Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

κ γω παιδευομουν αλλα βρηκα τη λυση....θα χρειστεις 2 κατσαβιδια με πλατυα ακρη.....θα τα τραβηξεις καταρχην οσο μπορεις προς τα εξω...μετα θα ανασηκωσεις λιγο το πλαστικο της μανετας μεχρι να αποκαλυφθει ενα μαυρο σιδερακι(12 o' clock)....αντιδιαμετρικά υπαρχει κ αλλο ενα(στις 6 o' clock)....πιεζοντας ταυτοχρονα τα 2 αυτα σιδερακια προς τα κατω με τη βοηθεια των κατσαβιδιων κ τραβοντας ελαφρα προς τα εξω βγαινουν ευκολα!!!:)

 

cheers:happy:

thanx αδερφε!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

κ γω παιδευομουν αλλα βρηκα τη λυση....θα χρειστεις 2 κατσαβιδια με πλατυα ακρη.....θα τα τραβηξεις καταρχην οσο μπορεις προς τα εξω(για τα αντιβαρα μιλαμε παντα) :lol:...μετα θα ανασηκωσεις λιγο το πλαστικο της μανετας μεχρι να αποκαλυφθει ενα μαυρο σιδερακι(12 o' clock)....αντιδιαμετρικά υπαρχει κ αλλο ενα(στις 6 o' clock)....πιεζοντας ταυτοχρονα τα 2 αυτα σιδερακια προς τα κατω με τη βοηθεια των κατσαβιδιων κ τραβοντας ελαφρα προς τα εξω βγαινουν ευκολα!!!:)

 

cheers:happy:

το εκανα οπως ειπες Κ βγηκαν αλλα πως θα τα ξεβιδωσω?????

Link to comment
Share on other sites

το εκανα οπως ειπες Κ βγηκαν αλλα πως θα τα ξεβιδωσω?????
Ρε παιδιά δοκιμάσαμε με έναν φίλο μου να τα βγάλουμε στο δικό του και τα βγάλαμε τραβηχτά. Βγαίνουν λίγο δύσκολα όμως.
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά δοκιμάσαμε με έναν φίλο μου να τα βγάλουμε στο δικό του και τα βγάλαμε τραβηχτά. Βγαίνουν λίγο δύσκολα όμως.

το θεμα ειναι οτι πρεπει μετα να τα ξεβιδωσω για να βαλω αλλα... πως ομως???

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι οτι πρεπει μετα να τα ξεβιδωσω για να βαλω αλλα... πως ομως???
Απ'ότι θυμάμαι δεν ξεβιδώνουν. Βγαίνουν κουμπωτά.
Link to comment
Share on other sites

Είχαμε δοκιμάσει και εμείς να ξεβιδώσουμε τις βίδες αλλά δεν ξεβιδώνουν. Γυρνάνε τρελά.

οταν ειναι στο τιμονι γυρνανε...οτν ομως τα βγαλεις πρεπει να τα ξεβιδωσεις!...πως?????????

Link to comment
Share on other sites

οταν ειναι στο τιμονι γυρνανε...οτν ομως τα βγαλεις πρεπει να τα ξεβιδωσεις!...πως?????????
...? Eμείς τα ξεκουμπώσαμε από το τιμόνι μόνο. Άς απαντήσει και κανένας άλλος που εχει δοκιμάσει.
Link to comment
Share on other sites

paides exw pou exw allaksei ta antivara,phra mia gazotanalia,to magwsa kai meta me to aalen to 3eveidwsa.me ton idio tropo vhdwsa kai ta kain.apla me thn gazotanalia to kratas gia na mhn gurizei.kai ola meli gala!!!
the new manager is here! beware :D
Link to comment
Share on other sites

ρε μαγκες....τα παλια οπως ειναι(ολο το μακρυναρι) τα πετατε....τα καινουρια τα βαζεις κατευθειαν στο τιμονι....με 1 αλλεν τα τρομπαρεις κ τελειωσες....με τα παλια δεν ξανασχολεισαι!!
Link to comment
Share on other sites

παιδια γεια χαρα.καινουργιος στο forum.και πολυς πηρα το crypton x και περιμενω να κανω τα χιλια χιλιομετρα για το στροσιμο και μετα ......

κατι ομως ειδα που δεν μου αρεσει.το χρωμα το ματ μπλε εαν το τρειψω λιγο παραπανω οχι με καυστικα βγαινει λιγο απανω στο πανι.μηπως θα ηταν καλυτερο

ενα βερνικι απανω.το εχει κανει κανεις...

