alfista Δημοσιεύτηκε May 6, 2004 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε May 6, 2004 Θέλω να βρω τρόπο να αποθηκεύσω για εργασιακούς σκοπούς, σε δισκάκι ένα videaki νομίζω streaming με κατάληξη αρχείου .asx . Mε δεξί κλικ και save target as σώζει φυσικα το αρχείο ως Windows Media Audio/Video playlist και μέγεθος 1ΚΒ. Υπάρχει καμιά ιδέα; Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. May 7, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2004 Ρε παιδιά ούτε μια ιδέα για κανέναν μπακάλικο τρόπο έστω;;; :cry: Εγώ π.χ. σκέφτηκα να ανοίξω το link του video στο PC και να το γράφω με την βιντεοκάμερα, και μετά να γράψω αυτό που τράβηξε η βιντεοκάμερα σε CD. :blink: :D Αλλά παραείναι μπακάλικος τρόπος. Τίποτα πιο έξυπνο; Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ioannis_z_ioanni Δημ. May 9, 2004 Κοινοποίηση Δημ. May 9, 2004 Μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι είμαι άσχετος με τα αρχεία .asx, αλλά δοκίμασες να δεις τί αρχεία δημιουργούνται στον φάκελο Temporary Internet Files την ώρα που παίζει το video; Δοκίμασες αντί για save as... το copy και paste? Δοκίμασες να κάνεις στο link save target as...; Παρ' όλα αυτά, τα αρχεία asx είναι αρχεία playlists και οχι αρχεία media. Επομένως θα πρέπει να έχει κάποια άλλη κατάληξη το αρχείο που θες να σώσεις... Δοκίμασε κάτι άλλο. Το αρχείο βοηθείας του Windows Media Player αναφέρει: Playlists are typically Windows Media files with an .asx or .m3u file name extension. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Finn Δημ. May 9, 2004 Κοινοποίηση Δημ. May 9, 2004 http://all-streaming-media.com/record-video-stream/record-streaming-video-windows-media.htm Παράθεση http://www.miui.gr Τα πάντα για τις MIUI ROMs αλλά και ελληνική μετάφραση! Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης