Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.716 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      927
    • Έχω MasterCard
      447
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

Για να είμαστε τυπικοί οι τόκοι που αντιστοιχούν στο ποσό (οφειλής - καταβολής) όσο η καταβολή είναι μεγαλύτερη της ελάχιστης ονομάζονται τόκοι κεφαλαίου και προφανώς δεν καθιστούν κάποιον μη ενήμερο στην τράπεζα, ίσα-ίσα που οι τράπεζες επιθυμούν τέτοια προφίλ, και αντιστοιχούν σε ποσό ετήσιου επιτοκίου (APR%)*(ποσό οφειλής - ποσό καταβολής)/12. Οι τόκοι υπερημερίας εφαρμόζονται εάν δεν πληρωθεί το ποσό της ελάχιστης καταβολής και σε καθιστούν μη ενήμερο/ληξιπρόθεσμο στην τράπεζα, άρα μετά από 1-2 φορές εντάσσεσαι στον Τειρεσία. Αντιστοιχούν στο APR%+2,5% και εφαρμόζονται από την 1η ημέρα, και όχι από την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού.
Link to comment
Share on other sites

Εχω χρεωστική eurobang θεωρώ τήν τηλεφωνική έξυπηρετηση άψογη.
EuroBANG ?

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison
Link to comment
Share on other sites

Τα δέκα μηνύματα ήθελε να φτάσει και βιαζόταν στο γράψιμο...

😅 "Πλήρες έλεγχος": όταν τα τούβλα γράφουν ιστορία...

Link to comment
Share on other sites

Εατειλα το παρακάτω mail στην εξυπ. πελατών της Alpha Bank.

Εχει τυχει σε καποιον άλλον, και πόσο καιρό μετά, διορθώθηκε ;

 

καλησπέρα σαςθέλω να σας αναφέρω ένα πρόβλημα*που προέκυψε πριν από λίγα λεπτά, στις 21/08/2020 στις 20.45 περίπουΣυγκεκριμένα επισκέφτηκα το ΑΤΜ που βρίσκεται στο κατάστημα σας στον Πύργο Ηλείας*και προσπάθησα να κάνω κατάθεση*(χωρίς φάκελο) σε τραπεζικό μου λογαριασμό με την συνδεδεμένη χρεωστική μου κάρτα με αριθμό* ********5006

Βάζοντας την κάρτα, πληκτρολόγησα το Pin και τοποθέτησα το ποσό κατάθεσης στην υποδοχή. (3 χαρτονομίσματα των 50€ και δυο των 20€). Το ΑΤΜ με ενημέρωσε ότι η συναλλαγή ακυρώνεται λόγω λανθασμένου PIn. Αμέσως άνοιξε το πορτάκι που είχα τοποθετήσει τα χρήματα και μου ζητήθηκε να τα πάρω πίσω. Όμως εκεί υπήρχαν 1 των 50€ και δυο των 20€. Δηλαδή αντί για το αρχικό ποσό των 190€ που είχα τοποθετήσει μου επιστράφηκαν μόνον 90€ .*Κρατήθηκαν δηλαδή τα 2 των 50€ = 100€Επανέλαβα την διαδικασία τοποθετώντας τα 90€, πάλι με λανθασμένο PIn, η συναλλαγή ακυρώθηκε και πάλι και μου επιστράφηκε*μόνο το χαρτονόμισμα των 50€. Κρατήθηκαν δηλαδή τα 2 των 20€ = 40€Επανέλαβα και τρίτη φορά τη διαδικασία με το σωστό Pin αυτή τη φορά και έκανα κατάθεση του χαρτονομίσματος των 50€ που είχε επιμείνει. Το ποσό αυτό των 50€ πιστώθηκε κανονικά στον λογαριασμό μου.Συνοψίζοντας σας ενημερώνω ότι το ATM μου κράτησε χωρίς να τα πιστώσει 100€ την πρώτη φορά και 40€ την δεύτερη, συνολικά 140€, τα οποία και ζητώ να κατατεθούν στον λογαριασμό μου ****3955Στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνηση χρειαστείτε

Φιλικά
Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Εατειλα το παρακάτω mail στην εξυπ. πελατών της Alpha Bank.

