gougou Δημ. June 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2008 Και στην οδηγικη απολαυση τοy EVO Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. June 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 25, 2008 Να και τα 5 αστερια για το νεο Lancer απο ancap αυστραλιας. Ομως σημαντικο ειναι αυτο το συμπερασμα: “When I said last week, that anyone in the market for a new car, should seriously consider only those which include Curtain Airbags, I seriously meant it” "It’s not pretty. Without Curtain Airbags, as fitted as standard equipment to the Lancer VRX, it is highly unlikely that the driver of this vehicle would survive a real life impact, such as demonstrated by this simulated crash." http://www.ancap.com.au/results/280/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. June 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 25, 2008 οριστε ενα site με ολα τα EVO απο το Ι μεχρι το Χ http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/evo/insider/index.do?loc=en-us#all Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. June 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 25, 2008 Πολυ ωραιο, στo gallery ομορφα backgrounds ολων των εκδοσεων! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. June 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2008 Έχει καποιος ή κάποιοι φίλοι, την όρεξη να γίνει moderator στο lancerclub? Υπευθυνότητα φυσικά ...και λίγη δουλίτσα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. June 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2008 Έχει καποιος ή κάποιοι φίλοι, την όρεξη να γίνει moderator στο lancerclub? Υπευθυνότητα φυσικά ...και λίγη δουλίτσα δηλαδη εαν θελουμε τι θα πρεπει να κανουμε?απο περιεγεια ρωταω γιατι αυτο τον καιρο δεν αφιερωνω πολυ χρονο στο pc... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gougou Δημ. June 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2008 Θα ηθελα να μαθω και εγω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. June 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2008 Θα σας δωθουν προνομια να διαχειριζεστε το forum, να απαντατε, δημιουργειτε θεματα κλπ γιατι δυστυχως δεν με βλεπω να προλαβαινω μονο εγω λογω πολλων υποχρεωσεων! Αν μας αρεσει και εχουμε το παθος να το υποστηριξουμε , ευπροσδεκτοι!! Στειλτε μου PM οσοι νομιζετε οτι πραγματικα θελετε... Ευχαριστω εκ των προτερων Κοινο μας, το παθος για την mitsubishi και φυσικα για το lancer! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. June 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2008 εγω θελω!!!!ξερω και ολη την ιστορια της mitsubishi απεξω!!διαθετω και πολυ χρονο.....! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. June 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 27, 2008 Παιδια ευχαριστω πολυ , πραγματικα υπαρχει ενδιαφερον! Πιστευω οτι θα κανουμε καλη προσπαθεια με ποιοτικο περιεχομενο! Keep going...που λεει και η διαφημιση....συντομα νεα.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sokstratos Δημ. June 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 28, 2008 παιδια για σας.ψηνομαι να παρο αμαξι και εχω καταληξει σε 2.