Jump to content

All about Mitsubishi Motors


Ploiarxos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 244
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Να και τα 5 αστερια για το νεο Lancer απο ancap αυστραλιας. Ομως σημαντικο ειναι αυτο το συμπερασμα:

 

“When I said last week, that anyone in the market for a new car, should seriously consider only those which include Curtain Airbags, I seriously meant it”

 

"It’s not pretty. Without Curtain Airbags, as fitted as standard equipment to the Lancer VRX, it is highly unlikely that the driver of this vehicle would survive a real life impact, such as demonstrated by this simulated crash."

 

 

 

http://www.ancap.com.au/results/280/

Link to comment
Share on other sites

οριστε ενα site με ολα τα EVO απο το Ι μεχρι το Χ http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/evo/insider/index.do?loc=en-us#all
Link to comment
Share on other sites

Έχει καποιος ή κάποιοι φίλοι, την όρεξη να γίνει moderator στο lancerclub? Υπευθυνότητα φυσικά ...και λίγη δουλίτσα

 

δηλαδη εαν θελουμε τι θα πρεπει να κανουμε?απο περιεγεια ρωταω γιατι αυτο τον καιρο δεν αφιερωνω πολυ χρονο στο pc...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Θα σας δωθουν προνομια να διαχειριζεστε το forum, να απαντατε, δημιουργειτε θεματα κλπ γιατι δυστυχως δεν με βλεπω να προλαβαινω μονο εγω λογω πολλων υποχρεωσεων! Αν μας αρεσει και εχουμε το παθος να το υποστηριξουμε , ευπροσδεκτοι!! Στειλτε μου PM οσοι νομιζετε οτι πραγματικα θελετε...

 

Ευχαριστω εκ των προτερων

 

Κοινο μας, το παθος για την mitsubishi και φυσικα για το lancer!

Link to comment
Share on other sites

εγω θελω!!!!ξερω και ολη την ιστορια της mitsubishi απεξω!!διαθετω και πολυ χρονο.....!
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ευχαριστω πολυ , πραγματικα υπαρχει ενδιαφερον! Πιστευω οτι θα κανουμε καλη προσπαθεια με ποιοτικο περιεχομενο! Keep going...που λεει και η διαφημιση....συντομα νεα....
Link to comment
Share on other sites

παιδια για σας.ψηνομαι να παρο αμαξι και εχω καταληξει σε 2.το μαζδα 6 1,8

και το μιτσοθ λανσερ 1,8 intense.αλλα με αυτα ποθ ακουο για τιν αντιπροσοπια

φοβαμαι.αυτοι ποθ το εχουν πως παει απο αχιοπιστια?τα εχω οδιγησει και τα 2 και με εχει αφησει αφωνο η δυναμη του λανσερ.αλλα κανει λιγο παραπανω θορυβο.επισι δε μπορω να βαλο και το navigation me ta 30 giga δεν το εισαγουν ουτε σαν extra για πιο λογο δεν μπορο να καταλαβω

Link to comment
Share on other sites

κοιτα&τα δυο ειναι πολυ καλα αυτοκινητα!το lancer εχει 20+αλογα παραπανω γιαυτο σε εντυπωσιασε&η δυναμη!απο την αλλη το mazda πρεπει να ειναι πιο πιοτικο!&οχι τοσο σπορ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ,ισως λιγο πιο πολυ για οικογενειαρχες!το τονιζω γιατι οδηγικα ειναι απο τα πιο σπορ...βεβαια αυτη ειναι η δικια μου αποψη,εσυ μπορει να εχεις διαφορετικη!εγω σου προτεινω οποιο σαρεσει καλυτερα!προσωπικα θα επαιρνα το lancer λογω του evo:D
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

παρε το mitsubishi.και το mazda ειναι πολυ καλο αλλα τοι Lancer δεν παιζετε!!:):)
Link to comment
Share on other sites

εχω βρει το navigation στο ιντερνετ αυτο τς μιτσου το αυθεντικο σε δολλαρια.

