Jump to content

Αποφάσεις Συλλόγου Διδασκόντων Λυκείου - Συζήτηση


Γιάννης
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σημερα για πρωτη φορα βρεθηκα καλεσμενος σε συλογο διδασκοντων του Λυκειου που ειναι ο γιος μου στην Γ Λυκειου λογω της παραπομπης του για πειθαρχικο παραπτωμα μαζι με ενα αλλο παιδι.

 

Με λιγα λογια προ ημερων ο ενας κρατωντας αναπηρα και αλλος διαλυτικο απο blanco κατα λαθος εβαλαν μια μικροεστια φωτις σε αιθουσα.Σαφεστατα ηταν παραλογο αυτο που εκαναν και ηξεραν ή επρεπε να ξερουν οτι το διαλυτικο ειναι ευφλεκτο αλλα η παραπομπη με το ερωτημα οτι ειχαν σκοπο να βαλουν φωτια στην αιθουσα ειναι υπερβολικη.

 

Αν και πηγα με σκυμενο κεφαλι νομιζοντας οτι αλλα απο αυτα που μου ειχε πει ο γιος μου ειχαν συμβει , και θεωρωντας οτι θα φυγω με πιο σκυμενο κεφαλι εφυγα με πιο ψηλα και τους το ειπα καταμουτρα λεγοντας τους οτι υπαρχουν πολυ σοβαροτερα που γινοντε στο σχολειο και κανεις δεν εχει τιμωρηθει.

 

Εμμεσα αλλα σαφως μου ειπε κατ ιδιαν ο Λυκειαρχης που γνωριζομαστε οτι η καθηγητρια που ειδε τα παιδια να διαπρατουν το εγκλημα επεμενε πολυ να τους παραπεμψει στον Συλλογο. Ενδεικτικα για τον χαρακτηρα της μου ειπε οτι προ ετων στην κορη του με γραπτο 18 στο μαθημα της της ειχε βαλει 15 προφορικο.

 

Η αποφαση τους ηταν 4 μερες αποβολη για το αλλο παιδι και 2 για τον γιο μου λογω...προτερου εντιμου βιου !!!

 

Η καθηγητρια που τους παρεπεμψε στο πειθαρχικο μου ειπε πριν την συνεδριαση οτι ο γιος μου ειχε την ατυχια να ειναι διπλα στον () .

 

Εχω τρια παιδια σε διαφορα επιπεδα μαθησης και ποτε δεν υποστηριζα οτι τα παιδια εχουν δικιο θεωρωντας οτι ο καθηγητης δεν εχει λογο να εχει αυτος λαθος....Φυσικα διαψευστηκα...

 

Το ερωτημα μου τωρα ειναι το εξης :

 

Η αποφαση αυτη του Συλλογου ειναι εφεσιμη μονο στο Συμβουλιο της Επικρατειας που μου ειπα ο Λυκειαρχης ???? Θεωρω οτι κατι υπαρχει που μπορω να διαφωνησω με την αποφαση αυτη και να ζητησω επανεξεταση της.

 

Ευχαριστω.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

αρχικά να σου πω οτι ΔΕ γνωρίζω να απαντήσω στο ερώτημα σου...

 

πρέπει όμως να σου πω οτι μου φαίνεται "too much" για μια απόφαση ενός ουσιαστικά άτυπου οργάνου να πρέπει να προσφύγει κάποιος στο συμβούλιο της επικρατείας...μου φαίνεται τραβηγμένο δηλαδή για μια αποφαση του συλλόγου των διδασκόντων ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος (λυκείου..ούτε καν ανώτατου/ανώτερου) η αμέσως επόμενη βαθμίδα να`ναι το ΣΤΕ

Εγώ πάντως -άω/ώ, και ας λέτε εσείς ό,τι θέλετε!!! Δε ζητώ, απλά νιώθω...και πολύ γουστάρω....;)

Link to comment
Share on other sites

Αν κ εφόσον έγιναν τα πράγματα όπως τα περιέγραψες, δε θα μπορέσει να γίνει οτιδήποτε άλλο απο το παιδί να δεχθεί την ποινή και να τελειώσει εκεί η ιστορία.

 

Θα μπορούσαν σαν σύλλογος διδασκόντων να τιμωρήσουν με χειρότερο τρόπο( αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, μείωση διαγωγής κλπ κλπ)

[sIGPIC][/sIGPIC]

Η ζωή ειναι πολύ μικρή για να μην την περνάς με τα άτομα που αγαπάς. . . .

 

think positive !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ή ευτυχώς ... το να δώσεις διαστάσεις σε αυτό το ζήτημα ... περισσότερο θα σου κοστίσει παρά θα σε χαροποιήσει ...

