Jump to content

All about Audi


kostakis_7
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Audi RS3 Prototype with 340HP 2.5 Turbo Caught Testing in Nurburgring

 

http://carscoop.blogspot.com/2009/04/audi-rs3-prototype-with-340hp-25-turbo.html

 

εγω παντως επιμενω,αυτο το μοτερ θα φορεθει και σε a5,τα νουμερα που βγαζει ειναι ακρως δελεαστικα,μιλαμε για επιδοσεις που κανονικα εχουν τριλητρα μοτερ και παραπανω.ναι μπορει να υπαρχει και το s5 σαν ναυαρχιδα ομως μην ξεχναμε οτι ο κυβισμος του ειναι πολυ μεγαλος και σιγουρα οχι τοσο προσιτο για πολλους.

ενα a5 με ενα 2,5 μοτερ κι ενα ωραιο sport look θα ειναι πραγματικα κινηση ματ,τουλαχιστον αυτο πιστευω εγω.

το s5 το οδηγησα εδω,το χει παρει ενας γνωστος ας πουμε,τρομερος ηχος πραγματικα κι ας μη φορουσε ουτε εξατμισεις ουτε κι οτιδηποτε αλλο που για μενα δεν χρειαζεται.

ο βρυχηθμος του κατα το ανοιγμα του γκαζιου ειναι πραγματικα απιστευτος.

πολυ καλυτερος σαν ηχος απο την καινουρια m3,εκει το παραδεχομαι.

εκιννηση πραγματικα δυνατη,τετρακινηση αν και προσωπικα δεν τη γουσταρω,μην ρωτησετε το γιατι,απλα δεν την παω και τοσο.στο s5 ομως πραγματικα μου αρεσε,δεν ειναι αμαξι αυτο για μπροστινη κινηση και με τετοιο κυβισμο.

στα στροφιλικια μου ειπε ο ανθρωπος να το προσεξω και να μην του δωσω το κατι παραπανω κατα την στιγμη που εχει τραβηξει πορεια μεσα στην στροφη γιατι τοτε γινεται επικυνδυνο,το ενιωσα και πραγματικα εκει θελει καλο χερακι γιατι αν και τετρακινητο δεν παει να πει οτι ειναι και τρενο,κι αυτα εκτροχιαζοντε.με λιγα λογια θελει καλη συμμετοχη του οδηγου κι εμπειρια αν γινει το λαθος και παει να σου φυγει.

γρηγορο παντως ειναι σιγουρα,αν και τετοιο κυβισμο αν ειχε ακομα 50-60 αλογα σιγουρα δε θα ηταν κι ασχημο.

το τιμονι μου αφησε καλες εντυπωσεις αν και καπου ειχα διαβασει οτι δεν ειναι και τοσο υποδειγματικο κατα την χρηση του,εμενα μου αρεσε,ενταξει σιγουρα δεν ειμαι οδηγος test drive περιοδικου η τιποτα πιλοταρα στο θεμα αυτοκινητου οπως τους ειδημωνες που εχουν οδηγησει σχεδον τα παντα ομως αυτο δε παει να πει οτι με αυτη την οδηγηση που εκανα πως δε μου αρεσε προσωπικα.

η θεση οδηγησης ειναι χωνευτη οπως μου αρεσει,εκπεμπει μια χλιδη μεσα στο εσωτερικο του κι ομως στις αναλογες καταστασεις η θεση οδηγησης ειναι απλα πολεμικη.

ολα τα λεφτα παντως ειναι ο ηχος του που περναει στην καμπινα των επιβατων,ο κατοχος του μου ειπε πως αλλους τους ενοχλει,εμενα παντως μου αρεσει πολυ,εχει κυβικα το αμαξι που δε πρεπει να μενουν κρυμενα,φωναζει και το λεει,εχω v8.

το μονο που δεν μου αρεσε ηταν το χρωμα του,μαυρο.