το μαζδα 6 1,8 και το μιτσοθ λανσερ 1,8 intense.αλλα με αυτα ποθ ακουο για τιν αντιπροσοπια φοβαμαι.αυτοι ποθ το εχουν πως παει απο αχιοπιστια?τα εχω οδιγησει και τα 2 και με εχει αφησει αφωνο η δυναμη του λανσερ.αλλα κανει λιγο παραπανω θορυβο.επισι δε μπορω να βαλο και το navigation me ta 30 giga δεν το εισαγουν ουτε σαν extra για πιο λογο δεν μπορο να καταλαβω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. June 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 29, 2008 κοιτα&τα δυο ειναι πολυ καλα αυτοκινητα!το lancer εχει 20+αλογα παραπανω γιαυτο σε εντυπωσιασε&η δυναμη!απο την αλλη το mazda πρεπει να ειναι πιο πιοτικο!&οχι τοσο σπορ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ,ισως λιγο πιο πολυ για οικογενειαρχες!το τονιζω γιατι οδηγικα ειναι απο τα πιο σπορ...βεβαια αυτη ειναι η δικια μου αποψη,εσυ μπορει να εχεις διαφορετικη!εγω σου προτεινω οποιο σαρεσει καλυτερα!προσωπικα θα επαιρνα το lancer λογω του evo:D Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. June 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 29, 2008 παρε το mitsubishi.και το mazda ειναι πολυ καλο αλλα τοι Lancer δεν παιζετε!!:):) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sokstratos Δημ. June 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2008 εχω βρει το navigation στο ιντερνετ αυτο τς μιτσου το αυθεντικο σε δολλαρια. ποσο κανει να το παραγγειλουμε να ερθει στην ελλαδα γιατι το σιτε ειναι αμερικανικο στην αντιπροσωπια που ρωτησα δεν το φαιρνουνε.και ποσο ειναι τα μεταφορικα? https://www.mitsubishiparts.com/product_info.php/cPath/72_73/products_id/447/osCsid/19148228d50cfb796ffde5d24384e77f https://www.mitsubishiparts.com/product_info.php/cPath/72_73/products_id/446/osCsid/19148228d50cfb796ffde5d24384e77f Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. July 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 7, 2008 Δειλα...δειλα..αρχίζει και λειτουργει το lancerclub! Πιστευω γυρω στον Σεπτεμβρη να ειναι ολα ετοιμα...Οποιος θελει μπορει να συμμετεχει (συγχωρεστε μας,θελουμε χρονο, δεν ειναι ακομα ολα τελεια). http://www.lancerclub.gr :thanks: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
philipBRAZIL Δημ. July 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2008 Ετοιμάζομαι να αγοράσω τζίπ. Εντυπωσιάστηκα απο το outlander όχι μόνο για την εμφάνιση και τον τεράστιο εξοπλισμό με πολύ hi tech χαρακτήρα στο εσωτερικό του, αλλά και την πολύ καλή του τιμή. Να φανταστείτε ότι ο πωλητής της land rover που και εκεί πήγα, μου μιλούσε για το outlander λόγο της ανταγωνιστικής του τιμής η οποία όπως μου είπε, έχει ταράξει την αγορά! Να σημειώσω ότι το outlander είναι νέα έκδοση και δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη. Είναι εντελώς ένα νέο αυτοκίνητο. Μέσα κι έξω. http://www.dragtimes.com/images/10431-2007-Mitsubishi-Outlander.jpg Κυβισμός 2.4. Ίπποι:170. · ABS με λειτουργία που προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος + EBD. Επενεργεί και σε συνδυασμό με την επιλογή κλειδώματος της τετρακίνησης · Έλεγχος Υποβοήθησης Συστήματος Πέδησης (Brake assist system) · M-ASTC (Mitsubishi Active Stability and Traction Control) - Σύστημα άμεσου ελέγχου ευστάθειας