επειδή πριν μερικά χρονάκια, είχα την ΑΤΥΧΙΑ να πρωταγωνιστήσω σε παρόμοιο παρατράγουδο* και να'χει φτάσει να πάρει και κάποιες άλφα διαστάσεις σε τοπικό επίπεδο ... δεν ξέρω αν θα πρέπει να σε οδηγήσω να το τραβήξεις το θέμα ... όπως προσπάθησε να κάνει η δική μου οικογένεια (είναι καθηγητές στο επάγγελμα οι γονείς μου) αλλά τελικά ... μετά από συζητήσεις με έναν οικογενειακό φίλο και εισαγγελέα κατέληξαν να μην κινηθούν νομικά ... διότι όπως καταλαβαίνεις .. στη διαδικασία αυτή θα έπρεπε να αναμειχθούν παιδιά, οικογένειες, κτλ .. και σύμφωνα με εκείνον, τα παιδιά, δεν θεωρούνται πολύ "σταθεροί μάρτυρες" (να το πω έτσι..) ... για να καταθέσουν σε μία τέτοια περίπτωση ... και φυσικά είναι και ψυχοφθόρο να μπουν σε μια τέτοια διαδικασία ...

Οι σχέσεις μεταξύ των καθηγητών, είτε στο ίδιο λύκειο, είτε στην ίδια πόλη .. κατευθύνονται και από πολιτικά κόμματα ... και εκεί το πράγμα μπλέκει περισσότερο ... Εγώ έτυχε να πέσω σε τέτοια "πλεκτάνη" .. (έψαχναν με κάποιο τρόπο να "εκδικηθούν" τον πατέρα μου ... και τον βρήκαν... δεν του έφτανε η ικανοποίηση που έπαιρναν με το να μου βάζουν χαμηλούς βαθμούς...)

Θα σου πρότεινα, λοιπόν, να είσαι δίπλα στο παιδί σου (στα παιδιά σου).. να το στηρίξεις ... να του πεις .. ότι ακόμα κι αν πήρε αποβολή, να πάει σχολείο ... να μην πτοηθεί .. εγώ τουλάχιστον αυτό έκανα ... (μεταξύ νοσοκομείου, ψυχιάτρων, ψυχολόγων, και άλλων συναφών ειδικοτήτων) ... να παραδειγματιστεί ωστόσο από την πράξη του και την επόμενη, αν κάνει κουτσουκέλα ... τουλάχιστον να'χει καλυμμένα τα νώτα του .... :) (ok ... πλάκα κάνω ... )

Κι όσον αφορά το "τυπικό" της υπόθεσης ... στο απολυτήριό του .. διαγωγή κοσμιοτάτη θα'χει ... !! Μην σ'απασχολεί .... !!

 

 

* και, ναι, μετά από αυτό το πράγμα που πέρασα, και που με στιγμάτισε για τη ζωή μου και μου'χει κοστίσει πολλά, πιστεύω ακράδαντα ότι μερικά παιδιά, πρέπει όχι αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος να τα κάνουν, αλλά λοβοτομή ... μπας και γίνουν μια μέρα άνθρωποι... αν ποτέ γίνουν!!!

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Θα δεχομουν χωρις αλλο την ποινη αν την θεωρουσα δικαιη αλλα προσωπικα την θεωρω υπερβολικη σε σχεση με αλλα που γινοντε στο σχολειο αυτο και οτι η συγκεκριμενη καθηγητρια εσυρε τον συλογο σε μια τετοια αποφαση .Απο ...συναδελφικοτητα δεν της χαλασαν το χατηρι...

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, γιατί νομίζω ότι κάτι δεν καταλαβαίνω καθόλου καλά.

 

Θεωρείτε την αποβολή για 2-3-4 μέρες πραγματικά τόσο υπερβολική;;

 

Δεν αποβλήθηκαν δια παντός, δεν έχασαν τη χρονιά τους, δε μειώθηκε η διαγωγή τους, δεν κάλεσαν την αστυνομία.

 

Γιάννη, προσωπική μου γνώμη είναι ότι...ε και;;

Τα παιδιά έκαναν μια (ομολογουμένως) ηλιθιότητα και την πλήρωσαν. Είναι τόσο κακό που πήραν ένα μάθημα για τη ζωή; Πως δηλαδή οι πράξεις μας (λιγότερο ή περισσότερο σοβαρές) έχουν επιπτώσεις;

 

Όσο για την καθηγήτρια, σε όλα τα γυμνάσια και λύκεια της χώρας υπάρχουν καθηγητές...σκυλιά.

 

Προσωπικά δεν καταλαβαίνω ποιός ο λόγος να κάνεις έφεση, ένσταση ή οτιδήποτε άλλο. Τα παιδιά έκαναν μια χαζομάρα, τους έπιασαν και τιμωρήθηκαν για αυτό. Και δεν τιμωρήθηκαν και τόσο αυστηρά πια για να πουμε και την αλήθεια...

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Σεβομαι ολες τις γνωμες αλλα θεωρω απαραδεκτο καθηγητες/τριες ...() να επιβαλλουν την γνωμη τους . Αν αρνιοταν ο συλογος να επιβαλει τις ποινες θα ηταν σαν να την φτυνουν και απο ...συναδελφικοτητα δεν το εκαναν.