για μενα ενα s5 πρεπει να εχει αλλο χρωμα,πιο χτυπητο στο ματι,γουστα ειναι αυτα βεβαια.

απο καυσιμο απο οτι μου ειπε καταπινει καλα.λογικο,τετρακινητο και με τετοιο κυβισμο,ε μη τα θελουμε κι ολα δικα μας.

εδω το s3 που ειχα με τον μισο και λιγοτερο ακομα κυβισμο επινε καλα σε γρηγορη οδηγηση.

για μενα παντως το τελειο θα ηταν το 2,5 μοτερ.δεν το συζητω.και θα το σκεφτομουν και πολυ σοβαρα να το επαιρνα,αναλογως βεβαια χρονου αναμονης γιατι δεν ειμαι και το πιο υπομονετικο ατομο.

1 φορα περιμενα αμαξι 2,5 μηνες σχεδον,μια alfa romeo gt,η καψουρα μου,αλλα δεν το ξανακανω αυτο.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 541
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

2.5 λιτρα μπορει να ακουγονται πολλα αλλα αν σκεφτεις οτι αντικαθιστα κατι 3λιτρα+ συνολα τοτε ειναι απολυτα εναρμονισμενο με τη λογικη του downsizing,με οτι αυτο εχει να προσφερει στη μειωση της ανηρτημενης μαζας,στο ζυγισμα του αυτοκινητου και στην καταναλωση.Και μιλαμε παντα για RS3 κι οχι για το απλο(οσο απλο μπορει να ειναι βεβαια) S3 .Κι οσον αφορα την ιπποδυναμη τετοιες τιμες τις βλεπαμε μονο σε Μ3.
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Πόσο κάνουν τα Audi;

 

Και η Audi ανακοίνωσε τις νέες τιμές των μοντέλων της, όπως αυτές διαμορφώθηκαν από την μείωση του ειδικού τέλους κυκλοφορίας.

Το δημοφιλές Α3 έχει πλέον τιμή πώλησης για την βασική έκδοση € 21.750, ενώ η κορυφαία έκδοση με τον κινητήρα 3.2 και το κιβώτιο S tronic τιμολογείται € 41.200. Το εκρηκτικό S3 κοστίζει € 38.800 με το χειροκίνητο κιβώτιο και € 41.150 με το S Tronic.

 

Η απόκτηση του επιτυχημένου πολυτελούς οικογενειακού Α4 είναι υπόθεση 26.150 ευρώ, που κοστίζει η βασική έκδοση. Το γρήγορο S4 όμως είναι κομματάκι πιο ακριβό, με την τιμή απόκτησης του μοντέλου με το χειροκίνητο κιβώτιο να αγγίζει τα € 61.050. Το νέο ΤΤ ξεκινάει από τα € 33.500, όπου στην περίπτωση του TTS εκτοξεύεται στα € 55.150.

 

Όσοι ορέγονται το νέο Α5 να γνωρίζουν ότι το εν λόγω μοντέλο τιμάται € 36.550, με το κορυφαίο S5 να φτάνει τα € 66.550. Το φρέσκο και ιδιαίτερο SUV Q5 κοστίζει € 38.800, αν αγοράσετε την έκδοση με τον 2λιτρο TFSI κινητήρα, ενώ η τιμή του μεγαλύτερου SUV της φίρμας, Q7 στην βασική έκδοση φτάνει τα € 60.500.

 

Το supercar R8 με το χειροκίνητο κιβώτιο και των 4,2 λίτρων κινητήρα κοστίζει 126.750. Η αντίστοιχη έκδοση, αλλά με των 5,2 λίτρων κινητήρα με τους 10 κυλίνδρους κοστίζει 161.100.

 

http://www.sportdrive.gr/2009/4/7/audi-announces-new-line-up-prices

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μεγάλες οι πτώσεις των τιμών με το νέο μέτρο μείωσης του ειδικού τέλους ταξινόμησης. Οι τεράστις διαφορές είναι στα μοντέλα μεγάλου κυβισμού αλλά και στην περίπτωση των βασικών Α3 και Α4 η νέες τιμές είναι πειρασμός.

