραγμα.

Το p0170 -p0173 μπορεί να σημαίνει πρόβλημα στον λ η map η αντλία βενζίνης , η κάποιο βουλωμενο μπεκ ή ακόμα και κακής ποιότητας καύσιμο.

Αν μάλιστα έχεις υγραέριο θα στο βγάζει πιο συχνά αφού ο εγκέφαλος δεν θα γνωρίζει το καύσιμο που του δίνεις.

Κοινώς παρ το αυγό και κουρεψτο .

Edited by telmusic
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά γι'αυτό είναι πάντα χρήσιμα τα repair manual της Haynes ή ακόμα καλύτερα τα επίσημα από τις εταιρείες αν είναι διαθέσιμα.
http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σπάνια ένας κωδικός βλάβης σημαίνει ένα πραγμα.

Το p0170 -p0173 μπορεί να σημαίνει πρόβλημα στον λ η map η αντλία βενζίνης , η κάποιο βουλωμενο μπεκ ή ακόμα και κακής ποιότητας καύσιμο.

Αν μάλιστα έχεις υγραέριο θα στο βγάζει πιο συχνά αφού ο εγκέφαλος δεν θα γνωρίζει το καύσιμο που του δίνεις.

Κοινώς παρ το αυγό και κουρεψτο .

 

Ναι η περιγραφή είναι γενική αλλά ξέρω ότι είναι ο "λ" στην περίπτωσή μου. Τους βενζινάδες τους είχα τεστάρει με vag.com αν και τα δεδομένα αλλάζουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξερω αν κανω καλα που το γραφω εδω αλλα θα ρωτησω και οτι γινει .Ξερει κανενας στην αττικη καποιο "ψειρα" μηχανικο να ξερει και να μπορει να λυσει την πεταλουδα του γκαζιου του οχηματος μου ;

Το λεω γιατι το vagcom μου βγαζει 2 προβληματα εκει που μετα απο μια αναζητηση που εκανα ειδα οτι οφειλονται στην απορυθμιση του ποτενσιομετρου της πεταλουδας και ειδα επεισης εναν που εγραφε οτι σε ενα passat παλιοτερο , την ελυσε μονος του και τελικα τηνν εφτιαξε.

Ρωταω γιατι δεν εχω ουτε τα 100-120 ευρω που θελει μεταχειρισμενη και με την βεβαιοτητα οτι δε θα μου βγαλει και αυτη κατι και δεν εχω και τα 250 για καινουργια προφανως.

Το καθαρισμα που εχω κανει αρκετες φορες δεν αλλαζει κατι προς το καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω να θέλει πυρηνικό επιστήμονα για να λύσει τη πεταλούδα. Εμένα πχ που η μηχανή ειναι ν6 έψαχνα κάποιον που να ξέρει.
Link to comment
Share on other sites

Ρυθμίζεται ηλεκτρονικά με το pc αλλά συνήθως στα wv την πετάνε γιατί δεν περίμενα ρυθμιση.. Δεν ξέρω αν αλλάξεις κάτι ανάλογο την λύσεις

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ήρθε ο καιρός για σέρβις στο μικρό (αλλά παλιό) Fiat Punto μου (1.2, 60hp, 2001).

- Λάδια / φίλτρο

- ιμάντες

- μπουζί

Επειδή βλέπω να με γδύνουν, έχει κανείς ιδέα τι θα ήταν μια λογική τιμή για τα παραπάνω καθώς και οικονομικό συνεργείο στην Αττική (μέσω πμ);

Link to comment
Share on other sites

Αγορασε εσυ τα ανταλακτικα και πηγαινε να σου τα περασουν.

Καλο ειναι να εισαι παρων την ωρα της αλαγης γιατι κανουν λαμογες.

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε ο καιρός για σέρβις στο μικρό (αλλά παλιό) Fiat Punto μου (1.2, 60hp, 2001).

- Λάδια / φίλτρο

- ιμάντες

- μπουζί

Επειδή βλέπω να με γδύνουν, έχει κανείς ιδέα τι θα ήταν μια λογική τιμή για τα παραπάνω καθώς και οικονομικό συνεργείο στην Αττική (μέσω πμ);

 

Μαζί με αυτά συνήθως αλλάζουμε και φίλτρο καμπίνας και φίλτρο αέρος.

Όταν μιλάς για ιμάντες μιλάς και για χρονισμου;

Όλα αυτά είναι περιπου 150 € ( + - 10 )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...