Jump to content

Κοροϊδία ή ανευθυνότητα από HOL


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με την ταλαιπωρία που περνάμε από όλες τις εναλλακτικές εταιρείες μήπως είναι καλύτερα τελικά να τρώμε τον ΟΤΕ και να λέμε και ευχαριστώ?

 

Αναγκάστηκα να αλλάξω πάροχο, όταν έκλεισε η ALTEC. Εκανα αίτηση αλλαγής παρόχου στις 5/9/2008 η οποία αλλαγή έγινε τάχιστα!! Η ταλαιπωρία μου ξεκινάει στις 3/11/08 όταν κάνω αίτηση μεταφοράς τηλεφωνικού αριθμού σε νέα διεύθυνση (λόγω μετακόμισης). Μου είχαν πει αρχικά ότι η μεταφορά θα πραγματοποιηθεί σε 20-25 μέρες. Στις 26/11 μετά από δική μου όχληση περί καθυστέρησης, με αρχίζουν στα παραμυθια ρίχνοντας την ευθύνη στον ΟΤΕ. Μετά από άπειρα τηλέφωνα και με τα νεύρα στα κόκκινα, έρχεται τεχνικός να κάνει σύνδεση. Φανταστείτε την έκπηξή μου όταν βλέπω ότι ο αριθμός που μου συνδέουν ΔΕΝ είναι ο δικός μου (210), αλλά του δικού τους δικτύου (213). Με νέα σειρά τηλεφώνων με διαβεβαιώνουν ότι ο αριθμός είναι προσωρινός μέχρι να γίνει η μεταφορά του δικού μου (σε 1 βδομάδα το πολύ). Μετά από 2 βδομάδες (χτες) διαπιστώνω ότι ο δικός μου αριθμός έχει καταργηθεί.!!!!! Νέα σειρά τηλεφώνων σήμερα και απειλές περί διακοπής συμβολαίου. Με παίρνει άμεσα τφ κάποιος υπεύθυνος και με συνδέει (είπε) με το τμήμα πωλήσεων (!) Με το οποίο τμήμα δεν έχω μιλήσει ακόμα, αφού η σύνδεση δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.

 

Η ουσία είναι ότι μετά από 2 μήνες η μεταφορά του δικού μου αριθμού δεν έχει γίνει (άρα δεν έχω τηλέφωνο) και με έμμεσο τρόπο προσπαθούν να μου φορτώσουν τον δικό τους αριθμό.

Επίσης το σίγουρο είναι ότι ανεξάρτητα από την κατάληξη της ιστορίας θα άλλάξω άμεσα πάροχο, ενώ προτίθεμαι να προχωρήσω και πιό μακρυά.

 

Μπορούμε να προστατευθούμε νομικά από όλους αυτούς τους ανεύθυνους παρόχους?

 

Εχει κανείς άλλος αντιμετωπίσει πορόμοια προβλήματα από την HOL?

Link to comment
Share on other sites

Με την ταλαιπωρία που περνάμε από όλες τις εναλλακτικές εταιρείες μήπως είναι καλύτερα τελικά να τρώμε τον ΟΤΕ και να λέμε και ευχαριστώ?

 

Αναγκάστηκα να αλλάξω πάροχο, όταν έκλεισε η ALTEC. Εκανα αίτηση αλλαγής παρόχου στις 5/9/2008 η οποία αλλαγή έγινε τάχιστα!! Η ταλαιπωρία μου ξεκινάει στις 3/11/08 όταν κάνω αίτηση μεταφοράς τηλεφωνικού αριθμού σε νέα διεύθυνση (λόγω μετακόμισης). Μου είχαν πει αρχικά ότι η μεταφορά θα πραγματοποιηθεί σε 20-25 μέρες. Στις 26/11 μετά από δική μου όχληση περί καθυστέρησης, με αρχίζουν στα παραμυθια ρίχνοντας την ευθύνη στον ΟΤΕ. Μετά από άπειρα τηλέφωνα και με τα νεύρα στα κόκκινα, έρχεται τεχνικός να κάνει σύνδεση. Φανταστείτε την έκπηξή μου όταν βλέπω ότι ο αριθμός που μου συνδέουν ΔΕΝ είναι ο δικός μου (210), αλλά του δικού τους δικτύου (213). Με νέα σειρά τηλεφώνων με διαβεβαιώνουν ότι ο αριθμός είναι προσωρινός μέχρι να γίνει η μεταφορά του δικού μου (σε 1 βδομάδα το πολύ). Μετά από 2 βδομάδες (χτες) διαπιστώνω ότι ο δικός μου αριθμός έχει καταργηθεί.!!!!! Νέα σειρά τηλεφώνων σήμερα και απειλές περί διακοπής συμβολαίου. Με παίρνει άμεσα τφ κάποιος υπεύθυνος και με συνδέει (είπε) με το τμήμα πωλήσεων (!) Με το οποίο τμήμα δεν έχω μιλήσει ακόμα, αφού η σύνδεση δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.