 

Επισης μπροστα σε αλλα που γινοντε στο συγεκριμενο σχολειο και μενουν ατιμωρητα αυτο ηταν πολυ πιο μικρο.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Επισης μπροστα σε αλλα που γινοντε στο συγεκριμενο σχολειο και μενουν ατιμωρητα αυτο ηταν πολυ πιο μικρο.

 

Όσο και αν καμιά φορά ακούγεται λογικό, αυτό δεν μπορεί να σταθεί σαν επιχείρημα. Και δυστυχώς, πολλές φορές σε τέτοιες καταστάσεις (σχολείο, στρατός, δουλειά, συναλλαγές με υπηρεσίες, παντού) εξαντλούμε την υπομονή μας σε πιο σοβαρά περιστατικά και ξαφνικά ξεσπάμε στα πιο ελαφριά. Είναι ανθρώπινο.

 

Ίσως αν κάνετε μια οργανωμένη προσπάθεια γονείς και καθηγητές (συνέλευση σχολικής επιτροπής ή ό,τι άλλο) να συννενοηθείτε και να θέσετε σαφείς κανόνες και τακτική αντιμετώπισης των καταστάσεων που συμβαίνουν στο σχολείο. Αλλά να συμφωνήσετε όλοι και να τηρήσετε όλοι. Έτσι, και το σχολείο θα δουλέψει καλύτερα σαν σχολείο και τυχόν "παράξενοι" καθηγητές δεν θα κάνουν ότι να'ναι.

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

εφόσον το παιδί είναι στην τρίτη λυκείου, κάνε λίγους μήνες υπομονή να τελειώσει το σχολείο του και μετα,μπορείς να κάνεις ο,τι θες.

θεωρω υπερβολικο να κυνηγησεις την καθηγητρια-καθως δεν πηρε αυτη την αποφαση της αποβολης μονη της- ή το σχολειο-δεν μπορουσαν να το περασουν στο ντουκου-

αν ΔΕΝ σας δημιουργησει περαιτερω προβληματα,αφησε την

 

οσο για το "Επισης μπροστα σε αλλα που γινοντε στο συγεκριμενο σχολειο και μενουν ατιμωρητα αυτο ηταν πολυ πιο μικρο." μου θυμιζει το "αφου στην Ελλαδα γινονται τοσες παρανομιες, το καπνισμα στους δημοσιους εσωτερικους χωρους μας πειραξε?"

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

λοιπον μπορω να σου πω ΜΗΝ το ψάχνεις για τη καθηγήτρια..θα σου πω ενα παράδειγμα που παρα λίγο να μου στοιχίσει μια χρονιά..Ήμουν αρχές 2 λυκείου και το σχολείο μου ειχε κατάληψη επι 1.5 μήνα..κάποια στιγμή μετά απο τόσο καιρό έγινε ψηφοφορία αν θέλουμε να συνεχιστεί η κατάληψη..εγώ ψήφισα κατά απο τότε μου έδινε ο βίος αβίωτος. Δεν είπα τίποτα στους δικούς μου,αλλά μετά απο 1 μήνα κατάλαβαν οτι κάτι δε πάει καλά..Είδαν τεράστια αλλαγή στη συμπεριφορά μου,αλλά και στις επιδόσεις μου..Μετά απο πίεση των γονιών μου,τους λέω τι συμβαίνει και τι κατάσταση ζω στο σχολείο..να είμαι εγώ πάντα ο σάκος του μπόξ απο κεινη τη μέρα και μετά ακόμα και απο τους "φιλους" μου. Αποφασίζει ο πατέρας μου να μου αλλάξει σχολικό περιβάλλον στη μέση της χρονιάς.διαλέγω ενα σχολείο σε γειτονικό δήμο που έτυχε να γνωρίζει τον λυκειάρχη και κάποιους καθηγητές ο πατέρας μου λόγω δουλειάς,αλλά δυστυχώς επείχε 4 χιλιόμετρα και δε μπορούσα πρωί πρωι να πηγαινω μονη.Με πήγαινε ο πατέρας μου καθώς έφευγε για δουλειά,και ήμουν εκεί απο τις 7 το πρωί,μέχρι τις 8 που ξεκίναγε μάθημα ολομόναχη και πολλές φορές ο φύλακας δεν ηταν εκεί και περίμενα χειμώνα στο προαύλιο...αυτό είναι το λιγότερο όμως. μπαίνω μάθημα,πρώτη μέρα. Λατινικά.Στο άλλο σχολείο λόγω κατάληψης δεν έκανα παρα μόνο τα 2-3 πρώτα εισαγωγικά μαθήματα.δεν ειχα ούτε καν βιβλίο γραμματικής και φυσικά ούτε μεταφράσεις/συντακτικά φαινόμενα.αντιλαμβάνομαι οτι τα παιδιά σε αυτό το σχολείο είχαν φτάσει στο κεφάλαιο 20-23 δε θυμάμαι ακριβώς.Εμένα η καθηγήτρια δε με ρώτησε ούτε καν το όνομα μου.Σηκώνω το χέρι μου λέω ξέρετε αυτό και αυτό, θα μπορούσατε να μου δώσετε υλικό για να διαβάσω; με μια απίστευτη εχθρικότητα (σε σημείο που οι συμμαθητές μου να με ρωτάνε αν γνωριζόμαστε και αν της εχω κανει κατι) μου λεει,ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ...ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΙΠΟΤΑ..