ποσο κανει να το παραγγειλουμε να ερθει στην ελλαδα γιατι το σιτε ειναι αμερικανικο

στην αντιπροσωπια που ρωτησα δεν το φαιρνουνε.και ποσο ειναι τα μεταφορικα?

 

https://www.mitsubishiparts.com/product_info.php/cPath/72_73/products_id/447/osCsid/19148228d50cfb796ffde5d24384e77f

https://www.mitsubishiparts.com/product_info.php/cPath/72_73/products_id/446/osCsid/19148228d50cfb796ffde5d24384e77f

Link to comment
Share on other sites

Δειλα...δειλα..αρχίζει και λειτουργει το lancerclub! Πιστευω γυρω στον Σεπτεμβρη να ειναι ολα ετοιμα...Οποιος θελει μπορει να συμμετεχει (συγχωρεστε μας,θελουμε χρονο, δεν ειναι ακομα ολα τελεια). http://www.lancerclub.gr

 

:thanks:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ετοιμάζομαι να αγοράσω τζίπ. Εντυπωσιάστηκα απο το outlander όχι μόνο για την εμφάνιση και τον τεράστιο εξοπλισμό με πολύ hi tech χαρακτήρα στο εσωτερικό του, αλλά και την πολύ καλή του τιμή.

Να φανταστείτε ότι ο πωλητής της land rover που και εκεί πήγα, μου μιλούσε για το outlander λόγο της ανταγωνιστικής του τιμής η οποία όπως μου είπε, έχει ταράξει την αγορά!

 

Να σημειώσω ότι το outlander είναι νέα έκδοση και δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη. Είναι εντελώς ένα νέο αυτοκίνητο. Μέσα κι έξω.

 

 

http://www.dragtimes.com/images/10431-2007-Mitsubishi-Outlander.jpg

 

Κυβισμός 2.4. Ίπποι:170.

 

 

 

 

· ABS με λειτουργία που προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος + EBD. Επενεργεί και σε συνδυασμό με την επιλογή κλειδώματος της τετρακίνησης

 

· Έλεγχος Υποβοήθησης Συστήματος Πέδησης (Brake assist system)

 

· M-ASTC (Mitsubishi Active Stability and Traction Control) - Σύστημα άμεσου ελέγχου ευστάθειας και πρόσφυσης

 

· Πλευρικές μπάρες ασφαλείας

 

· Πλαίσιο τύπου σκάλας (RISE)

 

· Immobiliser

 

· Κάλυμμα κινητήρα

 

· Αερόσακος οδηγού-συνοδηγού διπλής ενέργειας με διακόπτη απενεργοποίησης για το συνοδηγό

 

· Πλευρικοί αερόσακοι & οροφής

 

· Εμπρός ζώνες ασφαλείας τριών σημείων ELR x 2 ρυθμιζόμενες καθ’ ύψος, με προεντατήρες (διπλούς για τον οδηγό) και ρυθμιστή δύναμης

 

· Προειδοποίηση για χρήση ζωνών ασφαλείας οδηγού-συνοδηγού

 

· Ζώνες ασφαλείας τριών σημείων ELR x 3 στη 2η σειρά καθισμάτων

 

· Ζώνες ασφαλείας τριών σημείων ELR x 2 στη 3η σειρά καθισμάτων

 

· Εσωτερικές επενδύσεις, ειδικά επεξεργασμένες για την απορρόφηση της ενέργειας κρούσης

 

· Κλειδαριές ασφαλείας στις πίσω πόρτες

 

· Δυνατότητα πρόσδεσης παιδικού καθίσματος ασφαλείας με σύστημα ISO-FIX στη 2η σειρά καθισμάτων

 

· Ελαστικά 225/55R18 (εμπρός-πίσω) / Ζάντες αλουμινίου "Premium" 18 x 7.0JJ

 

