XPhys Δημ. April 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2009 Και η ροπή και η ισχύς εξαρτώνται από τις στροφές. απλά έχουν μία μέγιστη τιμή κάπου και αυτό δίνουν οι κατασκευαστές. Περίπου πάει Ισχύς = ροπή επί αριθμό στροφών άρα περίπου όσο πιο πολλές στροφές τόσο πιο μεγάλη ισχύς. Μπορείς (σε περιοδικά ή στο internet) να βρεις κάποια δυναμομέτρηση της μηχανής του αυτοκινήτου σου και να δεις πώς περίπου αποδίδει ο κινητήρας. Παράθεση Read The F...ing Manual First Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTG Δημ. April 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2009 BHP110@5800 Torque lb ft110@4000 Παιδια αυτα τι σημαινουν ? (οτι πρεπει να το οδηγω μεχρι τις 4000 στροφες για μεγιστη ροπη ή καμια σχεση?):O Αυτά είναι οι μέγιστες τιμές που μπορεί να δώσει ο κινητήρας.:) Και η ροπή και η ισχύς εξαρτώνται από τις στροφές. απλά έχουν μία μέγιστη τιμή κάπου και αυτό δίνουν οι κατασκευαστές. Περίπου πάει Ισχύς = ροπή επί αριθμό στροφών άρα περίπου όσο πιο πολλές στροφές τόσο πιο μεγάλη ισχύς. Όχι περίπου, έτσι είναι.:) Παράθεση http://img250.imageshack.us/img250/6788/csiwatcherpn7.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. April 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2009 Βασικά σε έναν ιδανικό κινητήρα η ροπή είναι άσχετη των στροφών. Στην πράξη, όμως ο κάθε κινητήρας έχει ένα εύρος στροφών που αποδίδει καλύτερα, έχει δηλαδή περισσότερη ροπή. Θεωρητικά δηλαδή η ροπή είναι άσχετη των στροφών του κινητήρα (στην πράξη έχει κάποια μικρή σχέση) και ισχύς= ροπή επί στροφές. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.