Jump to content

Service της Lenovo: απογοήτευση


elephant
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πριν ενάμιση μήνα αγόρασα ένα netbook Ideapad S100 της Lenovo.

Καμιά δεκαριά μέρες μετά διαπίστωσα ότι είχαν σπάσει οι ασφάλειες που συγκρατούν τη μπαταρία στη θέση της.

Επικοινώνησα με το service της Lenovo στον αριθμό 00800 128 057 καλώντας από σταθερό. Παρέχεται μέσω της Teleperformance τηλεφωνικά και από την εταιρεία CPI στον Ταύρο το σέρβις.

Μου ζητήθηκε να στείλω email με φωτογραφίες για να μου πουν αν ισχύσει η εγγύηση.

Αυτό έγινε γιατί διαφορετικά, για να στείλει κανείς προϊόν Lenovo στο σέρβις, πρέπει να το παραλάβει κούριερ και να το δει τεχνικός. Αν δεν ισχύσει η εγγύηση, όλο αυτό κοστίζει €50! Απλά για να σου πουν αν φτιάχνεται.

Ζήτησα από την εταιρεία CPI να πάω μόνος το netbook, να το δει τεχνικός, να μου πει αν ισχύσει η εγγύηση, και αν όχι πόσο θα στοίχιζε η επισκευή.

Η εταιρεία αρνήθηκε, παρόλο που δόθηκε εντολή εισαγωγής από τη μητρική Lenovo και μου γνωστοποιήθηκε εκ νέου η διαδικασία του "πενηντάρικου". Το ίδιο μου είπαν και στο τηλ της Lenovo.

Αναγκαστικά, κατήγγειλα τις 2 εταιρείες στο Συνήγορο του καταναλωτή (ανεξάρτητη αρχή) και περιμένω να δω αν γίνει κάτι. Η συμπεριφορά αυτή θεωρώ ότι είναι καταχρηστική και εκβιαστική, γιατί η εταιρεία παρέχει εξουσιοδοτημένο σέρβις, και αν δώσω το netbook αλλού για επισκευή, προφανώς θα χάσω την εγγύηση για οποιοδήποτε πρόβλημα ανακύψει δυνητικά.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ααααχ αααχ ααααχ!! Byte αλλη φορα! :)

 

Επισης στο site της Lenovo δειχνει τους επισημους επισκευαστες και partners την CPI δεν την εχει! :rolleyes:

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

καλησπέρα, επειδή με ενδιαφέρει το netbook για αγορά, ήταν σπασμένες όταν το παρέλαβες;;;

 

Άσχετα με αυτό το πρόβλημα, σαν netbook είσαι ευχαριστημένος;;; από μπαταρία τι λέει;;;

Link to comment
Share on other sites

Ναι γενικά είναι οκ.

Έχει καλό πληκτρολόγιο, η μπαταρία είναι καλή. Κρατάει ένα 3ωρο.

Οι ασφάλειες δεν ήταν σπασμένες. Δεν μπορώ να καταλάβω, αν σπάσανε από δικό μου φταίξιμο, πως σπάσανε τόσο εύκολα. Δε δικαιολογείται. Ακόμα να μου απαντήσουν πάντως από το Συνήγορο του καταναλωτή.

 

Γενικά αξιοπρεπές είναι.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για την ιστορία, μετά από σχεδόν 3 μήνες

δεν έγινε απολύτως τίποτα.

 

Πρώτα από όλα ο θεσμός του Συνηγόρου του Καταναλωτή είναι άχρηστος.

Στα πλαίσια των περικοπών θα έπρεπε μάλλον να κλείσει.

Το μόνο που έκανε ήταν να αναδιανείμει την αλληλογραφία μεταξύ εμού και των 2 εταιρειών (CPI και Lenovo).

Το Outlook θα πετύχαινε περισσότερα...

 

 

  • Η CPI τα έριξε όλα στη Lenovo, λέγοντας ότι δεν είναι αποκλειστικός επισκευαστής των Lenovo ideapad, κάτι εντελώς ψευδές. Στο τηλ η Lenovo εκεί παραπέμπει αυστηρά.
     
  • Η Lenovo έστειλε ένα mail στο οποίο γράφει ότι εγώ έχω ενημερωθεί και το θέμα έχει λυθεί. Στην κυριολεξία 3 γραμμές ήταν!
     
  • Ο Συνήγορος δεν απάντησε ποτέ στο τηλέφωνο, στη δε τελευταία του επιστολή που ρωτούσα για το παραπάνω αδιανόητο mail, γράφει νομικίστικες κουβέντες ότι αυτά που ζητάω είναι διευθετήσεις δικές μου και όχι θέματα που άπτονται της δικής του μεσολάβησης.

 

Αστειότητες.

Θα προσπαθήσω να μάθω τι μισθό παίρνουν οι Συνήγοροι, είναι αστείοι...

 

Κοινώς, στην Ελλαδίτσα (ή Ελλαδάρα), οι κρατικοί θεσμοί παραπέουν.

