Jump to content

Colt CZR ralliart vs Seat ibiza FR


some1
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλησπερα, ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 αμαξια, μιλαω για τα καινουρια μοντελα δλδ 2009-2010. 1500 το πρωτο 1400 το δευτερο 150 αλογα και τα 2. εψαξα για συγκριτικα αλλα βρηκα μονο για παλια μοντελα. θα ηθελα να αναφερθειτε για το κοστος αγορας/συντηρησης, επιδοσεις, ποιοτητα κατασκευης, μηχανικα κτλ.

σας ευχαριστω εκ των προτερων!

Link to comment
Share on other sites

Για βελτίωση κοιτάς colt. Βελτιώνεται αρκετά, εύκολα και δεν έχει dsg που έχει θέμα με τα kg*m που μπορεί να διαχειριστεί. Aλλά...το τωρινό είναι πολύ άσχημο, πολύ ελαφρύ και έχει αντιπρόσωπο τον Σαρακάκη.

 

Το Ibiza έχει μοτέρ που δεν καίει για τα άλογά του εμφανισιακά είναι πιο εύπεπτο από το γιαπωνέζικο, βελτίωση μέχρι ένα α'στάδιο μετά θέλει κόπο και χρήμα, έχει το dsg που στην πολη το γυρνάς σε αυτόματο αν θες. Εσωτερικό για μένα καλύτερο το fr.

 

Τέλη τα ίδια δίνεις. Από εγγύηση νομίζω ότι την κόψανε την 7ετη εκτός και αν ήταν άλλη εταιρία αλλά από την στιγμή που δεν είναι εργοστασιακή δεν μου λέει τπτ. Από τιμή παίζουν προσφορές οπότε δεν ξέρω να σου πω. Αλλά κοντά είναι και τα 2.

 

Από αξιοπιστία μάλλον το colt αλλά είναι και το πιο απλοικό για αυτό ίσως. Αλλά από την στιγμή που είναι υπερτροφοδοτούμενα, πάρε συναγερμό με turbo timer.

 

Koίτα όμως μια και το rallye...

Link to comment
Share on other sites

αν θες βελτιωση δεν θα παρεις τετοια κυβικα...

εχει γινει λιγο μυθος το θεμα dsg...απ οσο ξερω το 6αρη εφτανε επισημα μέχρι 300ps και 35.6kg.m αλλα υπαρχουν αυτοκινητα απο γνωστους οικους με 55κιλα.το 7αρη αντεχει επισημα 25κιλα (με προγραμμα εως 30κατι)

η μοδα του dsg ειναι μαζι με το προγραμμα για αλογα ροπες κτλ γινετε update και στο προγραμμα του κιβωτιου

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

για βελτιωση το ατμοσφαιρικο? οχι.να σου πω την αληθεια νομιζω οτι η peugeot εχει παει πατο και προσπαθει να ξεστοκαρει οτι υπαρχει γι αυτο βγαζει ακομη και το 206 Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

τι αλλο υπαρχει υπαρχει στην κατηγορια σουπερ-μινι; θα ηθελα να ειναι παιχνιδιαρικο το αμαξι και ειχα ακουσει καλα λογια για το κολτ.
Link to comment
Share on other sites

για βελτιωση το ατμοσφαιρικο? οχι.να σου πω την αληθεια νομιζω οτι η peugeot εχει παει πατο και προσπαθει να ξεστοκαρει οτι υπαρχει γι αυτο βγαζει ακομη και το 206

 

Πιο ατμοσφαιρικό;;;;

 

Ναι φίλε μου το 207rallye σου λέω. Το αμάξι είναι μεγάλο με καλούς χώρους μεγέθους golf κοντά, και το μοτέρ του έχει ωραία λειτουργία.

 

Σχετικά με το update στο λογισμικό των dsg οι Ελληνες απλώς κλέβουν και το "βάζουν" να νομίζει ότι η ροπή είναι στα εργοστασιακά πλαίσια.

Τώρα δεν ξέρω ποια είναι τα νούμερα που θες να ακούσεις σε μια βελτίωση αλλά δεν είναι ευκαταφρόνητα τα νούμερα σε αυτά τα κυβικά. Αν ήθελε σώνει και ντε να τα κάνει τέρας θα κοίταζε τα 1,8,-2,0lt....leon 1.8tsi, skoda RS (από vag)

 

Εγώ θα σου πρότεινα ανάμεσα σε 207 και ibiza. Περίμενε βέβαια να βγει το polo gti μπας και συμπιέσει τις τιμές στην κατηγορία ;)

 

Όσο για πάτο η peugeot το 206+ έχει βγάλει κατά πολύ τα λεφτά εξέλιξής του και πουλάει ακόμη σε άλλες χώρες.

 

some1 πόσα διαθέτεις;;;Αν είναι δες και το DS3 που είναι και όμορφο εξωτερικά....

 

Υπόψην δεν είμαι γαλλόφιλος, ibiza έχω (ΜΚ4) αλλά κοιτάζω να έχω αντικειμενική άποψη.

Link to comment
Share on other sites

 

1) πολύ ελαφρύ

 

 

2) πάρε συναγερμό με turbo timer.

 

 

 

1) Αυτό από πότε είναι κακό;

 

2) Άχρηστο στα σύγχρονα αυτοκίνητα.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Πιο ατμοσφαιρικό;;;;

Ναι φίλε μου το 207rallye σου λέω. .

