Jump to content

All about Audi


kostakis_7
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ευχαριστω παιδια θα του τα μεταβιβασω και θα το χαρω και εγω φυσικα!:p

 

 

 

Με τα 160 αλογα ειναι οπως λεει και ο Κωστας και βγηκε περιπου με το κλειδι στο χερι 40.500.Μαυρο χρωμα.Απιστευτο αμαξι...Οταν το βλεπεις στο δρομο θυμιζει αρμα μαχης με το φαρδος του και με αυτα τα λαστιχα!:confused:

 

Ααααα βεβαια ο αντιπροσωπος ειπε οτι ειναι περιπου 174 αλογα πραγματικα και οτι εχει ενα κιτ το οποιο θα μας το κανει 211!Τωρα τι να πω δεν ξερω...θα το κανει λεει ο ο δικος μου!

 

καλοταξιδο φιλε!!!:D αν το κανεις και 211 θα ειναι ακομα καλυτερο και πιο παιχνιδιαρικο:)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 541
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Τhanks Nikola και καλοριζικο και εσενα και καλοταξιδο φυσικα!

 

Τωρα γι αυτο που με ρωτησες!Ναι στην αντιπροσωπεια θα το κανει αυτο αν τελικα το κανει και για ροπη να σου πω δεν ξερω...Θα του μεταβιβασω αυτα που μου ειπες παντος και ελπιζω να πραξει το σωστο!

 

καλοταξιδο φιλε!!! αν το κανεις και 211 θα ειναι ακομα καλυτερο και πιο παιχνιδιαρικο

 

thanks φιλε!:)Ναι οντος...θα δουμε ομως!!:rolleyes:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ααααα βεβαια ο αντιπροσωπος ειπε οτι ειναι περιπου 174 αλογα πραγματικα και οτι εχει ενα κιτ το οποιο θα μας το κανει 211!Τωρα τι να πω δεν ξερω...θα το κανει λεει ο ο δικος μου!

 

Γενικα τα επισημα specs που αφορουν στα μοντελα του group παρουσιαζουν μια μετριοφροσυνη σχετικα με τις πραγματικες υποδυναμεις.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Ναι οντος...γιατι ομως αυτο?Εχει καποια σχεση με το φορολογικο καθεστως της Γερμανιας??
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παντως chris7_ οπως σου ειπε και ο scottas μη βαλετε απο τωρα προγραμμα στο αμαξι,κανε του πρωτα αλλαγη λαδιων,για μενα να του κανεις αλλαγη λαδιων στα 5000 χιλιομετρα και οχι στα 15000 για τη πρωτη φορα και οταν περασεις τα 15000 του βαζεις το προγραμμα.
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο chris7. Εννοείται πρώτα στρώσιμο και μετά πρόγραμμα. Εννοείται επίσης οτι χάνεις την εγγύηση και όσο αυτή είναι ενεργή εγώ δε θα το ρίσκαρα σε αυτοκίνητο 40000 ευρώ.

 

edit: Α4 είναι, τι παιχνιδιάρικο να γίνει..

Link to comment
Share on other sites

Αν κανει ο αντιπρωσοπος τη βελτιωση η εγγυηση ισχυει κανονικα.

 

Ποιός το λέει αυτό;

Ο αντιπρόσωπος τι πρόγραμμα θα περάσει;

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές πώλησης του Audi A5 Cabriolet

 

  • Ξεκίνησε η διάθεση της ανοιχτής έκδοσης του Α5 με τιμές που ξεκινούν από 48.800 
  • Το γερμανικό cabriolet προσφέρεται με τέσσερις κινητήρες από 180 PS μέχρι και 265 PS

Σε μία περίοδο που η παγκόσμια οικονομία κατρακυλά και οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων τα έχουν βάψει μαύρα, η κερδοφόρα πορεία της Audi αποτελεί φαινόμενο. Για αυτό και οι Γερμανοί συνεχίζουν ακάθεκτοι παρουσιάζοντας συνεχώς νέα μοντέλα, όπως την ανοιχτή έκδοση του Α5 που τοποθετείται πάνω από το μικρότερο A3 Cabriolet.