· Εφεδρικός τροχός περιορισμένων διαστάσεων T155/90D16 (space saver)

 

· Γρίλια σε ασημί απόχρωση εμπρός

 

· Προφυλακτήρας εμπρός / πίσω στο χρώμα του αμαξώματος

 

· Προέκταση εμπρός προφυλακτήρα (σαν προστατευτική ποδιά) ασημί χρώματος

 

· Προστατευτικά μασπιέ σε χρώμιο

 

· Πλαϊνά διακοσμητικά σε ασημί χρώμα

 

· Ηλεκτρικοί / Θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη δυνατότητα αναδίπλωσης

 

· Αυτόματη επαναφορά εξωτερικών καθρεπτών (από θέση αναδίπλωσης) σε ταχύτητα ανώτερη των 30 χλμ/ώρα

 

· Εξωτερικές χειρολαβές σε ασημί χρώμα

 

· Πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένο τρίτο φως φρένων

 

· Διαιρούμενη πίσω πόρτα

 

· Μπάρες οροφής σε ασημί χρώμα

 

· Εξάτμιση με διπλή απόληξη, επιχρωμιωμένη

 

· Προεγκατάσταση κοτσαδόρου

 

· Επιδαπέδια κονσόλα με ρυθμιζόμενο κεντρικό υποβραχιόνιο

 

· Ποτηροθήκες: x 2 στο κεντρικό τούνελ μετάδοσης, x 1 ενσωματωμένη στο πάνελ του οδηγού

 

· Διακοσμητικό πλαίσιο σε επιδαπέδια κονσόλα και εσωτερικά πλαϊνά θυρών σε ασημί απόχρωση

 

· Θερμαινόμενο/Ψυχόμενο ντουλαπάκι σε ψηλότερη θέση

 

· Φωτιζόμενο ντουλαπάκι με δυνατότητα κλειδώματος & θήκη για στυλό-κάρτες

 

· Θήκες μπουκαλιών στα πλαϊνά θυρών x 4

 

· Μπουτόν για άνοιγμα δεξαμενής καυσίμου

 

· Αλεξήλιο οδηγού-συνοδηγού με καθρεπτάκι/καπάκι και μικρή θήκη

 

· Χειρολαβές - αναδιπλούμενες οροφής x 4

 

· Φωτισμός χώρου αποσκευών

 

· Υποδαπέδιος αποθηκευτικός χώρος

 

· Μπάρα στήριξης αξεσουάρ

 

· Άγκιστρα πρόσδεσης x 4

 

· Κάλυμμα χώρου αποσκευών (tonneau cover)

 

· Λάμπα φωτισμού εμπρός και βοηθητική για ανάγνωση χαρτών

 

· Λάμπες χώρου επιβατών 2ης σειράς καθισμάτων

 

· Υποδοχή ρεύματος 12V σε χώρο αποσκευών / κεντρική κονσόλα / επιδαπέδια κονσόλα

 

· Τριάκτινο τιμόνι με δερμάτινη επένδυση και ασημί αποχρώσεις

 

· Δερμάτινη λαβή επιλογέα ταχυτήτων και χειρόφρενο (ουρεθάνης) με χρωμιωμένο μπουτόν απελευθέρωσης

 

· Επιλογέας σχέσεων διαφορικού σε ασημί απόχρωση

 

· Εσωτερικές χειρολαβές σε χρώμιο

 

· Φωτιζόμενη υποδοχή κλειδιού στη μίζα

 

· Ρεοστάτης ρύθμισης φωτισμού πίνακα οργάνων

 

· Διακοσμητικό πλαίσιο πίνακα οργάνων σε ασημί απόχρωση

 

· Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων με ενδείξεις ολικού/μερικού χιλιομετρητή, εξωτερικής θερμοκρασίας, μέσης κατανάλωσης καυσίμου, διανυόμενης απόστασης/υπολειπόμενης διανυόμενης απόστασης, συστήματος μετάδοσης κίνησης & χαμηλής στάθμης καυσίμου