ναι μλκ ειπα.μαλιστα το χει φιλος.ειχε καλη τιμη μια εποχη αλλα σιγουρα δεν το παιρνεις για το γκαζι σε συγκριση με τα αλλα( αλλα ουτε και για το στησιμο του..

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/91603.asp

εγω θα προτεινα το λεον με τον 1.8...κυριως για τους χωρους του.

ds3 απο εμφανιση τα σπαει...τα υπολοιπα δεν τα ξερω καν.

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

1) Αυτό από πότε είναι κακό;

 

2) Άχρηστο στα σύγχρονα αυτοκίνητα.

 

1)Είναι ελαφρύ και το δείχνει, λόγω ένδειας...Όχι λόγω μελετημένων εφαρμογών. Με αυτό το σκεπτικό το λέω ελαφρύ...

2)Δεν ξέρω κατά πόσο δεν χρειάζονται τα νέα αυτοκίνητα...Έχω δει πολλούς να βάζουν σε νεα αμάξια...Δεν νομίζω όταν σβήνεις το αμάξι να συνεχίζει να δουλεύει και να περνάει λιπαντικό στην τουρμπίνα εν αντιθέση με το ψυγείο που ακούς να δουλεύει το βεντιλατέρ.

 

ναι μλκ ειπα.μαλιστα το χει φιλος.ειχε καλη τιμη μια εποχη αλλα σιγουρα δεν το παιρνεις για το γκαζι σε συγκριση με τα αλλα( αλλα ουτε και για το στησιμο του..

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/91603.asp

εγω θα προτεινα το λεον με τον 1.8...κυριως για τους χωρους του.

ds3 απο εμφανιση τα σπαει...τα υπολοιπα δεν τα ξερω καν.

Και τώρα καλή τιμή έχει που είδα, αλλά δεν ξέρω με τι εξοπλισμό. Όσο για την οδική συμπεριφορά στο λινκ σου όλα αυτά είναι τα πιο hardcore στην κατηγορία και πιο ακριβά. Επ ουδενί βέβαια το rallye δεν έχει σχέση με τα 106rallye. Απλώς είναι ένα mini/μεσαίο αμάξι με ροπάτο μοτέρ, καλούς χώρους και ικανοποιητικό στήσιμο για γρήγορη οδήγηση.

Link to comment
Share on other sites

δες και το ιμπιζα κουπρα με 180αρι μοτερ.

καλη φαση και το opel corsa opc 1600κυβικα με 192 αλογα. και ειναι και πολυ ομορφο.

Link to comment
Share on other sites

αν και ιαπωνοφιλος μεταξυ των 2 που ανεφερες αρχικα προτεινω το Ιμπιζα. το Κολτ εχει κατι που με ξενερωνει αφανταστα και θεωρω πως ειναι μεγα λαθος απο τη μιτσουμπισι: πισω εχει ΑΚΑΜΠΤΟ αξονα. το Ιμπιζα εχει ημιακαμπτο, ειναι σαφως καλυτερα.

επισης το Ιμπιζα εχει και τον κομπρεσσορα χαμηλα οποτε ροπιαζει καλυτερα απο τις χαμηλες rpm. το OPC θεωρω πως ειναι πλεον ξεπερασμενο απο αποψη τεχνολογιας. ειναι μοντελο του 2007 και 3 χρονια μετα ο ανταγωνισμος του εχει εξελιχτει ενω αυτο παραμενει στασιμο...

 

το DSG θεωρω πως ειναι πολυ καλη επιλογη.. ξεκουραστο για την πολη και κατεβαζει πολυ χαμηλα την καταναλωση σε ταξιδια (λογω της 7ης σχεσης).

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

δες και το ιμπιζα κουπρα με 180αρι μοτερ.

καλη φαση και το opel corsa opc 1600κυβικα με 192 αλογα. και ειναι και πολυ ομορφο.

 

Τα opc είναι για αν τα θες μαμά...Αλλιώς υπάρχει θέμα με το μοτέρ...Δεν είναι λίγα αυτά που έχουν σπάσει. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό όμως μια χαρά στέκεται. Μόνο το vag προσφέρει dsg βασικό, οι υπόλοιποι το κλασσικό χειροκίνητο.

 

Αλλά παιδιά έχετε ξεφύγει οικονομικά. Δείτε πόσο έχει το czt/fr/rallye και δείτε πόσο τα opc/cupra κοκ.

Link to comment
Share on other sites

Τα opc είναι για αν τα θες μαμά...Αλλιώς υπάρχει θέμα με το μοτέρ...Δεν είναι λίγα αυτά που έχουν σπάσει. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό όμως μια χαρά στέκεται. Μόνο το vag προσφέρει dsg βασικό, οι υπόλοιποι το κλασσικό χειροκίνητο.

 

Αλλά παιδιά έχετε ξεφύγει οικονομικά. Δείτε πόσο έχει το czt/fr/rallye και δείτε πόσο τα opc/cupra κοκ.

μαμα ειναι οκ το κορσα, αν θες πειραγματα θελει εμβολα.

σιγουρα τα vag με μαμα εντοσθια , ανεβαζουν αλογα χωρις να σπανε. μιλαμε πρωτο σταδιο παντα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...