Jump to content

Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» (Ρίο - Αντίρριο)


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τα ευρω ειναι 4,5 με το ρομαντικο φερυ παντως.... και 1 ευρω για τα δικυκλα
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 234
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τα ευρω ειναι 4,5 με το ρομαντικο φερυ παντως....

Σωστα. Ελεγαν οτι θα το μειωναν κι αλλο αλλα τωρα εχει 4,5.

Παιζει και μια περιπτωση να ερθουν κι αλλα φερυ (απο Σαλαμινα αν δεν κανω λαθος) και να μειωθει η τιμη. Αντιδρουν ομως οι ντοπιοι φερυμποταδες κι ετσι...

Link to comment
Share on other sites

ontws 4,5e ειναι το εισητηριο για ιχ στα ferry κ γενικα κ για τα υπολοιπα οχηματα μιση τιμη απο την γεφυρα...μπορει να μην γεμιζουν ποτε οπως παλια τα ferry αλλα μην ανησυχειτε δεν εχουν αναγκη..ολα εξοφλημενα ειναι.

για μοτο με ferry εχω την εντυπωση πως ειναι κ τσαμπα ,παντως θα ναι η εξαιρεση να δειτε μηχανη στα ferry πια...

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι τζαμπα,εχω μπει με το παπι μου και πληρωσα 1 ευρω (υπενθυμιζω απο γεφυρα ηταν 1,5 αρχικα!για την ιδια περιοδο μιλαμε)
Link to comment
Share on other sites

gia kapoion pou 8elei να παει απλα βολτα ή να μενει κοντα δεν το ενδιαφερει η καθυστερηση αν κ οπως ειπα δυσκολο να δεις μηχανη μεσα...
Link to comment
Share on other sites

μισο ευρω εξοικονομησα (τοτε ειχε 1,5) αλλα μπηκα για βολτα και απο περιεργεια να δω ποσο παιρνουν στα δικυκλα.Εξαλλου ηταν καλοκαιρι και ειχε και ωραιο ηλιοβασιλεμα.......αμεσως τα λεφτα.....λες και θα τα παρω στον ταφο μου τα 50 λεπτα :P
Link to comment
Share on other sites

Χτεσινές φωτογραφίες από τη γέφυρα. Είναι ωραία και να την περπατάς ;)

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
2 διελεύσεις λόγω των διακοπών μου, πραγματικά! δέος αισθάνεσαι κατά την διάβαση της γέφυρας.κρίμα που πικραίνεσαι πρίν και μετά την γέφυρα απο την κατάσταση του οδοστρώματος και τον κανιβαλισμό...

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
είδα το ντοκυμαντέρ του National Geographic σχετικα με την κατασκευή της γέφυρας.πραγματικά είναι κάτι το εκπληκτικό! μοναδική τεχνολογία και μυαλό που οδήγησαν στις ενσωματώσεις όσο κι αν φαίνεται περίεργο, απλών αρχών της φυσικής οπως άνωση, άντωση, υδροδυναμική κ.α :D

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Κάνω πολύ συχνά με το ΚΤΕΛ την διαδρομή Αθήνα-Ηγουμενίτσα και Ηγουμενίτσα-Αθήνα και περνάω κάθε φορά από την γέφυρα. Δεν λέω, καλό το έργο αλλά είναι υπερβολικά τα διόδια 51-52 ευρώ για το λεωφορείο!!!! Αν γεμίσει το λεωφορείο καλώς, 1 ευρώ το άτομο. Αν π.χ. είναι μέσα 10-15 άτομα που θα βγάλει ο άλλος τα λεφτά του; Απατεωνιές. Όταν θα κάνω μόνος μου αυτή την διαδρομή με αυτοκίνητο, αμφιβάλω αν θα χρησιμοποιήσω την γέφυρα. Μόνο σε περίπτωση που βιάζομαι πολύ. Αλλιώς προτιμώ να φάω σε βενζίνη αυτά τα 10 ευρώ και να πάω στην Αθήνα από Ιτέα, Ναύπακτο κ.λ.π. Ή μια φορά θα τα πάρουν σε κέρματα των 10 και 20 λεπτών :devil:
Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

είδα το ντοκυμαντέρ του National Geographic σχετικα με την κατασκευή της γέφυρας.πραγματικά είναι κάτι το εκπληκτικό! μοναδική τεχνολογία και μυαλό που οδήγησαν στις ενσωματώσεις όσο κι αν φαίνεται περίεργο, απλών αρχών της φυσικής οπως άνωση, άντωση, υδροδυναμική κ.α :D

Υπάρχει περίπτωση να βρούμε αυτό το ντοκυμαντέρ του National Geographic για να το δω και εγώ?Η τηλεόραση το έδειξε?

