Jump to content

Γερμανος vs Cosmote


chaosm
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πλάκα κάνεις...? Πάρε το καλό: i45 πρόγραμμα και αντιπρόσωπος ( Γερμανός ) ζητούσε ρυθμίσεις για...wapa... Το συμπέρασμα δικό σου... αχαχαχαχαχαχα

 

 

Δεν μου κανει τιποτα πλεον εντυπωση! Εχω δει ή μαλλον εχω ακουσει πολυ χειροτερα.....:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ, αλλά δεν τα θυμάμαι!! Φυσικά, έχω ακούσει και πολλά καλά που επίσης δεν θυμάμαι. Οπότε, η λανθασμένη ενημέρωση απο κάποιους που δεν έχουν μάθει απόλυτα τη δουλειά τους ακόμα, δεν είναι ενδεικτική της κατάστασης αλλά

α) Δυστυχώς, το λάθος είναι που μένει,

β) Δηλώσεις του τύπου "βλέπουμε με συμπάθεια τους εργαζόμενους στα καταστήματα Cosmote" δεν αρμόζουν στη περίσταση. Δεν ξέρω τι έχουν πει στα καταστήματα Γερμανός, αλλά νομίζω τουλάχιστον ότι είναι στο ίδιο group, άρα στην ουσία είναι συνάδελφοι και όχι ανταγωνιστές. Αντί λοιπόν να υπάρχει πόρωση και ψευδο-οίκτος, ας γίνει μια προσπάθεια για τη βελτίωση των κακώς κειμένων μπας και εξυπηρετηθεί ακόμα καλύτερα το αγοραστικό κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ, αλλά δεν τα θυμάμαι!! Φυσικά, έχω ακούσει και πολλά καλά που επίσης δεν θυμάμαι. Οπότε, η λανθασμένη ενημέρωση απο κάποιους που δεν έχουν μάθει απόλυτα τη δουλειά τους ακόμα, δεν είναι ενδεικτική της κατάστασης αλλά

α) Δυστυχώς, το λάθος είναι που μένει,

β) Δηλώσεις του τύπου "βλέπουμε με συμπάθεια τους εργαζόμενους στα καταστήματα Cosmote" δεν αρμόζουν στη περίσταση. Δεν ξέρω τι έχουν πει στα καταστήματα Γερμανός, αλλά νομίζω τουλάχιστον ότι είναι στο ίδιο group, άρα στην ουσία είναι συνάδελφοι και όχι ανταγωνιστές. Αντί λοιπόν να υπάρχει πόρωση και ψευδο-οίκτος, ας γίνει μια προσπάθεια για τη βελτίωση των κακώς κειμένων μπας και εξυπηρετηθεί ακόμα καλύτερα το αγοραστικό κοινό.

 

 

Σιγουρα παντως τα καταστηματα Γερμανος δεν βλεπουν με συμπαθεια τους υπαλληλους της cosmote μαλλον το ακριβως αντιθετο θα ελεγα μιας και εχουν αρκετα να μοιρασουν μεταξυ τους. Κανενας δεν ειπε οτι ολοι οι υπαλληλοι του Γερμανου δεν ξερουν τι τους γινεται,σιγουρα υπαρχουν αξιολογοι υπαλληλοι που κανουν πολυ καλη δουλεια...αλλα δεν αρκουν!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ, αλλά δεν τα θυμάμαι!! Φυσικά, έχω ακούσει και πολλά καλά που επίσης δεν θυμάμαι. Οπότε, η λανθασμένη ενημέρωση απο κάποιους που δεν έχουν μάθει απόλυτα τη δουλειά τους ακόμα, δεν είναι ενδεικτική της κατάστασης αλλά

α) Δυστυχώς, το λάθος είναι που μένει,

β) Δηλώσεις του τύπου "βλέπουμε με συμπάθεια τους εργαζόμενους στα καταστήματα Cosmote" δεν αρμόζουν στη περίσταση. Δεν ξέρω τι έχουν πει στα καταστήματα Γερμανός, αλλά νομίζω τουλάχιστον ότι είναι στο ίδιο group, άρα στην ουσία είναι συνάδελφοι και όχι ανταγωνιστές. Αντί λοιπόν να υπάρχει πόρωση και ψευδο-οίκτος, ας γίνει μια προσπάθεια για τη βελτίωση των κακώς κειμένων μπας και εξυπηρετηθεί ακόμα καλύτερα το αγοραστικό κοινό.

ok λοιπον απ οτι καταλαβα διαβαζεις την σκεψη και ξερεις πως αισθανομαι και τι νιωθω για τους εργαζομενους της cosmote.ο καθενας εδω μεσα εκφερει γνωμη για ολα αλλα (ευτυχως)δεν ισχυει κιολας...γνωριζω πολυ καλα την δουλεια μου αλλα ως ανθρωπος μπορει καποια στιγμη να κολησω και να χρειαστω βοηθεια...γιαυτο υπαρχει ειδικη τηλ.εξυπηρετηση αντιπροσωπων.ειναι τοσα πολλα που κανει ενας πωλητης που καποια στιγμη μπορει να κανει καποιο λαθος..ειναι ανθρωπινο.στη ιδια εξυπηρετηση καλουν και οι εργαζομενους σε cosmote καταστηματα..κανεις δεν ειναι αλανθαστος...υπαρχει καποιος?εδω και οι μηχανες κανουν λαθοι..τωρα για τον εργαζομενο στην εξηπηρετηση cosmote που εγραψε αν ειναι οντως στην εξυπηρετηση δειχνει αυτο που ελεγα πριν το οτι μας βλεπουν ανταγωνιστικα...λυπαμαι που μπορει να χρειαστει να του παρω τηλ.καποια στιγμη..πολλες φορες μας δινοντε πληροφοριες απο την εξυπηρετηση που ειναι λανθασμενες τωρα θα πρεπει να κατσω να σας πω τι μου εχει συμβει?(μπορω να γραψω πολλα)αλλα δεν θα το κανω γιατι αυτοθα εδειχνε μικροπρεπεια και κακια...που δεν την εχω...οταν βλεπω ομως ετετοια αντιμετωπιση απο "συναδελφους" μου ρχεται να αρχισω να λεω αλλα οκ υπαρχουν και πολλοι σωστα ατομα στην cosmote....δεν θα πασω στην παγιδα..

