Jump to content

"Εξυπηρέτηση" πελατών (απάντηση σε έγγραφη επιστολή)


zoo
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είμαι συνδρομητής της Cosmote από τον Ιανουάριο του 2000.

 

Πρόσφατα είχα δύο βασικά παράπονα από την εταιρεία αλλά όταν προσπάθησα να κάνω ανανέωση του συμβολαίου μου, ξεχείλισε το ποτήρι!

 

Αποφάσισα να παραπονεθώ συμπληρώνοντας ένα δελτίο παραπόνων σε κατάστημα της Cosmote, για να μη γίνομαι ένας ακόμη που γκρινιάζει αδίκως στον αέρα!... Παραθέτω τη γραπτή "συνομιλία" μου με την Cosmote (σε μορφή παράπονο - αντίστοιχη απάντηση) και τα σχόλια δικά σας για το αν απαντήθηκαν οι προβληματισμοί μου.

 

Ως εισαγωγή έγραψα στις 15/03/04:

"Μετά από τέσσερα χρόνια κατά τα οποία είμαι πελάτης σας σκέφτομαι να αλλάξω δίκτυο για τους παρακάτω λόγους - παράπονα:"

 

Ερώτηση - παράπονο από πλευράς μου:

"1) Η εξυπηρέτηση πελατών παρέχεται με χρέωση ακόμη και όταν δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε. Μόνο μετά από 1' & 14'' (που χρεώνονται) ειδοποιούμαι για το αν κάποιος μπορεί ή όχι να με εξυπηρετήσει..."

 

Απάντηση της Cosmote στο παραπάνω:

"Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών λειτουργεί σε 24ώρη βάση, κατά την οποία υπάρχουν ώρες αιχμής, αλλά και περίοδοι με αυξημένη ζήτηση, που παρά τις προσπάθειες που καταβάλλονται από μέρους μας για την άμεση εξυπηρέτηση των συνδρομητών, δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο της περιστασιακής καθυστέρησης στην σύνδεση με την επιθυμητή υπηρεσία."

 

(Σχόλιο: Μα εγώ παραπονέθηκα γιατί χρεώνομαι ακόμη και όταν κανείς δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει, όχι γιατί καθυστερεί περιστασιακά να με εξυπηρετήσει κάποιος...)

 

Ερώτηση - παράπονο από πλευράς μου:

"2) Λαμβάνω συχνά τα sms πολύ καθυστερημένα (π.χ. μετά από 5 ώρες) και ενώ έχω σήμα αφού μπορώ να έχω συνομιλία κατά τη διάρκεια αναμονής ενός sms και αυτό συμβαίνει με 2 συσκευές: SE P800 & Nokia 7110."

 

Απάντηση της Cosmote στο παραπάνω:

"Στην επιτυχή ή μη παράδοση των γραπτών μηνυμάτων - και στο χρόνο παράδοσης - παίζουν ρόλο, η ισχύς του σήματος και η ποιότητα του δικτύου τόσο του παραλήπτη όσο και του αποστολέα, καθώς και η κατάσταση της μνήμης των συσκευών που χρησιμοποιούνται."

 

(Σχόλιο: Λοιπόν;.....)

 

Ερώτηση - παράπονο από πλευράς μου:

"3) Δεν καταλαβαίνω γιατί ως πελάτης της Cosmote θα πρέπει να ανανεώσω την σύμβασή μου ΜΟΝΟ σε καταστήματα ΠΛΑΙΣΙΟ. Εάν δεν θέλω συναλλαγή με αυτά, θα πρέπει να αλλάξω δίκτυο;"

 

Απάντηση της Cosmote στο παραπάνω:

"Η εξυπηρέτησή σας σε κάποια θέματα (π.χ. αναβάθμιση συσκευής), μπορεί να γίνεται μόνο από τον αρμόδιο εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της Cosmote - και τον οποίο είχατε επιλέξει για την αρχική ενεργοποίηση της σύνδεσής σας."

