Jump to content

Σύνδεση καλωδιακού PC με ασύρματο laptop


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά βοήθεια. Είμαι άσχετος σε ότι αφορά το δίκτυο και έχω ανάγκη τις γνώσεις σας.

Θέλω να κάνω σύνδεση του καλωδιακού PC με το ασύρματο laptop.

Τι ακριβώς εννοώ.

Θέλω να βλέπει το laptop το PC και αντίστροφα να έχω πλήρη έλεγχο και να μπορώ να ανταλλάσσω αρχεία.

Έχω το CONN-X του ΟΤΕ με ασύρματο modem

Το PC συνδέεται μέσω ethernet με το modem και έχει κανονικά internet.

Το laptop συνδέεται ασύρματα μέσω του wirelees του modem και έχει και αυτό κανονικά επικοινωνία.

Ως εδώ κανένα πρόβλημα.

Το πρόβλημα είναι ότι έχω κάνει 1000 δοκιμές με διάφορες ρυθμίσεις (που διάβασα) αλλά καμία δεν είχε αποτέλεσμα

Έψαξα πολύ στο foroum για πληροφορίες αλλά όλες αφορούν σύνδεση με δυο ασύρματες κάρτες η καλωδιακή ζεύξη, αλλά καμία αναφορά για την δική μου περίπτωση.

Διαπίστωσα ότι υπάρχουν πολλοί έμπειροι φίλοι στο foroum και γι αυτό θα παρακαλούσα όποιος έχει καλή διάθεση ας με βοηθήσει, θα του ήμουν πολύ ευγνώμων.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Υ/Γ έχω βαρεθεί να ανεβοκατεβαίνω σκάλες για να πάρω ένα αρχείο ας πούμε.

καθε μερα αλλη μερα

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να "τρέξεις" τον οδηγό εγκατάστασης δικτύου (είναι μέσα στο "Συνδέσεις δικτύου") και στα δυο μηχανήματα και να ανήκουν στο ίδιο workgroup. Αυτό ισχύει για τα xp, εάν έχεις άλλο λειτουργικό πρέπει να μας πεις.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έτρεξα και τον οδηγό αλλά δεν εμφανίζει τίποτα.

Μήπως πρέπει να κάνω και κάτι άλλο

καθε μερα αλλη μερα

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ακου

Πανε αρχικα στο Πρωτο PC (Το καλωδιακο)

Πανε πινακας ελεγχου > συνδεσεις δικτυου > τοπικη συνδεση > δεξι κλικ ιδιοτητες > tcpip ιδιοτητες

Bαλε τα εξης :

Δ/ΣΗ IP : 192.168.X.7 (οπου Χ ειναι το βασικο ψηφιο της διευθυνσης του router - π.χ αν η διευθυνση του router σου ειναι 192.168.1.254 τοτε εσυ βαζεις 192.168.1.7)

Subnet :Απλα πατα συμπληρωνεται αυτοματα