 

Εχει τυχει σε καποιον άλλον, και πόσο καιρό μετά, διορθώθηκε ;

 

 

 

καλησπέρα σαςθέλω να σας αναφέρω ένα πρόβλημα*που προέκυψε πριν από λίγα λεπτά, στις 21/08/2020 στις 20.45 περίπουΣυγκεκριμένα επισκέφτηκα το ΑΤΜ που βρίσκεται στο κατάστημα σας στον Πύργο Ηλείας*και προσπάθησα να κάνω κατάθεση*(χωρίς φάκελο) σε τραπεζικό μου λογαριασμό με την συνδεδεμένη χρεωστική μου κάρτα με αριθμό* ********5006

 

Βάζοντας την κάρτα, πληκτρολόγησα το Pin και τοποθέτησα το ποσό κατάθεσης στην υποδοχή. (3 χαρτονομίσματα των 50€ και δυο των 20€). Το ΑΤΜ με ενημέρωσε ότι η συναλλαγή ακυρώνεται λόγω λανθασμένου PIn. Αμέσως άνοιξε το πορτάκι που είχα τοποθετήσει τα χρήματα και μου ζητήθηκε να τα πάρω πίσω. Όμως εκεί υπήρχαν 1 των 50€ και δυο των 20€. Δηλαδή αντί για το αρχικό ποσό των 190€ που είχα τοποθετήσει μου επιστράφηκαν μόνον 90€ .*Κρατήθηκαν δηλαδή τα 2 των 50€ = 100€Επανέλαβα την διαδικασία τοποθετώντας τα 90€, πάλι με λανθασμένο PIn, η συναλλαγή ακυρώθηκε και πάλι και μου επιστράφηκε*μόνο το χαρτονόμισμα των 50€. Κρατήθηκαν δηλαδή τα 2 των 20€ = 40€Επανέλαβα και τρίτη φορά τη διαδικασία με το σωστό Pin αυτή τη φορά και έκανα κατάθεση του χαρτονομίσματος των 50€ που είχε επιμείνει. Το ποσό αυτό των 50€ πιστώθηκε κανονικά στον λογαριασμό μου.Συνοψίζοντας σας ενημερώνω ότι το ATM μου κράτησε χωρίς να τα πιστώσει 100€ την πρώτη φορά και 40€ την δεύτερη, συνολικά 140€, τα οποία και ζητώ να κατατεθούν στον λογαριασμό μου ****3955Στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνηση χρειαστείτε

 

Φιλικά
Να πας στην τραπεζα. Υπάρχει ειδική θέση που μπαίνουν οι καταθέσεις και γίνεται καταμέτρηση στο τέλος της ημέρας. Έχει τύχει και σε εμένα οχι με λάθος pin αλλά κράτησε τα λεφτά το μηχάνημα και δεν μου έδωσε καν απόδειξη κατάθεσης.

 

Sent from my SM-N770F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να πας στην τραπεζα. Υπάρχει ειδική θέση που μπαίνουν οι καταθέσεις και γίνεται καταμέτρηση στο τέλος της ημέρας. Έχει τύχει και σε εμένα οχι με λάθος pin αλλά κράτησε τα λεφτά το μηχάνημα και δεν μου έδωσε καν απόδειξη κατάθεσης.

 

Sent from my SM-N770F using Tapatalk

Την Τρίτη μπορω να παω στο κατάστημα. Την Δευτέρα δεν μπορω. Ειμαι σιγουρος οτι δεν θα τα χασω

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έχει συμβεί στο μέσα μηχάνημα της eurobank να κάνω κατάθεση, να μου κρατήσει 50 ευρώ χωρίς όμως να το μετρήσει στο συνολικό ποσό της κατάθεσης. Δεν μου το δεσμεύσε ας πούμε ως πλαστό, αλλά το δέχτηκε κανονικά,απλώς δεν το μέτρησε στο σύνολο. Αμεσως τους ενημερωσα και μου είπαν ότι θα πρέπει να περιμένω μέχρι το κλείσιμο της τράπεζας για να γίνει η καταμέτρηση ώστε να διαπιστωθεί αυτό που τους ανέφερα. Έτσι και έγινε δηλαδή το απόγευμα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχει πιστωθει το ποσό στον λογαριασμό μου.