 

Σιγουρα παντως τα καταστηματα Γερμανος δεν βλεπουν με συμπαθεια τους υπαλληλους της cosmote μαλλον το ακριβως αντιθετο θα ελεγα μιας και εχουν αρκετα να μοιρασουν μεταξυ τους. Κανενας δεν ειπε οτι ολοι οι υπαλληλοι του Γερμανου δεν ξερουν τι τους γινεται,σιγουρα υπαρχουν αξιολογοι υπαλληλοι που κανουν πολυ καλη δουλεια...αλλα δεν αρκουν!

κοιτα φιλε μου οταν βαζεις εναν δημοσιο υπαλληλο διπλα σε εναν ιδιωτικο και ο δευτερος φερνει καλυτερα αποτελεσματα...ο δημοσιος βλεπει την καρεκλα του να τριζει και δεν μπορει να δικαιολογησει τα λεφτα και τα προνομια που παιρνει ετσι εξαπολυει επιθεση εναντιον του ιδιωτικου...καπιτο?

εγω ως εργαζομενος σε γερμανο δεν εχω να κερδισω κατι απο αυτη την υποτιθεμενη κοντρα...εχω?και τι?

ο εργαζομενος στην cosmote ομως νιωθει να απειλειται η θεση του διοτι η διοικηση θα προτιμησει σε μια περιοδο κρισης να κλησει καταστηματα cosmote αρα θα χασει την θεση του αντι γερμανο...διοτι οτι και να λενε πολλοι εδω μεσα και ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ οχι μονο cosmote αλλα και ολων των δικτυων....

Link to comment
Share on other sites

Το ότι έχετε τις περισσότερες συνδέσεις σε σχέση με τα περισσότερα καταστήματα ίσως να μην είναι υπέρ σας τελικά. Και αυτό γιατί, προφανώς έχετε ποσοστά απο τις νέες ενεργοποιήσεις και έτσι - όπως φαίνεται τουλάχιστον - παρέχετε ελειπή ενημέρωση με αποτέλεσμα να ενημερώνονται οι συνδρομητές απο τη Cosmote που καλείται πάντα να βγάζει το φίδι απο τη τρύπα. Και όταν λέμε Cosmote, εννοούμε τον κάθε υπάλληλο της Cosmote που θα έρθει να καλύψει το κενό ανάμεσα στην ελειπή ενημέρωση απο μερικούς υπαλλήλους Germanos και στη πραγματικότητα. Και σε αντίθεση με τη στάση σου, πρέπει να σας καλύψουν κιόλας για να τονώσουν το αίσθημα της συναδελφικότητας, τόσο επειδή είστε στο ίδιο group εταιρειών, όσο και για να μη φανεί μπάχαλο το πράγμα στους συνδρομητές. Άρα, τα σχόλια περί συμπάθειας και τη κριτική για "καρέκλες", ασ'τα κατά μέρος φίλε. Δεν πιάνει.

 

Edit: Βρες μου ένα υπάλληλο απο κατάστημα Cosmote που για να πλασάρει σύνδεση internet on the go, πάτησε στη 3μηνη υποχρεωτική παραμονή στο εκάστοτε οικονομικό πρόγραμμα, δίνοντας σαν εναλλακτική τη μετάβαση στο basic για ελάχιστο πάγιο με διατήρηση του εξοπλισμού. Και πες μου ποιοι έβγαλαν το φιδι απο τη τρύπα όταν ( προφανώς για το συμφέρον της, αφού όλοι παίρνανε iotg για 3 μήνες στην ουσία ) η Cosmote άλλαξε τους όρους. Σίγουρα όχι οι υπάλληλοι των καταστημάτων Γερμανός που επινόησαν αυτή τη μπούρδα για να πουλήσουν συνδέσεις πάντως.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
παιδια εχω βαρεθει να ακουω φαμφαρολογιες. Σαφως και υπάλληλοι του Γερμανου κατα κυριο λογω δεν ξερουν τι τους γινεται. Τρανο παραδειγμα οτι καλουν στην cosmote στα κεντρικα για να ρωτησουν την οποιαδηποτε μ@@@.

Και δεν μπορει να το διαψευσει κανενας αυτο μιας και δουλευω στα κεντρικα της cosmote και μιλαω με χιλιαδες υπαλληλους του γερμανου καθε μερα.

