Jump to content

Αγορά αυτοκινήτου: Κατηγορία «Μικρά οικογενειακά»


Βασίλης
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 60
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

και τα δυο μετρια....

 

Τι προτείνεις; Μιλάμε για μέχρι 23000-25000 ευρώ, γύρω στα 25000 βγαίνει το opel astra με αυτά που θα του βάλω πάνω όπως φώτα afl, δερμάτινο σαλόνι, συναγερμό, σύστημα πλοήγησης, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος πίσω, δηλαδή σχεδόν όλα.

DiMkRoM
Link to comment
Share on other sites

απο αποψη αποδοσης κινητηρα προτιμω το αστρα. οταν ολοι οι κατασκευαστες ριχνουν τα κυβικα και βαζουν τουρμπο, καποιοι αλλοι επιμενουν στα ατμοσφαιρικα με αποτελεσμα να χανουν κατα κρατος σε επιδοσεις. το θεμα look ειναι καθαρα προσωπικο δικο σου (τι σου αρεσει, τι οχι) ενω απο θεμα αναρτησης ειναι και τα 2 μετρια (ημιακαμπτος πισω). αν και τζαπανοφιλος, το σιβικ δε με ενθουσιαζει. το αστρακι νομιζω σαν πιο φρεσκο αμαξι και με καλο κινητηρα θα σε ικανοποιησει καλυτερα.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Ta 1.6lt turbo opel έχουν ένα θέμα με αξιοπιστία μοτέρ από όσο ξέρω στα opc. Κάνε ένα search. Το civic απλά δεν υπάρχει...1,8lt ατμόσφαιρα και γενικά πολύ ακριβή εταιρία...

 

Εναλλακτικά golf 1.4 tsi, leon 1.8 tsi, megane 1.4 tce, 308 1.6T, 207 gt, επίσης στα 25000 παίζει και το Insignia με το ίδιο μοτέρ...

 

Εκτός από λεφτά πες προτιμήσεις (εμφάνιση, στήσιμο κοκ)

Link to comment
Share on other sites

ενα θεματακι υπαρχει με τα Z16LER (corsa OPC) οταν βαζουν προγραμμα.. σε στοκ μορφη δεν εχω ακουσει κατι.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
γεια σας θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο μικρο σπορ μοντελο π.χ. golf gti, seat ibiza fr, mitsubishi colt czt κτλ.. τα θετικα και τα αρνητικα του μοντελου που θα μου προτεινετε και αλλα σχετικα.. ευχαριστω εκ των προτερων..
Link to comment
Share on other sites

γεια σας θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο μικρο σπορ μοντελο π.χ. golf gti, seat ibiza fr, mitsubishi colt czt κτλ.. τα θετικα και τα αρνητικα του μοντελου που θα μου προτεινετε και αλλα σχετικα.. ευχαριστω εκ των προτερων..

 

Φίλε άλλη κατηγορία τα fr-colt και άλλη το GOLF gti εκτός και αν ήθελες να πεις polo.

 

Όρισε χρηματικό όριο και αν σε ενδιαφέρει η βελτίωση.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν ξέρουν, γι'αυτό τα αγοράζουν!:p

Τουλάχιστον το qashqai και το auris.:shifty:

 

Στον εταιρικό στόλο έχουμε σχεδόν όλα τα μικρομεσαία μοντέλα μέσω γνωστής εταιρείας ενοικιάσεως οχημάτων. Πίστεψέ με τα μόνα οχήματα που επιβίωσαν κάτω από τις πιο σκληρές συνθήκες με σχεδόν μηδενικές βλάβες ήταν τα Toyota. Παλαιότερα τα Corolla και τώρα τα Auris. Η κατάσταση στα Polo, Golf, Astra, Ibiza, A4, Volvo S40, Peugeot 307 ήταν τραγική. Μετά τα 50.000 χλμ κατάλαβα πόσο δυστυχείς θα ήταν όσοι τα είχαν επιλέξει. Ας αφήσουμε το After Sales support διότι απλά είναι ανύπαρκτο. Τώρα άρχισαν τα πρώτα καμπανάκια για τα καινούργια Opel Astra και Insignia. Πάντως σαν ιδιώτης αν ήθελα ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο με υψηλή μεταπωλητική αξία, χαμηλή κατανάλωση και εκπεμπόμενους ρύπους θα επέλεγα κάποιο μοντέλο Toyota (Yaris ή Auris)

Link to comment
Share on other sites

ενα θεματακι υπαρχει με τα Z16LER (corsa OPC) οταν βαζουν προγραμμα.. σε στοκ μορφη δεν εχω ακουσει κατι.

 

Το PPC της BSR είναι εξαιρετικό και δε δημιουργεί κανένα πρόβλημα στα OPC και στο GSi το 150άρι.

http://en.bsr.se/products/

Απλά τα μοτεράκια τους είναι εντελώς αναξιόπιστα. Προσφάτως είναι ένα εντελώς νορμάλ OPC με σπασμένο καπάκι χωρίς να γίνεται extreme χρήση απο γνωστό που το πρόσεχε πολύ.

Link to comment
Share on other sites

γεια σας θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο μικρο σπορ μοντελο π.χ. golf gti, seat ibiza fr, mitsubishi colt czt κτλ.. τα θετικα και τα αρνητικα του μοντελου που θα μου προτεινετε και αλλα σχετικα.. ευχαριστω εκ των προτερων..

 

ποσα κυβικα? αν πας για διλιτρο παρε seat leon cupra και αν θες το νεο cupraR με τα 265αλογα. εχει αλλη αντλια εγκεφαλο και κουλερ απο το απλο κουπρα.

Link to comment
Share on other sites

Στον εταιρικό στόλο έχουμε σχεδόν όλα τα μικρομεσαία μοντέλα μέσω γνωστής εταιρείας ενοικιάσεως οχημάτων. Πίστεψέ με τα μόνα οχήματα που επιβίωσαν κάτω από τις πιο σκληρές συνθήκες με σχεδόν μηδενικές βλάβες ήταν τα Toyota. Παλαιότερα τα Corolla και τώρα τα Auris. Η κατάσταση στα Polo, Golf, Astra, Ibiza, A4, Volvo S40, Peugeot 307 ήταν τραγική. Μετά τα 50.000 χλμ κατάλαβα πόσο δυστυχείς θα ήταν όσοι τα είχαν επιλέξει. Ας αφήσουμε το After Sales support διότι απλά είναι ανύπαρκτο. Τώρα άρχισαν τα πρώτα καμπανάκια για τα καινούργια Opel Astra και Insignia. Πάντως σαν ιδιώτης αν ήθελα ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο με υψηλή μεταπωλητική αξία, χαμηλή κατανάλωση και εκπεμπόμενους ρύπους θα επέλεγα κάποιο μοντέλο Toyota (Yaris ή Auris)

 

Συμφωνω απολυτα μαζι σου, ειδικα για το after sales της toyota. Θα επρεπε οι υπολοιπες εταιριες να παρουν μαθηματα απο αυτην την εταιρεια. Επισης το auris ηρθε σε facelift και προσωπικα μου αρεσει πολυ.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...