 

Η ουσία είναι ότι μετά από 2 μήνες η μεταφορά του δικού μου αριθμού δεν έχει γίνει (άρα δεν έχω τηλέφωνο) και με έμμεσο τρόπο προσπαθούν να μου φορτώσουν τον δικό τους αριθμό.

Επίσης το σίγουρο είναι ότι ανεξάρτητα από την κατάληξη της ιστορίας θα άλλάξω άμεσα πάροχο, ενώ προτίθεμαι να προχωρήσω και πιό μακρυά.

 

Μπορούμε να προστατευθούμε νομικά από όλους αυτούς τους ανεύθυνους παρόχους?

 

Εχει κανείς άλλος αντιμετωπίσει πορόμοια προβλήματα από την HOL?

 

Καταγγελια στην ΕΕΤΤ. Εκει παει το θεμα μιας και ειναι πιθανο να μη βγαλεις ακρη.

 

Απ' οτι καταλαβαινω δεν εγινε μεταφορα αλλα διακοπη και νεα συνδεση.

Link to comment
Share on other sites

Εχει κανείς άλλος αντιμετωπίσει πορόμοια προβλήματα από την HOL?

 

Βεβαίως!! άστα... :blink:

Entexnos Fm

Το νέο μουσικό ραδιόφωνο!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Με την ταλαιπωρία που περνάμε από όλες τις εναλλακτικές εταιρείες μήπως είναι καλύτερα τελικά να τρώμε τον ΟΤΕ και να λέμε και ευχαριστώ?

 

Αναγκάστηκα να αλλάξω πάροχο, όταν έκλεισε η ALTEC. Εκανα αίτηση αλλαγής παρόχου στις 5/9/2008 η οποία αλλαγή έγινε τάχιστα!! Η ταλαιπωρία μου ξεκινάει στις 3/11/08 όταν κάνω αίτηση μεταφοράς τηλεφωνικού αριθμού σε νέα διεύθυνση (λόγω μετακόμισης). Μου είχαν πει αρχικά ότι η μεταφορά θα πραγματοποιηθεί σε 20-25 μέρες. Στις 26/11 μετά από δική μου όχληση περί καθυστέρησης, με αρχίζουν στα παραμυθια ρίχνοντας την ευθύνη στον ΟΤΕ. Μετά από άπειρα τηλέφωνα και με τα νεύρα στα κόκκινα, έρχεται τεχνικός να κάνει σύνδεση. Φανταστείτε την έκπηξή μου όταν βλέπω ότι ο αριθμός που μου συνδέουν ΔΕΝ είναι ο δικός μου (210), αλλά του δικού τους δικτύου (213). Με νέα σειρά τηλεφώνων με διαβεβαιώνουν ότι ο αριθμός είναι προσωρινός μέχρι να γίνει η μεταφορά του δικού μου (σε 1 βδομάδα το πολύ). Μετά από 2 βδομάδες (χτες) διαπιστώνω ότι ο δικός μου αριθμός έχει καταργηθεί.!!!!! Νέα σειρά τηλεφώνων σήμερα και απειλές περί διακοπής συμβολαίου. Με παίρνει άμεσα τφ κάποιος υπεύθυνος και με συνδέει (είπε) με το τμήμα πωλήσεων (!) Με το οποίο τμήμα δεν έχω μιλήσει ακόμα, αφού η σύνδεση δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.

 

Η ουσία είναι ότι μετά από 2 μήνες η μεταφορά του δικού μου αριθμού δεν έχει γίνει (άρα δεν έχω τηλέφωνο) και με έμμεσο τρόπο προσπαθούν να μου φορτώσουν τον δικό τους αριθμό.

Επίσης το σίγουρο είναι ότι ανεξάρτητα από την κατάληξη της ιστορίας θα άλλάξω άμεσα πάροχο, ενώ προτίθεμαι να προχωρήσω και πιό μακρυά.

 

Μπορούμε να προστατευθούμε νομικά από όλους αυτούς τους ανεύθυνους παρόχους?

 

Εχει κανείς άλλος αντιμετωπίσει πορόμοια προβλήματα από την HOL?