 

· Κρεμαγιέρα με υδραυλική υποβοήθηση

 

· Πτυσσόμενη κολόνα τιμονιού

 

· [Cruise control] Σύστημα σταθεροποίησης ταχύτητας με χειριστήριο στο τιμόνι

 

· Κεντρικό κλείδωμα θυρών συμπεριλαμβανομένης της πίσω πόρτας από το χειριστήριο του οδηγού

 

· Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές "KOS" αυτόματης λειτουργίας με ανίχνευση τηλεχειριστηρίου σε κατάλληλη εμβέλεια από τις πόρτες (οδηγού-συνοδηγού-πίσω πόρτας) και το τιμόνι (χρήση κουμπιού για εκκίνηση) - 2 τηλεχειριστήρια

 

· Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω με μηχανισμό ανίχνευσης εμποδίων και διακόπτες με "ένα άγγιγμα" στην πλευρά του οδηγού

 

· Άνοιγμα/κλείσιμο παραθύρων με "ένα άγγιγμα", με λειτουργία χρονοκαθυστέρησης (45΄) μετά την αφαίρεση του κλειδιού από τη μίζα (πλευρά του οδηγού)

 

· Ηλεκτρικά ανυψούμενη / συρόμενη ηλιοροφή με μηχανισμό ανίχνευσης εμποδίων

 

· Κλιματισμός με χειριστήρια και αεραγωγούς σε ασημί απόχρωση

 

· Φίλτρο καμπίνας

 

· Προηγμένο ηχοσύστημα (650W), με σύστημα πλοήγησης με σκληρό δίσκο ((30GB, οθόνη αφής, TMC) / ραδιόφωνο /CD / DVD / MP3, εξοπλισμένο με 8 ηχεία και ένα υπογούφερ, με δυνατότητα προβολής εικόνας κάμερας οπισθοπορείας "Rockford Fosgate"

 

· Χειριστήριο ηχοσυστήματος στο τιμόνι

 

· Προεγκατάσταση συστήματος ψυχαγωγίας (RSE) στα πίσω καθίσματα

 

· Κιτ κινητού τηλεφώνου με δυνατότητα υποστήριξης bluetooth / handsfree και φωνητικής κλήσης

 

· Χειριστήρια bluetooth στο τιμόνι

 

· Κεραία οροφής (200mm)

 

· Δερμάτινα καθίσματα - τα εμπρός θερμαινόμενα με το κάθισμα οδηγού ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο

 

· Εμπρόσθια καθίσματα με δυνατότητα αναδίπλωσης/ολίσθησης/πλήρους ανάκλισης

 

· Πίσω θήκες οδηγού-συνοδηγού

 

· Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος

 

· Προσκέφαλα οδηγού-συνοδηγού ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος

 

· Αναδίπλωση πλάτης καθισμάτων σε αναλογία 60:40

 

· 60:40 Ανεξάρτητη λειτουργία ολίσθησης (30mm)

 

· Λειτουργία αναδίπλωσης με το πάτημα ενός κουμπιού

 

· Καθίσματα με δυνατότητα πλήρους ανάκλισης

 

· Πίσω προσκέφαλα x 3 ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος

 

· Κεντρικό υποβραχιόνιο με 2 ποτηροθήκες

 

· Αφαιρούμενη 3η σειρά καθισμάτων με δυνατότητα αναδίπλωσης σε υποδαπέδιο αποθηκευτικό χώρο (Hide & Seat)

 

· Πίσω προσκέφαλα x 2

 

· Προβολείς φώτων πορείας "Xenon" διαφανούς τύπου, με αυτόματη ρύθμιση ύψους δέσμης (ανάλογα με το φορτίο) και εσωτερικό πλαίσιο σε μαύρο χρώμιο

 

· Σύστημα πλύσεως προβολέων φώτων πορείας

 