 

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis/A5AUDI_2.jpg

 

Οι τιμές πώλησης στην ελληνική αγορά ξεκινούν από 48.800  στην έκδοση 2.0 TFSI με τους 180 PS και προσφέρεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο Multitronic (τύπου CVT). Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει και η ισχυρότερη, ίδιας χωρητικότητας, έκδοση με τους 211 PS που στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων στοιχίζει 50.900  και στην Multitronic από 53.500 .

Σημειώστε πως υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση Quattro S tronic από 57.700 . Η κορυφαία έκδοση 3.2 FSI με τους 265 PS διατίθεται από 65.700  με το κιβώτιο Multitronic και από 68.700  η Quattro S tronic. Το ακριβότερο A5 Cabriolet είναι το τετρακίνητο και πετρελαιοκίνητο με τρίλιτρο κινητήρα 340 PS και τιμές πώλησης που ξεκινούν από 69.400 .

 

http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=26882

 

Παιδια να πω και εγω οτι προχθες πηρε και ο Πατερας μου το νεο Α4 1,8 TFSI και το αυτοκινητο ειναι ονειρο!Φυσικα φουλ εξτρα και με 17αρες zαντες 225 λαστιχο και σπορ αναρτησεις!!! :)

Ικανό να επιταχύνει από 0-100χλμ./ώρα σε επτά δευτερόλεπτα ακριβώς και τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 230χλμ/ώρα, αυτό το Cabrio σίγουρα δεν υπολείπεται σε επιδόσεις.

 

αφορα το μοτερ με τα 211 αλογα.

7 δευτερολεπτα για καμπριο αυτοκινητο ειναι πολυ καλη τιμη.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Αν κανει ο αντιπρωσοπος τη βελτιωση η εγγυηση ισχυει κανονικα.

 

πολυ σωστος,κανονικα ομως απαγορευεται απλα ο αντιπροσωπος δινει 1 χρονο εγγυηση για το μοτερ για να μη τρεχω εγω εκτος αντιπροσωπειας,το εργοστασιο δε δινει καμια εγγυηση,το προγραμμα που βαζει ο αντιπροσωπος ειναι το revo.

Link to comment
Share on other sites

παντως chris7_ οπως σου ειπε και ο scottas μη βαλετε απο τωρα προγραμμα στο αμαξι,κανε του πρωτα αλλαγη λαδιων,για μενα να του κανεις αλλαγη λαδιων στα 5000 χιλιομετρα και οχι στα 15000 για τη πρωτη φορα και οταν περασεις τα 15000 του βαζεις το προγραμμα.

 

πολυ σωστος,κανονικα ομως απαγορευεται απλα ο αντιπροσωπος δινει 1 χρονο εγγυηση για το μοτερ για να μη τρεχω εγω εκτος αντιπροσωπειας,το εργοστασιο δε δινει καμια εγγυηση,το προγραμμα που βαζει ο αντιπροσωπος ειναι το revo.

 

 

Μαλιστα...θα τα σκεφτω ολα αυτα και θα τα μεταφερω Κωστα!!:rolleyes:

 

Καλορίζικο chris7. Εννοείται πρώτα στρώσιμο και μετά πρόγραμμα. Εννοείται επίσης οτι χάνεις την εγγύηση και όσο αυτή είναι ενεργή εγώ δε θα το ρίσκαρα σε αυτοκίνητο 40000 ευρώ.

 

thanks johner!!:rolleyes:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ναι οντος...γιατι ομως αυτο?Εχει καποια σχεση με το φορολογικο καθεστως της Γερμανιας??

