teof95 Δημοσιεύτηκε January 8, 2013 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε January 8, 2013 καλησπερα! Θα ηθελα να ρωτησω κατι γιατι εψαξα να βρω εαν υπαρχει καπου αλλου θεμα αλλα δεν βρηκα κατι... εχω το εξης Εργαζομαι σε μια εταιρια και καθε μερα μου ερχονται καποια αρχεια excel με πελατες και εργασιες που πρεπει να κανω για τον καθε πελατη. Καθε αρχειο εχει διαφορετικους πελατες αλλα καποιες φορες μπορει να ειναι ο ιδιος αλλα για διαφορετικη εργασια. Θελω να ρωτησω εαν υπαρχει εφαρμογη που να μπορω να κανω εισαγωγη των αρχειων οπως ειναι απο excel σε μια βαση δεδομενων και να μπορω να κανω διαχειρηση οπως να σημειωνω ποιες εργασιες εγιναν, να μπορω να κανω αναζητηση κλπ... προσπαθησα να φτιαξω κατι τετοιο στο zoho αλλα το μεγαλο αρνητικο ειναι πως δεν υπαρχει υποστηριξη ελληνικων... Παράθεση ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑΞΕ ΧΩΡΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑΞΕ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ! ΜΕΓΙΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ: 420 x 150 pixels και 16,3 KB. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.