leo123 Δημ. July 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2008 για τις μετρησεις καυσιμου δεν ειχα κανει καποια μετρηση,το ειχα μετρησει με τα χιλιομετρα τοτε σε μια στανταρ διαδρομη και με ενα στανταρ λιωσιμο η αλλιως πιεση στο αυτοκινητο,το αποτελεσμα ηταν οτι ακομα και σε συνθηκες κανονικης οδηγησης το rx ειχε τα πρωτεια στην καταναλωση καυσιμου-λαδιου-ανεσης-τριγμων-καταχτυπημα απο λακουβες.ολα αυτα στα μειον του. το mx5 Που αναφερεις λιγο παραπανω φιλε μου ειναι πολυ καλη προταση διχως να ξερω απο καταναλωση πως τα παει.ολα τα αυτοκινητα εοχυν καποιους τριγμους,απλα σε αλλα ειναι υποφερτα ενω σε αλλα ανυποφορα. ναι αλλα ειναι διθεσιο!θα της κανει?απο καταναλωση δεν εχει υψηλη!συνδυασμενος κυκλος 7,3 για το 1.8&7,7 για το 2.0..παντως για το rx8 ξαφνιαζομαι λιγο με τους τριγμους..για τα υπολοιπα ειμαι σιγουρος:lol::p Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. July 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2008 Φιλη καλαματιανη εάν θέλεις να οδηγήσεις γρήγορα και με ασφάλεια θα πάρεις το honda.Το rx-8 είναι μόνο για ευθείες και drifting.Πιστευω ότι σε κλειστά κομματια υστερεί λόγω πίσω κινησης και υψηλης ροπής. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: ΈΛΕΟΣ..... Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. July 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2008 Καλημέρα,ως κάτοχος νέου civic 1.8 να σας ενημερώσω για αυτό.Η κατανάλωση ειναι χαμηλή όσο πηγαίνεις σαν συνταξιούχος.Εχω πάει ταξίδι με 6,1 λίτρα ανα 100κμ.Οταν αποφασίζεις να το οδηγήσεις γρήγορα αυτή περναει τα 10 λιτρα σε ταξιδι.Αυτη την στιγμη στα 18000κμ που έχω η κατανάλωση είναι 8,8 λιτρα συνολικά.Το σημαντικό πρόβλημα του civic είναι οι τριγμοί.Μερικές φορές είναι ανυπόφοροι και εξαναγκάζομαι να βάζω την μουσική πάνω απο το 50% για να μην τους ακούω. Κατά τα άλλα είναι φανταστικό,πολύ σβέλτο,αριστα κρατηματα,φρένα=αγκυρα,εντυπωσιακό ταμπλω ειδικα την νύχτα.....και δεν σπαει δεν χαλαει!!!!!!!!. Φιλη καλαματιανη εάν θέλεις να οδηγήσεις γρήγορα και με ασφάλεια θα πάρεις το honda.Το rx-8 είναι μόνο για ευθείες και drifting.Πιστευω ότι σε κλειστά κομματια υστερεί λόγω πίσω κινησης και υψηλης ροπής.Απο ότι έχω ακούσει κάτω από τις 6000 στροφές είναι ψόφιο εντελώς.Και η κατανάλωση των 15 λιτρων είναι για πολύ χαλαρή οδήγηση.Επίσης στο δυναμομετρο δεν τα παει και τοσο καλα.απο 231 το cosmo εδειξε 200 αλογα οποτε απο 192 πόσο θα δειξει το μικρό? ηρεμα παιδια ειναι και καλοκαιρι...:!:οταν λες υψηλη ροπη σε συγκριση με τα αλλα 1300αρια?τωρα το οτι σε στροφιλκι η πισω κινηση το ρο χι μαζι με το μπλοκε που φοραει ΣΤΑΝΤΑΡ θα ειναι μειονεκτημα,αδυνατω να το καταλαβω...μαλλον κατι παραπανω θα ξερεις εσυ...η μετρηση που υποστηριζεις σε ποιο δυναμομετρο εγινε?μιλας για τιμες σε τροχο? Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. July 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2008 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: ΈΛΕΟΣ..... Πραγματικα.... :cool: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikegke Δημ. July 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2008 Καλημέρα,παιδιά ένας ένας,μην βαράτε όλοι μαζί. Καταρχήν φίλοι amelidis & NickTG πιστεύω ότι μόνο δύο λέξεις(έλεος κ πραγματικά) δεν τεκμηριώνουν καμία άποψη ούτε αρκούν για να με χαρακτηρίσουν γραφικό. Φίλε trancer13 ο αδελφός μου έχει το cosmo με τα 231 άλογα.Από αυτά που μου λέει προκύπτει το εξής:σε φουρκέτες πρέπει πάντα να κατεβάζει πρώτη ταχύτητα γιατί είναι ψόφιο με δευτέρα και κάτω από τις 6000 στροφές.