 

Στάλθηκε από το ELS-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εατειλα το παρακάτω mail στην εξυπ. πελατών της Alpha Bank.

Εχει τυχει σε καποιον άλλον, και πόσο καιρό μετά, διορθώθηκε ;

 

καλησπέρα σαςθέλω να σας αναφέρω ένα πρόβλημα*που προέκυψε πριν από λίγα λεπτά, στις 21/08/2020 στις 20.45 περίπουΣυγκεκριμένα επισκέφτηκα το ΑΤΜ που βρίσκεται στο κατάστημα σας στον Πύργο Ηλείας*και προσπάθησα να κάνω κατάθεση*(χωρίς φάκελο) σε τραπεζικό μου λογαριασμό με την συνδεδεμένη χρεωστική μου κάρτα με αριθμό* ********5006

Βάζοντας την κάρτα, πληκτρολόγησα το Pin και τοποθέτησα το ποσό κατάθεσης στην υποδοχή. (3 χαρτονομίσματα των 50€ και δυο των 20€). Το ΑΤΜ με ενημέρωσε ότι η συναλλαγή ακυρώνεται λόγω λανθασμένου PIn. Αμέσως άνοιξε το πορτάκι που είχα τοποθετήσει τα χρήματα και μου ζητήθηκε να τα πάρω πίσω. Όμως εκεί υπήρχαν 1 των 50€ και δυο των 20€. Δηλαδή αντί για το αρχικό ποσό των 190€ που είχα τοποθετήσει μου επιστράφηκαν μόνον 90€ .*Κρατήθηκαν δηλαδή τα 2 των 50€ = 100€Επανέλαβα την διαδικασία τοποθετώντας τα 90€, πάλι με λανθασμένο PIn, η συναλλαγή ακυρώθηκε και πάλι και μου επιστράφηκε*μόνο το χαρτονόμισμα των 50€. Κρατήθηκαν δηλαδή τα 2 των 20€ = 40€Επανέλαβα και τρίτη φορά τη διαδικασία με το σωστό Pin αυτή τη φορά και έκανα κατάθεση του χαρτονομίσματος των 50€ που είχε επιμείνει. Το ποσό αυτό των 50€ πιστώθηκε κανονικά στον λογαριασμό μου.Συνοψίζοντας σας ενημερώνω ότι το ATM μου κράτησε χωρίς να τα πιστώσει 100€ την πρώτη φορά και 40€ την δεύτερη, συνολικά 140€, τα οποία και ζητώ να κατατεθούν στον λογαριασμό μου ****3955Στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνηση χρειαστείτε

Φιλικά

 

Μου είχε γίνει το ίδιο, απλά το ένα χαρτονόμισμα ήταν υπό επεξεργασία και είχα πατήσει ακύρωση συναλλαγής και το κράτησε. Δε μου έβγαλε χαρτάκι. Μην τα πολυλογώ με το δικό μου θέμα (γιατί είχε και συνέχεια), έστειλα email, μίλησα με εξυπηρέτηση και με κατάστημα, με το κατάστημα αρκετές φορές και αρχικά δεν έβλεπαν κάτι το περίεργο και υποτίθεται ότι όλα τα χαρτονομίσματα είχαν κατατεθεί σε λογαριασμούς κτλ. Με τα πολλά βγήκε άκρη, με το κατάστημα (πήγα και ο ίδιος από εκεί).

 

Αρχικά θα σου πρότεινα να πάρεις στην εξυπηρέτηση και ανεξάρτητα με το τι θα σου πουν, να καλέσεις και στο κατάστημα.