Ακομα πιο τρανο παραδειγμα οτι υπευθηνος καταστηματος Γερμανου πηρε τηλεφωνο στα κεντρικα για να μας τα ¨ψάλει¨ οπως ειπε διοτι ηρθαν σε μια συνδρομητρια τρελες χρεωσεις στον λογαριασμο της. Το ζητουμενο ηταν οτι ειχαν κανει λαθος απο το καταστημα και ενω ειχε καρτα 2in1 (μηδενικο παγιο και c150) μπερδεψαν τις γραμμες και αντι να βαλουν ως πρωτη επιλογη το c150 εβαλαν το μυδενικο.

Και ερωτώ σε αυτη την περιπτωση ποιος έφταιγε? Το καταστημα του Γερμανου? Η ιδια η cosmote ή μηπως η συνδρομητρια?

 

Καλα τα λες εσυ που καθεσαι πισω απο ενα τηλεφωνο αλλα απ οταν εγινε η συγκχωνευση με το Γερμανο τα νουμερα τις cosmote εως και σημερα εχουν ανεβει απο 35% σε 45%.(Δεν ειναι τυχαιο)

Αρα φιλε μου υπαρχουν καλοι και κακοι υπαλληλοι παντου και μην θεωρεις πως εσυ εισαι ο σωστος και κανενας αλλος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν "τα νούμερα" της Cosmote ανέβηκαν, κι αν ναι πόσο ακριβώς (αλήθεια αυτά τα στοιχεία που τα "βρήκες" και το σημαντικότερο ΠΟΙΟΣ τα πιστοποιεί ;;; ) μετά την ΕΞΑΓΟΡΑ (!!!) και ΟΧΙ συγχώνευση των καταστημάτων Γερμανός ...

Αυτό που ΞΕΡΩ είναι ότι αυτή η εξαγορά "μας" κόστισε 1,4 δις ευρώ !!!

Άρα ακόμη κι αν ΟΝΤΩΣ "τα νούμερα" της Cosmote "ανέβηκαν" 45%, και ΑΚΟΜΗ κι αν αυτή η αύξηση οφείλεται αποκλειστικά στην δραστηριότητα των καταστημάτων Γερμανός (λογικά ΑΔΥΝΑΤΟΝ), αυτή την "αύξηση" τη ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΑ εγώ, ο πατέρας μου, ο παπούς μου που δεν χρησιμοποιεί ΚΑΝ κινητό και ΟΛΟΙ οι Έλληνες άσχετα αν εξυπηρετούνται/ψωνίζουν απο τα καταστήματα αυτά ...

Με άλλα λόγια ας κάνουν ΚΑΛΥΤΕΡΑ τη δουλειά τους όσοι εργάζονται σε αυτά τα καταστήματα κι ας πάψουν να θριαμβολογούν/κομπάζουν.

Γνωρίζω ότι τα 1,4 δις ευρώ ΔΕΝ πήγαν στις τσέπες των υπαλλήλων των καταστημάτων Γερμανός, αλλά ως φορολογούμενος που συνέβαλα με τον οβολό μου γι αυτή την εξαγορά ΑΥΤΟ ΠΟΣΩΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ !!! Οφείλω να βλέπω λοιπόν την εταιρία αυτή ΣΥΝΟΛΙΚΑ κι όχι κάθε "φουκαριάρη" υπάλληλο ξεχωριστά, ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ η επένδυσή "μου" να έχει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ απόδοση ! Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες και προφάσεις εν αμαρτίαις !!!

Στρωθείτε λοιπόν στο "διάβασμα" μάθετε τη δουλειά σας (είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ο πελάτης να γνωρίζει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο τον πωλητή ο οποίος ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ για να κάνει ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ=να είναι ΠΛΗΡΩΣ ενημερωμένος ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ για να εξυπηρετεί τον πελάτη) κι αφήστε τους πανηγυρισμούς και τις δικαιολογίες ...

Link to comment
Share on other sites

Καλα τα λες εσυ που καθεσαι πισω απο ενα τηλεφωνο αλλα απ οταν εγινε η συγκχωνευση με το Γερμανο τα νουμερα τις cosmote εως και σημερα εχουν ανεβει απο 35% σε 45%.(Δεν ειναι τυχαιο)

Αρα φιλε μου υπαρχουν καλοι και κακοι υπαλληλοι παντου και μην θεωρεις πως εσυ εισαι ο σωστος και κανενας αλλος.

 

Τι να το κανω εαν ανεβηκαν τα νουμερα της cosmote μετα την συνεργασια της με τον Γερμανο οταν εμενα με παιρνουν χιλιαδες συνδρομητες καθε μερα και μου παραπονιουνται για την απαραδεκτη συμπεριφορα υπαλληλων του Γερμανου και οτι τους ενεργοποιουν προγραμματα και υπηρεσιες που ουτε καν ξερουν?

Η' μηπως αυτο δεν ισχυει? Μονο απο τις αναφορες που εχουν γινει σε καταστηματα Γερμανος φτανει για να καταλαβεις οτι δεν υπαρχει καμια απολυτος εκπαιδευση. Εσενα σε νοιαζει να πουλησεις και να φανεις ο "καλος¨στον καθε συνδρομητη που θα ερθει να αγορασει το προιον που παρεχει η cosmote (οχι ο Γερμανος) Εμενα με νοιαζει ο συνδρομητης να ειναι ευχαριστημενος απο τα προιοντα της cosmote αλλα ακομα περισσοτερο απο την εξυπηρετηση και την ΣΩΣΤΗ ενημερωση.