 

 

Mπορει αλλα λογικα δε θα περιοριζεται στη Γερμανια,καθως ιδια πολιτικη ακολουθουν και οι Seat και Skoda

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως γενικά με τα προγράμματα δεν υπάρχει πρόβλημα στον κινητήρα αλλά ίσως δημιουργηθούν κάποια στιγμή προβλήματα στα περιφειακά, από την τουρμπίνα μέχρι τον καταλύτη.

Σε τέτοια πράγματα υποθέτω πως κάποιος που έχει τις "πλάτες" της αντιπροσωπείας δε θα έχει πρόβλημα να τα αλλάξει δωρεάν στα πλαίσια της εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως γενικά με τα προγράμματα δεν υπάρχει πρόβλημα στον κινητήρα αλλά ίσως δημιουργηθούν κάποια στιγμή προβλήματα στα περιφειακά, από την τουρμπίνα μέχρι τον καταλύτη.

Σε τέτοια πράγματα υποθέτω πως κάποιος που έχει τις "πλάτες" της αντιπροσωπείας δε θα έχει πρόβλημα να τα αλλάξει δωρεάν στα πλαίσια της εγγύησης.

 

δεν υπαρχουν πλατες,σε περιπτωση που παθει κατι ο κινητηρας και σ'αυτο εχει φταιξει το προγραμμα η εγγυηση ισχυει για ενα χρονο μετα παπαλα.το προγραμμα εχει πανω απο 4 χρονια εγγυηση αν θυμαμαι καλα.εγγυηση λοιπον 1 χρονου δινει η αντιπροσωπεια για το μοτερ και οχι ο κατασκευαστης.

Link to comment
Share on other sites

Απο την προσωπικη μου εμπειρια οι "πλατες" δλδ η εγγυηση της αντιπροσωπειας ισοδυναμει με την εργοστασιακη,οταν μιλαμε για φερεγγυο αντιπροσωπο.Καθως στην απευκτεα περιπτωση μηχανικης αστοχιας,μετα την επεμβαση του αντιπροσωπου,ο αντιπροσωπος θα χει να λογοδοτησει με τoν εμπειρογμωμονα της κατασκευαστριας εταιρειας που θα γνωμοδοτησει για την ισχυ της εγγυησης κι οχι ο πελατης.

 

Ειναι γνωστη πρακτικη στα μοντελα του ομιλου οπου προσφερονται κιτ αναβαθμισης με συμβεβλημενους οικους π.χ revo,και συχνα συνδυαζεται και με τα προγραμματα επεκτασης της εγγυησης

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Απο την προσωπικη μου εμπειρια οι "πλατες" δλδ η εγγυηση της αντιπροσωπειας ισοδυναμει με την εργοστασιακη,οταν μιλαμε για φερεγγυο αντιπροσωπο.Καθως στην απευκτεα περιπτωση μηχανικης αστοχιας,μετα την επεμβαση του αντιπροσωπου,ο αντιπροσωπος θα χει να λογοδοτησει με τoν εμπειρογμωμονα της κατασκευαστριας εταιρειας που θα γνωμοδοτησει για την ισχυ της εγγυησης κι οχι ο πελατης.

 

Ειναι γνωστη πρακτικη στα μοντελα του ομιλου οπου προσφερονται κιτ αναβαθμισης με συμβεβλημενους οικους π.χ revo,και συχνα συνδυαζεται και με τα προγραμματα επεκτασης της εγγυησης

 

ξερει ο κατασκευαστης οτι ο αντιπροσωπος στη πολη μου εβαλε προγραμμα στο αμαξι μου;η εγγυηση ειναι απο τον αντιπροσωπο οποτε τι λογο να δωσει ο αντιπροσωπος αφου ο κατασκευαστης δε θα ξερει κατι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως λεω κι εγω.