Edited by thodoris85
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έχει συμβεί στο μέσα μηχάνημα της eurobank να κάνω κατάθεση, να μου κρατήσει 50 ευρώ χωρίς όμως να το μετρήσει στο συνολικό ποσό της κατάθεσης. Δεν μου το δεσμεύσε ας πούμε ως πλαστό, αλλά το δέχτηκε κανονικά,απλώς δεν το μέτρησε στο σύνολο. Αμεσως τους ενημερωσα και μου είπαν ότι θα πρέπει να περιμένω μέχρι το κλείσιμο της τράπεζας για να γίνει η καταμέτρηση ώστε να διαπιστωθεί αυτό που τους ανέφερα. Έτσι και έγινε δηλαδή το απόγευμα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχει πιστωθει το ποσό στον λογαριασμό μου.

 

Στάλθηκε από το ELS-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ε ναι. Λογικα κι εγω αυτό περιμενω να γινει τη Δευτέρα. Εστειλα ομως το mail για να ενημερωσω

 

----- προσθήκη μηνύματος 75 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μου είχε γίνει το ίδιο, απλά το ένα χαρτονόμισμα ήταν υπό επεξεργασία και είχα πατήσει ακύρωση συναλλαγής και το κράτησε. Δε μου έβγαλε χαρτάκι. Μην τα πολυλογώ με το δικό μου θέμα (γιατί είχε και συνέχεια), έστειλα email, μίλησα με εξυπηρέτηση και με κατάστημα, με το κατάστημα αρκετές φορές και αρχικά δεν έβλεπαν κάτι το περίεργο και υποτίθεται ότι όλα τα χαρτονομίσματα είχαν κατατεθεί σε λογαριασμούς κτλ. Με τα πολλά βγήκε άκρη, με το κατάστημα (πήγα και ο ίδιος από εκεί).

 

Αρχικά θα σου πρότινα να πάρεις στην εξυπηρέτηση και ανεξάρτητα με το τι θα σου πουν, να καλέσεις και στο κατάστημα.

 

Αυτο θα κανω

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

Αν θελήσω να αγοράσω ένα προϊόν σε άτοκες δόσεις (πχ από το πλαίσιο ενα κινητό, λαπτοπ κτλ) όπου η τιμή του είναι μεγαλύτερη από το πιστωτικό όριο, θα υπάρξει θέμα?

Παράδειγμα: Πιστωτικό όριο 500 ευρώ, αγορά λάπτοπ 700 ευρώ σε 12 (άτοκες φυσικά) δόσεις.

Έχω την university από την Πειραιώς και την student από την eurobank.

 

Thanks

Edited by tasosathan
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

Αν θελήσω να αγοράσω ένα προϊόν σε άτοκες δόσεις (πχ από το πλαίσιο ενα κινητό, λαπτοπ κτλ) όπου η τιμή του είναι μεγαλύτερη από το πιστωτικό όριο, θα υπάρξει θέμα?

Παράδειγμα: Πιστωτικό όριο 500 ευρώ, αγορά λάπτοπ 700 ευρώ σε 12 (άτοκες φυσικά) δόσεις.

Έχω την university από την Πειραιώς και την student από την eurobank.

 

Thanks

με την καρτα της eurobank δεν θα εχεις προβλημα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εκ μέρους φίλου

Ανοίγοντας λογαριασμό μισθοδοσίας (ιδιωτικός υπ.) στην Πειραιώς, μπορείς να αιτηθείς κατευθείαν για πιστωτική (που λένε ότι την δίνουν και δωρεάν)?

Και γενικά η Πειραιώς δεν εχει περισσότερα προνόμια για τον λογαριασμό μισθοδοσίας εναντίον της Eurobank?

Τον ενδιαφέρει να μπορεί να βγάλει πιστωτική

 

με την καρτα της eurobank δεν θα εχεις προβλημα

Οκ σε ευχαριστώ πολύ.