 

(Σχόλιο: Άρα εφόσον έκανα το λάθος να διαλέξω ΠΛΑΙΣΙΟ για την αρχική ενεργοποίηση της σύνδεσης, τώρα δεν θέλω άλλη συναλλαγή με αυτά τα καταστήματα και είναι το μόνο μέρος που μου επιτρέπει η Cosmote να κάνω ανανέωση σύμβασης, θα πρέπει είτε να τιμωρηθώ που επέλεξα ΠΛΑΙΣΙΟ και να πάω ξανά για να μάθω να κάνω τέτοιες επιλογές, είτε να μην κάνω ανανέωση της σύμβασης.....)

 

Αποφάσισα να μην κάνω ανανέωση της σύμβασης και να αλλάξω δίκτυο κινητής τηλεφωνίας (ζήτω η φορητότητα!). Εάν πιστεύετε ότι είμαι υπερβολικός, παράλογος ή ότι η Cosmote έχει πραγματικά καλύψει τους προβληματισμούς μου, σας παρακαλώ φίλοι "συμφορουμίτες" να μου το επισημάνετε! Οι αντίστοιχες επιστολές (δική μου και της Cosmote είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου).

:)

Link to comment
Share on other sites

ήταν πάντως όλες οι απαντήσεις τους διαφωτιστικότατες.. Μόνο καμία λύση δεν πρότειναν...
Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταίο δεν φταίει μόνο η κοτέ.......

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος OverClocker (22 Μάρ. 2004 , 14:37)

 

Στο τελευταίο δεν φταίει μόνο η κοτέ.......

 

 

Τί εννοείς ακριβώς; Φταίω κι εγώ που δεν θέλω να πάω σε κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ και επιμένω να ανανεώσω τη σύμβαση με τον έτερο συμβαλλόμενο ή φταίει και η αλυσίδα ΠΛΑΙΣΙΟ που "περιορίζει" τις επιλογές της "μεγάλης" και "ανεξάρτητης" Cosmote;

 

Ρωτάω γιατί ειδικά το τελευταίο το θεωρώ αποκλειστική ευθύνη της κοτέ και ήταν αυτό που έκανε το "ποτήρι να ξεχειλίσει". Δεν μπορώ να καταλάβω, στο ΠΛΑΙΣΙΟ έδινα επί 4 χρόνια πάγιο; Με το ΠΛΑΙΣΙΟ είχα σύμβαση τόσο καιρό; Με ποιον θα κάνω ανανέωση συμβολαίου, δηλαδή εκτός από εμένα ποιος άλλος θα συμμετέχει στη σύμβαση το ΠΛΑΙΣΙΟ ή η Cosmote;

 

(Φιλικά ρωτάω φίλε OverClocker :) θέλω να καταλάβω τη στάση της εταιρείας γιατί μου φαίνεται υπερβολικά παράλογη!)

Link to comment
Share on other sites

Απλά το Πλαίσιο ή το κάθε Πλαίσιο όπως είναι λογικό ζητάει ποσοστά για κάθε πώληση....

 

Η Κοτέ επέλεξε να του δίνει ποσοστά με αυτό το τρόπο...

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος OverClocker (22 Μάρ. 2004 , 19:54)

 

Απλά το Πλαίσιο ή το κάθε Πλαίσιο όπως είναι λογικό ζητάει ποσοστά για κάθε πώληση....

 

Η Κοτέ επέλεξε να του δίνει ποσοστά με αυτό το τρόπο...

 

 

Απόλυτα λογικό το ποσοστό! Απλά, νομίζω ότι πρέπει να ισχύει όσο το Πλαίσιο μπορεί να με κρατήσει ως πελάτη και άρα όταν (και αν) επιστρέψω να αμοιφθεί με το ποσοστό του!

 

Τώρα που το Πλαίσιο με έχασε ως πελάτη πρέπει να με χάσει και η Cosmote; Λίγο παράλογο δεν είναι να εξαρτά η Cosmote τις πωλήσεις της και την ικανοποίηση υφιστάμενων πελατών από την ικανότητα ή ανικανότητα των ανθρώπων της Πλαίσιο και μόνο; Πρέπει πάσει θυσία να με "δέσει" με τον εκάστοτε συνεργάτη της;

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος zoo (22 Μάρ. 2004 , 20:16)

 

Απόλυτα λογικό το ποσοστό! Απλά, νομίζω ότι πρέπει να ισχύει όσο το Πλαίσιο μπορεί να με κρατήσει ως πελάτη και άρα όταν (και αν) επιστρέψω να αμοιφθεί με το ποσοστό του!