 

κυλάει ο καιρός,με δυσκολία φτάνω στα ίδια με τη βοήθεια του φροντιστηρίου. Δε μπορούσα όμως να προφέρω σωστά το κείμενο στα λατινικά (εξ`άλλου δεν ειναι στην εξεταστέα ούτε στη διδακτέα ύλη αυτό) και να μου λέει οτι είμαι νοητικά καθυστερημένη κλπ.Κάποια μέρα μου λέει να πηγαίνω συχνά με το μετρό στο πανεπιστήμιο,γιατί να μπω εκεί ΜΟΝΟ για να το καθαρίσω...απο τη στάση του μετρό θα το βλέπω (να σημειώσω οτι ήμουν σημαιοφόρος 4 χρονιές και οι βαθμοί μου ήταν πάντα πάνω απο 17.5). Το πιο αντιπαιδαγωγικό όμως κατά τη γνώμη μου ήταν οτι μια μέρα εγώ γυρνούσα απο κηδεία ενός πολύ δικού μου ανθρώπου,και της λέω κυρία συγγνώμη δεν εχω διαβάσει για αυτόν και αυτόν τον λόγο και μου απαντάει ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ Κ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ...ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.. και τότε μου "υποσχέθηκε" οτι ο,τι και να γράψω "ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ"...

 

μου έβαλε 6 στο τετράμηνο. Ω ΝΑΙ ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΞΕΡΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ... στο δευτερο δεν άλλαξε γνώμη και πολύ.. 7 στρογγυλό στρογγυλό..Εγω πανικοβήθηκα όπως και οι δικοί μου..φοβόμουν οτι θα μείνω.Οι καθηγητές,ο λυκειάρχης μου λέγαν οτι δε γίνεται μιας και τα άλλα μου μαθήματα ήταν πάνω απο 17. Κανονικά έδινα το μάθημα της εξετάσεις προφορικά,δίνω ενα γραπτό πρόχειρο στο 10 λεπτο και φευγω..προσπαθούσαν να με κρατήσουν ήμουν σαν θηρίο στο κλουβί..μου λεει η καθηγήτρια των αγγλικών δε θα δώσεις προφορικά; λεω δεν αντέχω..δε μπορω να την δω,θα την φτύσω..Λέει ο λυκειάρχης ειναι ο νόμος έτσι κλπ.. του λέει η καθηγήτρια των αγγλικών άσε την καταλαβαίνω..αστην να φύγει όλα τα δίκια δικά της..

 

Πάω με τους γονείς μου στο λυκειάρχη,τους εξηγώ την κατάσταση (ήταν μπροστά και η καθηγήτρια που ανέφερα πρίν και ακόμα μια, οι οποίες και είναι ο μόνος λόγος πλέον να ξαναπεράσω έστω και για ενα γεια απο το σχολείο..)μου λέει ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. μου λεει η μια καθηγήτρια ΑΧ ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ,ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΑΓΑ...Η.. η αλλη μου λεει εγω της πεταξα συρραπτικο στο κεφαλι... Ο λυκειάρχης μου λεει οτι ειναι το μόνιμο πρόβλημα ΟΛΩΝ εκει..εχει τσακωθεί με γονείς,μαθητές καθηγητές,ανώτερους...αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα..

 

παίρνω μεταγραφή με το που βγαίνει το χαρτί οτι πέρασα τη τάξη.το άγχος μου ηταν τρομερό.Θυμάμαι σαν τώρα 11 Ιουνίου έβγαιναν τα αποτελέσματα,εγώ ήμουν στο σχολείο και περίμενα απο τις 7 το πρωί να βγούν στη 1 το μεσημέρι

 