Απλα υπαρχουν περιπτωσεις π.χ οταν προκειται για αλλαγη ολοκληρου του μοτερ που πηγαινει στην αντιπροσωπεια εμπειρογνωμονας μηχανικος για να κανει ελεγχο.Μια τυπικη διαδικασια ουσιαστικα,απλως για να αποκλεισει πως δεν πηγες στον μαστρο-Μητσο της γειτονιας,τουμπανιασες το αμαξι οπως γουσταρες και μετα απαιτεις τις υπηρεσιες που προβλεπει η εγγυηση.

Φυσικα για τις παρεμβασεις που μπορει να εχει κανει ο αντιπροσωπος στο 99% των περιπτωσεων(το 1% αφορα σε κραυγαλεες περιπτσωσεις) θα κανει τα στραβα ματια

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως λεω κι εγω.

Απλα υπαρχουν περιπτωσεις π.χ οταν προκειται για αλλαγη ολοκληρου του μοτερ που πηγαινει στην αντιπροσωπεια εμπειρογνωμονας μηχανικος για να κανει ελεγχο.Μια τυπικη διαδικασια ουσιαστικα,απλως για να αποκλεισει πως δεν πηγες στον μαστρο-Μητσο της γειτονιας,τουμπανιασες το αμαξι οπως γουσταρες και μετα απαιτεις τις υπηρεσιες που προβλεπει η εγγυηση.

Φυσικα για τις παρεμβασεις που μπορει να εχει κανει ο αντιπροσωπος στο 99% των περιπτωσεων(το 1% αφορα σε κραυγαλεες περιπτσωσεις) θα κανει τα στραβα ματια

 

δε το ξερω αυτο που λες για τα στραβα ματια,προφανως ο κατασκευαστης δεν εχει ιδεα για το προγραμμα που εβαλε ο αντιπροσωπος εκτος και κανω τεραστιο λαθος και υπαρχει σημα απο τη κατασκευαστρια εταιρεια που να λεει στους αντιπροσωπους βαλτε πραμα στα τουρμπατα μοτερια.εγω παντως ξερω πως οι κατασκευαστριες εταιρειες δεν εχουν ιδεα με ολο αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω φιλε μου δεν ξερω σε ποιο βαθμο ειναι ενημεροι οι κατασκευαστες,αν και μιλαμε για επισημα προγραμματα και κιτ αναβαθμισης απο αξιοπιστους οικους οπως η revo.Ειδικα στα μοντελα του ομιλου Volkswagen-Audi,η προωθηση αυτων των προγραμματων ειναι συνηθης πρακτικη.Στη Seat π.χ υπαρχουν "επισημα" προγραμματα της ελληνικης Seat Force τα οποια συχνα στα κανουν και δωρο αντι αλλου εξοπλισμου,και φυσικα οχι μονο δεν υπαρχουν επιτωσεις στην εγγυηση αλλα συνδυαζονται και με την επεκταση εγγυησης
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Κι εγω φιλε μου δεν ξερω σε ποιο βαθμο ειναι ενημεροι οι κατασκευαστες,αν και μιλαμε για επισημα προγραμματα και κιτ αναβαθμισης απο αξιοπιστους οικους οπως η revo.Ειδικα στα μοντελα του ομιλου Volkswagen-Audi,η προωθηση αυτων των προγραμματων ειναι συνηθης πρακτικη.Στη Seat π.χ υπαρχουν "επισημα" προγραμματα της ελληνικης Seat Force τα οποια συχνα στα κανουν και δωρο αντι αλλου εξοπλισμου,και φυσικα οχι μονο δεν υπαρχουν επιτωσεις στην εγγυηση αλλα συνδυαζονται και με την επεκταση εγγυησης

 

μολις εμαθα οτι δεν εχει ιδεα η κατασκευαστρια εταιρεια οποτε σε περιπτωση που παθει κατι το μοτερ και φταιει το προγραμμα δε ξερω τι ακριβως τους λενε.