Link to comment
Share on other sites

Τι να το κανω εαν ανεβηκαν τα νουμερα της cosmote μετα την συνεργασια της με τον Γερμανο οταν εμενα με παιρνουν χιλιαδες συνδρομητες καθε μερα και μου παραπονιουνται για την απαραδεκτη συμπεριφορα υπαλληλων του Γερμανου και οτι τους ενεργοποιουν προγραμματα και υπηρεσιες που ουτε καν ξερουν?

Η' μηπως αυτο δεν ισχυει? Μονο απο τις αναφορες που εχουν γινει σε καταστηματα Γερμανος φτανει για να καταλαβεις οτι δεν υπαρχει καμια απολυτος εκπαιδευση. Εσενα σε νοιαζει να πουλησεις και να φανεις ο "καλος¨στον καθε συνδρομητη που θα ερθει να αγορασει το προιον που παρεχει η cosmote (οχι ο Γερμανος) Εμενα με νοιαζει ο συνδρομητης να ειναι ευχαριστημενος απο τα προιοντα της cosmote αλλα ακομα περισσοτερο απο την εξυπηρετηση και την ΣΩΣΤΗ ενημερωση.

1 Αν δεν ειχαν ανεβει τα νουμερα της cosmote θα ειχαν ανεβει της vodafone η της wind αρα εσυ μπορει να μην υπηρχες στη θεση που εισαι τωρα

2Πρεπει να μαθεις να συνεργαζεσαι και οχι να κατακρινεις γιατι τα ιδια μπορει να λενε και τα καταστηματα για το helpdesk της cosmote

3Ειμαστε 430 καταστηματα και ο καθε πωλητης πουλαει πανω απο 5000 κωδικους.δηλ δεν ειναι σαν εναν πωλητη vod / wind και γνωριζει πολλα περισσοτερα απο τον ανταγωνισμο

θα σου στειλω και μια ερευνα για να δεις κατα ποσο εξυπηρετηται ο πελατης στα καταστηματα Γερμανος

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω απλα κατι πιστωση σε συνδρομητρια 750Ε λογω λαθους υπαλληλου σε καταστημα Γερμανος. Πηγε να κανει ταυτοποιηση του καρτοκινητου της και βρεθηκε με συνδεση στο Απεριοριστο 195 πραγμα το οποιο ο υπαλληλος το παραδεχτηκε οτι ηταν δικο του λαθος. Για να μην ανεφερω πιστωσεις που εχουν γινει για λαθος ενημερωση traveller. Υπαλληλος του Γερμανου δεν ηξερε αν ειναι η οχι η Γεωργια στην ΕΕ ενημερωσε συνδρομητη οτι ειναι οκ και φυσικα μετα βρεθηκε ο συνδρομητης με υπερογκες χρεωσεις,ο υπαλληλος δεν παραδεχτηκε τιποτα αλλα για καλη του τυχη ευτυχος του ειχε γραψει τις ¨χρεωσεις¨ και φυσικα μετα ο συνδρομητης κινηθηκε δικαστικος κατα του καταστηματος αλλα και της cosmote.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν "τα νούμερα" της Cosmote ανέβηκαν, κι αν ναι πόσο ακριβώς (αλήθεια αυτά τα στοιχεία που τα "βρήκες" και το σημαντικότερο ΠΟΙΟΣ τα πιστοποιεί ;;; ) μετά την ΕΞΑΓΟΡΑ (!!!) και ΟΧΙ συγχώνευση των καταστημάτων Γερμανός ...

Αυτό που ΞΕΡΩ είναι ότι αυτή η εξαγορά "μας" κόστισε 1,4 δις ευρώ !!!

Άρα ακόμη κι αν ΟΝΤΩΣ "τα νούμερα" της Cosmote "ανέβηκαν" 45%, και ΑΚΟΜΗ κι αν αυτή η αύξηση οφείλεται αποκλειστικά στην δραστηριότητα των καταστημάτων Γερμανός (λογικά ΑΔΥΝΑΤΟΝ), αυτή την "αύξηση" τη ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΑ εγώ, ο πατέρας μου, ο παπούς μου που δεν χρησιμοποιεί ΚΑΝ κινητό και ΟΛΟΙ οι Έλληνες άσχετα αν εξυπηρετούνται/ψωνίζουν απο τα καταστήματα αυτά ...

Με άλλα λόγια ας κάνουν ΚΑΛΥΤΕΡΑ τη δουλειά τους όσοι εργάζονται σε αυτά τα καταστήματα κι ας πάψουν να θριαμβολογούν/κομπάζουν.

Γνωρίζω ότι τα 1,4 δις ευρώ ΔΕΝ πήγαν στις τσέπες των υπαλλήλων των καταστημάτων Γερμανός, αλλά ως φορολογούμενος που συνέβαλα με τον οβολό μου γι αυτή την εξαγορά ΑΥΤΟ ΠΟΣΩΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ !!! Οφείλω να βλέπω λοιπόν την εταιρία αυτή ΣΥΝΟΛΙΚΑ κι όχι κάθε "φουκαριάρη" υπάλληλο ξεχωριστά, ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ η επένδυσή "μου" να έχει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ απόδοση ! Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες και προφάσεις εν αμαρτίαις !!!

Στρωθείτε λοιπόν στο "διάβασμα" μάθετε τη δουλειά σας (είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ο πελάτης να γνωρίζει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο τον πωλητή ο οποίος ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ για να κάνει ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ=να είναι ΠΛΗΡΩΣ ενημερωμένος ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ για να εξυπηρετεί τον πελάτη) κι αφήστε τους πανηγυρισμούς και τις δικαιολογίες ...