Πήγα για όλη τη 3 λυκείου σε ενα ιδιωτικό σχολείο..με τους καθηγητές μου ακόμα έχω κρατήσει επαφή,και μάλιστα πριν 1 μήνα βγήκαμε και για καφέ με 2 καθηγήτριες μου.. ήταν όλοι το πολύ μέχρι 28 χρονών και η επαφή μαζί τους ήταν διαφορετικη.. Στο μεταξύ,στο μάθημα των λατινικών ΠΟΤΕ μου δεν έγραψα πάνω απο 5. το μίσησα.δε το διάβασα ποτέ μου..ο μηχανισμός της απώθησης.. μπορώ να πω οτι αν πέρασα στο πανεπιστήμιο,στην πρώτη μου επιλογή οφειλεται σε εναν άνθρωπο,τη καθηγήτρια που ειχα στο φροντιστήριο στο μάθημα αυτό...Με έκανε πρώτα να λατρέψω ΤΗΝ ΙΔΙΑ,και μετά να παλέψω ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ στο μάθημα αυτό..Παραμονές της εξέττασης του μαθήματος στις πανελλήνιες.Ειχα μαυρα μεσάνυχτα απο όλη του τη γραμματική..δε κοιμήθηκα τις 2 μέρες πριν,ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ...η καθηγήτρια μου αυτη ΜΑΖΙ ΜΟΥ..ήμουν σπίτι της και 2 μέρες,είχαμε [πιεί ΤΟΥΣ ΚΑΦΕΔΕΣ..δε κλείσαμε ματι λεπτό..κατάφερα και έμαθα ΟΤΙ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ,ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΜΕΡΕΣ..έγραψα πανελλήνιες 19,3.. Τέλειωσαν οι πανελλήνιες παραμονή των γενεθλιων μου,και εγώ έπεσα για ύπνο ΣΑΝ ΝΕΚΡΗ..ξύπνησα 2 μέρες μετά.. το έζησα τόσο έντονα,που εκείνες τις 2 μέρες εχασα 1 τούφα μαλλιά,άνοιξε η μύτη μου απο το άγχος 3 φορές,και γέμισε εν μια νυκτή πληγές όλο το στόμα μου.. Αυτή η γυναίκα με περίμενε έξω απο τη πόρτα του σχολείου, 3 ώρες να τελειώσω την εξέταση για να μου πει ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ,πριν καν μάθει αν έγραψα...Οταν πήγα σχολείο και είδα τους βαθμούς μου,ήταν το πρώτο άτομο που πήρα τηλ... μόνο που δεν έκλαιγα. της λεω, ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ..ΜΑΖΙ...ΑΝ δεν ησουν εσυ δε θα πέρναγα...ειμαι 700 μόρια πάνω απο τη βάση της σχολής στην Αθήνα και πραγματικά δε θα ξεχάσω ποτέ τη στιγμή αυτή...να την ακούω να κλαίει..να της βγαίνει έτσι όλη αυτή η ένταση

 

αυτό το είπα για να σου αντιπαραθέσω την διαφορά του "ανθρωπου" όχι του καθηγητή,και φυσικά για να δεις οτι μια τρύπα στο νερό θα κάνεις... χαρακτηριστικά να σου πω οτι μετά που 'έφυγα εγώ, η κολλητή μου της απαντάει (όταν εκείνη είπε οτι δεν ειμαι καλά γιατι έχω ενα προσωπικό θέμα σήμερα) οτι ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΤΗ "ΦΑΓΑΤΕ" ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ,ΕΙΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠ`ΟΛΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Κ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ,ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ..

 

την πέταξε έξω,και της εδωσε 5 μέρες αποβολή..

 

αντιλαμβάνεσαι οτι τα πράγματα ειναι λιγο πολυ φλού;

Εγώ πάντως -άω/ώ, και ας λέτε εσείς ό,τι θέλετε!!! Δε ζητώ, απλά νιώθω...και πολύ γουστάρω....;)

Link to comment
Share on other sites

λοιπον μπορω να σου πω ΜΗΝ το ψάχνεις για τη καθηγήτρια..θα σου πω ενα παράδειγμα που παρα λίγο να μου στοιχίσει μια χρονιά..Ήμουν αρχές 2 λυκείου και το σχολείο μου ειχε κατάληψη επι 1.5 μήνα..κάποια στιγμή μετά απο τόσο καιρό έγινε ψηφοφορία αν θέλουμε να συνεχιστεί η κατάληψη..εγώ ψήφισα κατά απο τότε μου έδινε ο βίος αβίωτος. Δεν είπα τίποτα στους δικούς μου,αλλά μετά απο 1 μήνα κατάλαβαν οτι κάτι δε πάει καλά..

 

[...]

 

την πέταξε έξω,και της εδωσε 5 μέρες αποβολή..

 

αντιλαμβάνεσαι οτι τα πράγματα ειναι λιγο πολυ φλού;

 

 

Φιλη μου πονεμενη η ιστορια σου και σε καταλαβαινω...Εγω θα ειχα φτασει μεχρι τον Πρωθυπουργο αν μου τυχαινε κατι τετοιο....Μην νομζεις οτι ειναι τοσο δυσκολο οσο ακουγεται !!!

Επισης υπαρχουν και τα καναλια που ψοφανε για κατι τετοια...

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

να σου πω κάτι Γιάννη, έχεις δίκιο να θες να υποστηρίξεις το παιδί σου αν νιώθεις ότι αδικείται, όμως το παιδί έκανε μια χαζομάρα χωρίς να σκεφτεί τις συνέπειες γιατί καταλαβαίνεςι τι θα μπορούσε να είχε γίνει αν έβαζε ο διαολος το πόδι του, και έπιανε φωτιά κανα μαλλί ή κανα ρούχο ή κανα θρανίο και γινόταν ολοκαύτωμα η τάξη και μαζι και κανας μαθητής... επομενως δεν ηταν οτι εβαλε οδοντοκρεμα στο χερουλι της πορτας... αρα η αποβολη δεν ειναι υπερβολικη! τα παιδια πρέπει να αντιλαμβάνονται ότι αυτά ειναι μαθήματα ζωής και δεν γίνεται να μένουν ατιμώρητα για κάποιες άσχημες πράξεις τους... το συμβούλιο του σχολείου έκρινε οτι η τιμωρία που άρμοζε στην περίσταση είναι αυτή, άλλο σχολείο ή άλλο συμβούλιο μπορεί να όριζε μικρότερη ή μεγαλύτερη τιμωρία...