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Κάνω πολύ συχνά με το ΚΤΕΛ την διαδρομή Αθήνα-Ηγουμενίτσα και Ηγουμενίτσα-Αθήνα και περνάω κάθε φορά από την γέφυρα. Δεν λέω, καλό το έργο αλλά είναι υπερβολικά τα διόδια 51-52 ευρώ για το λεωφορείο!!!! Αν γεμίσει το λεωφορείο καλώς, 1 ευρώ το άτομο. Αν π.χ. είναι μέσα 10-15 άτομα που θα βγάλει ο άλλος τα λεφτά του; Απατεωνιές. Όταν θα κάνω μόνος μου αυτή την διαδρομή με αυτοκίνητο, αμφιβάλω αν θα χρησιμοποιήσω την γέφυρα. Μόνο σε περίπτωση που βιάζομαι πολύ. Αλλιώς προτιμώ να φάω σε βενζίνη αυτά τα 10 ευρώ και να πάω στην Αθήνα από Ιτέα, Ναύπακτο κ.λ.π. Ή μια φορά θα τα πάρουν σε κέρματα των 10 και 20 λεπτών :devil:

 

εγώ πάλι προτιμώ να περάσω γρήγορα και "αναίμακτα" για το αυτοκίνητό μου και να πληρώσω τα 10 ευρώ παρά να δώσω τα μισά για να πάω με εκείνα τα άθλια πλοιάρια.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να βρούμε αυτό το ντοκυμαντέρ του National Geographic για να το δω και εγώ?Η τηλεόραση το έδειξε?

 

αν θέλετε μπορώ να το ανεβάσω αλλιώς αν γνωρίζεις απο blue white torrents μπορείς να το κατεβάσεις απο εκεί.:D

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Πότε το έπαιξε η tv αυτό? Θα το κατεβάσω και εγώ απ' το GT

Απο το GT τι εννοείς ,μπορείς μα μου πεις τον τρόπο να το κατεβάσω και εγώ

Ευχαριστώ

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

αν θέλετε μπορώ να το ανεβάσω αλλιώς αν γνωρίζεις απο blue white torrents μπορείς να το κατεβάσεις απο εκεί.:D

Ευχαριστώ για την πληροφορία. :up: Μόλις το έβαλα να κατεβεί.

 

Πότε το έπαιξε η tv αυτό? Θα το κατεβάσω και εγώ απ' το GT

Στο κανάλι του National Geographic, μέσω Nova.

 

lefkaditis, ελπίζω να το βρήκες!

http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg

 

Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα)

Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα)

Link to comment
Share on other sites

ΡΙΟ-ΑΝΤΙΡΡΙΟ: Μεγαλύτερη από την αναμενόμενη η κυκλοφορία, λιγότερα όμως τα έσοδα

Μέσω γέφυρας τα Ι.Χ., με φέρι μποτ οι νταλίκες

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ στη ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ

Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ

 

Το 87% των Ι.Χ. προτιμούν τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, σε αντίθεση με τα φορτηγά που στη συντριπτική τους πλειοψηφία (55%) διακινούνται με τα φέρι μποτ, λόγω φθηνότερου κομίστρου. Το τελευταίο δωδεκάμηνο (Αύγουστος 2005-Ιούλιος 2006) η μέση ημερήσια κυκλοφορία έφτασε τα 12.000 οχήματα, έναντι 8.000 που ήταν πριν από την κατασκευή του έργου.

 

Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα ο Κριστόφ Πελισιέ Ντι Ροζάς, αντιπρόεδρος του ομίλου που κατασκεύασε και λειτουργεί τη γέφυρα, μιλώντας στους δημοσιογράφους στο περιθώριο του συνεδρίου της Διεθνούς Ένωσης Γεφυρών και Δομικών Έργων (IABSE), που φιλοξενήθηκε στη Βουδαπέστη. «Έχουμε μεγαλύτερη κυκλοφορία από την αναμενόμενη, αλλά λιγότερα έσοδα», εξήγησε και απέδωσε το αποτέλεσμα αυτό στη μειωμένη κίνηση των φορτηγών, που έχουν και το υψηλότερο κόμιστρο, αλλά και στην τιμολογιακή πολιτική για τους συχνούς χρήστες της γέφυρας. Ανέφερε ότι με αυτά τα δεδομένα το έργο θα αποπληρωθεί το 2039, όπως προβλέπει η σύμβαση.

 