 

Μαλλον πρεπει να ενημερωθεις λιγο καλυτερα σαν Ελληνας φορολογουμενος γιατι δεν νομιζω να πληρωσαμε εμεις οι φορολογουμενοι την εξαγορα αναμεσα σε υγιεις επιχειρησεις.Τωρα για τα νουμερα των εταιρειων μπορεις να ενημερωνεσαι απο εγκυρες οικονομικες εφημεριδες και διαφορα αλλα μεσα.Οσο για τους πανηγυρισμους δεν ξερω που ειδες κατι τετοιο εσυ?Ακομη μιλας για επενδυση και θελεις αποδοση? Μαλλον κατι εχεις κανει λαθος εδω η εγω δεν καταλαβαινω σωστα.

Link to comment
Share on other sites

Απο οικονομικές εφημερίδες ενημερώνομαι και ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΥΘΕΝΑ τα νούμερα που ανέφερες.

Η εξαγορά των καταστημάτων Γερμανός πραγματοποιήθηκε ΠΡΙΝ την εξαγορά του ΟΤΕ απο την Deutche Telecom, όσο δηλαδή ΑΚΟΜΗ ο ΟΤΕ ήταν δημόσια επιχείρηση κοινής οφέλειας = το Ελληνικό δημόσιο τελικά (μέσω του τιμήματος που κατέβαλε ο ΟΤΕ για την εξαγορά) "πλήρωσε τη νύφη" (φαντάζομαι γνωρίζεις πως το δημόσιο χρηματοδοτείται μέσω του φορολογικού συστήματος απο τους Έλληνες φορολογούμενους).

Η περιουσία του δημοσίου λοιπόν, είναι ΚΑΙ δική μου ΚΑΙ δική σου ΚΑΙ κάθε Έλληνα, άρα με "δικά μας" λεφτά έγινε αυτή η εξαγορά, λεφτά που μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αλλού αποδοτικότερα (π.χ. επενδύσεις του ΟΤΕ στα πολύπαθα δίκτυα οπτικών ινών) ...

Αν τα νούμερα που ανέφερες και το ύφος με το οποίο έκανες τη σχετική με αυτά αναφορά, ΔΕΝ είναι πανηγυρισμοί, τότε έχουν χάσει το νοημά τους οι λέξεις ...

Link to comment
Share on other sites

Τελικα οι πολιτικοι πρεπει να ειναι αδαεις....

 

Το οτι η Cosmote βρισκεται εκει που ειναι, το οφειλει σε ενα μεγαλο μερος στο Γερμανο.

Οποτε αξια... ανεκτιμιτη.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω απλα κατι πιστωση σε συνδρομητρια 750Ε λογω λαθους υπαλληλου σε καταστημα Γερμανος. Πηγε να κανει ταυτοποιηση του καρτοκινητου της και βρεθηκε με συνδεση στο Απεριοριστο 195 πραγμα το οποιο ο υπαλληλος το παραδεχτηκε οτι ηταν δικο του λαθος. Για να μην ανεφερω πιστωσεις που εχουν γινει για λαθος ενημερωση traveller. Υπαλληλος του Γερμανου δεν ηξερε αν ειναι η οχι η Γεωργια στην ΕΕ ενημερωσε συνδρομητη οτι ειναι οκ και φυσικα μετα βρεθηκε ο συνδρομητης με υπερογκες χρεωσεις,ο υπαλληλος δεν παραδεχτηκε τιποτα αλλα για καλη του τυχη ευτυχος του ειχε γραψει τις ¨χρεωσεις¨ και φυσικα μετα ο συνδρομητης κινηθηκε δικαστικος κατα του καταστηματος αλλα και της cosmote.

 

καταρχην για να γινει μια συνδεση πρεπει να υπαρχει η υπογραφη του συνδρομητη και η ταυτοτητα του αν ο συνδρομητης δεν βλεπει τι υπογραφει δεν φταιει ο πωλητης,,τωρα το τι ισχυριζεται ο πελατηςειναι αλλο,αποκλειεται να πηγε για ταυτοποιηση και να τον εβαλε να υπογραψει συμβολαιο..αυτο το λες για να δημιουργησεις εντυπωσεις και δυστηχως εισαι συναδελφος(να σαι κανει ο θεος)αν θελω μπορω να γραψω βιβλια για το ποσες βλακειες μου χουν πει απο την εξυπηρετηση αντιπροσωπων της cosmote,γι αυτο πλεον κραταω ονομα αυτου που μιλαω.

Link to comment
Share on other sites

καταρχην για να γινει μια συνδεση πρεπει να υπαρχει η υπογραφη του συνδρομητη και η ταυτοτητα του αν ο συνδρομητης δεν βλεπει τι υπογραφει δεν φταιει ο πωλητης,,τωρα το τι ισχυριζεται ο πελατηςειναι αλλο,αποκλειεται να πηγε για ταυτοποιηση και να τον εβαλε να υπογραψει συμβολαιο..αυτο το λες για να δημιουργησεις εντυπωσεις και δυστηχως εισαι συναδελφος(να σαι κανει ο θεος)αν θελω μπορω να γραψω βιβλια για το ποσες βλακειες μου χουν πει απο την εξυπηρετηση αντιπροσωπων της cosmote,γι αυτο πλεον κραταω ονομα αυτου που μιλαω.τωρα για το δηλητηριο που βγαζεις θα πρεπει να παευθυνθεις σε γιατρο,καλη αναρωση...

