Alex_tz Δημ. June 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. June 1, 2014 Ο κλασικός μαθητής-χαβαλές που βαριέται τη ζωή του στο σχολείο δε θα χαμπαριάσει ακόμα και με μηδενικό σήμα στο κινητό του. Θα βρει βλακείες να κάνει, και μάλιστα να παρασύρει και τους υπόλοιπους σ' αυτές, π.χ. να κοροϊδεύουν συμμαθητές και καθηγητές και να τα καταγράφουν με την κάμερα του κινητού τους. Και αργότερα να τα ανεβάσει σε YouTube, και να μοιράσει το link σε όλους, αποδεικνύοντας το μέγεθος της ..."μαγκιάς" του (="τα απαγορεύουν τα κινητά στο σχολείο, αλλά δείτε τι τους έκανα εγώ...") Το θέμα δεν είναι η απαγόρευση. Το θέμα είναι να υπάρχει παιδεία και αρχές από το σπίτι του κάθε παιδιού και του κάθε εκπαιδευτικού (δε βγάζουμε τους ενήλικες απέξω, συνήθως αυτούς μιμούνται τα παιδιά), ώστε η απαγόρευση να είναι περιττή. Αλλά αυτό προϋποθέτει κοινωνία με παιδεία γενικότερα, μιας και το σχολείο είναι ακόμα μία μικρογραφία της κοινωνίας μας. Όπως και εκεί έξω υπάρχουν πάντα κάποιοι που γράφουν κανόνες και απαγορεύσεις στα παλιά τους τα παπούτσια, έτσι και χειρότερα και στο σχολείο. Και εφόσον το να έχουμε τώρα αυτή τη στιγμή μία κοινωνία με παιδεία και αρχές και σεβασμό μεταξύ των πολιτών της, μιλάμε τσάμπα για απαγορεύσεις και μέτρα καταστολής. ;) +1000 Εγώ πιστεύω ότι όσες απαγορεύσεις και να επιβληθούν, ο κακός μαθητής που δεν νοιάζεται για τίποτα, θα το κάνει μόνο και μόνο για ανρίδραση ----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- λυπάμαι αλλά έχουν γίνει πολύ χαλαρά τα πράγματα ή εγώ ήμουν αυστηρός. στην 3η λυκείου δεν είχα ούτε νετ, το fb το είχα αλλά δεν ήξερα πως το χρησιμοποιούν και η μόνη μου ανάρτηση ήταν η σχολή που πέρασα για κάτι συγγενείς μακρινούς (λες και δεν θα έπαιρναν τηλέφωνο.... οοοοοοοχι, θεία, θα το μάθεις και από το fb). 1 χρόνο+ ήμουν εκτός. σήμερα το απόγευμα είδα από φίλη που δίνει "αριστοτέλη σε μισώ" και 34likes από κάτω. δηλαδή το πράγμα έχει ξεφύγει πλέον, check in από τα σχολεία, από τα φροντιστήρια. δεν θα αλλάξουμε ποτέ. :down: Τί να πω... Ίσως να είναι μια μόδα και θα περάσει. Πραγματικά όμως μερικοί μαθητές παραείναι αδιάφοροι, π.χ. ρωτούν τον υπεύθυνο του τμήματός τους πόσο πρέπει να γράψουν στις εξετάσεις για να περάσουν, δηλαδή εάν έχει γράψει ένας μαθητής στα διαγωνίσματα 15+13, τότε θέλει άλλα δέκα για να περάσει, οπότε δεν προσπαθεί να γράψει καλύτερα και γράφει 10. Δεν πάμε καλά... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marras Δημ. June 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. June 2, 2014 Ο κλασικός μαθητής-χαβαλές που βαριέται τη ζωή του στο σχολείο δε θα χαμπαριάσει ακόμα και με μηδενικό σήμα στο κινητό του. Θα βρει βλακείες να κάνει, και μάλιστα να παρασύρει και τους υπόλοιπους σ' αυτές, π.χ. να κοροϊδεύουν συμμαθητές και καθηγητές και να τα καταγράφουν με την κάμερα του κινητού τους. Και αργότερα να τα ανεβάσει σε YouTube, και να μοιράσει το link σε όλους, αποδεικνύοντας το μέγεθος της ..."μαγκιάς" του (="τα απαγορεύουν τα κινητά στο σχολείο, αλλά δείτε τι τους έκανα εγώ...") Το θέμα δεν είναι η απαγόρευση. Το θέμα είναι να υπάρχει παιδεία και αρχές από το σπίτι του κάθε παιδιού και του κάθε εκπαιδευτικού (δε βγάζουμε τους ενήλικες απέξω, συνήθως αυτούς μιμούνται τα παιδιά), ώστε η απαγόρευση να είναι περιττή. Αλλά αυτό προϋποθέτει κοινωνία με παιδεία γενικότερα, μιας και το σχολείο είναι ακόμα μία μικρογραφία της κοινωνίας μας. Όπως και εκεί έξω υπάρχουν πάντα κάποιοι που γράφουν κανόνες και απαγορεύσεις στα παλιά τους τα παπούτσια, έτσι και χειρότερα και στο σχολείο. Και εφόσον δε γίνεται να έχουμε τώρα αυτή