 

επίσης δεν μου άρεσε αυτό που είπες ότι γίνονται χειρότερα στο σχολείο αυτό κι αυτή η τιμωρία είναι υπερβολική... γιατί κοιτάμε τα χάλια του άλλου κι όχι τα δικά μας... τι μας νοιάζει αν μέσα στο σχολείο γίνονται άλλα και δεν τιμωρούνται σε συναρτηση με το συγκεκριμένο περιστατικό;;; αν ως γονιός, θεωρείς οτι το σχολικό περιβάλλον που βρίσκεται τώρα το παιδί δεν είναι καλό, πάρτο από κεί και πήγαινε το αλλού, αν θεωρείς ότι γίνονται χειρότερα και δεν τιμωρούνται και ξερεις τι γίνεται, πήγαινε να τα αναφέρεις στο διευθυντή, αλλά το ότι γινονται χειρότερα δεν έχει να κάνει με την αυστηρότητα της συγκεκριμένης ποινής...

 

δεν νομίζω ότι γίνεται να αλλάξει κάτι στην απόφαση, και δεν πιστεύω ότι αξίζει να το κυνηγήσεις, γιατί το παιδί πρεπει να πάρει τα μηνύματα του. δεν διαφωνώ, πρεπει να καταλάβει ότι αν αδικείται πρέπει να διαμαρτύρεται, οφείλει όμως να καταλάβει κι ότι αν κάνει λάθος, θα πρέπει να υφίσταται τις συνέπειες, όποιες κι είναι αυτές, κι εφόσον το σχολείο είναι η αρχή στην οποία υποκειται, τους κανόνες του σχολείου θα πρέπει να σέβεται...

μην χαλασεις την ζαχαρένια σου άλλο, γιατί δεν θα βγάλεις άκρη, δεν γίνεται κάτι αλλο... :)

αυτά με όλο το θάρρος, επειδή είμαι κι εγώ εκπαιδευτικός κι έχω ζήσει περιστατικά που πρέπει να αποφασιστούν ποινές σε παιδιά για παρόμοιες χαζομάρες, ευτυχώς όχι τόσο επικινδυνες...

[sIGPIC][/sIGPIC]

http://freespiritnowtobe.blogspot.com/

Ανήκω σε μένα και στα όνειρα μου!

Link to comment
Share on other sites

νομίζβ ούτε ο Γιάννης λέει οτι άδικα τιμωρήθηκαν τα παιδιά...λέει οτι πήγε με 'σκυμμενο κεφάλι" οποτε αναγνώριζε την ευθύνη τους...

 

πάντως χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν,πιστεύω οτι στα δημόσια σχολεία βασιλεύει η ασυδοσία... η αδερφή μου,μετά που έγινε το σκηνικό με μένα πήγε σε ιδιωτικό και έχει την ίδια άποψη με μένα...οτι εκεί τα πράγματα ειναι "πιο μαζεμένα" δεν υπάρχει αυτή η αντιμετώπιση "δε βαριέσαι ρε αδερφέ..." δε ξέρω τι γινόταν σε άλλα σχολεία,αλλά σε αυτό που ήμουν εγώ τουλάχιστον σταμάταφε στη ρίζα του ακόμα και η πιο "αθώα" τιμωρία

Εγώ πάντως -άω/ώ, και ας λέτε εσείς ό,τι θέλετε!!! Δε ζητώ, απλά νιώθω...και πολύ γουστάρω....;)

Link to comment
Share on other sites

νομίζβ ούτε ο Γιάννης λέει οτι άδικα τιμωρήθηκαν τα παιδιά...λέει οτι πήγε με 'σκυμμενο κεφάλι" οποτε αναγνώριζε την ευθύνη τους...

 

Δε νομίζω πως αυτό λέει ο Γιάννης...

Συγκεκριμένα λέει πως "πήγε με σκυμμένο κεφάλι" αλλά τελικά...τους την είπε.

Και εν πάσει περιπτώση, το γεγονός πως ο γονιός πάει στο συμβούλιο με σκυμμένο το κεφάλι, δε λειτουργεί σε καμία περίπτωση ως συγχωροχάρτι και δε δικαιολογεί τίποτα. Το όλο θέμα είναι να καταλάβει το παιδί (που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι και πολύ...παιδί) ότι αυτό που έκανε -καθώς και κάτι αντίστοιχο που μπορεί να κάνει αργότερα στην πραγματική ζωή/κοινωνία, έχει συνέπειες τις οποίες θα πρέπει να υποστεί.

 

Άλλωστε το σχολείο είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας. Αν μάθουμε από αυτή την ηλικία πως ό,τι και να κάνουμε πρέπει ή μπορεί να περάσει στο ντούκου, νομίζω πως το σχολείο έχει αποτύχει πλήρως στο ρόλο του.

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Να πω απλα και εγω την γνωμη μου.