 

εγω που δεν ειμαι υπαλληλος μπορω να πω την γνωμη μου?

ειναι παρα πολλα τα παραδειγματα κατοχων καρτοκινητων που πηγαν για ταυτοποιηση και δεχτηκαν πλυση εγκεφαλου για συνδεση. που θα ξαναβρουνε τα καταστηματα ευκαιρια να ξαναμπει τοσος κοσμος στο μαγαζι τους?δεν μιλαω μονο για οτε σοπς η γερμανους. μιλαω για ΟΛΕΣ τις εταιριες. οποτε μην σου φαινεται καποιος μεσηλικας και αδαης να υπεγραψε συμβολαιο εν αγνοια του. και οπως θα γνωριζεις η ταυτοποιηση γινεται μονο αν προσκομισεις ταυτοτητα. αρα μην εισαι τοσο απολυτος και επιθετικος. συμβαινουν και τετοια τερατα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

σαφως και υπαρχουν και οι καλοι υπαλληλοι.αν δεν υπηρχαν η κατασταση θα ηταν εκτος ελεγχου,ειναι ομως η τραγικη μειοψηφια.

εσυ πως κρινεις οτι ειναι μειοψηφια?γυρνας σε ολη την ελλαδα και κανεις test εξυπηρετησης,ειναι εκατονταδες καταστηματα.μην γενικευετε σας παρακαλω για να μην παραφερθω και με κανουν banned παλι...

Link to comment
Share on other sites

εσυ πως κρινεις οτι ειναι μειοψηφια?γυρνας σε ολη την ελλαδα και κανεις test εξυπηρετησης,ειναι εκατονταδες καταστηματα.μην γενικευετε σας παρακαλω για να μην παραφερθω και με κανουν banned παλι...

 

οταν εχεις παει σε πανω απο 10 καταστηματα και εχεις ακουσει τα παντα εκτος απο το σωστο, πως θα το ελεγες?

τωρα εγω πρεπει να φοβαμαι να μην παραφερθεις?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εγω που δεν ειμαι υπαλληλος μπορω να πω την γνωμη μου?

ειναι παρα πολλα τα παραδειγματα κατοχων καρτοκινητων που πηγαν για ταυτοποιηση και δεχτηκαν πλυση εγκεφαλου για συνδεση. που θα ξαναβρουνε τα καταστηματα ευκαιρια να ξαναμπει τοσος κοσμος στο μαγαζι τους?δεν μιλαω μονο για οτε σοπς η γερμανους. μιλαω για ΟΛΕΣ τις εταιριες. οποτε μην σου φαινεται καποιος μεσηλικας και αδαης να υπεγραψε συμβολαιο εν αγνοια του. και οπως θα γνωριζεις η ταυτοποιηση γινεται μονο αν προσκομισεις ταυτοτητα. αρα μην εισαι τοσο απολυτος και επιθετικος. συμβαινουν και τετοια τερατα.

καλα μπορει το ενα μπορει το αλλο οκ αλλα κρινετε σε συνολο μια εταιρεια στην οποια εργαζομαι-και μαζι κρινετε και μενα με γενικοτητες.οκ συμφωνω αν εγινε αυτο ειναι τραγικο...αλλα καλο θα ειναι και μεις να μηνιεροποιουμε τους πελατες,,μου χουν τυχει πολλοι που τους λες κατι σου λενε οκ και μετα απο 2 μηνες ερχοντε και σου λενε αλλα,δεν κανουμε συνδεσεις σε ανηλικους ,αν δεν καταλαβαινεις τι σου γινετε στειλε αλλον...μπορω να σου πω πολλα παραδειγματα που μου χουν τυχει αλλα δεν θα το κανω.το θεωρω μιζερο...:X

Link to comment
Share on other sites

καλα μπορει το ενα μπορει το αλλο οκ αλλα κρινετε σε συνολο μια εταιρεια στην οποια εργαζομαι-και μαζι κρινετε και μενα με γενικοτητες.οκ συμφωνω αν εγινε αυτο ειναι τραγικο...αλλα καλο θα ειναι και μεις να μηνιεροποιουμε τους πελατες,,μου χουν τυχει πολλοι που τους λες κατι σου λενε οκ και μετα απο 2 μηνες ερχοντε και σου λενε αλλα,δεν κανουμε συνδεσεις σε ανηλικους ,αν δεν καταλαβαινεις τι σου γινετε στειλε αλλον...μπορω να σου πω πολλα παραδειγματα που μου χουν τυχει αλλα δεν θα το κανω.το θεωρω μιζερο...:X

 

δεν εχεις αδικο. υπαρχουν ανθρωποι που μπορουν να σε βγαλουν απο τα ρουχα σου σε 20 δευτερολεπτα, αλλα δυστυχως και αυτο ειναι μερος της δουλειας που πρεπει να μαθεις να αντιμετωπιζεις αποτελεσματικα.οσο απαραδεκτος ειναι ο πελατης που ερχεται να κανει φασαρια γιατι απλα αλλαξε γνωμη και θελει να σπασει το συμβολαιο που υπεγραψε πριν ενα μηνα, τοσο απαραδεκτος ειναι και ο υπαλληλος που προσπαθει να κοροιδεψει τον παππου η την γιαγια που πηγαινει για μια ανανεωση καρτοκινητου αι φευγει με συμβολαιο.