 

Φυσικα και δεν ειναι θεμα της HOL και ειναι του ΟΤΕ ρε φιλε...ρε παιδια να ξερουμε τι λεμε μερικες φορες και τι απαιτησεις εχουμε....δεν θελω να δικαιολογω τις εταιριες αλλα στην προκειμενη το πιο πιθανο ειναι οτι εχουν δικιο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και γω στις αρχές που είχα βάλει HOL Double Play ..

είχε διακοπεί το τηλέφωνο για άλλο λόγο που στην αρχή δε το ήξερα..

(κάποιος άλλος τεχνικός ή κάποιος περίερος στην πολυκατοικία μου κούνησε τακαλώδια στο ισόγειο της πολυκατοικίας.)

 

και περίμενα πάρα πολύ καιρό..

 

και στο τέλος .. κάνω το κλασσικό..

ένα mail προς ΕΕΤΤ, και κοινοποίηση HOL και ΟΤΕ..

 

εε.. στο καπάκι ήρθαν 2 τεχνικοί από την Ιντρακόμ μάλιστα.. και φτιάξανε την βλάβη.. - αν και δεν έφταιγε η HOL..

Link to comment
Share on other sites

Και γω στις αρχές που είχα βάλει HOL Double Play ..

είχε διακοπεί το τηλέφωνο για άλλο λόγο που στην αρχή δε το ήξερα..

(κάποιος άλλος τεχνικός ή κάποιος περίερος στην πολυκατοικία μου κούνησε τακαλώδια στο ισόγειο της πολυκατοικίας.)

 

και περίμενα πάρα πολύ καιρό..

 

και στο τέλος .. κάνω το κλασσικό..

ένα mail προς ΕΕΤΤ, και κοινοποίηση HOL και ΟΤΕ..

 

εε.. στο καπάκι ήρθαν 2 τεχνικοί από την Ιντρακόμ μάλιστα.. και φτιάξανε την βλάβη.. - αν και δεν έφταιγε η HOL..

 

Απο τη στιγμη που εχεις μια συμβαση με τη HOL, ειναι οι υπευθυνοι να σου προσφερουν υποστηριξη και να επιλυσουν τη βλαβη, μεχρι το σημειο υποδοχης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
και εγω hol εχω και δεν εμπιστευομαι τιποτα σε αυτους!!ο οτε ασχετα αν ειναι ακριβως ηταν καλος!τελεια δεν υπαρχει ολοι πανω κατω τα ιδια χαλια ειναι!!εγω τωρα που θα κανω μετακομιση δεν βαζω ΗΟL γιατι φοβαμαι μην παθω τιποτα!!!τελικα εβγαλες ακρη με το θεμα ??
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω ΗΟL και καλα 24αρα αλλα μου συγχρονιζει στα 4 περιπου (!!!) φταει η ΗΟL η απλα το μερος που βρισκομαι που ειανι αρκετα μακρια απο το κεντρο οποια εταιρια και να βαλω θα εχω το ιδιο προβλημα?
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω ΗΟL και καλα 24αρα αλλα μου συγχρονιζει στα 4 περιπου (!!!) φταει η ΗΟL η απλα το μερος που βρισκομαι που ειανι αρκετα μακρια απο το κεντρο οποια εταιρια και να βαλω θα εχω το ιδιο προβλημα?

 

ναι σχεδον οτι βαλεις θα εχεις προβλημα!!και παλι μην δοκιμασεις μεγαλες ταχυτητες γιατι θα πληρωνεις και δεν θα εχεις μεγαλες ταχυτητες!ρωτα καποιον υπαυθηνο απο εταιριες και ρωτα και κανεναν γειτονα τι εχει και αν ειναι ευχαριστημενοι :!:

Link to comment
Share on other sites

ανεξαρτητου συνδεσης που εχουν? καποιοι υπευθηνοι μου εχουν πει να ελεγξω την μπριζα τηλεφονου.. ηλεκτρολογο πρεπει να καλεσω η ανθρωπο της ΟΤΕ.
Link to comment
Share on other sites

Αρκετά κρατήσαμε 2 παράλληλα θέματα στη HOL. Καταλήξαμε να τα διαβάζουμε διπλά.

Συνεχίζουμε εδώ.

sportguy ξεκίνα ρωτώντας έναν γείτονα σου σε τι ταχύτητες συνδέεται!

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Όποιο δίκτυο και να έχουν για να διαπιστώσεις ότι τελικά μάλλον δε φταίει η HOL.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...