 

Νομίζω οτι ήρθε η ώρα να πάρω το R8. Το βασικό όμως με το χειροκίνητο γιατί δεν παίζουν πολλά λεφτά αυτή την εποχή. :p :D

Link to comment
Share on other sites

Βιασου παντως για να το πετυχεις ετοιμοπαραδοτο αλλιως μπορει να χασεις την εκπτωση :p
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

To A5 είναι μια χαρά όπως είναι. Έχει μπροστινή κίνηση και δε λέει να δώσεις πολλούς ίππους. Στο quattro αλλάζουν τα πράγματα.
Πολυ σωστη η παρατηρηση σου!Γκαζι πατας απο 3 και πανω!Το esp διαφορετικα δουλευει συνεχεια!Η δυναμη δεν περνα μονο τους μπροστινους τροχους στο δρομο ευκολα.....Βεβαια θυμαμαι τα πρωτα χρονια μου σαν οδηγος στο τιμονι του wv

corado G60 που με τα 170 αλογα του δε περναγες στο δρομο ουτε τα μισα στις 1η 2η ισως και λιγακι 3η !!Πολυ καλυτερα τα πραγματα στο Audi...:)

 

 

 

 

http://img10.imagehosting.gr/out.php/i545029_IMG0152.jpg

http://img10.imagehosting.gr/out.php/i545030_IMG0142.jpg

http://img10.imagehosting.gr/out.php/i545031_IMG0143.jpg

http://img10.imagehosting.gr/out.php/i545032_IMG0154.jpg

http://img10.imagehosting.gr/out.php/i545033_IMG0153.jpg

 

Το χρωματακι του σαμπουαν ειναι ολα τα λεφτα!

ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG

Link to comment
Share on other sites

πολυ ομορφο!!

λοιπον,για αρχη lhummar allu light μεμβρανες, kai αποσυρση επειγοντως του chrome line και αντικατασταση με satin black..

οι ζαντες 17αρες ειναι?ομορφες αλλα σιγουρα του αξιζουν ομορφοτερες(18αρες)..

καλοταξιδο!

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παλι μ'εχει εντυπωσιασει σε λευκο

 

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Α3 sedan μας ετοιμάζει η Audi

 

Μέχρι στιγμής το A3 της Audi είναι διαθέσιμο σε hatchback και cabrio έκδοση. Όχι για πολύ όμως, μιας και η γερμανική εταιρεία ήδη ετοιμάζει την sedan έκδοση του μοντέλου που θα συμπληρώσει την γκάμα, όπως αναφέρουν άλλωστε πρόσφατες πληροφορίες.

 

Το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του 2010 και θα είναι διαθέσιμο και στις αγορές της Αμερικής. Πέρα όμως από την κυκλοφορία του Α3 sedan, η Audi επιβεβαίωσε ότι θα κυκλοφορήσει τόσο το Α1 όσο και το Q3, έπειτα βέβαια από τα λανσάρισμα του Α3, το οποίο θα είναι σχεδιαστικά επηρεασμένο από το επίσης προσφάτως παρουσιασμένο Α7 Sportback Concept.

 

http://www.sportdrive.gr/2009/4/13/audi-to-present-a3-sedan-edition

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που διάβασα εγώ σε πρόσφατο άρθρο γνωστού περιοδικού είνια οτι το νέο A3 (2011) θα κυκλοφορήσει στις εξής εκδόσεις:

  • 3θυρο shooting break
  • 5θυρο sportback
  • 4θυρο sedan
  • 4θέσιο κάμπριο
  • 4θέσιο κουπέ ή 4θυρο κουπέ

Ενώ θα υπάρξει και μια πλήρη γκάμα κινητήρων οι οποίοι θα έχουν ως εξής:

  • 1.4ΤFSI 140PS 250ΝΜ
  • 1.6TFSI 160PS 260NM
  • 1.8 TFSI 180PS 270NM
  • 1.6TDI 105PS 250NM
  • 2.0TDI 140PS 320NM
  • 2.0TDI 170PS 350NM

Link to comment
Share on other sites

Το 1.6 FSI αντικαταστάθηκε απο το 1.4TSI (ή TFSI αν μιλάμε για Audi). Το 1.6 TFSI πάει για αλλού (βασικά βαδίζει στα χνάρια του τωρινού 1.8 TFSI). Όλοι βασικά οι κινητήρες θα έχουν ανεβασμένη απόδοση. Λογικό.

 

Άντε να δούμε πότε θα εισάγουν και το σύστημα Start - Stop αλλά και την ανάκτηση ενέργειας απο το φρενάρισμα. Αν θυμάμαι καλά, πρώτα θα εμφανιστεί στα Audi και μετά θα ακολουθήσουν τα VW και τα υπόλοιπα του ομίλου.

Link to comment
Share on other sites

Το 1.6 FSI αντικαταστάθηκε απο το 1.4TSI (ή TFSI αν μιλάμε για Audi). Το 1.6 TFSI πάει για αλλού (βασικά βαδίζει στα χνάρια του τωρινού 1.8 TFSI). Όλοι βασικά οι κινητήρες θα έχουν ανεβασμένη απόδοση. Λογικό.

 

Άντε να δούμε πότε θα εισάγουν και το σύστημα Start - Stop αλλά και την ανάκτηση ενέργειας απο το φρενάρισμα. Αν θυμάμαι καλά, πρώτα θα εμφανιστεί στα Audi και μετά θα ακολουθήσουν τα VW και τα υπόλοιπα του ομίλου.

 

καλα εγω μιλησα για τα ιδια κυβικα :) το ενα ειναι τουρμπο το αλλο δεν ειναι

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Δεν είπα οτι κάνεις κάπου λάθος. Έτσι κ' αλλιώς, σιγά σιγά, όλα τα ατμοσφαιρικά θα κάνουν φτερά.
Link to comment
Share on other sites

Κι εγω συντασσομαι με την προσεγγιση του mirror-στην ουσια η κατηγοριοποιηση των μοτερ γινεται με βαση τις ιπποδυναμεις των συνολων που αντικαθιστουν,κι οχι τοσο με τους κυβισμους,πλεον.
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Το 1.6 FSI αντικαταστάθηκε απο το 1.4TSI (ή TFSI αν μιλάμε για Audi). Το 1.6 TFSI πάει για αλλού (βασικά βαδίζει στα χνάρια του τωρινού 1.8 TFSI). Όλοι βασικά οι κινητήρες θα έχουν ανεβασμένη απόδοση. Λογικό.

 

Άντε να δούμε πότε θα εισάγουν και το σύστημα Start - Stop αλλά και την ανάκτηση ενέργειας απο το φρενάρισμα. Αν θυμάμαι καλά, πρώτα θα εμφανιστεί στα Audi και μετά θα ακολουθήσουν τα VW και τα υπόλοιπα του ομίλου.

 

Start-Stop, σε τουρμπατο και με υψηλες εξωτερικες θερμοκρασιες??:!:

Link to comment
Share on other sites

λετε να παραδώσει πνευμα ?

 

 

γιατι ομως ισως να εχει παραμετρους δλδ αμα ειναι πολυ ζεστο να μην σβηνει κτλ

Link to comment
Share on other sites

Start-Stop, σε τουρμπατο και με υψηλες εξωτερικες θερμοκρασιες??:!:

Όλα είναι εφικτά πλέον. :)

Link to comment
Share on other sites

στα προηγουμενα μοτερια εβαζαν και turbo timer :) πηγα και γω να ρωτησω για turbo timer οταν πηρα το αμαξι και μου λεει ο πωλητης,το συγκεκριμενο μοτερ δε χρειαζεται ;) πολλα εχουν αλλαξει πλεον,γι'αυτο λεμε τουρμπο και παλι τουρμπο
Link to comment
Share on other sites

Audi R8 από την ΜΤΜ και… άντε γεια!