το οτι δουλευεις σε μια εταιρια οπου η πλειοψηφια των υπαλληλων της ειναι ασχετοι, δεν φταις εσυ. ουτε βεβαιως σε κανει ενα με αυτους. αν ημουνα στην θεση σου, θα χαιρομουνα πολυ που ξεχωριζω απο τους υπολοιπους γιατι ετσι θα φαινοταν η διαφορα μου με την μαζα. μην τρελενεσε λοιπον. δεν εχουμε κατι μαζι σου προσωπικα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

οταν εχεις παει σε πανω απο 10 καταστηματα και εχεις ακουσει τα παντα εκτος απο το σωστο, πως θα το ελεγες?

τωρα εγω πρεπει να φοβαμαι να μην παραφερθεις?

οχι και συγνωμη αν σε εκανα να νιωσεις ετσι.ο καθενας λεει την γνωμη του.αλλα ρε παιδια μην γενεκευετε υπαρχουν παρα πολλα παιδια που κανουν την δουλεια τους σωστα(ελπιζω και γω)και τους συμπεριλανβανετε στην κριτικη σας..μιληστε για τα καταστηματα που επισκευθηκατε.αν θελετε να ειστε σωστοι.και γω εχω εξυπηρετηθει κακως απο εταιρειες πχ το eshop αλλα εχω εξυπηρετηθει και πολυ καλα...τωρα θα πρεπει να κατσω να θαψω ολη την εταιρεια?πιστεψτε με αν κανετε μια καταγγελια στην τηλ εξυπηρετηση της GERMANOS για την κακη εξυπηρετηση θα ειταν πολυ καλυτερο απ το να λετε το τι ειχε γινει καποτε στο TEXAS...8001140000..τα δεκα καταστηματα δεν ειναι ουτε το 5%

Link to comment
Share on other sites

οχι και συγνωμη αν σε εκανα να νιωσεις ετσι.ο καθενας λεει την γνωμη του.αλλα ρε παιδια μην γενεκευετε υπαρχουν παρα πολλα παιδια που κανουν την δουλεια τους σωστα(ελπιζω και γω)και τους συμπεριλανβανετε στην κριτικη σας..μιληστε για τα καταστηματα που επισκευθηκατε.αν θελετε να ειστε σωστοι.και γω εχω εξυπηρετηθει κακως απο εταιρειες πχ το eshop αλλα εχω εξυπηρετηθει και πολυ καλα...τωρα θα πρεπει να κατσω να θαψω ολη την εταιρεια?πιστεψτε με αν κανετε μια καταγγελια στην τηλ εξυπηρετηση της GERMANOS για την κακη εξυπηρετηση θα ειταν πολυ καλυτερο απ το να λετε το τι ειχε γινει καποτε στο TEXAS...8001140000..τα δεκα καταστηματα δεν ειναι ουτε το 5%

σαφως και υπαρχουν και λαμπρες εξαιρεσεις. δεν το αμφισβητει κανενας αυτο. θα ηταν χαζο να ισχυριστει καποιος το αντιθετο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δεν εχεις αδικο. υπαρχουν ανθρωποι που μπορουν να σε βγαλουν απο τα ρουχα σου σε 20 δευτερολεπτα, αλλα δυστυχως και αυτο ειναι μερος της δουλειας που πρεπει να μαθεις να αντιμετωπιζεις αποτελεσματικα.οσο απαραδεκτος ειναι ο πελατης που ερχεται να κανει φασαρια γιατι απλα αλλαξε γνωμη και θελει να σπασει το συμβολαιο που υπεγραψε πριν ενα μηνα, τοσο απαραδεκτος ειναι και ο υπαλληλος που προσπαθει να κοροιδεψει τον παππου η την γιαγια που πηγαινει για μια ανανεωση καρτοκινητου αι φευγει με συμβολαιο.

το οτι δουλευεις σε μια εταιρια οπου η πλειοψηφια των υπαλληλων της ειναι ασχετοι, δεν φταις εσυ. ουτε βεβαιως σε κανει ενα με αυτους. αν ημουνα στην θεση σου, θα χαιρομουνα πολυ που ξεχωριζω απο τους υπολοιπους γιατι ετσι θα φαινοταν η διαφορα μου με την μαζα. μην τρελενεσε λοιπον. δεν εχουμε κατι μαζι σου προσωπικα.

το ξερω οτι δεν εχεις κατι προσωπικο...αλλα η GERMANOS εχει 700 καταστηματα και μιλας για την πλειοψηφια ενω δεν εχει επισκευτει την πλειοψηφια...οποτε ειναι σωστη η κριτικη σου?οσο για τον παππου υπαρχουν πολλοι που το συμβολαι τους βγαινει σε καλο..γιατι θεωρεις οτι ειναι κακο?αν βαζει 50 ευρω καρτες?τον συμφερει?αν καποιος προσπαθει να πεισει καποιον να κανει κατι δεν ειναι απατη...τωρα αν λεει πραγματα που δεν ισχυουν εκει ειμαι μαζι σου...και αν συμβει κατι τετοιο που εχει συμβει και σε μενα(σε ολους συμβαινει)εκει παραδεχεσαι το λαθος σου...δεν ειμαστε και τερατα guys ειμαστε ανθρωποι δεν ειμαστε στιγνοι επαγγελματιες.σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν καλοι και κακοι..σε ολες τις εκπαιδυσεις που εχω περασει η εταιρεια μας τονιζει την καλη και σωστη εξυπηρετηση δεν μας λεει καντε συνδεσεις σε οποιον βρειτε...αλλ σε αυτους που τους συμφερει...