Στην ουγγρική πρωτεύουσα με τις επτά περίφημες γέφυρες πάνω στον Δούναβη, το περίπλοκο έργο της ελληνο-γαλλικής συνεργασίας χάρη στο οποίο ενώθηκε το Ρίο με το Αντίρριο τιμήθηκε με το βραβείο εξέχουσας δομής, το έβδομο κατά σειράν που κερδίζει σε διεθνή κλίμακα. Στο σκεπτικό της βράβευσης αναφέρεται ότι είναι «έργο με μνημειακό χαρακτήρα, που ξεχωρίζει για την πολυπλοκότητα, τη δύναμη και τη χάρη του». Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην αντισεισμική θωράκιση της γέφυρας και τις αντίξοες συνθήκες της περιοχής. Τιμητική διάκριση δόθηκε επίσης στη γέφυρα Μιλό Βιαντίκτ της νότιας Γαλλίας και τον σταθμό λεωφορείων στο Αμβούργο της Γερμανίας. «Η βράβευση μας χαροποιεί ιδιαίτερα, γιατί προέρχεται από ειδικούς στην κατασκευή γεφυρών», υπογράμμισε ο Ζαν Πολ Τεσαντιέ, πρόεδρος της «Γέφυρας Α.Ε.». Φανερά συγκινημένος ο Ασκληπιός Δημόγλου, ο Έλληνας «πρωτομάστορας» του έργου, μίλησε για τους «ρομαντικούς που πιστεύουν πως το σκυρόδεμα και το μέταλλο αποτελούν έκφραση πολιτισμού». Εξέφρασε, μάλιστα, τη σιγουριά πως οι αρχαιολόγοι του 25ου αιώνα θα στραφούν σε αυτά τα έργα με την ίδια τρυφερότητα κάνουν σήμερα ανασκαφές στις αρχαιότητες.

 

Οι περισσότερες ερωτήσεις των δημοσιογράφων αφορούσαν το συμβάν του περασμένου Ιανουαρίου, αλλά και την πρόσφατη έκθεση του καθηγητή του Πολυτεχνείου Αιμίλιου Κορωναίου για τις αιτίες. «Η γέφυρα δεν ήταν ποτέ άρρωστη», διαβεβαίωσε ο κ. Τεσαντιέ και ανέφερε ότι αμέσως έγιναν δοκιμές, σε ειδικευμένα εργαστήρια της Γαλλίας και της Γερμανίας, με αναπαράσταση των συνθηκών. «Δεν υπήρξε αστοχία υλικού», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε με χιουμοριστική διάθεση: «Όσο και να τρίψεις δύο μέταλλα μεταξύ τους, δεν πρόκειται να κάνεις μπάρμπεκιου». Το ίδιο κατηγορηματικός ήταν Ζακ Κομπό, ένας από τους σχεδιαστές της γέφυρας που εκλέχθηκε πρόεδρος της IABSE, ο οποίος έκανε λόγο για «αστήρικτες ανοησίες», προσθέτοντας: «Έχουμε μελετήσει τις επιδράσεις των σεισμών, των ανέμων, των κυματισμών, αλλά ως τώρα δεν υπήρχε ούτε καν βιβλιογραφία για τους κεραυνούς. Το θέμα θα μελετηθεί από τους ειδικούς και σε 20 χρόνια θα έχουμε μεγαλύτερη γνώση». Ο Μ. Βιρλοζί, που μετείχε στους σχεδιασμούς των γεφυρών στη Χαλκίδα και τον Κορινθιακό, μίλησε για τη συνεχή βελτίωση των υλικών κατασκευής των έργων, που επιτρέπει στους ειδικούς να υλοποιούν όλο και πιο τολμηρά εγχειρήματα. Ανέφερε μάλιστα την υπό κατασκευή καλωδιωτή γέφυρα Σου Τανγκ της Κίνας, με άνοιγμα μεταξύ των πυλώνων 1.200 μέτρα, το μεγαλύτερο ως τώρα στον κόσμο.

 

 

Ελευθεροτυπία, 15/09/2006

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=15.09.2005,id=19070564

http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg

 

Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα)

Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα)

Link to comment
Share on other sites

Καλό το Ρίο-Αντίρριο, αλλά η γέφυρα Μιλό στη Γαλλία είναι πραγματικά άλλο πράγμα.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πολύ καλή/εντυπωσιακή η γέφυρα αλλά αυτά τα 10 ευρώ πονάνε λίγο..
"In the morning u know u won't remember a thing.."
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή/εντυπωσιακή η γέφυρα αλλά αυτά τα 10 ευρώ πονάνε λίγο..
μονο πονανε; τσουζουν πολυ...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Επιβεβαιώνοντας το παραπάνω δημοσίευμα, η Γέφυρα ΑΕ, η εταιρεία η οποία διαχειρίζεται τη λειτουργία του έργου, ανακοίνωσε εχθές ότι οι τιμές των διοδίων (διέλευσης της γέφυρας) για τα επιβατηγά ΙΧ αυξάνονται κατά 40 λεπτά και διαμορφώνονται από 10,50 ευρώ που είναι σήμερα σε 10,90 ευρώ.

 

Τα διόδια για τα φορτηγά και τα λεωφορεία ανάλογα με το μέγεθός τους αυξάνονται από 60 λεπτά έως και 2,50 ευρώ, ενώ σταθερά στο 1,70 ευρώ που είναι σήμερα παραμένουν αυτά των μοτοσικλετών, «καθώς και η τιμή του e-pass που καθιστά δυνατή τη διέλευση μέχρι και με 4 ευρώ».

 

Οι αυξήσεις θα γίνουν στις 8 Ιανουαρίου 2007 και θα ισχύουν για το έτος 2007.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...