 

Το νέο βελτιωτικό πακέτο της ΜΤΜ απευθύνεται σε αυτούς που δεν θέλουν ένα ωραίο πρωί να αντιληφθούν ότι ο μισητός γείτονας κυκλοφορεί με το ίδιο αυτοκίνητο με το δικό τους. Έστω και αν αυτό το αυτοκίνητο είναι ένα Audi R8.

 

Εδώ ακριβώς υπεισέρχεται η θρυλική ΜΤΜ, η οποία έχει κατασκευάσει ένα μοναδικό βελτιωτικό πακέτο για αυτό το μοναδικό αυτοκίνητο. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι το εκπληκτικό πράσινο χρώμα με το οποίο είναι βαμμένο το MTM R8. Ο κωδικός του είναι Porsche 2D8 και είναι αυτό που έγινε διάσημο από την Porsche GT3. To exterior έχει αγριέψει αισθητά, μιας και έχει φορεθεί ένα νέο αεροδυναμικό kit. Αυτό περιλαμβάνει ένα πρόσθετο spoiler από ανθρακονήματα, το οποίο τοποθετείται στον εμπρός προφυλακτήρα. Σαφώς και υπάρχουν τα απαραίτητα sideskirts, καθώς και ένας νέος πίσω διαχύτης που φροντίζει να μένουν στο δρόμο τα γερμανικά οπίσθια. Αυτό όμως που πραγματικά κάνει την διαφορά είναι το Lift-up-System, με το οποίο υπάρχει η δυνατότητα να ανυψώνεται το εμπρός ή το πίσω μέρος κατά 40mm, κάτι που επιτρέπει στον οδηγό να κινείται με άνεση σε κάθε είδους οδόστρωμα.

 

The best of all όμως είναι η μηχανική μετατροπή που έχει επιτελεστεί στον 8κυλινδρο κινητήρα των 4.200 κ.εκ. Ο εργοστασιακός κομπρέσσορας αντικαταστάθηκε από έναν υψηλής τεχνολογίας, που έχει εξελίξει αποκλειστικά η ΜΤΜ και αυξάνει την ιπποδύναμη κατά 140 ίππους, φτάνοντας έτσι τα 560 άλογα από τα 420 εργοστασιακά. Αύξηση όμως υπάρχει και στην ροπή κατά 34%, με την νέα ροπή να ανέρχεται στα 59 kgm από τα 43,8 που απέδιδε από το εργοστάσιο ο κινητήρας. Αλλαγμένη είναι και η εξάτμιση, που πλέον διαθέτει valve control. Στο άκρο της, τέσσερις κεραμικές απολήξεις που πραγματικά παράγουν έναν μοναδικό ήχο.

 

Σημειωτέον η ΜΤΜ έχει εξελίξει κι ένα βελτιωτικό πακέτο και για το νέο 10κυλινδρο κινητήρα, που με μια απλή αλλαγή στα ηλεκτρονικά του αποδίδει την ίδια δύναμη με τον βελτιωμένο 8κυλινδρο.

 

http://www.imageshack.gr/files/ef63eks57m861sorrvhj.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/o4tu7nr5m1fjxocic8bi.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/kv0mwrfnfnrvpb5ch9j7.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/62g6pdyqfwl3s3c1ceqg.jpg

 

http://www.sportdrive.gr/2009/4/15/mtm-presents-new-audi-r8-programm

Link to comment
Share on other sites

Απίστευτο. Πανέμορφο.

 

Το πίσω μέρος μου φέρνει κάπως σε scuderia. Φοράει κομπρέσσορα το R8 V8; Δε νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...