Jump to content

Προβλημα στη δημιουργια bootable usb εγκαταστασης mac


GATE_1908
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σας παιδια.Λοιπον εχω εδω και κατι εβδομαδες που παλεβω να κανω εγκατασταση τα mac σε ενα Τoshiba NB200 netbook.Εχω βρει τα iso και dmg αρχεια με εγκαταστασεις ideneb leopard και iatkov7 το θεμα ειναι οτι τα καιω με ultraiso, magic iso αλλα το flashaki δεν bootarei.Εχω δει πολλους οδηγους για το πως κανεις ενα φλασακι να μπουταρει για να περασεις τα μακ αλλα το θεμα ειναι οτι ι μορφη MAC OS Extended (journaled) που πρεπει να μετατρεψω το flashaki δεν γινεται απο τα windows ουτε με partition magic ουτε με τιποτα.Μπορει καποιος να μου δωσει τα φωτα του?Μου κανει εντυπωση που τοσο καιρο ψαχνω σε ξενα site και δεν βρισκω τιποτα.Σε ελληνικα site δεν υπαρχει απολυτος τιποτα για οδηγιεσ εγκαταστασης mac σε νετμπουκ.οποιος μπορει ας βοηθισει.ευχαριστω πολυ!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...