 

Δεν το λέω γιατί δεν δικαιώθηκα. Το λέω γιατί γίνονται εξώφθαλμες χοντράδες και από πάνω, μας δουλεύουν μες στα μούτρα μας. Συζητήσεις άνευ ουσίας εντελώς. Να έβλεπα μια τεκμηριωμένη απάντηση, μια πραγματική όχληση προς την εταιρεία, έστω και τυπικά. Εδώ μιλάμε για απλή παράθεση επιστολών και μια απάντηση από το Συνήγορο χωρίς καμία εξήγηση, καμια στοιχειώδη λογική.

Όλη η αλληλογραφία υπάρχει για του λόγου το αληθές.

 

 

Δυστυχώς.

Edited by elephant
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν το λέω γιατί δεν δικαιώθηκα. Το λέω γιατί γίνονται εξώφθαλμες χοντράδες και από πάνω, μας δουλεύουν μες στα μούτρα μας. Συζητήσεις άνευ ουσίας εντελώς. Να έβλεπα μια τεκμηριωμένη απάντηση, μια πραγματική όχληση προς την εταιρεία, έστω και τυπικά. Εδώ μιλάμε για απλή παράθεση επιστολών και μια απάντηση από το Συνήγορο χωρίς καμία εξήγηση, καμια στοιχειώδη λογική.

Όλη η αλληλογραφία υπάρχει για του λόγου το αληθές.

 

 

Δυστυχώς.

 

δοκίμασε και στο κεπκα (http://www.kepka.gr)

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Έχει περάσει τόσος καιρός πια, φαντάσου ότι το αγόρασα τον Οκτώβρη και το πρόβλημα το έχει από τότε. Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να βγάλω άκρη...
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπερα εχω ενα laptop lenovo G570 αγορασμενο τον ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ολα καλα μεχρι την στιγμη που καηκε ο φορτιστης.Πιστευω οτι καηκε αρκετα νωρις ουτε 6μηνο δεν εχει καλα καλα κλεισει.Τηλεφωνησα λοιπον στην lenovo εστειλα την αποδειξη και τα σχετικα στις 12 Μαρτιου και με ενημερωσαν οτι μεχρι τις 15 θα ειχα τον φορτιστη,τελικα η ημερομηνια περασε και με ενημερωσαν οτι μεχρι τις 19 μαρτιου την Δευτερα θα ειχα τον φορτιστη,και παλι ματαια τελικα μου λενε ως την Παρασκευη 23/3 ο θα εχεται παραλαβει τον φορτιστη,μιας και δεν ειχα καμια ειδοποιηση εως σημερα λοιπον παροτι ειχα στειλει και email τους πειρα σημερα τηλεφωνο οπου και μου ειπαν οτι ο φορτιστης δεν υπάρχει στην Ελλαδα,και θα ερθει τον Μαιο.Τι να πω προφανος ουτε οι ιδιοι δεν εχουν ιδεα ποτε θα ερθει γιατι να μην ενημερωσουν απο την αρχη οτι δεν μπορουν να με εξυπηρετησουν?και κατι αλλο σε 2 μηνες ο δορτιστης απο που ερχεται απο τον βορειο πολο με γαιδουρι?

 

τρομερη κοροιδια!!!

Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές.
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλε κι εγω παθον απο τη lenovo καμια εξυπηρετηση διαβασε το θεμα μου!!!
Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

στις 16-01-2015 αγορασα απο τον ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ηρακλειου κρητης το smartphone lenovo x2 red παρουσιαστηκε προβλημα στην οθονη. μεχρι στιγμης εχω επικοινωνησει αρκετες φορες με το καταστημα και το σερβις χωρις καποιο αποτελεσμα, το καταστημα μου λεει οτι η εγγυηση ειναι απο την λενοβο κ δεν εχουν να κανουν αυτοι, το σερβις μου λεει τα ιδια, ενοο η ιστοσελιδα ειναι η εξης: http://shop.lenovo.com/gr/el/services-warranty !! ειναι αλλη εταιρια αυτη που κανει τα σερβις, τελειος απογοητευτικοι και οι 2 ! το δε σερβις δεν θυμαμαι το ονομα της εταιριας που μου ειπε η κοπελα στο τηλ (ο τροπος της απαραδεκτος ) εχω να κανω με 3 μεχρι στιγμης δλδ. περιμενω να μαζευτουν ολοι για να τους στολισω κανονικα.

