GATE_1908 Δημοσιεύτηκε August 8, 2010 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε August 8, 2010 Γεια σας παιδια.Λοιπον εχω εδω και κατι εβδομαδες που παλεβω να κανω εγκατασταση τα mac σε ενα Τoshiba NB200 netbook.Εχω βρει τα iso και dmg αρχεια με εγκαταστασεις ideneb leopard και iatkov7 το θεμα ειναι οτι τα καιω με ultraiso, magic iso αλλα το flashaki δεν bootarei.Εχω δει πολλους οδηγους για το πως κανεις ενα φλασακι να μπουταρει για να περασεις τα μακ αλλα το θεμα ειναι οτι ι μορφη MAC OS Extended (journaled) που πρεπει να μετατρεψω το flashaki δεν γινεται απο τα windows ουτε με partition magic ουτε με τιποτα.Μπορει καποιος να μου δωσει τα φωτα του?Μου κανει εντυπωση που τοσο καιρο ψαχνω σε ξενα site και δεν βρισκω τιποτα.Σε ελληνικα site δεν υπαρχει απολυτος τιποτα για οδηγιεσ εγκαταστασης mac σε νετμπουκ.οποιος μπορει ας βοηθισει.ευχαριστω πολυ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.