Edited by tasosathan
Link to comment
Share on other sites

Εχω εκδοσει προσθετη πιστωτική καρτα στο ονομα της κόρης μου συνδεδεμενη φυσικα με την δικη μου. Εχει φταξει δικο της ebanking και δικο της allphawallet και εχει κατεβασει στο κινητό της τις εφαρμογές. Εχει προσθεσει στο allphawallet την καρτα. Το κινητό εχει NFC.

Το περιεργο ειναι οτι ενω στην Κύπρο πληρωνει κανονικα με το κινητό σε POS χρεωνοντας την καρτα, στην Ελλάδα δεν περναει καμια πληρωμή με το κινητό. Φυσικά πληρώνει χωρις προβλημα με την καρτα.

Μπορει να φανταστει καποιος γιατι γινεται αυτο; Τι να φταιει; Η καρτα ειναι πιστωτικη της Alpha bank

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Η κάρτα δεν φταίει αυτό είναι σίγουρο. Από ότι έχω διαβάσει οι περισσότερες πληρωμές που γίνονται με κινητά δεν γίνονται αποδέκτες συνήθως λόγω ότι οι έμποροι και τα μαγαζιά δεν ενημερώνουν το λογισμικό του POS ώστε να ξεκλειδωθεί αυτή η λειτουργία ή απλώς δεν έχουν ενεργοποιήσει την λειτουργία ανεπαφης πληρωμής από κινητό στο μηχάνημα POS τους ή μάλλον έχουν λίγο παλαιότερα μοντέλα POS που δεν υποστηρίζουν πληρωμές με κινητό.
Link to comment
Share on other sites

Η κάρτα δεν φταίει αυτό είναι σίγουρο. Από ότι έχω διαβάσει οι περισσότερες πληρωμές που γίνονται με κινητά δεν γίνονται αποδέκτες συνήθως λόγω ότι οι έμποροι και τα μαγαζιά δεν ενημερώνουν το λογισμικό του POS ώστε να ξεκλειδωθεί αυτή η λειτουργία ή απλώς δεν έχουν ενεργοποιήσει την λειτουργία ανεπαφης πληρωμής από κινητό στο μηχάνημα POS τους ή μάλλον έχουν λίγο παλαιότερα μοντέλα POS που δεν υποστηρίζουν πληρωμές με κινητό.

 

Λογικη απαντηση. Αλλα δεν νομιζω οτι μεγαλες εταιρειες αλυσιδες δεν ενημερωνουν το λογισμικο των POS. Επιπλεον σε πολυ γνωστο και μεγαλο super market ο προηγούμενος απο εμας πελατης πληρωσε μπροστά μου με το κινητο, ενω εμεις δεν μπορεσαμε 1 λεπτο αργωτερα στο ιδιο μηχανακι.

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Εχω εκδοσει προσθετη πιστωτική καρτα στο ονομα της κόρης μου συνδεδεμενη φυσικα με την δικη μου. Εχει φταξει δικο της ebanking και δικο της allphawallet και εχει κατεβασει στο κινητό της τις εφαρμογές. Εχει προσθεσει στο allphawallet την καρτα. Το κινητό εχει NFC.

Το περιεργο ειναι οτι ενω στην Κύπρο πληρωνει κανονικα με το κινητό σε POS χρεωνοντας την καρτα, στην Ελλάδα δεν περναει καμια πληρωμή με το κινητό. Φυσικά πληρώνει χωρις προβλημα με την καρτα.

Μπορει να φανταστει καποιος γιατι γινεται αυτο; Τι να φταιει; Η καρτα ειναι πιστωτικη της Alpha bank

 

Μηπως δεν επιτρέπει διεθνής συναλλαγές;Αλλά είναι ελληνική και περνάει στην Κύπρο ...........Καλέστε την εξυπηρέτηση να το δουν.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως δεν επιτρέπει διεθνής συναλλαγές;Αλλά είναι ελληνική και περνάει στην Κύπρο ...........Καλέστε την εξυπηρέτηση να το δουν.