Link to comment
Share on other sites

O κατασκευαστης θα ειχε γνωση αν ειναι κατι σαν την rallyart της mitsubishi,την mugen της honda και την nismo της nissan οπου ο κατασκευαστης εχει γνωση της επεμβασης στο μοτερ(που ουτος η αλλως ειναι το βελτιωτικο τμημα) αλλα με το vag δεν ξερω τι γινεται.Ισως την εγγυηση να την δινει η revo ακομα και με αντικατασταση μοτερ σε περιπτωση βλαβης γι αυτο την δινει και ο αντιπρωσοπος,ουσιαστικα δηλαδη ακυρωνει την εγγυηση του κατασκευαστη και δινει την εγγυηση του βελτιωτη.Παντως για μενα ειναι τελειως χαζο να βαλεις χερι σε 40000+ ευρω αμαξι,αλλα και σε οποιδηποτε αυτοκινητο.Στο συγκεκριμενο νομιζω τα 160hp ειναι ικανοποιητητα.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ειδικα για την περιπτωση της revo μου φαινεται παραξενο να μην εχει ιδεα το VAG.Μιλαμε για εναν επισημο βελτιωτη του group στον οποιο λογικα θα παρεχονται τεχνικες πληροφοιρες απο την ιδια την VW και την Audi προκειμενου να αναπτυξει τα κιτ βελτιωσης.

 

μολις εμαθα οτι δεν εχει ιδεα η κατασκευαστρια εταιρεια οποτε σε περιπτωση που παθει κατι το μοτερ και φταιει το προγραμμα δε ξερω τι ακριβως τους λενε.

 

αν ο αντιπροσωπος ειναι αξιοπιστο ατομο με καλο ονομα στην αγορα δεν εχεις να φοβηθεις κατι.Το λεω παντα απο προσωπικη πειρα.Παντως δωστε λιγο χρονο στο αυτοκινητο αφενος για να "στρωσει" ο κινητηρας και τα μηχανικα μερη κι αφετερου για να δειτε μηπως τελικα σας καλυπτει η stock ιπποδυναμη

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

αυτη τη στιγμη δεν δινει η σεατ εγγυηση σε προγραμμα . πριν στο 20vt εδινε με την ρεβο.

μονο η σκοντα εχει και δινει στο 2.0λιτρο το ρσ το προγραμμα και ονομαζει την εκδοση μοτορσπορτ με 240 αλογα .

Link to comment
Share on other sites

O κατασκευαστης θα ειχε γνωση αν ειναι κατι σαν την rallyart της mitsubishi,την mugen της honda και την nismo της nissan οπου ο κατασκευαστης εχει γνωση της επεμβασης στο μοτερ(που ουτος η αλλως ειναι το βελτιωτικο τμημα) αλλα με το vag δεν ξερω τι γινεται.Ισως την εγγυηση να την δινει η revo ακομα και με αντικατασταση μοτερ σε περιπτωση βλαβης γι αυτο την δινει και ο αντιπρωσοπος,ουσιαστικα δηλαδη ακυρωνει την εγγυηση του κατασκευαστη και δινει την εγγυηση του βελτιωτη.Παντως για μενα ειναι τελειως χαζο να βαλεις χερι σε 40000+ ευρω αμαξι,αλλα και σε οποιδηποτε αυτοκινητο.Στο συγκεκριμενο νομιζω τα 160hp ειναι ικανοποιητητα.

Το WAG-GROUP εχει ως βελτιοτικο οικο την ABT.

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά που γράφετε είναι παρατυπίες.

Κανονικά αν μπει πρόγραμμα της revo (και της κάθε revo) είστε εκτός εγγύησης.

Και αντε ο αντιπρόσωπος που παρατύπει στα τρίκαλα το δέχεται. Αν χρειαστεί να πάω στην Αθήνα το αυτοκίνητο; Δηλαδή θα έχω μια εγγύηση που θα έχει ισχύ μόνο στον αντιπρόσωπο που το αγορασα;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...