Link to comment
Share on other sites

εχω αποψη μονο για τα καταστηματα που εχω επισκεφτει προσωπικα.και δεν ειναι πανω απο δεκα.απλα επαναλαμβανω σε αυτα τα 10 καταστηματα ενας η δυο υπαλληλοι συνολικα ηξεραν τι τους γινεται.και στα 700 καταστηματα ειναι αδυνατο να εχει παει καποιος.οταν ομως ειναι πολλοι αυτοι που κανουν παραπονα κατι συμβαινει.δεν μπορει να εχουν παει ολοι σε αυτα που οι υπαλληλοι ειναι ασχετοι και ανενημερωτοι.

Οσον αφορα τον παππου που τον συμφερει πιο πολυ η συνδεση,εχεις καθηκον να τον ενημερωσεις.η αποφαση ομως ειναι δικη του,αν θελει να πληρωνει παραπανω λεφτα,δικαιωμα του ειναι.οταν ομως πας να εκμεταλευτεις την οποια αδυναμια του και τον βαζεις να υπογραψεις συμβολαιο χωρις να ξερεις τι ειναι αυτο,απλα και μονο επειδη σου εδειξε εμπιστοσυνη οτι θα τον εξυπηρετησεις, ε αυτο λεγεται ανοησια για να μην πω κατι ποιο βαρυ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εχω αποψη μονο για τα καταστηματα που εχω επισκεφτει προσωπικα.και δεν ειναι πανω απο δεκα.απλα επαναλαμβανω σε αυτα τα 10 καταστηματα ενας η δυο υπαλληλοι συνολικα ηξεραν τι τους γινεται.και στα 700 καταστηματα ειναι αδυνατο να εχει παει καποιος.οταν ομως ειναι πολλοι αυτοι που κανουν παραπονα κατι συμβαινει.δεν μπορει να εχουν παει ολοι σε αυτα που οι υπαλληλοι ειναι ασχετοι και ανενημερωτοι.

Οσον αφορα τον παππου που τον συμφερει πιο πολυ η συνδεση,εχεις καθηκον να τον ενημερωσεις.η αποφαση ομως ειναι δικη του,αν θελει να πληρωνει παραπανω λεφτα,δικαιωμα του ειναι.οταν ομως πας να εκμεταλευτεις την οποια αδυναμια του και τον βαζεις να υπογραψεις συμβολαιο χωρις να ξερεις τι ειναι αυτο,απλα και μονο επειδη σου εδειξε εμπιστοσυνη οτι θα τον εξυπηρετησεις, ε αυτο λεγεται ανοησια για να μην πω κατι ποιο βαρυ.

οκ ο καθενας εχει την αποψη του και ειναι σεβαστη...οταν κανουμε συνδεση σε καποιον του προτινουμε κατι για να πληρωνει λιγοτερα,αν του λεγαμε να πληρωνει περισοτερα δεν θα ειχε νοημα..anyway καλο βραδυ

Link to comment
Share on other sites

Απευθύνω έκκληση σε όλους για... να ηρεμήσετε. Είμαι βέβαιος ότι σε όλες τις επιχειρήσεις, σε όλα τα καταστήματα, σε όλους τους επαγγελματικούς κλάδους, αλλά και σε οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα, υπάρχουν τόσο «καλοί», όσο και «κακοί» άνθρωποι, τόσο «ανεύθυνα», όσο και «υπεύθυνα» άτομα. Σε καμία περίπτωση δεν είναι σωστό να υπάρχει ομαδοποίηση και να τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι επειδή εργάζονται στο Χ κατάστημα, επειδή έχουν σύνδεση στο Ζ δίκτυο, επειδή χρησιμοποιούν το Δ κινητό, επειδή έχουν την Υ εθνικότητα ή για οποιονδήποτε άλλο παρόμοιο λόγο. Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεών του. Κάθε άνθρωπος επίσης έχει την ελευθερία να κάνει τις επιλογές του, αφού πρώτα ενημερωθεί για αυτές και αφού τις αξιολογήσει. Για το τελευταίο υπάρχει αυτό το forum. Για όλα τα υπόλοιπα, λυπάμαι, αλλά δεν βρίσκεστε στο σωστό μέρος.

 

Θα ήθελα λοιπόν, ανεξάρτητα από το που εργάζεστε (ή δεν εργάζεστε) να σας ευχαριστήσω όλους για τη συμμετοχή σας εδώ και να σας παροτρύνω, εφόσον μπορείτε και έχετε τον χρόνο, να συνεχίσετε να προσφέρετε πολύτιμες συμβουλές σε άλλους ανθρώπους, οι οποίοι τις έχουν ανάγκη. Ωστόσο, μην αναλώνετε τον χρόνο σας σε πραγματικά ανούσιες συγκρίσεις και μην χαλάτε τη διάθεσή σας με μία άποψη η οποία, ορισμένες φορές, ενδέχεται να είναι διαφορετική από τη δική σας (με αποτέλεσμα ορισμένες φορές να επιτίθεστε ή να ειρωνεύεστε τους άλλους, κάτι το οποίο απαγορεύεται εδώ).

 

Chill out period λοιπόν για αυτό το θέμα - και υπενθυμίζω ότι μπορείτε να ασκείτε κριτική στις ιδέες όχι όμως και στους ανθρώπους :) .

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...