 

Ελληνικη καρτα, περναει στη Κύπρο και δεν περναει στην Ελλάδα. Το αντιθετο θα το καταλαβαινα. Μηπως κατι στις ρυθμίσεις του κινητου;

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά και εγώ με την alpha wallet είχα προβλήματα. Πχ. στο σουπερμάρκετ δίπλα μου ΑΒ που υποτίθεται έχει και συνεργασία με την Άλφα μια μου πέρναγε πληρωμή την επόμενη όχι, μιλάω για κινητό NFC. Τελικά έβαλα curve + gpay και ολλα λειτουργούν άψογα

 

Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Η κάρτα δεν φταίει αυτό είναι σίγουρο. Από ότι έχω διαβάσει οι περισσότερες πληρωμές που γίνονται με κινητά δεν γίνονται αποδέκτες συνήθως λόγω ότι οι έμποροι και τα μαγαζιά δεν ενημερώνουν το λογισμικό του POS ώστε να ξεκλειδωθεί αυτή η λειτουργία ή απλώς δεν έχουν ενεργοποιήσει την λειτουργία ανεπαφης πληρωμής από κινητό στο μηχάνημα POS τους ή μάλλον έχουν λίγο παλαιότερα μοντέλα POS που δεν υποστηρίζουν πληρωμές με κινητό.

 

 

Δεν ισχυει αυτο που λες.

Τα μηχανάκια εχουν αυτόματη ενημερωση που γινεται αργά τα βραδυα.

Η ενημερωση ειναι επιβεβλημένη καθως εκτος απο ενημερώσεις λογισμικού γινονται και ολες οι κρίσιμες ενημερώσεις ασφαλειας.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Με το alphawallet έχω κρεμαστεί κι εγώ πολλές φορές.

Έχω επικοινωνήσει και με την alphabank. Πριν καλέσω είχα κάνει restart συσκευή αλλά τίποτα.

Στην εξυπηρέτηση μου έβγαλαν την κάρτα από την εφαρμογή και μου είπαν να την βάλω ξανά. Αν δε δούλευε να ξανακαλούσα.

Πριν βάλω ξανά την κάρτα όμως, έκανα μια απεγκατάσταση της εφαρμογής. Τελικά δούλεψε.

 

Επειδή όμως μου το έχει κάνει 4-5 φορές ακόμα. Δοκίμασα διάφορα και τελικά μόνο να βγάλεις την κάρτα και να την ξαναβάλεις στην εφαρμογή είναι αρκετό (ίσως και ένα restart αλλά δε θυμάμαι σίγουρα).

 

Δεν έχω δοκιμάσει άλλη εφαρμογή (gpay) αλλά αν το κάνει πάλι, θα παω προς αυτή τη λύση (αν υποστηρίζεται από τη συσκευή μου όμως ~honor)

Edited by thodoris85
Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχυει αυτο που λες.

Τα μηχανάκια εχουν αυτόματη ενημερωση που γινεται αργά τα βραδυα.

Η ενημερωση ειναι επιβεβλημένη καθως εκτος απο ενημερώσεις λογισμικού γινονται και ολες οι κρίσιμες ενημερώσεις ασφαλειας.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Ε τότε το πιο πιθανόν είναι να έχουν παλαιότερα μοντέλα POS που δεν υποστηρίζουν πληρωμές με κινητό

Link to comment
Share on other sites

Ε τώρα δεν είναι λύση αυτή να κάνεις επανεκκίνηση η βάλε βγάλε την κάρτα. Υποτίθεται ότι πάς για ψώνια χωρίς την κάρτα σου μόνο με το κινητό και εκεί που είσαι ταμείο έχει και άλλα 10 άτομα από πίσω και εσύ σαν προχωρημένος πας να πληρώσεις με το κινητό αλλά τίποτα, δοκιμάζεις ξανά πάλι τίποτα, αρχίζεις και βλέπεις εκνευρισμό στα μάτια τον από πίσω, κάνεις μια επανεκκίνηση στο κινητό ( αν είναι από τα τοπ θα κάνει γρήγορα, αν όχι κλάψε) και μετά πάλι δεν.

 

Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...