Πριν αρκετα χρονια πηγαινα και εγω 3η λυκειου και ακουστε συμπτωση...με εχει πιασει μια ταση πυρομανιας!Εγω ημουν τοσο καφρος τοσο ανοητος τοσο χαζος τοσο "δηθεν" επιδειξιας και και και και που εφτασα σε σημειο να βαλω και φωτια στον καλαθακι απορριματων της αιθουσας.

Που θελω να καταληξω..Αν δεν ειχε βρεθει τοτε ο καθηγητης μου να με συμορφωσει και να μου κανει την απλη ερωτηση: οι γονεις σου ετσι σε μαθανε?(ντραπηκα τοσο πολυ....που ακομα το θυμαμαι), ισως "ακομα" να εβαζα φωτιες απο περιεργεια και απο μ@λ2κιουια!

Επισης δεν μου αρεσε καθολου η αναφορα σας οτι γινονται και χειροτερα στο σχολειο...ε και????Πρωτα ας κοιταμε τα"μουτρα" μας (με το συμπαθειο) και μετα ας κρινουμε τους αλλους!Ομως συμφωνω απολυτα οτι ηταν τραγικο να φτασει εκει που εφτασε!Ενα παιδι ειναι που κανει βλακειες για τον α,χ,ψ λογο αλλα απο οτι καταλαβαινω οι γονεις του μπορουν να τον συναιτισουν σε μια συνεννοηση με τους καθηγητες και μια απλη αποβολη απλα για παραδειγματισμο και των αλλων...!

Ερωτωση προς τον γονεα-δημιουργο αυτου του post εσεις τι κανατε τι ειπατε στο παιδι σας?

min kaneis tpt ayrio otan mporeis na to kaneis me8ayrio
Link to comment
Share on other sites

Συγκεκριμένα λέει πως "πήγε με σκυμμένο κεφάλι" αλλά τελικά...τους την είπε.

 

 

Να το διευκρινησω :

 

Νομιζα οτι τα πραγματα ηταν πολυ χειροτερα απο οτι ειχα μαθει απο τον γιο μου και φυσικα θα ντρεπομουν για λογαριασμο του. Τελικα ηταν οπως μου ειχε πει που αν το ηξερα απο την αρχη φυσικα και δεν θα πηγαινα με σκυφτο κεφαλι ουτε φυσικα και υπερηφανος για αυτο.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Να το διευκρινησω :

 

Νομιζα οτι τα πραγματα ηταν πολυ χειροτερα απο οτι ειχα μαθει απο τον γιο μου και φυσικα θα ντρεπομουν για λογαριασμο του. Τελικα ηταν οπως μου ειχε πει που αν το ηξερα απο την αρχη φυσικα και δεν θα πηγαινα με σκυφτο κεφαλι ουτε φυσικα και υπερηφανος για αυτο.

 

Να κάνω μια ερώτηση;

Προσωπικά, εννοείται πως δε θεωρώ πως τα παιδιά ήθελαν να βάλουν φωτιά στο σχολείο. Για να ισχύει κάτι τέτοιο τα παιδιά θα πρέπει να έχουν ψυχολογικά προβλήματα και στη συγκεκριμένη περίπτωση, η συμπεριφορά είναι ξεκάθαρο πως είναι κλασική συμπεριφορά εφήβων και τίποτα παραπάνω.

 

Από την άλλη, είναι επίσης ξεκάθαρο πως τα παιδιά θα ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να είχαν βάλει φωτιά στο σχολείο, έστω και κατα λάθος.

 

Τι θεωρείς πως θα έπρεπε να είχε γίνει; Το συμβούλιο των καθηγητών να έλεγε "έλα μωρέ, παιδιά είναι" και η υπόθεση να τελείωνε εκεί;

 

Αν αύριο ένα παιδί έριχνε μια καρέκλα προς το μέρος του άλλου και κατα λάθος το πετύχαινε, θα έπρεπε να είχαν πει το ίδιο;

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

επειδη εχω κανει και εγω μαθητης,λογικα για να το πηραν χαμπαρι οι καθηγητες πρεπει να πηρε διαστασεις η φωτια και να εβγαλε πολυ καπνο και βρωμα.Για αναμα λιγων sec,δε σε παιρνει ειδηση κανεις.Μονο οι συμμαθητες σου για να κανουν χαβαλε.
Link to comment
Share on other sites

δε ξέρω κατα πόσον σε ενδιαφέρει ακόμα ή καταλάγιασε "η σκόνη" του συμβάντος.. ρώτησα τη μητέρα μου η οποία τυγχάνει να`ναι νομικός για την ερώτηση που έκανες στο αρχικό ποστ μιας και μου έκανε εντύπωση και μένα αυτό που είπες και μου απάντησε,οτι έχει κατα νού μόνο μια γνωμοδότηση του νομικού συμβουλίου του κράτους,πριν καμιά δεκαετία απο την οποία προέκυπτε οτι μπορούν να ελέγξουν την ορθότητα της απόφασης τα ιεραρχικά ανώτερα όργανα..στην προκειμένη περίπτωση ο προϊστάμενος του γραφείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο αυτός αρνηθεί ο διευθυντής του αντίστοιχου κλάδου του ΥΠΕΠΘ