και πρόσφυσης · Πλευρικές μπάρες ασφαλείας · Πλαίσιο τύπου σκάλας (RISE) · Immobiliser · Κάλυμμα κινητήρα · Αερόσακος οδηγού-συνοδηγού διπλής ενέργειας με διακόπτη απενεργοποίησης για το συνοδηγό · Πλευρικοί αερόσακοι & οροφής · Εμπρός ζώνες ασφαλείας τριών σημείων ELR x 2 ρυθμιζόμενες καθ’ ύψος, με προεντατήρες (διπλούς για τον οδηγό) και ρυθμιστή δύναμης · Προειδοποίηση για χρήση ζωνών ασφαλείας οδηγού-συνοδηγού · Ζώνες ασφαλείας τριών σημείων ELR x 3 στη 2η σειρά καθισμάτων · Ζώνες ασφαλείας τριών σημείων ELR x 2 στη 3η σειρά καθισμάτων · Εσωτερικές επενδύσεις, ειδικά επεξεργασμένες για την απορρόφηση της ενέργειας κρούσης · Κλειδαριές ασφαλείας στις πίσω πόρτες · Δυνατότητα πρόσδεσης παιδικού καθίσματος ασφαλείας με σύστημα ISO-FIX στη 2η σειρά καθισμάτων · Ελαστικά 225/55R18 (εμπρός-πίσω) / Ζάντες αλουμινίου "Premium" 18 x 7.0JJ · Εφεδρικός τροχός περιορισμένων διαστάσεων T155/90D16 (space saver) · Γρίλια σε ασημί απόχρωση εμπρός · Προφυλακτήρας εμπρός / πίσω στο χρώμα του αμαξώματος · Προέκταση εμπρός προφυλακτήρα (σαν προστατευτική ποδιά) ασημί χρώματος · Προστατευτικά μασπιέ σε χρώμιο · Πλαϊνά διακοσμητικά σε ασημί χρώμα · Ηλεκτρικοί / Θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη δυνατότητα αναδίπλωσης · Αυτόματη επαναφορά εξωτερικών καθρεπτών (από θέση αναδίπλωσης) σε ταχύτητα ανώτερη των 30 χλμ/ώρα · Εξωτερικές χειρολαβές σε ασημί χρώμα · Πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένο τρίτο φως φρένων · Διαιρούμενη πίσω πόρτα · Μπάρες οροφής σε ασημί χρώμα · Εξάτμιση με διπλή απόληξη, επιχρωμιωμένη · Προεγκατάσταση κοτσαδόρου · Επιδαπέδια κονσόλα με ρυθμιζόμενο κεντρικό υποβραχιόνιο · Ποτηροθήκες: x 2 στο κεντρικό τούνελ μετάδοσης, x 1 ενσωματωμένη στο πάνελ του οδηγού · Διακοσμητικό πλαίσιο σε επιδαπέδια κονσόλα και εσωτερικά πλαϊνά θυρών σε ασημί απόχρωση · Θερμαινόμενο/Ψυχόμενο ντουλαπάκι σε ψηλότερη θέση · Φωτιζόμενο ντουλαπάκι με δυνατότητα κλειδώματος & θήκη για στυλό-κάρτες · Θήκες μπουκαλιών στα πλαϊνά θυρών x 4 · Μπουτόν για άνοιγμα δεξαμενής καυσίμου · Αλεξήλιο οδηγού-συνοδηγού με καθρεπτάκι/καπάκι και μικρή θήκη · Χειρολαβές - αναδιπλούμενες οροφής x 4 · Φωτισμός χώρου αποσκευών · Υποδαπέδιος αποθηκευτικός χώρος · Μπάρα στήριξης αξεσουάρ · Άγκιστρα πρόσδεσης x 4 · Κάλυμμα χώρου αποσκευών (tonneau cover) · Λάμπα φωτισμού εμπρός και βοηθητική για ανάγνωση χαρτών · Λάμπες χώρου επιβατών 2ης σειράς καθισμάτων · Υποδοχή ρεύματος 12V σε χώρο αποσκευών / κεντρική κονσόλα / επιδαπέδια κονσόλα · Τριάκτινο τιμόνι με δερμάτινη επένδυση και ασημί αποχρώσεις · Δερμάτινη λαβή επιλογέα ταχυτήτων και χειρόφρενο (ουρεθάνης) με χρωμιωμένο μπουτόν απελευθέρωσης · Επιλογέας σχέσεων διαφορικού σε ασημί απόχρωση · Εσωτερικές χειρολαβές σε χρώμιο · Φωτιζόμενη υποδοχή κλειδιού στη μίζα · Ρεοστάτης ρύθμισης φωτισμού πίνακα οργάνων · Διακοσμητικό πλαίσιο πίνακα οργάνων σε ασημί απόχρωση · Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων με ενδείξεις ολικού/μερικού χιλιομετρητή, εξωτερικής θερμοκρασίας, μέσης κατανάλωσης καυσίμου, διανυόμενης απόστασης/υπολειπόμενης διανυόμενης απόστασης, συστήματος μετάδοσης κίνησης & χαμηλής στάθμης καυσίμου · Κρεμαγιέρα με υδραυλική