Εάν απενεργοποιήσει τα ηλεκτρονικά βοηθήματα η οδήγηση είναι πολύ επικίνδυνη και δεν μπορει να κινηθει γρήγορα,εάν όχι τον κόβει συνέχεια το TCS.Σίγουρα η πίσω κίνηση είναι θεαματική,απολαυστική αλλά όχι ΓΡΗΓΟΡΗ!Εάν ήταν έτσι τότε δεν θα είχαν γεμίσει οι αναβάσεις με 106 & saxo αλλά με rx-8.Όσον αφορά την δυναμομέτρηση έγινε από το περιοδικό ams......... http://www.ams.gr/AMS/_magazine/AMS_viewthema.asp?id_thema=1521 το οποίο αναφέρει: ........ Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι στο δυναμόμετρο, το αυτοκίνητο έβγαλε μόλις 200 άλογα. Αυτή είναι η άποψη μου σωστή η λάθος δεν ξέρω και πέραν αυτού σε όποιον αρέσει το rx-8 εγώ είμαι μαζί του.Και για να μην παρεξηγηθώ δεν είμαι ντιλερ του σαρακακη ούτε πορωμένος με το civic.Ισα ίσα που τους τα χώνω συνεχεια για τους ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ ΤΡΙΓΜΟΥΣ που έχει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. July 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2008 ακριβως ετσι ειναι τα πραγματα,κατω απο τις 6000 στρ ειναι οντως ψοφιο,επισης η πισοκουνα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι αργη,για οδηγησε την νεα bmw 325coupe και μετα πες μου. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikegke Δημ. July 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2008 Φιλαράκι μακάρι να είχα την δυνατότητα να οδηγήσω αυτό το αυτοκίνητο........αλλά δεν!!!!Ενταξει τωρα παμε σε άλλη κατηγορία και με 55000+ ευρώ που έχει υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που θα ήθελα να έχω, αλλά τι να κάνουμε η τσεπη μου αντεχε μέχρι τα 23000 του civic και οριακά μάλιστα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. July 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2008 Σίγουρα η πίσω κίνηση είναι θεαματική,απολαυστική αλλά όχι ΓΡΗΓΟΡΗ!Εάν ήταν έτσι τότε δεν θα είχαν γεμίσει οι αναβάσεις με 106 & saxo αλλά με rx-8 καλα αυτο δεν ισχυει σε καμια περιπτωση!εξαρταται το αυτοκινητο..πχ παρε μια AE86 να δεις τι κανει η πισω κινηση στις αναβασεις:rolleyes::whistle:!θα ψαχνεσαι να βρεις τι σε περασε..+οτι τα βουνα εχουν γεμισει με saxo&106 γιατι ηταν φτηνα,με καλο στησιμο,πολυ καλο τιμονι,ελαφρια&οχι γιατι ηταν μπροσθιοκινητα..&δεν νομιζω να υπηρξε πισωκουνα τοσο φτηνη τα τελευταια χρονια ετσι ωστε να την αγοραζει ολος ο κοσμος για να πηγαινει σε αναβασεις!η πιο φτηνη κοστιζει πανω απο 20000ευρω αλλα δεν εχει τα χαρακτηριστικα που ειχαν τα γαλλακια!πρεπει να ανεβεις πολυ σε τιμη για να βρεις κατι αντιστοιχο!φιλικα:) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikegke Δημ. July 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2008 καλα αυτο δεν ισχυει σε καμια περιπτωση!εξαρταται το αυτοκινητο..πχ παρε μια AE86 να δεις τι κανει η πισω κινηση στις αναβασεις:rolleyes::whistle:!θα ψαχνεσαι να βρεις τι σε περασε..+οτι τα βουνα εχουν γεμισει με saxo&106 γιατι ηταν φτηνα,με καλο στησιμο,πολυ καλο τιμονι,ελαφρια&οχι γιατι ηταν μπροσθιοκινητα..&δεν νομιζω να υπηρξε πισωκουνα τοσο φτηνη τα τελευταια χρονια ετσι ωστε να την αγοραζει ολος ο κοσμος για να πηγαινει σε αναβασεις!η πιο φτηνη κοστιζει πανω απο 20000ευρω αλλα δεν εχει τα χαρακτηριστικα που ειχαν τα γαλλακια!πρεπει να ανεβεις πολυ σε τιμη για να βρεις κατι αντιστοιχο!φιλικα:) Εννοητε πάντα φιλικά,αλίμονο γνώμες παραθέτουμε, δεν βγάζουμε τα κουμπούρια.Αν έχεις παρατηρήσει στις αναβάσεις τα πισωκίνητα τέρατα της κατηγορίας Ε με 200+++άλογα μπορεί να να ξηλώνουν την άσφαλτο αλλά χρόνους δεν κάνουν αντίστοιχους της δυναμης τους.Φυσικά βέβαια όλοι για αυτά τα αυτοκίνητα πηγαίνουμε στις αναβάσεις.Τι μου θύμισες έχω πάνω απο 3 χρονια να πάω σε ανάβαση!!!!!!!!