Link to comment
Share on other sites

ξεχασα να σας πω μια και εχω διαβασει ολο το forum για να δω εαν το x ειναι καλο

και που ειδα οτι γινεται μεγαλη συζητηση για πια εξατμηση ειναι η καλυτερη για επιδοσης εγω ειχα κατασκευασει μια εξατμηση για παπι με επιδοση 15 χιλιομετρων

τελικη και με μεγαλη επιταχυνση.εαν σας ενδιαφερει να σας εξηγησω πως ειναι η κατασκευη.

Link to comment
Share on other sites

ξεχασα να σας πω μια και εχω διαβασει ολο το forum για να δω εαν το x ειναι καλο

και που ειδα οτι γινεται μεγαλη συζητηση για πια εξατμηση ειναι η καλυτερη για επιδοσης εγω ειχα κατασκευασει μια εξατμηση για παπι με επιδοση 15 χιλιομετρων

τελικη και με μεγαλη επιταχυνση.εαν σας ενδιαφερει να σας εξηγησω πως ειναι η κατασκευη.

 

an sou einai eukolo re file pes to mas!!!

 

kai ego to special edition exo kai den moy exei tixei pote ayto!!

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

Ο.Κ Λοιπον αυτο που θελουμε απο ενα μηχανακι ειναι βασικα η επιταχυνση.

αυτη την κερδιζουμε με πολλους τροπους.Εγω αυτη την στιγμη θα σας εξηγησω

πως κερδιζεις επιταχυνση με μια εξατμιση.Ολες αυτες οι εξατμισης που εχετε

δοκιμασει κατα καιρους ειτε ειναι yoshi ειτε ειναι grp η οτι αλλο, κανεις δεν αναφερθηκε οτι κερδισε κατι σημαντικο απο την εξατμιση παρα μονο λιγες τελικες

που φυσικο ειναι μια και αφαιρειται ο καταλυτης. και αυτο γιατι η κατασκευη της εξατμισης δεν ειναι σχεδιασμενες για να βγαζουν με συμπιεση τα

καυσαερια απλα τα βγαζουν ελευθερα.Ολες αυτες η εξατμησης εαν τις κοιταξετε

ο λαιμος ειναι πιο παχυς απο τον εργοστασιακο με αποτελεσμα να βγαινουν τα καυσαερια πιο γρηγορα,ελευθερα,αλλα οχι συμπιεσμενα.Επισης στο χοντροτερο τμημα της εξατμησης δεν χρησιμοποιειται ολο το τοιχομα αλλα ενα σημειο,το κεντρο, γιατι το υπολοιπο ειναι ο πετροβαμβακας.Εδω λοιπον θα εκμεταλευτουμε

το πιο στενο λαιμο και το τοιχωμα του χοντροτερου σωληνα ως εξης.

Παιρνομαι μια εργοστασιακη εξατμιση κοβομαι το λαιμο στο σημειο κολλησης

με το θαλαμο.Βαζομε το τελειωμα του σωληνα σε μια μεγγενη παγκου και μαζευομαι την ακρη κατα λιγοτερο απο το μισο της διαμετρος του σωληνα

δηλαδη στενευομαι την διαμετρο.Περνομε μια σωληνα φ 63 σε μηκος μιας

αποστασης που μας εξυπηρετει ταπονουμε τις δυο ακριες αφου πρωτα κανουμε τρυπα φ30 για να βγαλουμε την μπουκα με αποσταση 5cm (αδιαφορο)

και τρυπα τοσης διαμετρου οσο χρειαζεται για να περασουμε τον λαιμο μαζι με την εκτονοση της σωληνας και κολαμε ολα μαζι τα κομματια της εξατμισης.Η κολληση ειναι καλυτερη με Argon.

Aυτο ειναι ολο.Κερδισαμε μεγαλη συμπιεση και δυνατη εξοδο καυσαεριων με αποτελεσμα καλυτερη επυταχυνση στις χαμηλες στροφες αλλα με την βοηθεια του

μεγαλυτερου σε διαμετρο σωληνα την απελευθερωση στις υψηλες.

Απο θορυβο μπασσατο.απο επιδοσεις καλυτερες και απο ολες τις εμπορευσιμες.

Μπορει να γινει και ανοξειδωτη..... Αντε και καλες κοντρες.