υποβοήθηση · Πτυσσόμενη κολόνα τιμονιού · [Cruise control] Σύστημα σταθεροποίησης ταχύτητας με χειριστήριο στο τιμόνι · Κεντρικό κλείδωμα θυρών συμπεριλαμβανομένης της πίσω πόρτας από το χειριστήριο του οδηγού · Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές "KOS" αυτόματης λειτουργίας με ανίχνευση τηλεχειριστηρίου σε κατάλληλη εμβέλεια από τις πόρτες (οδηγού-συνοδηγού-πίσω πόρτας) και το τιμόνι (χρήση κουμπιού για εκκίνηση) - 2 τηλεχειριστήρια · Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω με μηχανισμό ανίχνευσης εμποδίων και διακόπτες με "ένα άγγιγμα" στην πλευρά του οδηγού · Άνοιγμα/κλείσιμο παραθύρων με "ένα άγγιγμα", με λειτουργία χρονοκαθυστέρησης (45΄) μετά την αφαίρεση του κλειδιού από τη μίζα (πλευρά του οδηγού) · Ηλεκτρικά ανυψούμενη / συρόμενη ηλιοροφή με μηχανισμό ανίχνευσης εμποδίων · Κλιματισμός με χειριστήρια και αεραγωγούς σε ασημί απόχρωση · Φίλτρο καμπίνας · Προηγμένο ηχοσύστημα (650W), με σύστημα πλοήγησης με σκληρό δίσκο ((30GB, οθόνη αφής, TMC) / ραδιόφωνο /CD / DVD / MP3, εξοπλισμένο με 8 ηχεία και ένα υπογούφερ, με δυνατότητα προβολής εικόνας κάμερας οπισθοπορείας "Rockford Fosgate" · Χειριστήριο ηχοσυστήματος στο τιμόνι · Προεγκατάσταση συστήματος ψυχαγωγίας (RSE) στα πίσω καθίσματα · Κιτ κινητού τηλεφώνου με δυνατότητα υποστήριξης bluetooth / handsfree και φωνητικής κλήσης · Χειριστήρια bluetooth στο τιμόνι · Κεραία οροφής (200mm) · Δερμάτινα καθίσματα - τα εμπρός θερμαινόμενα με το κάθισμα οδηγού ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο · Εμπρόσθια καθίσματα με δυνατότητα αναδίπλωσης/ολίσθησης/πλήρους ανάκλισης · Πίσω θήκες οδηγού-συνοδηγού · Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος · Προσκέφαλα οδηγού-συνοδηγού ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος · Αναδίπλωση πλάτης καθισμάτων σε αναλογία 60:40 · 60:40 Ανεξάρτητη λειτουργία ολίσθησης (30mm) · Λειτουργία αναδίπλωσης με το πάτημα ενός κουμπιού · Καθίσματα με δυνατότητα πλήρους ανάκλισης · Πίσω προσκέφαλα x 3 ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος · Κεντρικό υποβραχιόνιο με 2 ποτηροθήκες · Αφαιρούμενη 3η σειρά καθισμάτων με δυνατότητα αναδίπλωσης σε υποδαπέδιο αποθηκευτικό χώρο (Hide & Seat) · Πίσω προσκέφαλα x 2 · Προβολείς φώτων πορείας "Xenon" διαφανούς τύπου, με αυτόματη ρύθμιση ύψους δέσμης (ανάλογα με το φορτίο) και εσωτερικό πλαίσιο σε μαύρο χρώμιο · Σύστημα πλύσεως προβολέων φώτων πορείας · Εμπρόσθιοι προβολείς ομίχλης με πλαίσιο σε σκούρο γκρι χρώμα · Auto Light: Αυτόματη ενεργοποίηση φωτιστικών σωμάτων ανάλογα με τη φωτεινότητα του περιβάλλοντος χώρου · Πίσω φως ομίχλης · Πίσω θερμαινόμενο τζάμι · Φυμέ τζάμια - πίσω παράθυρα, φινιστρίνι και πίσω πόρτα · Ψεκαστήρες & Υαλοκαθαριστήρες 2 ταχυτήτων με διακοπτόμενη λειτουργία - εμπρός · Rain sensor: Αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων (με αισθητήρα βροχής) · Ψεκαστήρας & Υαλοκαθαριστήρας διακοπτόμενης λειτουργίας - πίσω · Φίλτρο συγκράτησης αιωρούμενων σωματιδίων (DPF) · Ειδική σχεδίαση για την προστασία των πεζών σε περίπτωση σύγκρουσης Παράθεση BRAZILEIROS - Hellas Video-Sakis :respect: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amyntas Δημ. July 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2008 citroen/peugeot τα αδερφακια του και γλυτωνεις τον σαρακα Παράθεση http://i30.photobucket.com/albums/c328/amyntas/astra123.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. July 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2008 2.4cc 170aloga ε δεν ειναι κ τα καλυτερα specs για suv... akomh k to prwhg.kalutero htan mhxanika Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