Πάντως εάν τους έκανε το ρχ-8 σε ανάβαση θα το επαιρναν,γιατί μην νομιζεις ότι και στα γαλλάκια χαλάνε λιγότερα χρηματα για βελτιώσεις ,στησιματα κλπ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 Εννοητε πάντα φιλικά,αλίμονο γνώμες παραθέτουμε, δεν βγάζουμε τα κουμπούρια.Αν έχεις παρατηρήσει στις αναβάσεις τα πισωκίνητα τέρατα της κατηγορίας Ε με 200+++άλογα μπορεί να να ξηλώνουν την άσφαλτο αλλά χρόνους δεν κάνουν αντίστοιχους της δυναμης τους.Φυσικά βέβαια όλοι για αυτά τα αυτοκίνητα πηγαίνουμε στις αναβάσεις.Τι μου θύμισες έχω πάνω απο 3 χρονια να πάω σε ανάβαση!!!!!!!!Πάντως εάν τους έκανε το ρχ-8 σε ανάβαση θα το επαιρναν,γιατί μην νομιζεις ότι και στα γαλλάκια χαλάνε λιγότερα χρηματα για βελτιώσεις ,στησιματα κλπ μα φυσικα χαλανε πολυ λιγοτερο χρημα!οταν το 106 rallye εκανε full extra 12000ευρω&λιγοτερα μην σου πω&με ενα roll cage πηγαινες σε αναβαση..την στιγμη που το rx8 θελει πολυ μα πολυ δουλεια για να παει σε αναβαση!δες&το civic type-r!απο οσο θυμαμαι βγαζει αδεια για αγωνες..το roll cage λειπει!αυτο που θελω να πω ειναι δεν παιζει ρολο παντα σε ποιους τροχους μεταδιδεται η κινηση αλλα το συνολο του αυτοκινητου!&ενα τετρακινητο μπορει να ειναι πιο γρηγορο ή πιο αργο απο ενα πισωκινητο ή ενα μπροσθιοκινητο... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikegke Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 μα φυσικα χαλανε πολυ λιγοτερο χρημα!οταν το 106 rallye εκανε full extra 12000ευρω&λιγοτερα μην σου πω&με ενα roll cage πηγαινες σε αναβαση..την στιγμη που το rx8 θελει πολυ μα πολυ δουλεια για να παει σε αναβαση!δες&το civic type-r!απο οσο θυμαμαι βγαζει αδεια για αγωνες..το roll cage λειπει!αυτο που θελω να πω ειναι δεν παιζει ρολο παντα σε ποιους τροχους μεταδιδεται η κινηση αλλα το συνολο του αυτοκινητου!&ενα τετρακινητο μπορει να ειναι πιο γρηγορο ή πιο αργο απο ενα πισωκινητο ή ενα μπροσθιοκινητο... Κοιτα για να κλείσουμε το θέμα γιατι παραείμαστε off topic και δεν νιώθω άνετα η γνώμη μου από την αρχή ήταν ότι το civic είναι σε θέση να κινηθεί πιο γρήγορα απο το rx-8 με τα υποτιθέμενα 192 άλογα(αυτό το λέω γιατι υπάρχουν πολλές αναφορές ακομα και για 150 δυναμομετρημενα,απλά δεν εχω εγκυρη μετρηση στα χερια μου) σε κλειστά κομματια ,με φουρκετες κλπ.Δεν σημαινει όμως οτι επειδή το λέω εγώ ,ειναι και έτσι,μπορεί να κάνω και λάθος.Αυτό που μπορώ να βεβαιώσω είναι ότι το civic σε τέτοιες διαδρομές είναι πολύ γρήγορο,χωρίς υπερστροφικές τάσεις όπως τα παλιότερα και με ελεγχόμενη υποστροφή η οποία καλύπτεται πλήρως από το vsa! Ασχετο μεν αλλά δες και αυτό το video που ανέβασα στο youtube. http://www.youtube.com/watch?v=sOz9bPnf4Dc. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 Κοιτα για να κλείσουμε το θέμα γιατι παραείμαστε off topic και δεν νιώθω άνετα η γνώμη μου από την αρχή ήταν ότι το civic είναι σε θέση να κινηθεί πιο γρήγορα απο το rx-8 με τα υποτιθέμενα 192 άλογα(αυτό το λέω γιατι υπάρχουν πολλές αναφορές ακομα και για 150 δυναμομετρημενα,απλά δεν εχω εγκυρη μετρηση στα χερια μου) σε κλειστά κομματια ,με φουρκετες κλπ.Δεν σημαινει όμως οτι επειδή το λέω εγώ ,ειναι και έτσι,μπορεί να κάνω και λάθος.Αυτό που μπορώ να βεβαιώσω είναι ότι το civic σε τέτοιες διαδρομές είναι πολύ γρήγορο,χωρίς υπερστροφικές τάσεις όπως τα παλιότερα και με ελεγχόμενη υποστροφή η οποία καλύπτεται πλήρως από το vsa! Ασχετο μεν αλλά δες και αυτό το video που ανέβασα στο youtube. http://www.youtube.com/watch?v=sOz9bPnf4Dc. δεν διαφωνω..εγω απλως κολλησα εκει που ειπες οτι η πισω κινηση δεν ειναι τοσο γρηγορη στις αναβασεις!τελος τα off topic... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.