πάντως όχι στο ΣτΕ

Εγώ πάντως -άω/ώ, και ας λέτε εσείς ό,τι θέλετε!!! Δε ζητώ, απλά νιώθω...και πολύ γουστάρω....;)

Link to comment
Share on other sites

δε ξέρω κατα πόσον σε ενδιαφέρει ακόμα ή καταλάγιασε "η σκόνη" του συμβάντος.. ρώτησα τη μητέρα μου η οποία τυγχάνει να`ναι νομικός για την ερώτηση που έκανες στο αρχικό ποστ μιας και μου έκανε εντύπωση και μένα αυτό που είπες και μου απάντησε,οτι έχει κατα νού μόνο μια γνωμοδότηση του νομικού συμβουλίου του κράτους,πριν καμιά δεκαετία απο την οποία προέκυπτε οτι μπορούν να ελέγξουν την ορθότητα της απόφασης τα ιεραρχικά ανώτερα όργανα..στην προκειμένη περίπτωση ο προϊστάμενος του γραφείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο αυτός αρνηθεί ο διευθυντής του αντίστοιχου κλάδου του ΥΠΕΠΘ

πάντως όχι στο ΣτΕ

 

Σε ευχαριστω.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι δικηγόρος, μου φαίνεται τελείως εξωπραγματικό να πας στο Σ.τ.Ε για αυτό τον λόγο.Το πρώτο που σκέφτηκα φυσικά είναι να κάνεις ένσταση στη Δευτερόβαθμια.Και αυτό γιατί πάντα σε πειθαρχικές αποφάσεις, η ένσταση είναι το ένδικο μέσο που χρησιμοποιείς και γιατί η δευτεροβάθμια είναι αρμόδια για αυτά τα πράγματα.Λογικά πρέπει να υπάρχει και προθεσμία (οι ενστάσεις έχουν προθεσμίες), οπότε θα πρέπει να την υποβάλλεις σύντομα.Συνήθως είναι 30 ημέρες.

Δε ξέρω βέβαια αν πετύχεις κάτι.Γιατί το λέω;Διότι οι δευτεροβάθμιες δεν είναι πάντα "αξιοκρατικές"..

Η πρώτη σου κίνηση λοιπόν είναι να πας μια βόλτα από την Δευτεροβάθμια, να δεις ακριβώς τι λέει ο νόμος για τέτοια ζητήματα και στην ένστασή σου θα ισχυριστείς ορθά ότι δεν υπήρχε δόλος για φωτιά στην αίθουσα.

Ace of Hearts..
Link to comment
Share on other sites

Δε γνωρίζω αν συνεχίζετε να ενδιαφέρεστε για το θέμα ή έχετε λιγο ηρεμήσει μετά από την ένταση των πρώτων ωρών. Θα ήθελα να τοποθετηθώ ως εκπαιδευτικός που εργάζεται σε δημόσιο σχολείο. Αρχικά, ως προς το ερώτημά σας σχετικά με τη δυνατότητα ελέγχου της απόφασης του ΣΔ δείτε εδώ http://users.in.gr/efstratiouss/DIOIKHTIKA/kauhkontasymboyliodidaskontvn.htm

Περιέχει βασικές διατάξεις για τη λειτουργία του Συλλόγου ο οποίος κάθε άλλο παρά άτυπο όργανο είναι. Πρακτικά οι πράξεις του μπορεί να ελεγχθούν από ανωτέρους μόνο ως προ τη νομιμότητά τους.

Από όσα γράψατε συνάγω το συμπέρασμα ότι η αποβολή του παιδιού σας δεν είναι παράνομη. Δε μπαίνω όμως στην ουσία της υπόθεσης γιατί δε γνωρίζω ούτε τις ακριβείς συνθήκες του περιστατικού αλλά ούτε και τη διαγωγή του μαθητή μέχρι το συμβάν.

Τέλος, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να έλθετε σε σύγκρουση με τους καθηγητές του σχολείου. Ο μόνος που θα μπορούσε να ζημιωθεί είναι το ίδιο το παιδί σας.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειμαστε σοβαροι? Υπαρχει καποιος εδω που θεωρει οτι ειναι υπερβολικη μια αποβολη 2 ημερων για το παραπτωμα του παιδιου ? Δηλαδη τι? Επιδη η καθγητρια ηταν σκυλ@ και το εκανε θεμα σημαινει οτι δεν ειχε δικιο ? Το παιδι δεν εκανε οντως το παραπτωμα? Τωρα προσπαθουμε να τημορισουμε την καθηγητρια κανοντας ενσταση για μια απολυτα λογικη ποινη και επιβραβεβουμε εμμεσα την πραξη του παιδιου ? τι μυνημα θα δωσει στο συνολο μια τετοια πραξη? Οπως και να'χει δεν πιστευω οτι θα εχει αποτελεσμα η ενσταση μιας και κανεις δεν θα πει οτι ειναι υπερβολικη

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...