philipBRAZIL Δημ. July 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2008 2.4cc 170aloga ε δεν ειναι κ τα καλυτερα specs για suv... akomh k to prwhg.kalutero htan mhxanika Εδώ το τσεροκι με 3,7 έχει 200 άλογα. Το L.ROVER freelander που πήγα να ρωτήσω ήταν στα 130 άλογα νομίζω. Το discovery3 είναι στα 188 με 2.7 κινητήρα όμως. Δεν βλέπω τόσο αρνητικές διαφορές. Παράθεση BRAZILEIROS - Hellas Video-Sakis :respect: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. July 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2008 μα δεν μοιαζει λιγο με vitara? Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. July 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2008 Δεν με εντυπωσιαζουν τετοιου τυπου off road οχηματα και ποσο μαλλον το συγκεκριμενο... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. July 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2008 εγω παντως αυτη την στιγμη αν επαιρνα suv θα επαιρνα το mazda ασυζητητη. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cicilianos Δημ. July 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2008 Ολα αυτα ειναι ασχετα ρε παιδια! Το παιδι ρωτα αν μας αρεσει και αν συμφωνουμε με τη αγορα πουπροτηθεται να κανει! Λοιπον εμενα με βρισκει συμφωνο!Αν και ποτε δεν θα αγορα ζα στην ηλικια που ειμαι ενα τετοιο αμαξι.Τα χαρακτηρηστικα του ειναι καταπληκτικα και μηχανικα ειναι φοβερο! Εντυπωση μεγαλη μου εκανε το κατεβατο του εξοπλισμου!Ατελειωτο! Παράθεση ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι! http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. July 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2008 Δεν με εντυπωσιαζουν τετοιου τυπου off road οχηματα και ποσο μαλλον το συγκεκριμενο... Δεν ειναι off road, ειναι SUV. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. July 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2008 Εδώ το τσεροκι με 3,7 έχει 200 άλογα. Το L.ROVER freelander που πήγα να ρωτήσω ήταν στα 130 άλογα νομίζω. Το discovery3 είναι στα 188 με 2.7 κινητήρα όμως. Δεν βλέπω τόσο αρνητικές διαφορές. αυτα ειναι jeep το outlander einai suv. jeep εν ολιγης ειναι οσα εχουν αργο κ γρηγορο διαφορικο... suv κατηγοριας outlander->subaru forester,ford kuga,vw tiguan,q5,x3,mazda cx7 αυτα περι ρυπους ειναι βλακειες...ολα πια βγαινουν euro3 τουλαχιστον...οσο πιο καινουργιο ειναι ενα αυτοκ.τοσο λιγοτερους εχει.ρυπους εχουν τα χιλιαδες εργοστασια που κανουν οτι θελουν,τα επαγγελματικα που καινε ακομη σουπερ κ αυτοι που βγαζουν τους καταλυτες για να κερδισουν 3 αλογα κτλ (η Ελλάδα έχει τον πλέον γηρασμένο στόλο επαγγελματικών οχημάτων μ.ο. ηλικίας τα 18 έτη έναντι 12,5 στην ΕΕ και 8 στην Γερμανία) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.