· Εμπρόσθιοι προβολείς ομίχλης με πλαίσιο σε σκούρο γκρι χρώμα

 

· Auto Light: Αυτόματη ενεργοποίηση φωτιστικών σωμάτων ανάλογα με τη φωτεινότητα του περιβάλλοντος χώρου

 

· Πίσω φως ομίχλης

 

· Πίσω θερμαινόμενο τζάμι

 

· Φυμέ τζάμια - πίσω παράθυρα, φινιστρίνι και πίσω πόρτα

 

· Ψεκαστήρες & Υαλοκαθαριστήρες 2 ταχυτήτων με διακοπτόμενη λειτουργία - εμπρός

 

· Rain sensor: Αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων (με αισθητήρα βροχής)

 

· Ψεκαστήρας & Υαλοκαθαριστήρας διακοπτόμενης λειτουργίας - πίσω

 

· Φίλτρο συγκράτησης αιωρούμενων σωματιδίων (DPF)

 

· Ειδική σχεδίαση για την προστασία των πεζών σε περίπτωση σύγκρουσης

BRAZILEIROS - Hellas

 

Video-Sakis :respect:

Link to comment
Share on other sites

2.4cc 170aloga ε δεν ειναι κ τα καλυτερα specs για suv...

akomh k to prwhg.kalutero htan mhxanika

 

Εδώ το τσεροκι με 3,7 έχει 200 άλογα. Το L.ROVER freelander που πήγα να ρωτήσω ήταν στα 130 άλογα νομίζω. Το discovery3 είναι στα 188 με 2.7 κινητήρα όμως. Δεν βλέπω τόσο αρνητικές διαφορές.

BRAZILEIROS - Hellas

 

Video-Sakis :respect:

Link to comment
Share on other sites

μα δεν μοιαζει λιγο με vitara?

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Δεν με εντυπωσιαζουν τετοιου τυπου off road οχηματα και ποσο μαλλον το συγκεκριμενο...
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εγω παντως αυτη την στιγμη αν επαιρνα suv θα επαιρνα το mazda ασυζητητη.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα ειναι ασχετα ρε παιδια!

Το παιδι ρωτα αν μας αρεσει και αν συμφωνουμε με τη αγορα πουπροτηθεται να κανει!

 

Λοιπον εμενα με βρισκει συμφωνο!Αν και ποτε δεν θα αγορα ζα στην ηλικια που ειμαι ενα τετοιο αμαξι.Τα χαρακτηρηστικα του ειναι καταπληκτικα και μηχανικα ειναι φοβερο!

 

Εντυπωση μεγαλη μου εκανε το κατεβατο του εξοπλισμου!Ατελειωτο!

ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Εδώ το τσεροκι με 3,7 έχει 200 άλογα. Το L.ROVER freelander που πήγα να ρωτήσω ήταν στα 130 άλογα νομίζω. Το discovery3 είναι στα 188 με 2.7 κινητήρα όμως. Δεν βλέπω τόσο αρνητικές διαφορές.

αυτα ειναι jeep το outlander einai suv.

jeep εν ολιγης ειναι οσα εχουν αργο κ γρηγορο διαφορικο...

suv κατηγοριας outlander->subaru forester,ford kuga,vw tiguan,q5,x3,mazda cx7

 

αυτα περι ρυπους ειναι βλακειες...ολα πια βγαινουν euro3 τουλαχιστον...οσο πιο καινουργιο ειναι ενα αυτοκ.τοσο λιγοτερους εχει.ρυπους εχουν τα χιλιαδες εργοστασια που κανουν οτι θελουν,τα επαγγελματικα που καινε ακομη σουπερ κ αυτοι που βγαζουν τους καταλυτες για να κερδισουν 3 αλογα κτλ

(η Ελλάδα έχει τον πλέον γηρασμένο στόλο επαγγελματικών οχημάτων μ.ο. ηλικίας τα 18 έτη έναντι 12,5 στην ΕΕ και 8 στην Γερμανία)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...