μηπως πρεπει να αλαξουν την εγγυηση και να βαλουν φτιαξτο μονος σου ? θελουν κραξιμο μεχρι αηδιας !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ωχ...εχω αγορασει ενα ταμπλετακι λενοβο...ελπιζω να μου βγει καλο κ να μη χρειαστει να εχω τετοια προβληματα...δεν τα ηθελα απο την αρχη γιατι την θυμαμαι απο Ιταλια οταν ειχε πρωτοβγει κ ηταν μαπα...τελευταια ομως που μιλησα μ εναν γνωστο ειπε πως ειναι αξιοπρεπης κ οκ με την αντιπροσωπεια της...δεν ξερω θα σας πω

:O

Τα λεφτά μιλάνε... λένε αντίο!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Απο πλευράς μου η εμπειρία μου είναι η εξής:

Η μητέρα μου (δηλαδή χρήστης ελάχιστων απαιτήσεων: ιντερνετ, skype, email) είχε αγοράσει λαπτοπ Lenovo. Στους έξι μήνες που το είχε, εμφάνισε θέμα με την λειτουργία του: κάποιες φορές άναβε, κάποιες φορές όχι. Το πήγε στο σέρβις και της έφτιαξαν το πρόβλημα.

Το θέμα είναι ότι σαν ανίδεη που είναι, δεν έκανε backup και φυσικά απο το σερβις δεν την ενημέρωσαν ότι θα της κάνουν πλήρες φορμάτ! Αποτέλεσμα, να χάσει τα πάντα, φωτογραφίες, σημαντικά έγγραφα κλπ.

Εγώ στην θέση της φυσικά θα είχα πάρει τα μέτρα μου, αλλά δεν μπορείς να περιμένεις και να ζητάς το ίδιο απο έναν άνθρωπο 65 χρονών, πόσο μάλλον όταν δεν είπαν ποτέ κάτι τέτοιο, ούτε καν σαν προειδοποίηση στο τηλέφωνο.

Το σερβίς της Lenovo συμπεριφέρθηκε εντελώς ανώριμα, αντιεπαγγελματικά με αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιά χωρίς λόγο. Φυσικά στο τηλέφωνο ήταν παντελώς αδιάφοροι. Στα @@ τους που λέμε.

Τώρα, έναν χρόνο μετά, ο υπολογιστής ξανάπαθε ακριβώς το ίδιο και πάει για σέρβις ξανά.

Αν είναι να χαλάει κάθε τρείς και λίγο, τι να τους κάνω.

Στην δουλειά μου υπολογιστή tower Lenovo μου έδωσαν, εμφάνισε προβλήματα και έκανα αμάν να τον αλλάξω. Έβαλα Turbo-X (που τα βρίζω αλλά δε μπορούσα να κάνω αλλιώς) και ησύχασα!

Κρίμα γιατί ήθελα να αγοράσω και για μένα ένα Lenovo λαπτοπ.. Ευτυχώς με πρόλαβαν αυτά τα περιστατικά..

Μακριά λοιπόν απο Lenovo!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Μετά από αγορά laptop lenovo και 4 διαφορετικών κινητών lenovo τα τελευταία έξι χρόνια, ήρθε η στιγμή να μην ξανααγορασω τίποτα από αυτή την εταιρεία εξαιτίας του απαραδεκτου service. Συγκεκριμένα πρώτη φορά χρειάστηκα service εντός εγγύησης σε δύο από τα κινητά. Το ένα μου το πηγαινοεφερναν χωρίς να έχει επιλυθεί το πρόβλημα (κόλλαγε και γύρναγε στην αρχική οθόνη), μόνο με επανεγκατασταση και αναβάθμιση, χωρίς να προβούν σε αντικατάσταση που ζητούσα, με αποτέλεσμα τώρα να βρίσκεται σε ένα συρτάρι. Στο άλλο σταμάτησε να λειτουργεί το back button στο touch και χρειαζόταν αλλαγή οθόνης, αλλά το έβγαλαν εκτός εγγύησης παρότι η οθόνη ήταν αγρατζουνιστη, λόγω φθοράς στο χρώμα μιας περιφερικης νικελ γραμμης σε μια γωνία της συσκευής στα πλαστικά μέρη περιμετρικά της οθόνης. Έχω κρατήσει και σε στιγμιότυπα οθόνης την απάντηση τους μέσω της ιστοσελίδας τους, καθώς και φωτογραφίες που ανηρτησαν από το κινητό μου σε απάντηση των τραυματισμών της συσκευής που το έβγαζαν εκτός εγγύησης. Επιπλέον να σας πω ότι σε μία από τις φωτογραφίες εδειχναν για τραυματισμό (πάντα στα πλαστικά μέρη της συσκευής) μια βρωμιά που είχε κολλήσει από τον πάτο της τσέπης του μπουφάν και την οποία αφαιρεσα σε ένα δευτερόλεπτο με το νύχι μου όταν πήρα πίσω αφτιαχτο το τηλέφωνο. Α-πα-ρα-δεκ-τοι.
Link to comment
Share on other sites

Μια διευκρίνηση. Το σέρβις της Lenovo είναι η ελληνική CPI. Το πρόβλημα το έριξαν στην γείωση (!) του μηχανήματος. Με έστειλαν στον Κωτσόβολο να βρώ την άκρη (ο οποίος φυσικά έριχνε ευθύνες στην CPI). Ότι να ναι...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...