 

Τώρα που το Πλαίσιο με έχασε ως πελάτη πρέπει να με χάσει και η Cosmote; Λίγο παράλογο δεν είναι να εξαρτά η Cosmote τις πωλήσεις της και την ικανοποίηση υφιστάμενων πελατών από την ικανότητα ή ανικανότητα των ανθρώπων της Πλαίσιο και μόνο; Πρέπει πάσει θυσία να με "δέσει" με τον εκάστοτε συνεργάτη της;

 

Τι να σου πώ....

Ότι ξέρεις ξέρω επι του θέματος...

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος zoo (22 Μάρ. 2004 , 20:16)

Τώρα που το Πλαίσιο με έχασε ως πελάτη πρέπει να με χάσει και η Cosmote; ...Πρέπει πάσει θυσία να με "δέσει" με τον εκάστοτε συνεργάτη της;

 

 

Κοίτα... υπάρχει το μεγάλο θέμα "εμπορικός συνεργάτης".

Πάρε σαν παράδειγμα την Mobitel (εμπορικός συνεργάτης της Vodafone), που εκδίδει ξεχωριστά τους λογαριασμούς της από τους υπόλοιπους συνδρομητές της vodafone και επίσης έχει ξεχωριστό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών! :eek:

Entexnos Fm

Το νέο μουσικό ραδιόφωνο!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό και αν είναι κουλό......

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

πάντως κάτι πρέπει να αλλάξει με τις αναβαθμίσεις, τους εμπορικούς συνεργάτες και την κοτε... και ο πατέρας μου είχε προβλήματα με την τότε microland... πήρε τηλ στην κοτε και του έλεγαν μια από τα ίδια.

ΑΠΟΡΙΑ: τώρα που έκλεισαν τα microland που θα απευθυνθεί για αναβάθμιση?

Link to comment
Share on other sites

Kαι σε ποιά εταιρία σκέφτεσαι να πας φίλε zoo;

Επειδή σκέφτομαι να κάνω αλλαγή σε ΤΙΜ το καλοκαίρι, αν τελικά μετατρέψεις τον αριθμό σου σε ΤΙΜ, μπορείς να περιγράψεις τις συνολικές διαδικασίες;

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να πάω στη βόντα.

 

Στην ΤΙΜ τρέφω μία αντιπάθεια που δεν είναι απόλυτα σωστή και αντικειμενική (κάτι σαν τα αυτοκίνητα Citroen, έχουν φανατικούς οπαδούς και φανατικούς εχθρούς αλλά πολύ λίγους "έτσι κι έτσι"...), απλά μου έχει "κάτσει" στραβά λόγω σημαντικής έλλειψης κάλυψης που είχα παρατηρήσει μέχρι και πέρυσι. Το έχω γράψει και σε άλλο thread: Έχει ΤΙΜ η γυναίκα μου και όταν είμαστε εκτός πόλης (ειδικά σε καμία ορεινή διάβαση τύπου Καστανιάς, Κατάρας), μιλάει συνεχώς από το δικό μου κινητό! :D

 

Η Q έχει μεγάλη επιβάρυνση για όποιον σου τηλεφωνεί... και, προσωπικά, αυτό το θεωρώ μεγάλο μειονέκτημα...

 

Κατά συνέπεια σκέφτομαι τη Βόντα, όχι μόνο γιατί αποκλείω τις υπόλοιπες, αλλά επειδή δεν έχω ακούσει ιδιαίτερα παράπονα τώρα τελευταία. Βέβαια μόλις άρχισα να μορφώνομαι από τα αντίστοιχα threads του myphone! :lol:

 

Πάντως εάν πορευτώ προς ΤΙΜ μεριά, θα σας ενημερώσω για τη διαδικασία τήρησης του αριθμού (φορητότητα). :)

 

@a_s

 