τη στιγμή μία κοινωνία με παιδεία και αρχές και σεβασμό μεταξύ των πολιτών της, μου φαίνεται ότι μιλάμε τσάμπα για απαγορεύσεις και μέτρα καταστολής. ;) Αυτά ο χαβαλές μαθητής που ούτε ο ίδιος δεν ξέρει γιατί πάει στο σχολείο, θα τα κάνει και χωρίς κινητό... Είναι θέμα παιδείας και συμφωνούμε στο 100%, αλλά είναι άσχετο με το παρόν θέμα που συζητάμε. Το θέμα είναι το πως μπορούμε να εξισορροπήσουμε την τεχνολογία εντός της σχολικής αίθουσας στο σύνολο των μαθητών και το κατά πόσο καλύπτει σωστά κάτι τέτοιο η νομοθεσία. Οι χαβαλέδες, ότι και να πούμε, ότι και να κάνουμε, ότι και να ψηφιστεί, πάλι πρόβλημα θα είναι... Παράθεση http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosz75 Δημ. June 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. June 2, 2014 (edited) Αυτά ο χαβαλές μαθητής που ούτε ο ίδιος δεν ξέρει γιατί πάει στο σχολείο, θα τα κάνει και χωρίς κινητό... Είναι θέμα παιδείας και συμφωνούμε στο 100%, αλλά είναι άσχετο με το παρόν θέμα που συζητάμε. Το θέμα είναι το πως μπορούμε να εξισορροπήσουμε την τεχνολογία εντός της σχολικής αίθουσας στο σύνολο των μαθητών και το κατά πόσο καλύπτει σωστά κάτι τέτοιο η νομοθεσία. Οι χαβαλέδες, ότι και να πούμε, ότι και να κάνουμε, ότι και να ψηφιστεί, πάλι πρόβλημα θα είναι... Δεν ξέρω αν και κατά πόσο η αυστηρότητα μπορεί να φέρει αποτελέσματα, αλλά προσωπικά θα ήμουν αντίθετος στη χρήση jammers, όπως έχει αναφερθεί ήδη, καθώς έχουν εκφραστεί έντονες ανησυχίες για προβλήματα υγείας που επιφέρουν, ιδίως στο ανδρικό γεννητικό σύστημα (στειρότητα κλπ). Άλλους τρόπους πρέπει να βρούμε. Edited June 2, 2014 by panosz75 Παράθεση Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex_tz Δημ. June 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. June 2, 2014 Δεν ξέρω αν και κατά πόσο η αυστηρότητα μπορεί να φέρει αποτελέσματα, αλλά προσωπικά θα ήμουν αντίθετος στη χρήση jammers, όπως έχει αναφερθεί ήδη, καθώς έχουν εκφραστεί έντονες ανησυχίες για προβλήματα υγείας που επιφέρουν, ιδίως στο ανδρικό γεννητικό σύστημα (στειρότητα κλπ). Άλλους τρόπους πρέπει να βρούμε. Θα μπορούσαν τα παιδιά να αφήνουν σε ένα ντουλάπι στην αίθουσα και να τα παίρνουν στο τέλος της ημέρας ή στο διάλειμμα. Αλλά και πάλι, πώς θα ξέρεις πότε ο άλλος έχει κινητό και πότε όχι; Γιατί νομίζω ότι απαγορεύεται ο καθηγητής να σε ψάξει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosz75 Δημ. June 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. June 2, 2014 (edited) Θα μπορούσαν τα παιδιά να αφήνουν σε ένα ντουλάπι στην αίθουσα και να τα παίρνουν στο τέλος της ημέρας ή στο διάλειμμα. Αλλά και πάλι, πώς θα ξέρεις πότε ο άλλος έχει κινητό και πότε όχι; Γιατί νομίζω ότι απαγορεύεται ο καθηγητής να σε ψάξει. Μόνο σε συνεννόηση με τους γονείς μπορεί να γίνει ο περιορισμός της χρήσης των κινητών, αλλά δυστυχώς υπάρχουν παιδιά που προέρχονται από προβληματικές/ανύπαρκτες οικογένειες, και η συμπεριφορά τους αυτή ακριβώς την παθογένεια μαρτυρά. ;) Edited June 2, 2014 by panosz75 Παράθεση Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex_tz Δημ. June 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. June 2, 2014 Μόνο σε συνεννόηση με τους γονείς μπορεί να γίνει ο περιορισμός της χρήσης των κινητών, αλλά δυστυχώς υπάρχουν παιδιά που προέρχονται από προβληματικές/ανύπαρκτες οικογένειες, και η συμπεριφορά τους αυτή ακριβώς την παθογένεια μαρτυρά. ;) Ίσως να πρέπει να τα τρομάξουν, δηλαδή να τους πουν ότι θα κάνουν κακό στην υγεία τους και ότι δεν θα κάνουν παιδιά κ.ο.κ. να μην τα χρησιμοποιούν τόσο συχνά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.