Link to comment
Share on other sites

Ο.Κ Λοιπον αυτο που θελουμε απο ενα μηχανακι ειναι βασικα η επιταχυνση.

αυτη την κερδιζουμε με πολλους τροπους.Εγω αυτη την στιγμη θα σας εξηγησω

πως κερδιζεις επιταχυνση με μια εξατμιση.Ολες αυτες οι εξατμισης που εχετε

δοκιμασει κατα καιρους ειτε ειναι yoshi ειτε ειναι grp η οτι αλλο, κανεις δεν αναφερθηκε οτι κερδισε κατι σημαντικο απο την εξατμιση παρα μονο λιγες τελικες

που φυσικο ειναι μια και αφαιρειται ο καταλυτης. και αυτο γιατι η κατασκευη της εξατμισης δεν ειναι σχεδιασμενες για να βγαζουν με συμπιεση τα

καυσαερια απλα τα βγαζουν ελευθερα.Ολες αυτες η εξατμησης εαν τις κοιταξετε

ο λαιμος ειναι πιο παχυς απο τον εργοστασιακο με αποτελεσμα να βγαινουν τα καυσαερια πιο γρηγορα,ελευθερα,αλλα οχι συμπιεσμενα.Επισης στο χοντροτερο τμημα της εξατμησης δεν χρησιμοποιειται ολο το τοιχομα αλλα ενα σημειο,το κεντρο, γιατι το υπολοιπο ειναι ο πετροβαμβακας.Εδω λοιπον θα εκμεταλευτουμε

το πιο στενο λαιμο και το τοιχωμα του χοντροτερου σωληνα ως εξης.

Παιρνομαι μια εργοστασιακη εξατμιση κοβομαι το λαιμο στο σημειο κολλησης

με το θαλαμο.Βαζομε το τελειωμα του σωληνα σε μια μεγγενη παγκου και μαζευομαι την ακρη κατα λιγοτερο απο το μισο της διαμετρος του σωληνα

δηλαδη στενευομαι την διαμετρο.Περνομε μια σωληνα φ 63 σε μηκος μιας

αποστασης που μας εξυπηρετει ταπονουμε τις δυο ακριες αφου πρωτα κανουμε τρυπα φ30 για να βγαλουμε την μπουκα με αποσταση 5cm (αδιαφορο)

και τρυπα τοσης διαμετρου οσο χρειαζεται για να περασουμε τον λαιμο μαζι με την εκτονοση της σωληνας και κολαμε ολα μαζι τα κομματια της εξατμισης.Η κολληση ειναι καλυτερη με Argon.

Aυτο ειναι ολο.Κερδισαμε μεγαλη συμπιεση και δυνατη εξοδο καυσαεριων με αποτελεσμα καλυτερη επυταχυνση στις χαμηλες στροφες αλλα με την βοηθεια του

μεγαλυτερου σε διαμετρο σωληνα την απελευθερωση στις υψηλες.

Απο θορυβο μπασσατο.απο επιδοσεις καλυτερες και απο ολες τις εμπορευσιμες.

Μπορει να γινει και ανοξειδωτη..... Αντε και καλες κοντρες.

 

ginete file na mas deikseis eikones apo thn eksatmhsh pou eftikses esi???

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

Oχι για την ωρα θα παρω τα πραγματα που χρειαζονται για το χ και θα σας τα εμφανισω
Όταν μπορέσεις δείξτα μας με εικόνες να τα καταλάβουμε καλύτερα.
Link to comment
Share on other sites

Όταν μπορέσεις δείξτα μας με εικόνες να τα καταλάβουμε καλύτερα.

Δεν ειναι τιποτα δισκολο.ολα τα υλικα βρισκονται ευκολα.Μονο μια σωληνα χρειαζεται φ 63

και ενα κομματι 5 cm για την μπουκα.οταν δεις τα αποτελεσματα τοτε φτιαξε την με ανοξειδωτο

και κολλησε την με κολληση TIC για τελεια προσαρμογη.

Link to comment
Share on other sites

Paidia mia erwtisi... pws tha afairesw ton kataluti? meta ginetai na ton xana valw?

 

Tha kerdisoume tipota ean ton ksilosoume h tsampa o kopos?

Ase pou tha xeretisoume thn egkihsh OEO.

 

http://www.allgreektome.gr

Θα κερδίσουμε τίποτα εάν τον ξηλώσουμε η τσάμπα ο κόπος?

Aσε που θα χαιρετίσουμε την εγγύηση OEO

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...