Τουλάχιστον με εμπορικούς συνεργάτες τύπου Mobitel γνωρίζει ο πελάτης ότι το "δέσιμο" είναι μεγάλο και ιδιότυπο (π.χ. δεν μπορείς να πάρεις σύνδεση κοτέ ή άλλης εταιρείας από Mobitel!). Στα Πλαίσιο και Γερμανός μπορείς να κάνεις σύνδεση με οποιαδήποτε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και δεν σου έρχεται στο μυαλό (εμένα τουλάχιστον δεν μου ήρθε...) ότι μετά θα πρέπει να τον "παντρευτείς" τον εκάστοτε εμπορικό συνεργάτη... Γι' αυτό και η έκπληξη - απορία - παράπονο...

Link to comment
Share on other sites

Εχεις απόλυτο δίκαιο

Το ίδιο έγγραφο στείλτο με φαξ στο ΙΝΚΑ 2103633976

Είναι υποχρεωμένη να παρέχει δωρεαν 4ψηφιο απο την ΕΕΤΤ !

 

Το εξωφρενικό είναι που χρεώνεσαι για να σου το κλείσουν στη μούρη

"Όλες μας οι γραμμές είναι κατηλλημένες, καλέστε αργότερα".

 

Εμένα προσωπικά με ενοχλεί που αναβάθμιση ΤΙΜ γίνεται μόνο σε TIM SHOP.

Παρεπιπτόντως : Με το P800 χρησιμοποιείς Κοτε gprs?

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/702461_s.jpg
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nikos P800 (29 Μάρ. 2004 , 00:43)

 

Το ίδιο έγγραφο στείλτο με φαξ στο ΙΝΚΑ 2103633976

Είναι υποχρεωμένη να παρέχει δωρεαν 4ψηφιο απο την ΕΕΤΤ !

 

 

Άψογη πρόταση! Θα το κάνω και θα σας κρατήσω ενήμερους (αλήθεια, που μπορώ να μάθω για τη σχετική υποχρέωση από την ΕΕΤΤ; Μου αρέσει να μιλάω με επιχειρήματα!) :)

 

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nikos P800 (29 Μάρ. 2004 , 00:43)

 

Παρεπιπτόντως : Με το P800 χρησιμοποιείς Κοτε gprs?

 

 

Όχι. Έχω υπολογίσει ότι για όσες φορές χρειάζομαι internet εκτός σπιτιού ή γραφείου με συμφέρει (οικονομικά) να κάνω κλήση Data - Fax στον ISP μου από το κινητό.... (κι ας έχει 7 ΕΥΡΩ πάγιο το μήνα για κλήσεις Data - Fax). Εκτός αυτού, η χρήση Data - Fax βολεύει γιατί ισχύει όταν είσαι εκτός των συνόρων (roaming), παρά το μεγάλο κόστος της διεθνούς κλήσης, σε αντίθεση με το GPRS που δεν "ταξιδεύει μαζί σου". Αυτό, εμένα προσωπικά, με βολεύει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως [ιστεύω πως καλύτερο είναι το ΓΠΡΣ.....

 

Πάντως για στείλτο να δούμε τι θα πει η ΕΕΤΤ....

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nikos P800 (29 Μάρ. 2004 , 00:43)

 

Το ίδιο έγγραφο στείλτο με φαξ στο ΙΝΚΑ 2103633976

Είναι υποχρεωμένη να παρέχει δωρεαν 4ψηφιο απο την ΕΕΤΤ !

 

 

Λοιπόν, επειδή όπως είπα μου αρέσει να μιλάω με επιχειρήματα, πήρα τηλέφωνο στην ΕΕΤΤ και συγκεκριμένα στη γραμμή επικοινωνίας (801 11000 80) και μου είπαν ότι ΔΕΝ είναι υποχρεωμένες οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να παρέχουν δωρεάν 4ψήφιο αριθμό για την εξυπηρέτηση των πελατών τους...

 

Έχει βρει κανείς κάτι που να αποδεικνύει αυτή την υποχρέωση (δηλαδή της παροχής δωρεάν 4ψήφιου αριθμού εξυπηρέτησης πελατών);

Link to comment
Share on other sites

Άρα ο Φίλος Νίκος έκανε ένα λαθάκι.....

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...